Daar ga ik altijd expres op dansen zodat die plaatjes verlichten.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan feestjes met 80's en 90's als muziek.
De verlichte dansvloer ontbreekt niet uiteraard.
Ik ook, dat maakt de avond gewoon compleet.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar ga ik altijd expres op dansen zodat die plaatjes verlichten.
Dan bewaar je hem maar, ondankbare del.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want ik ga de tv niet uitdoen.
Nee, ik heb gewoon geen zin om je linkje te bewaren en daarna te luisteren. Ik ken het toch wel. En je moet je grote bek houden.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan bewaar je hem maar, ondankbare del.
In dat laatste heb je gelijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon geen zin om je linkje te bewaren en daarna te luisteren. Ik ken het toch wel. En je moet je grote bek houden.
Mensen die de SC teruglezenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:31 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben wakker.
Die Potloodvis is een beest mayne, hele avond gesnoven en sletten geneukt!
Ik heb je niet eens gezien.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:31 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben wakker.
Die Potloodvis is een beest mayne, hele avond gesnoven en sletten geneukt!
Het was wel aan daar.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Net alsof ik naar een gat als Deurne ga, whihihihihi.
Dankje honey.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat zie je er weer leuk uit vandaag.
Nee.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Was je niet bang dat die boot zou zinken?
Hebben we gister al gedaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga straks barbecueën, ook leuk.
En lekker.
Niet gegeten.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen rauw vlees gegeten waardoor je vandaag dunne skitta hebt?
quote:
Dat is begrijpelijk met zo'n weer.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet gegeten.
Maar mijn de ouders van mijn vriend zijn wel aardig en tof, maar ik had liever iets anders gedaan vanmiddag.
quote:Toby Alderweireld gaat er vooralsnog vanuit dat hij ook komend seizoen naast landgenoot Jan Vertonghen in de defensie bij Ajax speelt. De Belgische verdediger van de Amsterdammers heeft gehoord van een vermeend bod van Everton, maar denkt niet dat die club een kans maakt om Vertonghen in te lijven. “Jan gaat niet weg voor een subtopper”, zegt Alderweireld op de website van Ajax.
“Als de echte top zich meldt, gaat iedereen twijfelen. Maar zoals ik Jan ken, gaat hij niet naar een club als Everton”, verklapt Alderweireld. “Bovendien wil Jan heel graag kampioen worden met Ajax. Hij is ook verliefd op de stad en zijn vriendin woont er. Je zet die stap niet zomaar, en als je het doet, ga je voor de top.”
Ben er nog steeds.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:46 schreef Potloodvis het volgende:
Mocht je dit lezen WF, dan weet je ik het record met 7x7 heb aangescherpt.
Stoer verhaal, bro.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben kankiemisselijk.
Even een shotje tequila nemen.
Drink of champions.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben kankiemisselijk.
Even een shotje tequila nemen.
Dat lukt me vandaag niet meer.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan weet je het.
Scherpe opmerkingen kunnen leiden tot een 8x8.
Ja, echt wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die post was te complex voor jou om te begrijpen.
Allicht.quote:
Oké.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:52 schreef WillFerrell het volgende:
Nu ben ik weg, PM me je 8x8 combo's maar Potvis.
Moet je meer posten, dwerg.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Man man man ik val in slaap van dit topic, ik ben weg
quote:
Dan heb je echt korsakov.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:59 schreef Chai het volgende:
Voor de 2e x in mijn userbestaan een joetoebliedjeslink.
Ja maar dat waren geen liedjes.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan heb je echt korsakov.
Je hebt echt al veel meer youtube linkjes gepost hoor
Stil. Ik ben niet in de mood voor je flauwe grappen.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
WOORDEN KUNNEN JE NIET NEERHALEN, WOLVENDAGEN, VERGEET DAT NIET!
Het begin klinkt veelbelovend, maar als de zang eenmaal erbij komt is het gedaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:59 schreef Chai het volgende:
Voor de 2e x in mijn userbestaan een joetoebliedjeslink.
Het was geen grap. Ik zal nog eens belangstelling tonen.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stil. Ik ben niet in de mood voor je flauwe grappen.
Het is "hoe voel je je nu in songteksten"-tijd bij wd.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het was geen grap. Ik zal nog eens belangstelling tonen.
Niet. Ik luister Christina Aguilera + Britney Spears Weekend op VH1.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het is "hoe voel je je nu in songteksten"-tijd bij wd.
Oh.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet. Ik luister Christina Aguilera + Britney Spears Weekend op VH1.
Jij luistert met je keel?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het begin klinkt veelbelovend, maar als de zang eenmaal erbij komt is het gedaan.
Pure kanker in de keel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Maar ondertussen niet aan mijn gevoelens denken.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het is "hoe voel je je nu in songteksten"-tijd bij wd.
Hij heeft kanker in de keel, vandaar dat zijn stem het liedje verpest.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij luistert met je keel?Mm zou toch eerder denken met je oren dan.
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:05 schreef Bragi het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De meest harde shit prop ik in je kont.quote:
You know how I know you're gay?quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
The 40-Year Old Virgin:
1) http://www.gametrailers.c(...)ow-i-know-your/19188
2)
Knocked Up:
3)![]()
![]()
Ja, echt zo briljant. En fucking ad rem.quote:
BAN!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:17 schreef TheKC het volgende:
[..]
http://www.4shared.com/audio/lDy9xzLu/Macy_Gray_-_I_Try.htm
Ik bied niks aan, ik wijs alleen naar een plek waar het te vinden is. Het is toch ook niet verboden om te zeggen waar de zwarte markt is?quote:
Weet ik veel.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik bied niks aan, ik wijs alleen naar een plek waar het te vinden is. Het is toch ook niet verboden om te zeggen waar de zwarte markt is?
Je mag geen downloads linken.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik bied niks aan, ik wijs alleen naar een plek waar het te vinden is. Het is toch ook niet verboden om te zeggen waar de zwarte markt is?
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
We krijgen vanavond visite, ik ga liever gewoon slapen.
quote:
quote:
quote:
Ik wil naar mn bed en er niet meer uitkomen. Ik heb hoofdpijn.quote:
Awwquote:Op zondag 23 mei 2010 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil naar mn bed en er niet meer uitkomen. Ik heb hoofdpijn.
zeker weten.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zondag is een rust dag. Wij hechten hier veel waarde aan de zondag.
Heerlijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zeker weten.
Heerlijk uiltje geknapt op het strand
Wat heb jij vandaag gedaan, boi?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:49 schreef Chriz2k het volgende:
Het lijkt inderdaad langzamer te gaan op dagen dat het mooi weer is. Ik heb daarom ook sterke vermoedens dat hier veel mensen komen die in het bezit zijn van een leven.
Aah, ultieme chilmodus dusquote:Op zondag 23 mei 2010 17:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
Wij hebben even op 't Hof gezeten en toen belden de ouders van mijn vriend op of we thuis waren en zijn ze even langs geweest.
Straks na het eten nog even lekker in het park hier tegenover chillen met een heerlijk glas rosé enzovoorts.
Grappig, ik zat net Jay-Z Unplugged te luisteren.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:48 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe baas is de DJ die dit gisteren draaide.
Niet veel, aangezien ik pas een uur of drie wakker ben. Ik probeer al de hele dag mijn roomwitte lichaam wat bij te kleuren op het balkon, onder het genot van een drankje en Roland Garrosquote:
Ik vind hem over het algemeen redelijk kut, maar de beste man heeft wel een paar fijne nummersquote:Op zondag 23 mei 2010 17:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Grappig, ik zat net Jay-Z Unplugged te luisteren.
Ik zap zijn albums vaak door. Af en toe een nummer luisteren en dan weer een boel door zappen.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind hem over het algemeen redelijk kut, maar de beste man heeft wel een paar fijne nummers.
Zoals hij back in the day rapte vind ik ook wel tof, die snelle shizz.
Ik zeg dan altijd 'vroeger, toen er nog'.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:01 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zeg in real life ook heel vaak ''back in the day'' de laatste tijd overigens, volgens mij word ik oud.
Wohoooquote:Op zondag 23 mei 2010 18:21 schreef Mozy het volgende:
En ze wilde het kind Nevaeh noemen. "Cause its heaven spelled backwards"
Dat vind ik toch nog wel leuk gevonden. Nevaeh.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:21 schreef Mozy het volgende:
Net bij 16 & Pregnant, een meisje die 32 weken zwanger was, en haar vriend, met wie ze een knipperlichtrelatie had, wil een "pauze" nemen.
Alsof die ooit nog terug komt
En ze wilde het kind Nevaeh noemen. "Cause its heaven spelled backwards"
Inderdaad.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik had het kind Negadnevlow genoemd. Dat is pas een mooie naam =$ =$.
quote:Tweants promoveert 'gemeudelik'
t Kleenkt apart, zeg Harry Nijhuis, strektaalkonsul bie TwentseWelle. "Mer feaitelik veraandert der nit zo völle, as t Neersassies ne heugere erkenning krig."
De proveensies dee't metdoot, doot feaitelik allens al wa'j doon mut um dee heugere stoatus te verdenen.
Tellevisie in t Tweants? Noasynchroniseerde programma's in t Tweants? Plaatsnaambrödjes in t Tweants? Les oawer Tweantse sproake en kultuur of vuur n rechter oew verhaal in t plat doon? Voort ma'j det, mer t kon ook al wal. "t Grote vuurdeel van ne heugere stoatus is det de bestoande regels better 'eborgd' wordt", meant Nijhuis. "En det der voort wörd ezeen of de oawerheden öare egene regels noaleawt."
Stoatssekretoaris Bijleveld van Binnenlandse Zaken zea vurige wekke det he de Neersassiese sproaken, woer't t Tweants ook bie heurt, met eankele moanden vuur wil dreagen vuur stoatusverheuging noar Deel 3 van t Europese Haandvest vuur Meenderheaidssproaken.
Niet weer deze discussie.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:38 schreef WillFerrell het volgende:
Nedersaksisch en het Tweants worden gewoon als taal erkend.
BOEIEND, MET JE KANKERMINDERWAARDIGHEIDSCOMPLEXquote:Op zondag 23 mei 2010 18:38 schreef WillFerrell het volgende:
Nedersaksisch en het Tweants worden gewoon als taal erkend.
Zullen wij ook het Nederlands verkrachten?quote:Op zondag 23 mei 2010 18:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Het is gewoon Nederlands, waarna die boertjes het raar gingen uitspreken en toen alles gingen opschrijven op de rare manier zoals ze het uitspreken. En dan noemen ze het een taal.
Verder wel schattig hoor.
Ik pas.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zullen wij ook het Nederlands verkrachten?
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:41 schreef Mozy het volgende:
Maar WF.
Je hebt dus iemand gehosseld. Heb je haar al gezoend? of heeft ze je haar msn gegeven?
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:41 schreef Mozy het volgende:
Maar WF.
Je hebt dus iemand gehosseld. Heb je haar al gezoend? of heeft ze je haar msn gegeven?
Limburgs vind ik niet zo mooi, afgezien of het een taal of dialect is.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:41 schreef Potloodvis het volgende:
Ik geef eerlijk toe dat Limburgs enkel een dialect is.
Dit zal WF ontkennen, anders is zijn zogenaamde taal toch ineens geen taal.
Dat laatste dus.quote:
Je gebrek aan smaak keert terug, na de dames nu ook bij dialecten.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Limburgs vind ik niet zo mooi, afgezien of het een taal of dialect is.
Heb ik wel hoor.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat laatste dus.
Maar je hebt haar dus gezoend, je hebt geen naam, hyves of msn ofzo?
Weet je uberhaupt nogwel hoe ze eruit ziet?
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je gebrek aan smaak keert terug, na de dames nu ook bij dialecten.
Is ze lekker? Zoja, dan kan je toch wel een tinypic foto posten? kunnen we niet backtracken enzo.quote:
Een paar jaar geleden.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
O M F G. Als ze nog een Minny Mouse-ding op had was het net WD een paar jaar geleden.
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Lekker gek, lekker spontaan! Laat je maar eens gewoon lekker gaan! Jij past niet in het 9-tot-5 keurslijf van tegenwoordig! Je gaat gewoon lekker je eigen gang en laat je door niemand tegenhouden! En waarom zou je? Je bent sterk en staat krachtig in het leven!
Nee toch niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
O M F G. Als ze nog een Minny Mouse-ding op had was het net WD een paar jaar geleden.
Nee, ik heb alleen haar naam en leeftijd.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is ze lekker? Zoja, dan kan je toch wel een tinypic foto posten? kunnen we niet backtracken enzo.
Nee, ik post hier al de hele dag. Blinde kanker vink.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heb jij ook Lamon's naamfilter in gebruik?
Okay, snoesepoes.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik post hier al de hele dag. Blinde kanker vink.
Nee, ik heb het zelfde probleem.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
k heb een hekel aan Lady Gaga, maar ik kan alles meezingen. Is er nu iets mis met me?
Ja.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
k heb een hekel aan Lady Gaga, maar ik kan alles meezingen. Is er nu iets mis met me?
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:56 schreef Amoeba het volgende:
Heeft iemand die FiPo van die gast in die oranje tank ff?
Ben eens stil, jij ondeugend, kontloos en vooral wanhopig meisje.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij mag niks zeggen. Volgroeide homo.
Ik hoef geen seks.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, omdat ze seks willen. Ze menen het niet.
Ja, want je hebt morgen niet voor niets een vrije dag.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:59 schreef WillFerrell het volgende:
Kenker ik loop te twijfelen, zal ik vanavond naar een ongelooflijk kutboersfeest om alleen maar bier te gooien of wat.
Mensen die bier gooienquote:Op zondag 23 mei 2010 18:59 schreef WillFerrell het volgende:
Kenker ik loop te twijfelen, zal ik vanavond naar een ongelooflijk kutboersfeest om alleen maar bier te gooien of wat.
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die bier gooien![]()
![]()
. Wat ben ik toch kankerblij dat ik niet in het oosten woon.
Nee, ik krijg hoofdpijn van alles met een cock.quote:
Pinksterfeesten in Bornebroek. Ben er nog nooit geweest.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die bier gooien![]()
![]()
. Wat ben ik toch kankerblij dat ik niet in het oosten woon.
Lieg niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik krijg hoofdpijn van alles met een cock.
quote:Bornerbroek is een kerkdorp in de Twentse gemeente Almelo in de Nederlandse provincie Overijssel. Het dorp heeft ongeveer 1800 inwoners.
Ja, echt, je rijdt 80, moet even het gas loslaten omdat je Bornerbroek inrijdt en je kunt weer volle polle. Schijtdorp.quote:
quote:Drama voor Sieneke
Toptalent Sieneke Peeters staat er in Oslo helemaal alleen voor. Coach en therapeut Marianne Weber heeft haar protegé in de steek gelaten, vanwege verplichtingen in eigen land.
Marianne kan geen dag zonder haar kleinzoon Dalyn, die morgen drie jaar oud wordt.
Vreemd
"Aan hem kan ik niet uitleggen dat ik niet op zijn verjaardag kom", zegt de zangeres. "Hij vindt het nu al vreemd dat ik er niet iedere dag ben. Dus ik moet even terug", vertelt de Utrechtse zangeres aan De Telegraaf.
Orgel
Gelukkig voor Sieneke komt Weber dinsdag terug naar Oslo. Twee dagen later moet Sieneke flink aan haar orgel draaien, wil ze kans maken op een plek in de finale.
Alles plakt soberso al.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Misschien kan je er een meisje regelen die je tot second base laat gaan?
Het gaat niet om het tanken daar, het gaat om het bier smietn.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:05 schreef Potloodvis het volgende:
Chris, ik moet je complimenteren met je uitstekende smaak.
Soms zijn zo'n feesten waar het enkel om tanken gaat helemaal geweldig.
Sowieso. Continu vier bier in je handen en gaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:05 schreef Potloodvis het volgende:
Chris, ik moet je complimenteren met je uitstekende smaak.
Soms zijn zo'n feesten waar het enkel om tanken gaat helemaal geweldig.
En met watervaste stiften op elkaar kliederen?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het gaat niet om het tanken daar, het gaat om het bier smietn.
Muziek maakt niet uit, als je keel maar vochtig van het bier blijft.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Sowieso. Continu vier bier in je handen en gaan.
Die vat ik even niet?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En met watervaste stiften op elkaar kliederen?
Dat is echt zo fucking kinderachtigquote:Op zondag 23 mei 2010 19:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat doen ze ook altijd bij die boerenfeesten.
Nog nooit gezien.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat doen ze ook altijd bij die boerenfeesten.
Ze hoeven ook niet te denken bij hun werk, er zit toch geen variatie in.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is echt zo fucking kinderachtig
Maarja, ik verwacht ook niet veel niveau van een boer.
Inderdaad.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet te denken bij hun werk, er zit toch geen variatie in.
Als jij het zegt klinkt chici en geplayt ineens niet leuk meer.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:13 schreef Potloodvis het volgende:
Ik had gisteren bijna zo'n Letlandse chici geplayt.
Dan is het eten, televisie kijken en slapen.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar jammer blijven in dat hele "ik hoef nooit na te denken" hangen, ook na hun werk.
Ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat jij bent uitgegroeid tot zo'n charmante jongedame.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zoveel inwoners.![]()
Bij mijn ouders wonen maar 400 mensen in het dorp.
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan is het eten, televisie kijken dikke wijven neuken en slapen.
Dat zal mij aan de reet roesten.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als jij het zegt klinkt chici en geplayt ineens niet leuk meer.
en was je weer vreemd gegaan. Goed hoor knul, heel goed.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zal mij aan de reet roesten.![]()
Als ik niet zo dronken daar had gestaan met mijn jas verkeerd om aan dan was ze voor mij geweest.
Dat is het leven van de gehele grijze burgermassa.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan is het eten, televisie kijken en slapen.
SHIT JUST GOT REAL!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn oom is boer, maar mijn tante is niet dik.
Misschien heb ik wel geen vriendin meer.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
en was je weer vreemd gegaan. Goed hoor knul, heel goed.
Oh, is ze toch verstandig geweest.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel geen vriendin meer.
Ik kan me dan ook goed aanpassen aan een andere omgeving.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat jij bent uitgegroeid tot zo'n charmante jongedame.
Oh wil je nu dat ik jou een schouderklopje geef?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Omdat ik eerlijk ben geweest en heb gezegd dat het mij enkel nog om de seks ging?
Dan geef je haar maar een schouder om op te huilen.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh wil je nu dat ik jou een schouderklopje geef?
Ik heb een beetje medelijden met haar.
Een vuist op jouw neus zou beter zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan geef je haar maar een schouder om op te huilen.
Uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn oom is boer, maar mijn tante is niet dik.
Ga niet zo de moraalridder uithangen, mongolenkindje.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een vuist op jouw neus zou beter zijn.
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die feesten zijn geweldig.
Pillen in de bakkes en gas erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |