Goeie combo, diequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, oke.
Ik moet ook echt eens aan een serieuze relatie beginnen..
.
.
Tofquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Misschien pm ik je morgen wel een foto.
Dat verhaal heb je toch al eens verteld?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goeie combo, die![]()
![]()
. Die omschrijft het wel. M'n game is in ieder geval weer helemaal 100% terug, ik was aan het werk (horeca) en bij zo'n tafel waar een meisje van m'n leeftijd zat was dat meisje elke keer aan het blozen toen ik kwam bedienen en die pa de hele tijd grappen maken
. En hij nodigde me uit om bij hun CL te komen kijken, en hij vroeg ook nog m'n nummer voor z'n dochter
![]()
.
Jaja hosselverhaal blabla
Dit is de 2e keer dat het gebeurt, vorige keer was 2e kerstdag.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tof.
[..]
Dat verhaal heb je toch al eens verteld?
Hoe gaat ie met je Dejan Stankovic?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
All, weet je die dude nog die ik je stuurde?
Breek me de bek niet open.quote:
Doe nou eens gek en stuur hem een liefdesverklaring. Leef on the edge.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open.Kankerhark heeft een Blackberry maar geen ping volgens een vriend van 'm.
Ik onthoud gewoon de dingen die je verteld. Maar, goed bezig danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit is de 2e keer dat het gebeurt, vorige keer was 2e kerstdag.
Welke, die beachboy?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
All, weet je die dude nog die ik je stuurde?
Waardeer ik ook. Maar de vorige keer was het echt een assertief meisje, dit was een verlegen met een toffe en overheersende pa.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik onthoud gewoon de dingen die je verteld. Maar, goed bezig dan.
Overigens vind ik dat je gedurende je studententijd niet gebonden moet zijn.
Ja in het Engels. Zo van:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doe nou eens gek en stuur hem een liefdesverklaring. Leef on the edge.
Verzend kosten naar Nederland zijn 6 euro.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:37 schreef Skylark. het volgende:
WD, hoe werkt dat ASOS? Ik moet iets van 8 pond hebben maar dan kost dat nog 50% aan verzendkosten.
Ja, die nonchalante die eerst hard to get deed.quote:
Hmm, verlegen lijkt me niet echt leuk?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waardeer ik ook. Maar de vorige keer was het echt een assertief meisje, dit was een verlegen met een toffe en overheersende pa.
Ja, dat zegt iedereen en iedereen praat elkaar na. Maar wie zeggen dat, de mensen die om 4.30 in een lege kroeg nog aan een baco lurken of de mensen die om 3.30 lekker samen slapen en leuke dagjes naar de Efteling gaan.
Nee, je moet dit sturen:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja in het Engels. Zo van:
Hi, you don't know me, but I think you are really attractive. Wanna fuck?
Poljubac na nos.
Kus op je neus in het Kroatisch. boohoo.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, die nonchalante die eerst hard to get deed.
Hij wil me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |