quote:Toby Alderweireld gaat er vooralsnog vanuit dat hij ook komend seizoen naast landgenoot Jan Vertonghen in de defensie bij Ajax speelt. De Belgische verdediger van de Amsterdammers heeft gehoord van een vermeend bod van Everton, maar denkt niet dat die club een kans maakt om Vertonghen in te lijven. “Jan gaat niet weg voor een subtopper”, zegt Alderweireld op de website van Ajax.
“Als de echte top zich meldt, gaat iedereen twijfelen. Maar zoals ik Jan ken, gaat hij niet naar een club als Everton”, verklapt Alderweireld. “Bovendien wil Jan heel graag kampioen worden met Ajax. Hij is ook verliefd op de stad en zijn vriendin woont er. Je zet die stap niet zomaar, en als je het doet, ga je voor de top.”
Ben er nog steeds.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:46 schreef Potloodvis het volgende:
Mocht je dit lezen WF, dan weet je ik het record met 7x7 heb aangescherpt.
Stoer verhaal, bro.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben kankiemisselijk.
Even een shotje tequila nemen.
Drink of champions.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben kankiemisselijk.
Even een shotje tequila nemen.
Dat lukt me vandaag niet meer.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan weet je het.
Scherpe opmerkingen kunnen leiden tot een 8x8.
Ja, echt wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die post was te complex voor jou om te begrijpen.
Allicht.quote:
Oké.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:52 schreef WillFerrell het volgende:
Nu ben ik weg, PM me je 8x8 combo's maar Potvis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |