Is ze lekker? Zoja, dan kan je toch wel een tinypic foto posten? kunnen we niet backtracken enzo.quote:
Een paar jaar geleden.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
O M F G. Als ze nog een Minny Mouse-ding op had was het net WD een paar jaar geleden.
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Lekker gek, lekker spontaan! Laat je maar eens gewoon lekker gaan! Jij past niet in het 9-tot-5 keurslijf van tegenwoordig! Je gaat gewoon lekker je eigen gang en laat je door niemand tegenhouden! En waarom zou je? Je bent sterk en staat krachtig in het leven!
Nee toch niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
O M F G. Als ze nog een Minny Mouse-ding op had was het net WD een paar jaar geleden.
Nee, ik heb alleen haar naam en leeftijd.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is ze lekker? Zoja, dan kan je toch wel een tinypic foto posten? kunnen we niet backtracken enzo.
Nee, ik post hier al de hele dag. Blinde kanker vink.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heb jij ook Lamon's naamfilter in gebruik?
Okay, snoesepoes.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik post hier al de hele dag. Blinde kanker vink.
Nee, ik heb het zelfde probleem.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
k heb een hekel aan Lady Gaga, maar ik kan alles meezingen. Is er nu iets mis met me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |