Yeah I know, ik zeg het nu wel maar ik ben nogal een persoon van de opwellingen, dat weet jij ook wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, verlegen lijkt me niet echt leuk?
Jeetje, wat burgerlijk. Natuurlijk gaat er niks boven een relatie, maar echt no way tijdens mijn studententijd. Ik zie zoveel relaties sneuvelen. Ook word ik vaak versierd door jongens met vriendinnen, wat best kansloos is
. Nah, ik weet het niet.. maar nu een relatie zou niet goed gaan denk ik
.
Hehequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Yeah I know, ik zeg het nu wel maar ik ben nogal een persoon van de opwellingen, dat weet jij ook wel.
quote:265121817 KN: 28811667M867613
VODAFONE LIBERTEL BV
28811667M867613 -11,90
Mwa, best wel wat. Ik denk zo'n 10-13 meisjes alquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe. Heb je eigenlijk al veel aan de haak geslagen in Tillie?
En dat zou je allemaal moeten missen met een vriendinquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, best wel wat. Ik denk zo'n 10-13 meisjes al. Waarvan 2 seks.
We are going to date together.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, je moet dit sturen:
"Hello, my name is Sanna. We are going to date together. Text me the dates you are available. Sweet kiss, Sanna"
Ja, zit ie de hele tijd zo van "blablabla je bent te braaf blablabla".quote:
Ik kan het na Rimini wel missen op zichquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En dat zou je allemaal moeten missen met een vriendin.
Oke oke. Maar wat wilde je ook alweer bereiken met dat jong?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We are going to date together.WTF Sky.
[..]
Ja, zit ie de hele tijd zo van "blablabla je bent te braaf blablabla".
Ja, drie keer niks.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke oke. Maar wat wilde je ook alweer bereiken met dat jong?
Dominant zijn, daar trappen alle jongens in.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We are going to date together.WTF Sky.
[..]
Ja, zit ie de hele tijd zo van "blablabla je bent te braaf blablabla".
Ja, maar we are going to date together klopt niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dominant zijn, daar trappen alle jongens in.
Tuurlijk klopt dat welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar we are going to date together klopt niet.
Het is 'we are going to date' maar ik ga hem niet daten.
Ja, right. Stel je hebt een chick. en je komt dan een of andere zweedse godin tegen in de kroeg die haar benen al praktisch voor je geopend heeft. Wat ga je dan doenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan het na Rimini wel missen op zich.
Je kunt toch wel een keertje seks met 'm hebben?quote:
Wat pussy?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tuurlijk klopt dat wel. Het mag allebei, maar met together erachter leg je de nadruk op het bevel. En; Pussy.
Op zich. Heb m'n period.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, right. Stel je hebt een chick. en je komt dan een of andere zweedse godin tegen in de kroeg die haar benen al praktisch voor je geopend heeft. Wat ga je dan doen?
[..]
Je kunt toch wel een keertje seks met 'm hebben?
Ik weet niet hoe trouw ik ben, op die manier kan ik daarachter komenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, right. Stel je hebt een chick. en je komt dan een of andere zweedse godin tegen in de kroeg die haar benen al praktisch voor je geopend heeft. Wat ga je dan doen?
[..]
Je kunt toch wel een keertje seks met 'm hebben?
Je speelt weer op safe. Wat heb je te verliezen, chick?quote:
Zijn cock.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je speelt weer op safe. Wat heb je te verliezen, chick?
Dan spreek je toch volgende week ergens af. En daarna meteen ditchen.quote:
Hoezo, jij bent toch 'kei-lekker' in het echt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe trouw ik ben, op die manier kan ik daarachter komen. En alsof Zweedse Godinnen naar jou toekomen om te neuken
.
Ik heb die bitch ijs beloofd morgen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan spreek je toch volgende week ergens af. En daarna meteen ditchen.
[..]
Hoezo, jij bent toch 'kei-lekker' in het echt.
Helemaal niet, ik ben gewoon average ofzoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan spreek je toch volgende week ergens af. En daarna meteen ditchen.
[..]
Hoezo, jij bent toch 'kei-lekker' in het echt.
Dan hou je het bij teasen, in hoeverre dat mogelijk is. En dan spreek je even een date af? Hallo, mot ik alles voorkauwenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb die bitch ijs beloofd morgen.
Het liefst wel, wil je hem niet eerst even gewoon aftrekken, hoef ik dat ook niet meer te doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan hou je het bij teasen, in hoeverre dat mogelijk is. En dan spreek je even een date af? Hallo, mot ik alles voorkauwen.
Ik Zweden kijkt niemand naar ze om, dus zeker kun jij je slag slaan. Ga maar eens voor de grap naar Kreta in de zomer. Liggen ze met bosjes klaar te wachten op hitsige Engelsen en Nederlanders.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik ben gewoon average ofzo. Ik zeg zoiets nooit over mezelf.
Hahaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het liefst wel, wil je hem niet eerst even gewoon aftrekken, hoef ik dat ook niet meer te doen.
Wat ik hoor van mensen zijn sowieso op Chersonissos weinig meisjes/vrouwen in vergelijking met de jongens en in Bulgarije vallen die Scandinavians alleen op van die dunne emoboys uit Scandinavië.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik Zweden kijkt niemand naar ze om, dus zeker kun jij je slag slaan. Ga maar eens voor de grap naar Kreta in de zomer. Liggen ze met bosjes klaar te wachten op hitsige Engelsen en Nederlanders.
Je slaat het gehele voorspel over?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha. Sorry, ik trek jongens niet af.
Oke. Mijn bronnen vertellen mij anders.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat ik hoor van mensen zijn sowieso op Chersonissos weinig meisjes/vrouwen in vergelijking met de jongens en in Bulgarije vallen die Scandinavians alleen op van die dunne emoboys uit Scandinavië.
Nooitquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je slaat het gehele voorspel over?
Verstandig, vrouwen kunnen het altijd slechter.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nooit. Maar ik vind aftrekken zoiets vreemds. Dat ga ik echt niet doen bij een jongen, dat doet ie maar lekker zelf
.
Ook niet om 'm stijf te krijgen vanuit slap? Dat je 'm gewoon subtiel aanraakt?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nooit. Maar ik vind aftrekken zoiets vreemds. Dat ga ik echt niet doen bij een jongen, dat doet ie maar lekker zelf
.
Nee, omdat wat Sky zegt. In de meeste situaties is ie al in stijgerende toestand voordat zijn broek uberhaupt uit isquote:Op zondag 23 mei 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ook niet om 'm stijf te krijgen vanuit slap? Dat je 'm gewoon subtiel aanraakt?
Hm oké, true. Ik wil nog wel eens m'n hand op z'n boxer leggen om te peilen en dan een beetje teasen met mn hand.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, omdat wat Sky zegt. In de meeste situaties is ie al in stijgerende toestand voordat zijn broek uberhaupt uit is.
Daar gingen m'n vrienden van hier ook naartoequote:
Uiteraard.quote:
Ik ga gewoon voor het bier en vermaak, lijkt me best tof met die bandjes enzo. Misschien daarna op stap. Waarom ging jij niet dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar gingen m'n vrienden van hier ook naartoe
Volgens mij was het hoofd plan een magnetron halen en zo veel mogelijk troep om erin te stoppen
Zoals ik al zes keer gezegd heb dit topicquote:Op zondag 23 mei 2010 00:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Ik ga gewoon voor het bier en vermaak, lijkt me best tof met die bandjes enzo. Misschien daarna op stap. Waarom ging jij niet dan?
Ik was de hele tijd werken + CL kijken, dus het is niet mijn schuld.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zoals ik al zes keer gezegd heb dit topicmaar volgens mij ben ik onzichtbaar vandaag.
Ik moet een of ander essay maken en de deadline is morgenochtendEn het schiet maar niet op want veel te breed onderwerp.
Ik wilde wel maar dit neemt te veel tijd in beslag, vooral als ik niks uit de vingers krijg
Daar heb ik ook zo'n hekel aanquote:Op zondag 23 mei 2010 00:11 schreef Maisnon het volgende:
En we moeten ook nog eens een layout gebruiken die ik zelf lelijk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |