quote:Op maandag 24 mei 2010 17:35 schreef Jahr00n het volgende:
Zonder negerds was de wereld beter!!!!!
Wat kan jou dat nou schelen? Jouw geweldige vriendje is toch geen neger? Tenminste, dat schreef je net nog.quote:
hij is blijkbaar ook niet geweldig, want ze wil hem toch ruilenquote:Op maandag 24 mei 2010 18:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou schelen? Jouw geweldige vriendje is toch geen neger? Tenminste, dat schreef je net nog.
Maar wie wil haar nou nog? Ze is gisteren helemaal uitgewoond...quote:Op maandag 24 mei 2010 18:22 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
hij is blijkbaar ook niet geweldig, want ze wil hem toch ruilen
Er staat een "e" teveel in je zinquote:Op maandag 24 mei 2010 18:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
Terechte klacht, slaat nergens op de meeste Antillianen die ik ken zijn beste lui.
Inderdaad, als je eenmaal een Antilliaan gehad hebt wil geen enkele zichzelf respecterende man je nog hebben.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar wie wil haar nou nog? Ze is gisteren helemaal uitgewoond...
ze hoeven niet te weten dat ik een anti heb gehad hoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:47 schreef classpc het volgende:
[..]
Inderdaad, als je eenmaal een Antilliaan gehad hebt wil geen enkele zichzelf respecterende man je nog hebben.
Oftewel alleen nog maar nerds voor TS
Bij het dikgedrukte dacht ik vanquote:Op maandag 24 mei 2010 19:38 schreef Mummiepak het volgende:
Hallo TS,
Jij hebt een goede postgeschiedenis en een leuke en duidelijke manier van schrijven. Ook jouw keuze voor mannelijk schoon is echt top notch.
Veel plezier met je bijstand, tweekamerflat en 3 schreeuwende kutkoters.
Doeg!
Daar komen ze wel achter wanneer ze aids bij jou constateren of krijgenquote:Op maandag 24 mei 2010 19:35 schreef fancyyx het volgende:
[..]
ze hoeven niet te weten dat ik een anti heb gehad hoor.
en trowuens die enrds zijn zeker mensen als jouw?
die had ik volgesmij al gezienquote:Op maandag 24 mei 2010 19:54 schreef n0ir het volgende:
Documentaire over meisjes zoals TS:
http://player.omroep.nl/?aflid=10378136
Hey Fancyy, knappe jongens in dit filmpje hoor!
Je bent nu al vergeten dat ze je gefilmd hebben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |