quote:Bornerbroek is een kerkdorp in de Twentse gemeente Almelo in de Nederlandse provincie Overijssel. Het dorp heeft ongeveer 1800 inwoners.
Ja, echt, je rijdt 80, moet even het gas loslaten omdat je Bornerbroek inrijdt en je kunt weer volle polle. Schijtdorp.quote:
quote:Drama voor Sieneke
Toptalent Sieneke Peeters staat er in Oslo helemaal alleen voor. Coach en therapeut Marianne Weber heeft haar protegé in de steek gelaten, vanwege verplichtingen in eigen land.
Marianne kan geen dag zonder haar kleinzoon Dalyn, die morgen drie jaar oud wordt.
Vreemd
"Aan hem kan ik niet uitleggen dat ik niet op zijn verjaardag kom", zegt de zangeres. "Hij vindt het nu al vreemd dat ik er niet iedere dag ben. Dus ik moet even terug", vertelt de Utrechtse zangeres aan De Telegraaf.
Orgel
Gelukkig voor Sieneke komt Weber dinsdag terug naar Oslo. Twee dagen later moet Sieneke flink aan haar orgel draaien, wil ze kans maken op een plek in de finale.
Alles plakt soberso al.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Misschien kan je er een meisje regelen die je tot second base laat gaan?
Het gaat niet om het tanken daar, het gaat om het bier smietn.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:05 schreef Potloodvis het volgende:
Chris, ik moet je complimenteren met je uitstekende smaak.
Soms zijn zo'n feesten waar het enkel om tanken gaat helemaal geweldig.
Sowieso. Continu vier bier in je handen en gaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:05 schreef Potloodvis het volgende:
Chris, ik moet je complimenteren met je uitstekende smaak.
Soms zijn zo'n feesten waar het enkel om tanken gaat helemaal geweldig.
En met watervaste stiften op elkaar kliederen?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het gaat niet om het tanken daar, het gaat om het bier smietn.
Muziek maakt niet uit, als je keel maar vochtig van het bier blijft.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Sowieso. Continu vier bier in je handen en gaan.
Die vat ik even niet?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En met watervaste stiften op elkaar kliederen?
Dat is echt zo fucking kinderachtigquote:Op zondag 23 mei 2010 19:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat doen ze ook altijd bij die boerenfeesten.
Nog nooit gezien.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat doen ze ook altijd bij die boerenfeesten.
Ze hoeven ook niet te denken bij hun werk, er zit toch geen variatie in.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is echt zo fucking kinderachtig
Maarja, ik verwacht ook niet veel niveau van een boer.
Inderdaad.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet te denken bij hun werk, er zit toch geen variatie in.
Als jij het zegt klinkt chici en geplayt ineens niet leuk meer.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:13 schreef Potloodvis het volgende:
Ik had gisteren bijna zo'n Letlandse chici geplayt.
Dan is het eten, televisie kijken en slapen.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar jammer blijven in dat hele "ik hoef nooit na te denken" hangen, ook na hun werk.
Ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat jij bent uitgegroeid tot zo'n charmante jongedame.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zoveel inwoners.![]()
Bij mijn ouders wonen maar 400 mensen in het dorp.
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan is het eten, televisie kijken dikke wijven neuken en slapen.
Dat zal mij aan de reet roesten.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als jij het zegt klinkt chici en geplayt ineens niet leuk meer.
en was je weer vreemd gegaan. Goed hoor knul, heel goed.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zal mij aan de reet roesten.![]()
Als ik niet zo dronken daar had gestaan met mijn jas verkeerd om aan dan was ze voor mij geweest.
Dat is het leven van de gehele grijze burgermassa.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan is het eten, televisie kijken en slapen.
SHIT JUST GOT REAL!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn oom is boer, maar mijn tante is niet dik.
Misschien heb ik wel geen vriendin meer.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
en was je weer vreemd gegaan. Goed hoor knul, heel goed.
Oh, is ze toch verstandig geweest.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel geen vriendin meer.
Ik kan me dan ook goed aanpassen aan een andere omgeving.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat jij bent uitgegroeid tot zo'n charmante jongedame.
Oh wil je nu dat ik jou een schouderklopje geef?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Omdat ik eerlijk ben geweest en heb gezegd dat het mij enkel nog om de seks ging?
Dan geef je haar maar een schouder om op te huilen.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh wil je nu dat ik jou een schouderklopje geef?
Ik heb een beetje medelijden met haar.
Een vuist op jouw neus zou beter zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan geef je haar maar een schouder om op te huilen.
Uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn oom is boer, maar mijn tante is niet dik.
Ga niet zo de moraalridder uithangen, mongolenkindje.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een vuist op jouw neus zou beter zijn.
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die feesten zijn geweldig.
Pillen in de bakkes en gas erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |