veel succes, geniet van je vakantie!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:44 schreef fancyyx het volgende:
[..]
ja ze kunnen toch niet zien dat ik bolletjes in em maag heb
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:46 schreef fancyyx het volgende:
[..]
hoezo ik gaa daar mijn man zoek & wonen
dat is alleen als ze je niet vertrouwen dan kunnen ze een scan maken,maar 9 van de 10 x gebeurt dat niet.quote:
Heb je helemaal gelijk in! Ik zou zeggen, probeer hetquote:Op maandag 24 mei 2010 14:49 schreef fancyyx het volgende:
[..]
dat is alleen als ze je niet vertrouwen dan kunnen ze een scan maken,maar 9 van de 10 x gebeurt dat niet.
je had toch een antiliaan?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:46 schreef fancyyx het volgende:
[..]
hoezo ik gaa daar mijn man zoek & wonen
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef fancyyx het volgende:
[..]
heb ik al gedaan hij doet een 4 jarige opleiding (iets met computers) computers maken. hij wil later over de hele wereld reizen om computers te maken voor bijv de president,koningin. hij werkt nu al 2 jaar bij een technisch bedrijf ofzo.
vooral niet als zij dingen weten die jij niet weet!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:49 schreef fancyyx het volgende:
[..]
dat is alleen als ze je niet vertrouwen dan kunnen ze een scan maken,maar 9 van de 10 x gebeurt dat niet.
Ben je omgepraat dat een Antiliaan toch niet zo'n goede keus is? Hij was toch zo lief?quote:
Een blanke wil je geen eens hebbenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef fancyyx het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou,ken je hem?
& trouwens denk je dat ik met een blank iemand ga xdxd
NEE, VOOR NU vind ik mijn vriend leuk,quote:Op maandag 24 mei 2010 14:56 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
Ben je omgepraat dat een Antiliaan toch niet zo'n goede keus is? Hij was toch zo lief?
En hij gaat binnenkort voor de Koningin werken
blanken zijn niet knapquote:Op maandag 24 mei 2010 15:03 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
voor blanken is hij...ik bedoel ze te dom!
Klopt. Maar als je samen met een zwartjoekel reist hebben ze redenen genoeg om je niet te vertrouwen.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:49 schreef fancyyx het volgende:
[..]
Ik zeg...gewoon doen!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:49 schreef fancyyx het volgende:
[..]
Wat doe jij van alle mensen uitgerekend nou stoer, jong?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik las net dat je in rdam woonde. Is goed. Schikt het morgen?
Prototype nerd/keyboardheld. De eerste stoere systeembeheerder moet de wereld nog tegen komen.quote:opleiding: MCSE 2003, MCTS, MCITP 2008, Vista, W7
beroep: Technisch Applicatie Beheerder
Ach, het is een tegen aan de wand...quote:Op maandag 24 mei 2010 17:26 schreef VeX- het volgende:
[..]
Wat doe jij van alle mensen uitgerekend nou stoer, jong?
[..]
Prototype nerd/keyboardheld. De eerste stoere systeembeheerder moet de wereld nog teken komen.
nerdsquote:Op maandag 24 mei 2010 17:26 schreef VeX- het volgende:
[..]
Wat doe jij van alle mensen uitgerekend nou stoer, jong?
[..]
Prototype nerd/keyboardheld. De eerste stoere systeembeheerder moet de wereld nog teken komen.
quote:Op maandag 24 mei 2010 17:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ach, het is een tegen aan de wand...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |