je bent wel een jonge moeder als je kind 17 is lijk je misschien net vriendinnenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:08 schreef Myraela het volgende:
Het kan me geen tering schelen wat je ouders doen. Doe alleen niet alsof het "goed" is om op je 17de zwanger te raken.
Nou, wat een voordeel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:10 schreef fancyyx het volgende:
[..]
je bent wel een jonge moeder als je kind 17 is lijk je misschien net vriendinnen![]()
![]()
![]()
![]()
mijn vriend leest de bijbel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:13 schreef be-strong het volgende:
De meeste antialianen die niet achter de andere chicks gaan als ze vader zijn geworden, vrouw goed behandelen en je niet gebruiken zijn meestal die streng christelijke evangeliers die elke zaterdag in de stad bijbelverhalen lezen.
Ik ken een nederlandse meid die op haar 14e al een anitliaanse vriend had. Je zou denken oehhh slet dit dat. Maar toen ze 18 werd gingen ze meteen trouwen. En het is nu huisje boompje beestje
Het ligt ook aan de omgeving van de Antiliaan (lijkt wel een animal planet docu). Antilianen die alleen met Antilianen omgaan zijn meestal niet zo vriendelijk, puntje bij paaltje. Maar ik ken ook een meisje met een Antiliaanse vriend die alleen maar blanke Nederlandse vrienden heeft, hele toffe gozer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:13 schreef be-strong het volgende:
De meeste antialianen die niet achter de andere chicks gaan als ze vader zijn geworden, vrouw goed behandelen en je niet gebruiken zijn meestal die streng christelijke evangeliers die elke zaterdag in de stad bijbelverhalen lezen.
Ik ken een nederlandse meid die op haar 14e al een anitliaanse vriend had. Je zou denken oehhh slet dit dat. Maar toen ze 18 werd gingen ze meteen trouwen. En het is nu huisje boompje beestje
Jij bent niet gelovig. Jij bent goedgelovig. En da's iets compleet anders.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:15 schreef fancyyx het volgende:
[..]
mijn vriend leest de bijbel.
hij is blij dat er eindelijk is een meisje is die ook gelovig is![]()
![]()
dankjequote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:25 schreef VeX- het volgende:
Wat een vooroordelen doen hier toch de ronde. Het blijft fok en klaagbaak, maar sommige reacties zijn werkelijk debiel en bevestigen weer eens dat een groot deel van de users van fok daadwerkelijk van bedenkelijk intellectueel allooi is. Alsof het onmogelijk is dat er ook goede Antillianen rondlopen.
Nou TS veel succes met je relatie. Het is nu eenmaal zo dat er veel vooroordelen en onbegrip leeft in bepaalde kringen maar als het echt een goede vent is dan zal dat wel loslopen.
Tweedehands natuurlijk!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:30 schreef b4kl4p het volgende:
Geeft ie je elke week een nieuwe autoradio?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:15 schreef fancyyx het volgende:
[..]
mijn vriend leest de bijbel.
hij is blij dat er eindelijk is een meisje is die ook gelovig is![]()
![]()
neequote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:45 schreef Swindler het volgende:
[..]
maar ondertussen er wel op los neuken?
Wel een fatsoenlijke prijs vragen meid, nieuwe meisjes zijn geld waard.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:51 schreef fancyyx het volgende:
maar schatjes ik ga nu naar me boy
fijne avond
Dat zegt hij ja. Op dit moment ligt TS met haar benen in haar nek terwijl haar vriend er allerhande soa's bij haar naar binnen knaltquote:
voor sommige mensen is dat al heel wat hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:30 schreef Ezio het volgende:
Jezus zeg, 1 maand verkering een bijzondere dag noemen![]()
Flikker toch op
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:54 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Wel een fatsoenlijke prijs vragen meid, nieuwe meisjes zijn geld waard.
Dat zegt meer iets over die mensen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:20 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
voor sommige mensen is dat al heel wat hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |