Nee, kun je beter een Antilliaanse neger nemen. Ze lijken niet alleen op elkaar, ze denken meestal ook hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:36 schreef fancyyx het volgende:
[..]
nee,maar ik val gewoon niet echt op Nederlandse jongens. der zijn der wel een paar die ik echt knap vind. maar daar zitten meestal nog 10 andere meisjes achter. dus dank denk ik laat maar.
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:54 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
En remember: once you go black, we dont want you back!
TS is ook Antilliaans volgens mij.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
gelijk heeft ze. Wat moet je nou met een antiliaan als blonde schone
ts=troll. zo niet dan¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Wat een realistisch toekomstbeeld!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef fancyyx het volgende:
[..]
heb ik al gedaan hij doet een 4 jarige opleiding (iets met computers) computers maken. hij wil later over de hele wereld reizen om computers te maken voor bijv de president,koningin. hij werkt nu al 2 jaar bij een technisch bedrijf ofzo.
dat hoop ik toch ookquote:Op zondag 23 mei 2010 14:13 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik mag hopen dat dit topic een grap is (en ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat dit ook echt zo is)
nee hoor,ik ben der weer.ben net terug van de randstadrailquote:Op zondag 23 mei 2010 15:41 schreef Suphomes het volgende:
Voorspelling: We horen hoe dan ook niets weer van de TS, of ze is echt naar haar mannetje gegaan en zit reeds achter een raam of we worden allemaal hard getrolled.
je moeder vast ookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:15 schreef fancyyx het volgende:
[..]
ja hij is echt heel aardig en lief.
ik ben gewoon verliefd op hem
den haag/quote:Op maandag 24 mei 2010 14:15 schreef Chinless het volgende:
TS waar woon jij dan als hij in rdam woont
TS is een fucking kloontje van jou.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:16 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die niet weten dat TS m'n vriendin is![]()
![]()
![]()
Zeg dat in mn gezicht fucker niet online en zie wat er gebeurtquote:Op maandag 24 mei 2010 14:17 schreef Chinless het volgende:
[..]
TS is een fucking kloontje van jou.
Jij komt nooit buiten, jij bent een FOK!ker. Jij hebt geen leven & geen meisje.
En waar ken je hem van? internet zeker?quote:
Ik las net dat je in rdam woonde. Is goed. Schikt het morgen?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zeg dat in mn gezicht fucker niet online en zie wat er gebeurt
hoe weet je dat nou,ken je hem?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:17 schreef Chinless het volgende:
[..]
TS is een fucking kloontje van jou.
Jij komt nooit buiten, jij bent een FOK!ker. Jij hebt geen leven & geen meisje.
Nee ik kom er nu aan.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik las net dat je in rdam woonde. Is goed. Schikt het morgen?
nee ik hem via zo'n een vriend van mij zijn neefquote:Op maandag 24 mei 2010 14:18 schreef Chinless het volgende:
[..]
En waar ken je hem van? internet zeker?
hoe vaak zie je hem? elk weekend zeker?
Echte liefde
ik ga m bomrushen die kaolo tattaquote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef fancyyx het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou,ken je hem?
& trouwens denk je dat ik met een blank iemand ga xdxd
Nou als jij blank bent... neem ik het wel kwalijk ja. Door mensen zoals jou sterven de blanken uit. Over paar tientallen jaren krijgen we dan alleen nog maar licht bruine mensenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef fancyyx het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou,ken je hem?
& trouwens denk je dat ik met een blank iemand ga xdxd
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zeg dat in mn gezicht fucker niet online en zie wat er gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |