Als jij het zegt klinkt chici en geplayt ineens niet leuk meer.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:13 schreef Potloodvis het volgende:
Ik had gisteren bijna zo'n Letlandse chici geplayt.
Dan is het eten, televisie kijken en slapen.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar jammer blijven in dat hele "ik hoef nooit na te denken" hangen, ook na hun werk.
Ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat jij bent uitgegroeid tot zo'n charmante jongedame.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zoveel inwoners.![]()
Bij mijn ouders wonen maar 400 mensen in het dorp.
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan is het eten, televisie kijken dikke wijven neuken en slapen.
Dat zal mij aan de reet roesten.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als jij het zegt klinkt chici en geplayt ineens niet leuk meer.
en was je weer vreemd gegaan. Goed hoor knul, heel goed.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zal mij aan de reet roesten.![]()
Als ik niet zo dronken daar had gestaan met mijn jas verkeerd om aan dan was ze voor mij geweest.
Dat is het leven van de gehele grijze burgermassa.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan is het eten, televisie kijken en slapen.
SHIT JUST GOT REAL!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn oom is boer, maar mijn tante is niet dik.
Misschien heb ik wel geen vriendin meer.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
en was je weer vreemd gegaan. Goed hoor knul, heel goed.
Oh, is ze toch verstandig geweest.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel geen vriendin meer.
Ik kan me dan ook goed aanpassen aan een andere omgeving.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat jij bent uitgegroeid tot zo'n charmante jongedame.
Oh wil je nu dat ik jou een schouderklopje geef?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Omdat ik eerlijk ben geweest en heb gezegd dat het mij enkel nog om de seks ging?
Dan geef je haar maar een schouder om op te huilen.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh wil je nu dat ik jou een schouderklopje geef?
Ik heb een beetje medelijden met haar.
Een vuist op jouw neus zou beter zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan geef je haar maar een schouder om op te huilen.
Uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn oom is boer, maar mijn tante is niet dik.
Ga niet zo de moraalridder uithangen, mongolenkindje.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een vuist op jouw neus zou beter zijn.
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die feesten zijn geweldig.
Pillen in de bakkes en gas erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |