Omdat negers, negerdingen gebruiken die zorgen dat er negergeur van ze vandaan komt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:54 schreef Bragi het volgende:
Nu het thema toch negers is.
Waarom ruiken negers altijd naar... neger?
En waarom klinkt hun stem zo anders? (Nee niet de manier van praten, maar echt de klank van de stem)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:54 schreef Bragi het volgende:
Er is zo'n negerparfum die je naar neger laat ruiken, kun je kopen bij die Afrikaanse winkeltjes. je hebt dit niet van mij =$quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:54 schreef Bragi het volgende:
Ik ga aan de admin melden dat jij zei dat ik typkanker heb.quote:
Wie zei dat ook alweer?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga aan de admin melden dat jij zei dat ik typkanker heb.
Positieve discriminatie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:57 schreef Chai het volgende:
Waarom mogen negers wel hele lange topics openen met details.
Omdat, als het topic gesloten word. Dan is dat discriminatie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:57 schreef Chai het volgende:
Dikke bierbuik.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:58 schreef reetveter het volgende:
Mijn plan van aanpak voor vanavond: Voetbal kijken en dan de VIP uithangen op het plaatselijke bluesfestival. Ik vind het festival geen ruk aan maar het bier is gratis
Maar er is niet eens een speciale dag voor deze zielige groep. Zoals je moederdag, secretaressedag, dierendag etc. hebt. Er is niet eens negerdag, dus mogen ze ook niet positief gediscrimineerd worden.quote:
Geen idee. Het staat in iemands sig.quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar er is niet eens een speciale dag voor deze zielige groep. Zoals je moederdag, secretaressedag, dierendag etc. hebt. Er is niet eens negerdag, dus mogen ze ook niet positief gediscrimineerd worden.
Ze hebben wel het kwakoe festival hier in de bijlmer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar er is niet eens een speciale dag voor deze zielige groep. Zoals je moederdag, secretaressedag, dierendag etc. hebt. Er is niet eens negerdag, dus mogen ze ook niet positief gediscrimineerd worden.
Maar die wordt gedeeld met andere rassen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze hebben wel het kwakoe festival hier in de bijlmer.
Ben je racist ofzo.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:00 schreef Maisnon het volgende:
Mensen die neger zijn stinken niet direct maar wel vaak mensen uit India
Wat is datquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gaat ik doen. En Jack Parow in je fobo.
Ik heb het niet over stinken. Ik heb het gewoon over een bepaalde, typerende lichaamsgeur.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:00 schreef Maisnon het volgende:
Ze eten veel eten? En daardoor gaan ze stinken?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee mensen uit India eten gewoon veel eten waar ze door gaan stinken
Nee, ze eten dingen waarvan ze gaan stinken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze eten veel eten? En daardoor gaan ze stinken?
This ain't nothing but a summer jamquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:57 schreef Chai het volgende:
Dat noemt men "positieve discriminatie" tegenwoordig. Net als vrouwen in het bestuurquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:57 schreef Chai het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:20 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat noemt men "positieve discriminatie" tegenwoordig. Net als vrouwen in het bestuur
Dat noemt men "zelfmoord"quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
En vrouwelijke chauffeurs op de bus?
Dan bidt ik tot God en houd ik mij stevig vast aan mijn stoel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
En vrouwelijke chauffeurs op de bus?
Bidt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dan bidt ik tot God en houd ik mij stevig vast aan mijn stoel.
Hou je bek dicht en terug in de keuken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:14 schreef Allure_ het volgende:
Louis is toch een schande voor Nederland. Wat een labiele autist.
Ja, hij is echt vetjes.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is een spel toch? Volgens mij is 'ie ook wel tof ja.
Mondje.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hou je bek dicht en terug in de keuken.
Gvd, Louis is een held.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kijk die kankerkop dan.
http://www.zie.nl/video/s(...)chelijk/m1dz1q2f6asq
Dat hoor ik wel vaker, maar ik heb zoeen uit India in de klas en die stinkt niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:00 schreef Maisnon het volgende:
Aardappels, groente en vlees.quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aardappels, groente en vlees.
Je weet wel, gekookte.
Doet het pijn?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:08 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben zo stom verbrandHeb heel de middag op het terras gezeten maar had er niet aan gedacht om me in te smeren, nu kan ik geen hemdjes meer aan want je ziet heel m'n shirt zitten en dat ziet er echt vertieft uit
Hou em vast.quote:
Negerzoenen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou em vast.
Ik heb wk zoenen.
Ja, maar dan met confetti erop.quote:
quote:
Je zit teveel achter word.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:21 schreef Broekpaling het volgende:
Ik vergeet worden tijdens het schrijven merk ik.Veel worden. [ afbeelding ]
Bijna.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zit teveel achter word.
Is dat ding nou al af, ja?
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.quote:
Anders ik wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.
Dat vind ik ervan.
Dat kan ik me voorstellenquote:
Dat is toch niet zo'n gekke vraag eigenlijk, weet jij het?!quote:
Zo'n beetje alles wat met huid bedekt is kan verbranden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo'n gekke vraag eigenlijk, weet jij het?!
Het lijkt mij van wel namelijk
Hmhmmmquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles wat met huid bedekt is kan verbranden.
Lijkt mij.
Neequote:
Laat het insmeren?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het gek om dat te moeten in smeren. Weet eigenlijk ook niet waarom
.
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:04 schreef Allure_ het volgende:
Ik word toch altijd een beetje emotioneel van voetbal finales.
Welke standaarden?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb besloten m'n standaarden te verhogen van 6 -> 6.5. Later op de avond ben ik veel te zwak geworden.
Qua meisjes..quote:
Ik beken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:20 schreef Allure_ het volgende:
Kennen jullie Jumpstyle nog. Wat was dat een hype, zeg
. En opzeker stonden jullie allemaal te jumpen in jullie kamertjes.
Maar dat is best een lekker nummer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik beken.
FROZEN FLAME JEKYLL AND HIDE
Dat je daar serieus nog zo'n theorieen op loslaat. Mijn standaard is een 8 of hoger. Dronken of niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Qua meisjes..
Nu ziet het er zo uit, met deze update:
Begin van de avond: alleen 8+
Veel bier: 7+
Heel veel bier: 6.5+
ipv
Begin van de avond: 7.5+
Veel bier: 6.5+
Heel veel bier: 6+-
Ja natuurlijk en zelfs nog sneller dan gewone huid. Het doet wsl ook heel veel pijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo'n gekke vraag eigenlijk, weet jij het?!
Het lijkt mij van wel namelijk
Ik heb hier vet oude muziek op de computer, komt er ineens zo'n jumpstyle set voorbij. Wat een tijdenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik beken.
FROZEN FLAME JEKYLL AND HIDE
Het is geen theorie, het is de natuur. Maar er komt een nieuwe wind voorbij. Weg met onnozel geslet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat je daar serieus nog zo'n theorieen op loslaat. Mijn standaard is een 8 of hoger. Dronken of niet.
En nee, veel 8-en kom je niet tegen.
Ik heb een 10 op het toilet zitten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat je daar serieus nog zo'n theorieen op loslaat. Mijn standaard is een 8 of hoger. Dronken of niet.
En nee, veel 8-en kom je niet tegen.
Oh, okequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is geen theorie, het is de natuur. Maar er komt een nieuwe wind voorbij. Weg met onnozel geslet.
Goeie combo, diequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, oke.
Ik moet ook echt eens aan een serieuze relatie beginnen..
.
.
Tofquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Misschien pm ik je morgen wel een foto.
Dat verhaal heb je toch al eens verteld?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goeie combo, die![]()
![]()
. Die omschrijft het wel. M'n game is in ieder geval weer helemaal 100% terug, ik was aan het werk (horeca) en bij zo'n tafel waar een meisje van m'n leeftijd zat was dat meisje elke keer aan het blozen toen ik kwam bedienen en die pa de hele tijd grappen maken
. En hij nodigde me uit om bij hun CL te komen kijken, en hij vroeg ook nog m'n nummer voor z'n dochter
![]()
.
Jaja hosselverhaal blabla
Dit is de 2e keer dat het gebeurt, vorige keer was 2e kerstdag.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tof.
[..]
Dat verhaal heb je toch al eens verteld?
Hoe gaat ie met je Dejan Stankovic?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
All, weet je die dude nog die ik je stuurde?
Breek me de bek niet open.quote:
Doe nou eens gek en stuur hem een liefdesverklaring. Leef on the edge.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open.Kankerhark heeft een Blackberry maar geen ping volgens een vriend van 'm.
Ik onthoud gewoon de dingen die je verteld. Maar, goed bezig danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit is de 2e keer dat het gebeurt, vorige keer was 2e kerstdag.
Welke, die beachboy?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
All, weet je die dude nog die ik je stuurde?
Waardeer ik ook. Maar de vorige keer was het echt een assertief meisje, dit was een verlegen met een toffe en overheersende pa.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik onthoud gewoon de dingen die je verteld. Maar, goed bezig dan.
Overigens vind ik dat je gedurende je studententijd niet gebonden moet zijn.
Ja in het Engels. Zo van:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doe nou eens gek en stuur hem een liefdesverklaring. Leef on the edge.
Verzend kosten naar Nederland zijn 6 euro.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:37 schreef Skylark. het volgende:
WD, hoe werkt dat ASOS? Ik moet iets van 8 pond hebben maar dan kost dat nog 50% aan verzendkosten.
Ja, die nonchalante die eerst hard to get deed.quote:
Hmm, verlegen lijkt me niet echt leuk?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waardeer ik ook. Maar de vorige keer was het echt een assertief meisje, dit was een verlegen met een toffe en overheersende pa.
Ja, dat zegt iedereen en iedereen praat elkaar na. Maar wie zeggen dat, de mensen die om 4.30 in een lege kroeg nog aan een baco lurken of de mensen die om 3.30 lekker samen slapen en leuke dagjes naar de Efteling gaan.
Nee, je moet dit sturen:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja in het Engels. Zo van:
Hi, you don't know me, but I think you are really attractive. Wanna fuck?
Poljubac na nos.
Kus op je neus in het Kroatisch. boohoo.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, die nonchalante die eerst hard to get deed.
Hij wil me.
Yeah I know, ik zeg het nu wel maar ik ben nogal een persoon van de opwellingen, dat weet jij ook wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, verlegen lijkt me niet echt leuk?
Jeetje, wat burgerlijk. Natuurlijk gaat er niks boven een relatie, maar echt no way tijdens mijn studententijd. Ik zie zoveel relaties sneuvelen. Ook word ik vaak versierd door jongens met vriendinnen, wat best kansloos is
. Nah, ik weet het niet.. maar nu een relatie zou niet goed gaan denk ik
.
Hehequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Yeah I know, ik zeg het nu wel maar ik ben nogal een persoon van de opwellingen, dat weet jij ook wel.
quote:265121817 KN: 28811667M867613
VODAFONE LIBERTEL BV
28811667M867613 -11,90
Mwa, best wel wat. Ik denk zo'n 10-13 meisjes alquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe. Heb je eigenlijk al veel aan de haak geslagen in Tillie?
En dat zou je allemaal moeten missen met een vriendinquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, best wel wat. Ik denk zo'n 10-13 meisjes al. Waarvan 2 seks.
We are going to date together.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, je moet dit sturen:
"Hello, my name is Sanna. We are going to date together. Text me the dates you are available. Sweet kiss, Sanna"
Ja, zit ie de hele tijd zo van "blablabla je bent te braaf blablabla".quote:
Ik kan het na Rimini wel missen op zichquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En dat zou je allemaal moeten missen met een vriendin.
Oke oke. Maar wat wilde je ook alweer bereiken met dat jong?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We are going to date together.WTF Sky.
[..]
Ja, zit ie de hele tijd zo van "blablabla je bent te braaf blablabla".
Ja, drie keer niks.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke oke. Maar wat wilde je ook alweer bereiken met dat jong?
Dominant zijn, daar trappen alle jongens in.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We are going to date together.WTF Sky.
[..]
Ja, zit ie de hele tijd zo van "blablabla je bent te braaf blablabla".
Ja, maar we are going to date together klopt niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dominant zijn, daar trappen alle jongens in.
Tuurlijk klopt dat welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar we are going to date together klopt niet.
Het is 'we are going to date' maar ik ga hem niet daten.
Ja, right. Stel je hebt een chick. en je komt dan een of andere zweedse godin tegen in de kroeg die haar benen al praktisch voor je geopend heeft. Wat ga je dan doenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan het na Rimini wel missen op zich.
Je kunt toch wel een keertje seks met 'm hebben?quote:
Wat pussy?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tuurlijk klopt dat wel. Het mag allebei, maar met together erachter leg je de nadruk op het bevel. En; Pussy.
Op zich. Heb m'n period.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, right. Stel je hebt een chick. en je komt dan een of andere zweedse godin tegen in de kroeg die haar benen al praktisch voor je geopend heeft. Wat ga je dan doen?
[..]
Je kunt toch wel een keertje seks met 'm hebben?
Ik weet niet hoe trouw ik ben, op die manier kan ik daarachter komenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, right. Stel je hebt een chick. en je komt dan een of andere zweedse godin tegen in de kroeg die haar benen al praktisch voor je geopend heeft. Wat ga je dan doen?
[..]
Je kunt toch wel een keertje seks met 'm hebben?
Je speelt weer op safe. Wat heb je te verliezen, chick?quote:
Zijn cock.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je speelt weer op safe. Wat heb je te verliezen, chick?
Dan spreek je toch volgende week ergens af. En daarna meteen ditchen.quote:
Hoezo, jij bent toch 'kei-lekker' in het echt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe trouw ik ben, op die manier kan ik daarachter komen. En alsof Zweedse Godinnen naar jou toekomen om te neuken
.
Ik heb die bitch ijs beloofd morgen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan spreek je toch volgende week ergens af. En daarna meteen ditchen.
[..]
Hoezo, jij bent toch 'kei-lekker' in het echt.
Helemaal niet, ik ben gewoon average ofzoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan spreek je toch volgende week ergens af. En daarna meteen ditchen.
[..]
Hoezo, jij bent toch 'kei-lekker' in het echt.
Dan hou je het bij teasen, in hoeverre dat mogelijk is. En dan spreek je even een date af? Hallo, mot ik alles voorkauwenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb die bitch ijs beloofd morgen.
Het liefst wel, wil je hem niet eerst even gewoon aftrekken, hoef ik dat ook niet meer te doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan hou je het bij teasen, in hoeverre dat mogelijk is. En dan spreek je even een date af? Hallo, mot ik alles voorkauwen.
Ik Zweden kijkt niemand naar ze om, dus zeker kun jij je slag slaan. Ga maar eens voor de grap naar Kreta in de zomer. Liggen ze met bosjes klaar te wachten op hitsige Engelsen en Nederlanders.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik ben gewoon average ofzo. Ik zeg zoiets nooit over mezelf.
Hahaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het liefst wel, wil je hem niet eerst even gewoon aftrekken, hoef ik dat ook niet meer te doen.
Wat ik hoor van mensen zijn sowieso op Chersonissos weinig meisjes/vrouwen in vergelijking met de jongens en in Bulgarije vallen die Scandinavians alleen op van die dunne emoboys uit Scandinavië.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik Zweden kijkt niemand naar ze om, dus zeker kun jij je slag slaan. Ga maar eens voor de grap naar Kreta in de zomer. Liggen ze met bosjes klaar te wachten op hitsige Engelsen en Nederlanders.
Je slaat het gehele voorspel over?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha. Sorry, ik trek jongens niet af.
Oke. Mijn bronnen vertellen mij anders.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat ik hoor van mensen zijn sowieso op Chersonissos weinig meisjes/vrouwen in vergelijking met de jongens en in Bulgarije vallen die Scandinavians alleen op van die dunne emoboys uit Scandinavië.
Nooitquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je slaat het gehele voorspel over?
Verstandig, vrouwen kunnen het altijd slechter.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nooit. Maar ik vind aftrekken zoiets vreemds. Dat ga ik echt niet doen bij een jongen, dat doet ie maar lekker zelf
.
Ook niet om 'm stijf te krijgen vanuit slap? Dat je 'm gewoon subtiel aanraakt?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nooit. Maar ik vind aftrekken zoiets vreemds. Dat ga ik echt niet doen bij een jongen, dat doet ie maar lekker zelf
.
Nee, omdat wat Sky zegt. In de meeste situaties is ie al in stijgerende toestand voordat zijn broek uberhaupt uit isquote:Op zondag 23 mei 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ook niet om 'm stijf te krijgen vanuit slap? Dat je 'm gewoon subtiel aanraakt?
Hm oké, true. Ik wil nog wel eens m'n hand op z'n boxer leggen om te peilen en dan een beetje teasen met mn hand.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, omdat wat Sky zegt. In de meeste situaties is ie al in stijgerende toestand voordat zijn broek uberhaupt uit is.
Daar gingen m'n vrienden van hier ook naartoequote:
Uiteraard.quote:
Ik ga gewoon voor het bier en vermaak, lijkt me best tof met die bandjes enzo. Misschien daarna op stap. Waarom ging jij niet dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar gingen m'n vrienden van hier ook naartoe
Volgens mij was het hoofd plan een magnetron halen en zo veel mogelijk troep om erin te stoppen
Zoals ik al zes keer gezegd heb dit topicquote:Op zondag 23 mei 2010 00:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Ik ga gewoon voor het bier en vermaak, lijkt me best tof met die bandjes enzo. Misschien daarna op stap. Waarom ging jij niet dan?
Ik was de hele tijd werken + CL kijken, dus het is niet mijn schuld.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zoals ik al zes keer gezegd heb dit topicmaar volgens mij ben ik onzichtbaar vandaag.
Ik moet een of ander essay maken en de deadline is morgenochtendEn het schiet maar niet op want veel te breed onderwerp.
Ik wilde wel maar dit neemt te veel tijd in beslag, vooral als ik niks uit de vingers krijg
Daar heb ik ook zo'n hekel aanquote:Op zondag 23 mei 2010 00:11 schreef Maisnon het volgende:
En we moeten ook nog eens een layout gebruiken die ik zelf lelijk vind
Dat je er uberhaupt over denkt op dit tijdstipquote:Op zondag 23 mei 2010 04:13 schreef Maisnon het volgende:
Hoe krijg je het in GODSNAAM voor elkaar om 'hoofdvraag' op een universiteit in een engels stuk als 'head question' te gebruiken, what the fuck
Al zou ik willen van niet, ik ben met een essay bezig nog steedsquote:Op zondag 23 mei 2010 04:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt over denkt op dit tijdstip
En, en, en?quote:Op zondag 23 mei 2010 06:21 schreef Maisnon het volgende:
om 8 uur lever ik het in en ga ik slapen't is goed, dan maar totaal niet af. tis toch maar een eerste versie.
Jazekerquote:Op zondag 23 mei 2010 08:09 schreef Mozy het volgende:
Alles goed NG?
Ook goed.quote:Op zondag 23 mei 2010 08:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JazekerStraks op de fiets naar de shop toe
![]()
met u?
Mooi!quote:Op zondag 23 mei 2010 08:47 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm best mooien al weer 130 jaar oud
Ja een klassiekerquote:Op zondag 23 mei 2010 08:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mooi!
Goedemorgen trouwens. Gister hebben we na het voetbal tot een uur of 3 deze cd geluisterd.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brazilectro ga ik zeker eens proberen.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja een klassiekermet Rose Rouge, So Flute, Pont d'Arc oid,
Als je nog van dat soort relaxte en vaak zomerse jazz achtige dingen zoekt: de Brazilectro verzamel CD'svooral volume 3
En je hebt ook nog een paar albums met allemaal remixes van klassieke jazz nummers door moderne artiesten als Danger Mouse enzo, Verve Remixed heet dat, die zijn ook echt tof
quote:Op zondag 23 mei 2010 09:09 schreef Chai het volgende:
Gisteren.kon je wel iets zien met die vlek voor je gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
kon je wel iets zien met die vlek voor je gezicht
quote:Op zondag 23 mei 2010 09:09 schreef Chai het volgende:
Gisteren.En 2x gewonnen, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat was met dressuur. Het springen was een soort oefenspringen dan kun je niets winnen.quote:
Ah 1 miljoen, want het is vast heel veel ook al is het daarvoor te lelijk. Wel kunst als je dit voor heel veel kunt verkopen.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:27 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Raad eens voor hoeveel dit schilderij ooit is verkochtongelooflijk
11.8 miljoen dollar.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:27 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Die is toch van Warholl?quote:Op zondag 23 mei 2010 09:27 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
In Rijssen is dat ook niet zo moeilijk met die 15 jarige smatjesquote:Op zondag 23 mei 2010 04:05 schreef WillFerrell het volgende:
Bouncen en hosselen; vanavond heb ik het nog nooit zo makkelijk meegemaakt.
Nee man, gister met Afrojack was er eindelijk eens een fatsoenlijk geëtaleerd publiek.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:55 schreef TheKC het volgende:
[..]
In Rijssen is dat ook niet zo moeilijk met die 15 jarige smatjes
Wat, bij een House DJ normaal publiek? Dat kan toch nietquote:Op zondag 23 mei 2010 11:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee man, gister met Afrojack was er eindelijk eens een fatsoenlijk geëtaleerd publiek.
Beter regelde je een eigen taxi dan. Gewoon Taxi (FC) Twente bellenquote:Op zondag 23 mei 2010 11:18 schreef WillFerrell het volgende:
Die kenkerbussen reden niet, dus we moesten een taxi delen met Twente-fans.
Geen puberaal publiek.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wat, bij een House DJ normaal publiek? Dat kan toch niet
Beter niet, want dit drukte mooi de kosten.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:29 schreef TheKC het volgende:
[..]
Beter regelde je een eigen taxi dan. Gewoon Taxi (FC) Twente bellen
Yar.quote:
Of hij heeft haar op de plee geneukt.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:40 schreef Allure_ het volgende:
WTF doe je dan al om 4 uur thuis als je gescord hebt. Net of zoenen bij hosselen hoort. Die lelijke boerentrienen zullen vast geen nee zeggen.
Wat een allrounder ben jij.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar dat was met dressuur. Het springen was een soort oefenspringen dan kun je niets winnen.
Kijk dit meisje de sociaal-praktische struggles van jonge meisjes niet kennen.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:40 schreef Allure_ het volgende:
WTF doe je dan al om 4 uur thuis als je gescord hebt. Net of zoenen bij hosselen hoort. Die lelijke boerentrienen zullen vast geen nee zeggen.
Of hij kan gewoon niet hosselen.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kijk dit meisje de sociaal-praktische struggles van jonge meisjes niet kennen.
Vakantie tel ik niet mee, dat is te makkelijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:59 schreef Skylark. het volgende:
Net als mensen die zeggen: "Ja vakantie tel ik niet mee dat is te makkelijk" terwijl het meestal wel meevalt hoeveel mensen op vakantie hosselen.
Ehm, nee.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:59 schreef Skylark. het volgende:
Net als mensen die zeggen: "Ja vakantie tel ik niet mee dat is te makkelijk" terwijl het meestal wel meevalt hoeveel mensen op vakantie hosselen.
Sukkels zijn jullie. Net of er een kunst aan is om iemand te regelen met wie je kunt zoenen.quote:
haha watquote:Op zondag 23 mei 2010 12:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sukkels zijn jullie. Net of er een kunst aan is om iemand te regelen met wie je kunt zoenen.
Heul niet. Maar wat is er stoer aan hosselen als het alleen om zoenen gaatquote:Op zondag 23 mei 2010 12:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Zie Allure_ een losgeslagen moraal hebben dan.
Oke oke, daar heb je misschien een punt. Maar misschien wordt het dan eens tijd om de min. leeftijd te upgraden.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:07 schreef Skylark. het volgende:
We moeten hier even het sekseverschil in ogenschouw nemen, samen met de doelgroep. Allure valt op boys die makkelijk niet thuis hoeven komen, wij op smatjes die tot 3.00 uit mogen.
Hahaha wat zeg jij nouquote:Op zondag 23 mei 2010 12:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
misschien wordt het dan eens tijd om de min. leeftijd te upgraden.
Bij mij ook. Alleen die studentes dus, van 19-20 jaar.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:10 schreef Lakitu het volgende:
En ik weet vrij zeker dat de meeste chicks waar ik mee gegaan ben niet aan onenightstands doen
pics?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zag gisteren bij Paul de Leeuw 2 mini-Otisjes.
Het was gisteren zaterdag schatje.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:10 schreef Allure_ het volgende:
Volgens mij gaan er op donderdagavond in Tillie enkel studentes uit die alles behalve om 03:00 uur thuis hoeven te zijn. Maar goed.
Studentesquote:Op zondag 23 mei 2010 12:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij mij ook. Alleen die studentes dus, van 19-20 jaar.
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Studentes![]()
Ik ben 1 keer in m'n hele leven met iemand van 19 gegaan en ik ben er niet trots op.
Dan gaan ze huilen omdat ze geen 14/15-jarige naieve meisjes meer kunnen zoenenquote:Op zondag 23 mei 2010 12:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke oke, daar heb je misschien een punt. Maar misschien wordt het dan eens tijd om de min. leeftijd te upgraden.
Dat, en ook als ze kankerlelijk zijn. En ze zijn 'volwassen'quote:Op zondag 23 mei 2010 12:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Studentes hebben 9 van de 10 keer echt te veel air.
Ik ben slechts adolescent.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat, en ook als ze kankerlelijk zijn. En ze zijn 'volwassen'![]()
![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:15 schreef Allure_ het volgende:
Jullie zijn gewoon vies.
Nu ga ik even heerlijken onbijten dans le soleil.
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:15 schreef Allure_ het volgende:
Jullie zijn gewoon vies.
Genoeg leuke vis in de zee.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:15 schreef Allure_ het volgende:
Jullie zijn gewoon vies.
Dankjewel.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Genoeg leuke vis in de zee.
Eet smakelijk.
Het weer. Het is net niet chill genoeg.quote:
watquote:
Die temperatuur zit er behoorlijk naast.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:20 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Het is hier chiller weer dan in het zuiden, suck on that
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |