zeker weten.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zondag is een rust dag. Wij hechten hier veel waarde aan de zondag.
Heerlijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zeker weten.
Heerlijk uiltje geknapt op het strand
Wat heb jij vandaag gedaan, boi?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:49 schreef Chriz2k het volgende:
Het lijkt inderdaad langzamer te gaan op dagen dat het mooi weer is. Ik heb daarom ook sterke vermoedens dat hier veel mensen komen die in het bezit zijn van een leven.
Aah, ultieme chilmodus dusquote:Op zondag 23 mei 2010 17:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
Wij hebben even op 't Hof gezeten en toen belden de ouders van mijn vriend op of we thuis waren en zijn ze even langs geweest.
Straks na het eten nog even lekker in het park hier tegenover chillen met een heerlijk glas rosé enzovoorts.
Grappig, ik zat net Jay-Z Unplugged te luisteren.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:48 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe baas is de DJ die dit gisteren draaide.
Niet veel, aangezien ik pas een uur of drie wakker ben. Ik probeer al de hele dag mijn roomwitte lichaam wat bij te kleuren op het balkon, onder het genot van een drankje en Roland Garrosquote:
Ik vind hem over het algemeen redelijk kut, maar de beste man heeft wel een paar fijne nummersquote:Op zondag 23 mei 2010 17:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Grappig, ik zat net Jay-Z Unplugged te luisteren.
Ik zap zijn albums vaak door. Af en toe een nummer luisteren en dan weer een boel door zappen.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind hem over het algemeen redelijk kut, maar de beste man heeft wel een paar fijne nummers.
Zoals hij back in the day rapte vind ik ook wel tof, die snelle shizz.
Ik zeg dan altijd 'vroeger, toen er nog'.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:01 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zeg in real life ook heel vaak ''back in the day'' de laatste tijd overigens, volgens mij word ik oud.
Wohoooquote:Op zondag 23 mei 2010 18:21 schreef Mozy het volgende:
En ze wilde het kind Nevaeh noemen. "Cause its heaven spelled backwards"
Dat vind ik toch nog wel leuk gevonden. Nevaeh.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:21 schreef Mozy het volgende:
Net bij 16 & Pregnant, een meisje die 32 weken zwanger was, en haar vriend, met wie ze een knipperlichtrelatie had, wil een "pauze" nemen.
Alsof die ooit nog terug komt
En ze wilde het kind Nevaeh noemen. "Cause its heaven spelled backwards"
Inderdaad.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik had het kind Negadnevlow genoemd. Dat is pas een mooie naam =$ =$.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |