Laat het insmeren?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het gek om dat te moeten in smeren. Weet eigenlijk ook niet waarom
.
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:04 schreef Allure_ het volgende:
Ik word toch altijd een beetje emotioneel van voetbal finales.
Welke standaarden?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb besloten m'n standaarden te verhogen van 6 -> 6.5. Later op de avond ben ik veel te zwak geworden.
Qua meisjes..quote:
Ik beken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:20 schreef Allure_ het volgende:
Kennen jullie Jumpstyle nog. Wat was dat een hype, zeg
. En opzeker stonden jullie allemaal te jumpen in jullie kamertjes.
Maar dat is best een lekker nummer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik beken.
FROZEN FLAME JEKYLL AND HIDE
Dat je daar serieus nog zo'n theorieen op loslaat. Mijn standaard is een 8 of hoger. Dronken of niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Qua meisjes..
Nu ziet het er zo uit, met deze update:
Begin van de avond: alleen 8+
Veel bier: 7+
Heel veel bier: 6.5+
ipv
Begin van de avond: 7.5+
Veel bier: 6.5+
Heel veel bier: 6+-
Ja natuurlijk en zelfs nog sneller dan gewone huid. Het doet wsl ook heel veel pijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo'n gekke vraag eigenlijk, weet jij het?!
Het lijkt mij van wel namelijk
Ik heb hier vet oude muziek op de computer, komt er ineens zo'n jumpstyle set voorbij. Wat een tijdenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik beken.
FROZEN FLAME JEKYLL AND HIDE
Het is geen theorie, het is de natuur. Maar er komt een nieuwe wind voorbij. Weg met onnozel geslet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat je daar serieus nog zo'n theorieen op loslaat. Mijn standaard is een 8 of hoger. Dronken of niet.
En nee, veel 8-en kom je niet tegen.
Ik heb een 10 op het toilet zitten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat je daar serieus nog zo'n theorieen op loslaat. Mijn standaard is een 8 of hoger. Dronken of niet.
En nee, veel 8-en kom je niet tegen.
Oh, okequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is geen theorie, het is de natuur. Maar er komt een nieuwe wind voorbij. Weg met onnozel geslet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |