Voor het soort meisjes dat na 3 maanden verkering al achter het raam staat, bedoel je?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:20 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
voor sommige mensen is dat al heel wat hoor

Die mensen noemen ze pubers.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:20 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
voor sommige mensen is dat al heel wat hoor

quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef fancyyx het volgende:
[..]
heb ik al gedaan hij doet een 4 jarige opleiding (iets met computers) computers maken. hij wil later over de hele wereld reizen om computers te maken voor bijv de president,koningin. hij werkt nu al 2 jaar bij een technisch bedrijf ofzo.

Lekker boeiend. Nadat ze eerst een paar keer is uitgeleend aan de vrienden van Manou, moet ze straks wat centjes verdienen voor Manou.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:36 schreef mercurial3 het volgende:
ik denk dat ts (fancyxx) zelf ook een laaggeschoolde is.
iniedergeval geen WO.

Ik had hier al gereageerd maar dit wou ik net zeggenquote:

En daarna mogen z'n vrienden "kennis met haar maken".quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:38 schreef Haarklip het volgende:
TS d'r vriend scheurt nu met z'n 30cm grote piemel haar maagdenvlies uit elkaar.

Ik denk nog steeds dat TS 'n trollkloon is, maar dit topic is hilarisch inderdaad.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik had hier al gereageerd maar dit wou ik net zeggen! Een pareltje!

quote:Op zondag 23 mei 2010 00:26 schreef gnilrednoz het volgende:
[ [url=http://myspace.roflposters.com/images/rofl/myspace/1220837698220.jpg.[roflposters.com].myspace.jpg]afbeelding[/url] ]

gelijk heeft ze. Wat moet je nou met een antiliaan als blonde schonequote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:12 schreef fancyyx het volgende:
Vandaag ging ik werken.
Vandaag is een bijzondere dag ,mijn vriend en ik zijn 1 maand samen.
dus ik zei dat tegen mijn collega(19).
TS : 'Mijn vriend en ik zijn vandaag 1 maand samen,vandaag ga ik naar rotterdam,daar woont hij.'
Collega : 'ooh gefeliciteerd, hoe heet je vriend eigenlijk?'
TS : 'mijn schatje heet (naam vriend)
collega : 'is hij buitenlands ofzo?'
TS : 'ja hij is antiliaans'
collega :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'ooh zal vast een leuke jongen zijn' (sarcasme)
klacht : vriendin doet minderwaardig over mijn vriend alleen omdat hij van een andere afkomst is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |