Moet je meer posten, dwerg.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Man man man ik val in slaap van dit topic, ik ben weg
quote:
Dan heb je echt korsakov.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:59 schreef Chai het volgende:
Voor de 2e x in mijn userbestaan een joetoebliedjeslink.
Ja maar dat waren geen liedjes.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan heb je echt korsakov.
Je hebt echt al veel meer youtube linkjes gepost hoor
Stil. Ik ben niet in de mood voor je flauwe grappen.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
WOORDEN KUNNEN JE NIET NEERHALEN, WOLVENDAGEN, VERGEET DAT NIET!
Het begin klinkt veelbelovend, maar als de zang eenmaal erbij komt is het gedaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:59 schreef Chai het volgende:
Voor de 2e x in mijn userbestaan een joetoebliedjeslink.
Het was geen grap. Ik zal nog eens belangstelling tonen.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stil. Ik ben niet in de mood voor je flauwe grappen.
Het is "hoe voel je je nu in songteksten"-tijd bij wd.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het was geen grap. Ik zal nog eens belangstelling tonen.
Niet. Ik luister Christina Aguilera + Britney Spears Weekend op VH1.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het is "hoe voel je je nu in songteksten"-tijd bij wd.
Oh.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet. Ik luister Christina Aguilera + Britney Spears Weekend op VH1.
Jij luistert met je keel?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het begin klinkt veelbelovend, maar als de zang eenmaal erbij komt is het gedaan.
Pure kanker in de keel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Maar ondertussen niet aan mijn gevoelens denken.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het is "hoe voel je je nu in songteksten"-tijd bij wd.
Hij heeft kanker in de keel, vandaar dat zijn stem het liedje verpest.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij luistert met je keel?Mm zou toch eerder denken met je oren dan.
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:05 schreef Bragi het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()