Nee, kun je beter een Antilliaanse neger nemen. Ze lijken niet alleen op elkaar, ze denken meestal ook hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:36 schreef fancyyx het volgende:
[..]
nee,maar ik val gewoon niet echt op Nederlandse jongens. der zijn der wel een paar die ik echt knap vind. maar daar zitten meestal nog 10 andere meisjes achter. dus dank denk ik laat maar.
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:54 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
En remember: once you go black, we dont want you back!
TS is ook Antilliaans volgens mij.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
gelijk heeft ze. Wat moet je nou met een antiliaan als blonde schone
ts=troll. zo niet dan¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Wat een realistisch toekomstbeeld!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef fancyyx het volgende:
[..]
heb ik al gedaan hij doet een 4 jarige opleiding (iets met computers) computers maken. hij wil later over de hele wereld reizen om computers te maken voor bijv de president,koningin. hij werkt nu al 2 jaar bij een technisch bedrijf ofzo.
dat hoop ik toch ookquote:Op zondag 23 mei 2010 14:13 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik mag hopen dat dit topic een grap is (en ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat dit ook echt zo is)
nee hoor,ik ben der weer.ben net terug van de randstadrailquote:Op zondag 23 mei 2010 15:41 schreef Suphomes het volgende:
Voorspelling: We horen hoe dan ook niets weer van de TS, of ze is echt naar haar mannetje gegaan en zit reeds achter een raam of we worden allemaal hard getrolled.
je moeder vast ookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:15 schreef fancyyx het volgende:
[..]
ja hij is echt heel aardig en lief.
ik ben gewoon verliefd op hem
den haag/quote:Op maandag 24 mei 2010 14:15 schreef Chinless het volgende:
TS waar woon jij dan als hij in rdam woont
TS is een fucking kloontje van jou.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:16 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die niet weten dat TS m'n vriendin is![]()
![]()
![]()
Zeg dat in mn gezicht fucker niet online en zie wat er gebeurtquote:Op maandag 24 mei 2010 14:17 schreef Chinless het volgende:
[..]
TS is een fucking kloontje van jou.
Jij komt nooit buiten, jij bent een FOK!ker. Jij hebt geen leven & geen meisje.
En waar ken je hem van? internet zeker?quote:
Ik las net dat je in rdam woonde. Is goed. Schikt het morgen?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zeg dat in mn gezicht fucker niet online en zie wat er gebeurt
hoe weet je dat nou,ken je hem?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:17 schreef Chinless het volgende:
[..]
TS is een fucking kloontje van jou.
Jij komt nooit buiten, jij bent een FOK!ker. Jij hebt geen leven & geen meisje.
Nee ik kom er nu aan.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik las net dat je in rdam woonde. Is goed. Schikt het morgen?
nee ik hem via zo'n een vriend van mij zijn neefquote:Op maandag 24 mei 2010 14:18 schreef Chinless het volgende:
[..]
En waar ken je hem van? internet zeker?
hoe vaak zie je hem? elk weekend zeker?
Echte liefde
ik ga m bomrushen die kaolo tattaquote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef fancyyx het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou,ken je hem?
& trouwens denk je dat ik met een blank iemand ga xdxd
Nou als jij blank bent... neem ik het wel kwalijk ja. Door mensen zoals jou sterven de blanken uit. Over paar tientallen jaren krijgen we dan alleen nog maar licht bruine mensenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef fancyyx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zeg dat in mn gezicht fucker niet online en zie wat er gebeurt
hij beweert jou vriend te zijn hoorquote:
dat is juist een mooi kleurtjequote:Op maandag 24 mei 2010 14:20 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nou als jij blank bent... neem ik het wel kwalijk ja. Door mensen zoals jou sterven de blanken uit. Over paar tientallen jaren krijgen we dan alleen nog maar licht bruine mensen
Wees niet bang, ik werk daar niet aan mij en m'n kinderen later ook niet!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:20 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nou als jij blank bent... neem ik het wel kwalijk ja. Door mensen zoals jou sterven de blanken uit. Over paar tientallen jaren krijgen we dan alleen nog maar licht bruine mensen
Geloofwaardigheid -\infty, jammer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef fancyyx het volgende:
[..]
heb ik al gedaan hij doet een 4 jarige opleiding (iets met computers) computers maken. hij wil later over de hele wereld reizen om computers te maken voor bijv de president,koningin. hij werkt nu al 2 jaar bij een technisch bedrijf ofzo.
ik ga emigregerenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:29 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik wel!
Getinte/halfbloed chickiessss
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik werk daar niet aan mij en m'n kinderen later ook niet!
Ik zou een keer met hem op vakantie naar cura gaan, kan je mooi zijn tassen dragen!quote:
pas als ik me opleiding in nderland heb afgerondquote:
curacao is een mooi eilandquote:Op maandag 24 mei 2010 14:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik zou een keer met hem op vakantie naar cura gaan, kan je mooi zijn tassen dragen!
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb als je bij de douane eruit wordt gepikt he!
(flauw)
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:36 schreef fancyyx het volgende:
[..]
pas als ik me opleiding in nderland heb afgerond
dan ben ik 21want ik will na de middelbare school een jaar weg naar het buitenland
als ik terugkom ben ik dan 17 tenzij ik iemand vind waarmee ik kan trouwen en glijk in het land kan blijven wonen
![]()
![]()
![]()
nederland
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:40 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Zo ver mogelijk van Nederland vandaan a.u.b.
Neee. Kan je niet beter naar de onderkant van de zeebodemgaan ofzo?quote:
Tief dan gelijk op en volg hier ook geen opleiding, misbruikende ondankbare snolquote:
ja ze kunnen toch niet zien dat ik bolletjes in em maag hebquote:Op maandag 24 mei 2010 14:42 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Even retourtje Colombia voor wat knaken voor je friendjuh
Ik acht trouwens de kans dat TS gedesillusioneerd weer terug naar nederland komt zeer grootquote:
als het konquote:Op maandag 24 mei 2010 14:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Tief dan gelijk op en volg hier ook geen opleiding, misbruikende ondankbare snol
hoezo ik gaa daar mijn man zoek & wonenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik acht trouwens de kans dat TS gedesillusioneerd weer terug naar nederland komt zeer groot
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:44 schreef fancyyx het volgende:
[..]
ja ze kunnen toch niet zien dat ik bolletjes in em maag heb
veel succes, geniet van je vakantie!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:44 schreef fancyyx het volgende:
[..]
ja ze kunnen toch niet zien dat ik bolletjes in em maag heb
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:46 schreef fancyyx het volgende:
[..]
hoezo ik gaa daar mijn man zoek & wonen
dat is alleen als ze je niet vertrouwen dan kunnen ze een scan maken,maar 9 van de 10 x gebeurt dat niet.quote:
Heb je helemaal gelijk in! Ik zou zeggen, probeer hetquote:Op maandag 24 mei 2010 14:49 schreef fancyyx het volgende:
[..]
dat is alleen als ze je niet vertrouwen dan kunnen ze een scan maken,maar 9 van de 10 x gebeurt dat niet.
je had toch een antiliaan?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:46 schreef fancyyx het volgende:
[..]
hoezo ik gaa daar mijn man zoek & wonen
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef fancyyx het volgende:
[..]
vooral niet als zij dingen weten die jij niet weet!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:49 schreef fancyyx het volgende:
[..]
dat is alleen als ze je niet vertrouwen dan kunnen ze een scan maken,maar 9 van de 10 x gebeurt dat niet.
Ben je omgepraat dat een Antiliaan toch niet zo'n goede keus is? Hij was toch zo lief?quote:
Een blanke wil je geen eens hebbenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef fancyyx het volgende:
[..]
NEE, VOOR NU vind ik mijn vriend leuk,quote:Op maandag 24 mei 2010 14:56 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
Ben je omgepraat dat een Antiliaan toch niet zo'n goede keus is? Hij was toch zo lief?
En hij gaat binnenkort voor de Koningin werken
blanken zijn niet knapquote:Op maandag 24 mei 2010 15:03 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
voor blanken is hij...ik bedoel ze te dom!
Klopt. Maar als je samen met een zwartjoekel reist hebben ze redenen genoeg om je niet te vertrouwen.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:49 schreef fancyyx het volgende:
[..]
Ik zeg...gewoon doen!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:49 schreef fancyyx het volgende:
[..]
Wat doe jij van alle mensen uitgerekend nou stoer, jong?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik las net dat je in rdam woonde. Is goed. Schikt het morgen?
Prototype nerd/keyboardheld. De eerste stoere systeembeheerder moet de wereld nog tegen komen.quote:opleiding: MCSE 2003, MCTS, MCITP 2008, Vista, W7
beroep: Technisch Applicatie Beheerder
Ach, het is een tegen aan de wand...quote:Op maandag 24 mei 2010 17:26 schreef VeX- het volgende:
[..]
Wat doe jij van alle mensen uitgerekend nou stoer, jong?
[..]
Prototype nerd/keyboardheld. De eerste stoere systeembeheerder moet de wereld nog teken komen.
nerdsquote:Op maandag 24 mei 2010 17:26 schreef VeX- het volgende:
[..]
Wat doe jij van alle mensen uitgerekend nou stoer, jong?
[..]
Prototype nerd/keyboardheld. De eerste stoere systeembeheerder moet de wereld nog teken komen.
quote:Op maandag 24 mei 2010 17:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ach, het is een tegen aan de wand...
quote:Op maandag 24 mei 2010 17:35 schreef Jahr00n het volgende:
Zonder negerds was de wereld beter!!!!!
Wat kan jou dat nou schelen? Jouw geweldige vriendje is toch geen neger? Tenminste, dat schreef je net nog.quote:
hij is blijkbaar ook niet geweldig, want ze wil hem toch ruilenquote:Op maandag 24 mei 2010 18:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou schelen? Jouw geweldige vriendje is toch geen neger? Tenminste, dat schreef je net nog.
Maar wie wil haar nou nog? Ze is gisteren helemaal uitgewoond...quote:Op maandag 24 mei 2010 18:22 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
hij is blijkbaar ook niet geweldig, want ze wil hem toch ruilen
Er staat een "e" teveel in je zinquote:Op maandag 24 mei 2010 18:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
Terechte klacht, slaat nergens op de meeste Antillianen die ik ken zijn beste lui.
Inderdaad, als je eenmaal een Antilliaan gehad hebt wil geen enkele zichzelf respecterende man je nog hebben.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar wie wil haar nou nog? Ze is gisteren helemaal uitgewoond...
ze hoeven niet te weten dat ik een anti heb gehad hoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:47 schreef classpc het volgende:
[..]
Inderdaad, als je eenmaal een Antilliaan gehad hebt wil geen enkele zichzelf respecterende man je nog hebben.
Oftewel alleen nog maar nerds voor TS
Bij het dikgedrukte dacht ik vanquote:Op maandag 24 mei 2010 19:38 schreef Mummiepak het volgende:
Hallo TS,
Jij hebt een goede postgeschiedenis en een leuke en duidelijke manier van schrijven. Ook jouw keuze voor mannelijk schoon is echt top notch.
Veel plezier met je bijstand, tweekamerflat en 3 schreeuwende kutkoters.
Doeg!
Daar komen ze wel achter wanneer ze aids bij jou constateren of krijgenquote:Op maandag 24 mei 2010 19:35 schreef fancyyx het volgende:
[..]
ze hoeven niet te weten dat ik een anti heb gehad hoor.
en trowuens die enrds zijn zeker mensen als jouw?
die had ik volgesmij al gezienquote:Op maandag 24 mei 2010 19:54 schreef n0ir het volgende:
Documentaire over meisjes zoals TS:
http://player.omroep.nl/?aflid=10378136
Hey Fancyy, knappe jongens in dit filmpje hoor!
Je bent nu al vergeten dat ze je gefilmd hebben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |