Dat je er uberhaupt over denkt op dit tijdstipquote:Op zondag 23 mei 2010 04:13 schreef Maisnon het volgende:
Hoe krijg je het in GODSNAAM voor elkaar om 'hoofdvraag' op een universiteit in een engels stuk als 'head question' te gebruiken, what the fuck
Al zou ik willen van niet, ik ben met een essay bezig nog steedsquote:Op zondag 23 mei 2010 04:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt over denkt op dit tijdstip
En, en, en?quote:Op zondag 23 mei 2010 06:21 schreef Maisnon het volgende:
om 8 uur lever ik het in en ga ik slapen't is goed, dan maar totaal niet af. tis toch maar een eerste versie.
Jazekerquote:Op zondag 23 mei 2010 08:09 schreef Mozy het volgende:
Alles goed NG?
Ook goed.quote:Op zondag 23 mei 2010 08:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JazekerStraks op de fiets naar de shop toe
![]()
met u?
Mooi!quote:Op zondag 23 mei 2010 08:47 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm best mooien al weer 130 jaar oud
Ja een klassiekerquote:Op zondag 23 mei 2010 08:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mooi!
Goedemorgen trouwens. Gister hebben we na het voetbal tot een uur of 3 deze cd geluisterd.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brazilectro ga ik zeker eens proberen.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja een klassiekermet Rose Rouge, So Flute, Pont d'Arc oid,
Als je nog van dat soort relaxte en vaak zomerse jazz achtige dingen zoekt: de Brazilectro verzamel CD'svooral volume 3
En je hebt ook nog een paar albums met allemaal remixes van klassieke jazz nummers door moderne artiesten als Danger Mouse enzo, Verve Remixed heet dat, die zijn ook echt tof
quote:Op zondag 23 mei 2010 09:09 schreef Chai het volgende:
Gisteren.kon je wel iets zien met die vlek voor je gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
kon je wel iets zien met die vlek voor je gezicht
quote:Op zondag 23 mei 2010 09:09 schreef Chai het volgende:
Gisteren.En 2x gewonnen, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat was met dressuur. Het springen was een soort oefenspringen dan kun je niets winnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |