ze verbieden het me niet,omdat ze weten dat ik alleen maar meer naar die jongen zou toe gaan,als z eons uit elkaar wilde halen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:51 schreef Haarklip het volgende:
Wat vinden je ouders er eigenlijk van, fancy?
Ik zou me doodschamen als ouder
Hij doneert zeker ook aan het WNF, geeft bijles Nederlands aan Turkse moeders en heeft alleen Nederlandse vrienden?quote:
waarom het is toch jou keuzequote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder zou me uit huis schoppen.
Jouw vriend is anders..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:59 schreef fancyyx het volgende:
[..]
ze verbieden het me niet,omdat ze weten dat ik alleen maar meer naar die jongen zou toe gaan,als z eons uit elkaar wilde halen.
maar mijn moeder zegt dat als ik maar gelukkig mee ben.
mijn vader vind het niet leuk. hij zei : ' als je getrouwd ben en een kind heb zit je leuke man bij andere wijven'
tja en de meeste antilianen i admitt zijn zo. maar mijn vriend is anders.
Dat is het motto van de besodemieterd-door-antilianen-club.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:59 schreef fancyyx het volgende:
[..]
ze verbieden het me niet,omdat ze weten dat ik alleen maar meer naar die jongen zou toe gaan,als z eons uit elkaar wilde halen.
mijn vader vind het niet leuk. hij zei : ' als je getrouwd ben en een kind heb zit je leuke man bij andere wijven'
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:59 schreef fancyyx het volgende:
[..]
Sommige ouders willen dat hun kinderen wel echt iets bereiken. en niet op hun 18de zwanger zijn van een man die al een ander sletje heeft.quote:
Je vader heeft overschot van gelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:59 schreef fancyyx het volgende:
[..]
Want? Die zou je de deur niet meer uitkrijgen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je vader heeft overschot van gelijk.
Je "vriend" is niet anders. Echt niet.
Ik mocht vroeger met elk meisje wat ik zou willen naar huis komen, zolang het maar geen moslim of jehova's-getuige was.
Is als jongens vaak wel anders, want de meisjes uit die cultuur zijn vaak juist heel erg onderdanig.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je vader heeft overschot van gelijk.
Je "vriend" is niet anders. Echt niet.
Ik mocht vroeger met elk meisje wat ik zou willen naar huis komen, zolang het maar geen moslim of jehova's-getuige was.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sommige ouders willen dat hun kinderen wel echt iets bereiken. en niet op hun 18de zwanger zijn van een man die al een ander sletje heeft.
Tokkies.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:03 schreef fancyyx het volgende:
[..]
hahah mijn moeder was 17 toen ze zwanger was van mijn vader. en mijn vader 18.
ze zijn nu al 21 jaar samen
Waarom moet een vrouw zo nodig onderdanig zijn? Ik heb liever een vrouw die zelf ook nog iets durft te beslissen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is als jongens vaak wel anders, want de meisjes uit die cultuur zijn vaak juist heel erg onderdanig.
Nee, maar verplichte excommunicatie is nou niet echt iets waarop ze zitten te wachten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:02 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Want? Die zou je de deur niet meer uitkrijgen?
Ja, daar zou ik inderdaad over opscheppenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:03 schreef fancyyx het volgende:
[..]
Way to go girl! Ik zou precies hetzelfde doen als ik jou was. Heerlijk thuis zitten met een kind, niet hoeven leren of werken. Lekker een uitkering en kinderbijslag trekken. Wat een bestaan!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:03 schreef fancyyx het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat een onderdanig vrouw beter is, het is alleen wel anders dan de mannen. Die vrouw zal je niets doen. Die mannen wel. Overigens de vaders van die meisjes ook, als je met zo'n meisje iets flikt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarom moet een vrouw zo nodig onderdanig zijn? Ik heb liever een vrouw die zelf ook nog iets durft te beslissen.
[..]
Jij. Al ken ik je (gelukkig) niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:05 schreef fancyyx het volgende:
[..]
nee.
totaal niet.
sowieso ken jij zuid-amerikaanse tokkies?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Way to go girl! Ik zou precies hetzelfde doen als ik jou was. Heerlijk thuis zitten met een kind, niet hoeven leren of werken. Lekker een uitkering en kinderbijslag trekken. Wat een bestaan!
En trekken zich dus niets aan van wat hun dochter allemaal uitvreet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:07 schreef fancyyx het volgende:
[..]
mijn ouders hadden toen het huis van mijn moeders oma gekregen die verhuisde naar haar geboorte land.
en mijn vader heeft nu een eigen bedrijf en mijn moeder werkt nu bij het CBS achter zo'n computer (niet als schoonmaakster of kantine vrouw![]()
![]()
)
--> R&Pquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:07 schreef fancyyx het volgende:
[..]
mijn ouders hadden toen het huis van mijn moeders oma gekregen die verhuisde naar haar geboorte land.
en mijn vader heeft nu een eigen bedrijf en mijn moeder werkt nu bij het CBS achter zo'n computer (niet als schoonmaakster of kantine vrouw![]()
![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |