SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
hij is licht bruin. getint. hij heeft iets zuid amerikaans. van zijn vriendegroep is hij de lichtste.quote:
Stinkt hij?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:18 schreef fancyyx het volgende:
[..]
hij is licht bruin. getint. hij heeft iets zuid amerikaans. van zijn vriendegroep is hij de lichtste.
heb ik al gedaan hij doet een 4 jarige opleiding (iets met computers) computers maken. hij wil later over de hele wereld reizen om computers te maken voor bijv de president,koningin. hij werkt nu al 2 jaar bij een technisch bedrijf ofzo.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:18 schreef Buschetta het volgende:
Vraag hem eens voor de grap hoe lang hij voor 1 baas heeft gewerkt en naar z'n toekomstplannen.
Post het antwoord hier aub. Zou ik erg op prijs stellen.
Nee, omdat ze met een turk heeft. Ik heb het niet zo op mensen die mijn vriendinnen bedreigen. En ik verlang daar zelf al helemaal niet naar.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef fancyyx het volgende:
[..]
heb ik al gedaan hij doet een 4 jarige opleiding (iets met computers) computers maken. hij wil later over de hele wereld reizen om computers te maken voor bijv de president,koningin. hij werkt nu al 2 jaar bij een technisch bedrijf ofzo.
Ik heb geen relatie met vosss.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat zeggen je vriendinnen nou over Vosss?
bedreigt hij haare cht?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, omdat ze met een turk heeft. Ik heb het niet zo op mensen die mijn vriendinnen bedreigen. En ik verlang daar zelf al helemaal niet naar.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef fancyyx het volgende:
[..]
heb ik al gedaan hij doet een 4 jarige opleiding (iets met computers) computers maken. hij wil later over de hele wereld reizen om computers te maken voor bijv de president,koningin. hij werkt nu al 2 jaar bij een technisch bedrijf ofzo.
Dat doet hij echt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:21 schreef fancyyx het volgende:
[..]
bedreigt hij haare cht?
of denk je dat.
turken zijn volgesmij wel knapper dan marokanen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |