hij beweert jou vriend te zijn hoorquote:
dat is juist een mooi kleurtjequote:Op maandag 24 mei 2010 14:20 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nou als jij blank bent... neem ik het wel kwalijk ja. Door mensen zoals jou sterven de blanken uit. Over paar tientallen jaren krijgen we dan alleen nog maar licht bruine mensen
Wees niet bang, ik werk daar niet aan mij en m'n kinderen later ook niet!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:20 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nou als jij blank bent... neem ik het wel kwalijk ja. Door mensen zoals jou sterven de blanken uit. Over paar tientallen jaren krijgen we dan alleen nog maar licht bruine mensen
Geloofwaardigheid -\infty, jammer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef fancyyx het volgende:
[..]
heb ik al gedaan hij doet een 4 jarige opleiding (iets met computers) computers maken. hij wil later over de hele wereld reizen om computers te maken voor bijv de president,koningin. hij werkt nu al 2 jaar bij een technisch bedrijf ofzo.
ik ga emigregerenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:29 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik wel!
Getinte/halfbloed chickiessss
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik werk daar niet aan mij en m'n kinderen later ook niet!
Ik zou een keer met hem op vakantie naar cura gaan, kan je mooi zijn tassen dragen!quote:
pas als ik me opleiding in nderland heb afgerondquote:
curacao is een mooi eilandquote:Op maandag 24 mei 2010 14:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik zou een keer met hem op vakantie naar cura gaan, kan je mooi zijn tassen dragen!
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb als je bij de douane eruit wordt gepikt he!
(flauw)
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:36 schreef fancyyx het volgende:
[..]
pas als ik me opleiding in nderland heb afgerond
dan ben ik 21want ik will na de middelbare school een jaar weg naar het buitenland
als ik terugkom ben ik dan 17 tenzij ik iemand vind waarmee ik kan trouwen en glijk in het land kan blijven wonen
![]()
![]()
![]()
nederland
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:40 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Zo ver mogelijk van Nederland vandaan a.u.b.
Neee. Kan je niet beter naar de onderkant van de zeebodemgaan ofzo?quote:
Tief dan gelijk op en volg hier ook geen opleiding, misbruikende ondankbare snolquote:
ja ze kunnen toch niet zien dat ik bolletjes in em maag hebquote:Op maandag 24 mei 2010 14:42 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Even retourtje Colombia voor wat knaken voor je friendjuh
Ik acht trouwens de kans dat TS gedesillusioneerd weer terug naar nederland komt zeer grootquote:
als het konquote:Op maandag 24 mei 2010 14:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Tief dan gelijk op en volg hier ook geen opleiding, misbruikende ondankbare snol
hoezo ik gaa daar mijn man zoek & wonenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik acht trouwens de kans dat TS gedesillusioneerd weer terug naar nederland komt zeer groot
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:44 schreef fancyyx het volgende:
[..]
ja ze kunnen toch niet zien dat ik bolletjes in em maag heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |