Ze hebben in ieder geval minder genetische defecten...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:21 schreef fancyyx het volgende:
bedreigt hij haare cht?
of denk je dat.
turken zijn volgesmij wel knapper dan marokanen
nee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:36 schreef GodsSon het volgende:
[..]
15 en daar werken, hoe dat zo, nemen ze volgens mij alleen 16+ of zelfs 18+ aan!
TS is te lui om een fatsoenlijke vent te vinden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:36 schreef fancyyx het volgende:
[..]
nee,maar ik val gewoon niet echt op Nederlandse jongens. der zijn der wel een paar die ik echt knap vind. maar daar zitten meestal nog 10 andere meisjes achter. dus dank denk ik laat maar.
Het leuke is dat die meisjes dat altijd denken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:37 schreef be-strong het volgende:
De reden waarom je vriendin je buitenlandse vriend niet waardeert is omdat 90% van buitenlandse jongens allemaal grote busterds zijn. Maargoed joun vriend zit vast tussen die 10%
als ik die Nederlander met die buitenlander vergelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:37 schreef Haarklip het volgende:
[..]
TS is te lui om een fatsoenlijke vent te vinden.
HAHA je zei KOMENquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:39 schreef fancyyx het volgende:
als ze je echt leuk vinden komen ze vanzelf wel.
Als ze denken dat je een goede inkomstenbron bent, komen ze vanzelf.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:39 schreef fancyyx het volgende:
[..]
als ik die Nederlander met die buitenlander vergelijk.
voel ik me meer aangetrokken tot die jongen.
en ik 'vecht' niet graag om jongens.
Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op die 10%. Zij krijgen alle goeie vrouwen die een voorkeur hebben voor getinte mannen. Oneerlijk want dit percentage ligt veel hoger bij autochtonen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:37 schreef be-strong het volgende:
De reden waarom je vriendin je buitenlandse vriend niet waardeert is omdat 90% van buitenlandse jongens allemaal grote busterds zijn. Maargoed joun vriend zit vast tussen die 10%
zulke mensen als WAT?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:42 schreef mercurial3 het volgende:
jongens ff serieus, dit is toch fake? Dit topic? Ik kan niet geloven dat er zulke mensen zijn.
dan was je knap geweestquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:43 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op die 10%. Zij krijgen alle goeie vrouwen die een voorkeur hebben voor getinte mannen. Oneerlijk want dit percentage ligt veel hoger bij autochtonen.
Was ik maar een neger.
Die worden vanzelf dichtgeslagen hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:47 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Mensen die zich met open ogen laten ronselen.
Anti's komen vanzelf wel ja, naar 10 tegelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:39 schreef fancyyx het volgende:
[..]
als ik die Nederlander met die buitenlander vergelijk.
voel ik me meer aangetrokken tot die jongen.
en ik 'vecht' niet graag om jongens.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:48 schreef Torrio het volgende:
[..]
Anti's komen vanzelf wel ja, naar 10 tegelijk.
Dalijk ga je ook nog vertellen dat hij netjes in pak naar z'n werk gaat.
Trainingspak, ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:48 schreef Torrio het volgende:
[..]
Anti's komen vanzelf wel ja, naar 10 tegelijk.
Dalijk ga je ook nog vertellen dat hij netjes in pak naar z'n werk gaat.
Mijn moeder zou me uit huis schoppen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:51 schreef Haarklip het volgende:
Wat vinden je ouders er eigenlijk van, fancy?
Ik zou me doodschamen als ouder
Ik zou op de brandstapel worden gegooid samen met hem.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder zou me uit huis schoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |