Dat was ook de eerste die mij te binnen schootquote:
Deze was inderdaad geweldig!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
De discussie tussen Hurley en Miles over tijdreizen.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:01 schreef Jaytonism het volgende:
Leuk idee babe!
Mijn toevoeging. Seizoen 1.
Jij ook al?quote:
Dat stukje erna, waar ze terugkomen op het eiland en Hurley en Claire te horen krijgen dat Charlie dood is, werkt anders ook behoorlijk op de huilspieren..quote:Op zondag 23 mei 2010 08:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij ook al?ik moest bij dit stuk huilen, bij het stuk van Sun en Jin die verdronken, en bij elk stukje dat er iets gebeurde met Locke
Owwjaa, heftigquote:
quote:
Hier dacht ik ook meteen aan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:01 schreef Jaytonism het volgende:
Leuk idee babe!
Dat was ook super tv idd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:03 schreef Izaag het volgende:
Sawyer die de vader van Locke doodt. Wat een gesprek vooraf:
Deze was inderdaad schokkend. Dat had ik ook niet zien aankomen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:21 schreef frank010 het volgende:
Zijn al veel mooie en goeie momenten genoemd, toen Micheal Ana-Lucia en Libby doodschoot, en zichzelf in z'n arm, dat waren voor mij echt 3 minuten lang met een open bek de TV aanstaren, en tegelijkertijd alleen maar "wtf?!, wtf?!?!, wtf?!?!?" denken.
Die zag niemand aankomen omdat het ook niet meteen de bedoeling was om die personages dan al af te maken (ze waren net een subplot over Libby begonnen door haar in dezelfde instelling als Hurley te steken).quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Deze was inderdaad schokkend. Dat had ik ook niet zien aankomen.
Dat was alleen het geval voor Ana-Lucia die zelf al aangaf dat ze niet lang in de serie wilde zittenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die zag niemand aankomen omdat het ook niet meteen de bedoeling was om die personages dan al af te maken (ze waren net een subplot over Libby begonnen door haar in dezelfde instelling als Hurley te steken).
De actrices in kwestie kwamen echter negatief in het nieuws (dronken achter het stuur), waren daarna eigenlijk ongewenst en werden vlug uit de serie geschreven.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:57 schreef DrowningMan het volgende:
De laatste Lost scene ever hoort zeker thuis in dit rijtje
Verder ben ik nog op zoek naar de scene - ik dacht s01 - waarin Locke een speech houdt; 'We are not the only people on this island and we ALL know it!'
Super moment inderdaad! Heerlijk nummertje en goede vibe op het strand. Die sfeer wil ik ook, mocht ik ooit op een eiland crashenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:01 schreef Jaytonism het volgende:
Leuk idee babe!
quote:
Zeikerdquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:25 schreef Merkie het volgende:
Lost was echt 300 miljoen keer beter toen het nog over Dharma ging en men ruzie aan het maken over was over knopjes indrukken. Ik denk met weemoed terug aan S01 t/m S03.
Eigenlijk is dit topic daar het bewijs van.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:14 schreef TC03 het volgende:
De hele Jacob/MiB-twist die aan Lost is gegeven heeft Lost eigenlijk wel verpest.
Dat Lost uiteindelijk over two sides ging -one is light, one is dark- was idd nogal een twist.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:14 schreef TC03 het volgende:
De hele Jacob/MiB-twist die aan Lost is gegeven heeft Lost eigenlijk wel verpest.
quote:
Ja, doe niet zo bijdehand.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:36 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat Lost uiteindelijk over two sides ging -one is light, one is dark- was idd nogal een twist.
Precies. Bijna geen enkele scene uit seizoen 5 of seizoen 6. Ik vind het ook vreemd dat men seizoen 5 en 6 'verdedigt' door te schermen met het feit dat het om de personages gaat, terwijl de ontwikkeling en verhalen van de personages sinds seizoen 5 juist bergafwaarts is gegaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit topic daar het bewijs van.
Ja… die kwam heel plots inderdaadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:29 schreef dapluiz het volgende:
Einde seizoen 3, dat de flashback een flashforward bleek te zijn, ik was gelukkig niet gespoiled toen, dus kwam echt als een complete verrassing
Six Feet Under. Beste aflevering van de hele serie.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:22 schreef Jivis het volgende:
Ach, het afsluiten van een sterke serie is altijd moeilijk. Eigenlijk heb ik nog nooit een top-notch einde gezien aan welke serie dan ook. De beste scene's komen toch altijd voort uit de reis naar een einde toe.
The Wirequote:Op zondag 30 mei 2010 18:22 schreef Jivis het volgende:
Ach, het afsluiten van een sterke serie is altijd moeilijk. Eigenlijk heb ik nog nooit een top-notch einde gezien aan welke serie dan ook. De beste scene's komen toch altijd voort uit de reis naar een einde toe.
Heb het dan vooral over series in een zelfde soort genre als Lost... Buffy, Angel, BSG...quote:Op zondag 30 mei 2010 19:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Six Feet Under. Beste aflevering van de hele serie.
Nooit gezien, kan ik dus niet over oordelenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Twin Peaks. Zwaar irritante aflevering die vrijwel niets oplost en niets afsluit en toch een fantastisch hoogtepunt is.
Die was heel tof inderdaad/quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:29 schreef dapluiz het volgende:
Einde seizoen 3, dat de flashback een flashforward bleek te zijn, ik was gelukkig niet gespoiled toen, dus kwam echt als een complete verrassing
Eens!quote:
quote:Okay, that thing in the woods: maybe it's a monster, maybe, it's a - pissed-off giraffe! I don't know! The fact that *no one* is even looking for us, yeah, that's weird, but I just go along with it, because I'm along for the ride! Good old fun-time Hurley! Well, *guess* what! Now, I want some friggin' answers!
Wat is hier zo boeiend aan eigenlijk?quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, doe niet zo bijdehand.
[..]
Precies. Bijna geen enkele scene uit seizoen 5 of seizoen 6. Ik vind het ook vreemd dat men seizoen 5 en 6 'verdedigt' door te schermen met het feit dat het om de personages gaat, terwijl de ontwikkeling en verhalen van de personages sinds seizoen 5 juist bergafwaarts is gegaan.
Het merendeel van de afleveringen in hun top 10 komt uit de laatste seizoenen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:06 schreef Bragi het volgende:
http://uk.tv.ign.com/articles/109/1094268p1.html
IGN heeft alle 113 afleveringen gerankt.![]()
13 in een dozijn.quote:
Touchéquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:58 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Het merendeel van de afleveringen in hun top 10 komt uit de laatste seizoenen.
En de afleveringen die ze daar noemen waren ook echt geweldig
Vond deze ook prachtig.quote:
ze doet de cd er verkeerd om inquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het begin van seizoen III, de eerste paar minuten, toen bleek dat the others gewoon in huizen woonde en Ben er een paar naar de plek van de crash stuurde. Ik zat echt met open mond voor de tv, geweldig.
Met ´downtown´ natuurlijk, en de boekenclub.!
Volgens mij heb ik die hele Nikki & Paulo-storyline gemist ofzo. Heb het nog eens opgezocht, maar kan me er helemaal niks meer van herinneren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:13 schreef eightone. het volgende:
Ik vergeet het einde van Nikki en Paulo helemaal, ik kreeg echt kippenvel toen ze haar ogen nog opendeed (4:30) voordat ze haar begroeven, freaky. Had eigenlijk verwacht dat ze een hand ofzo uit het zand zou steken zodat de anderen het zouden zien, maar ze wisten van niks.
Ze kwamen ook maar echt 5 afleveringen af en toe in de aandacht, geloof dat het seizoen 3 was, tijdens de tijd dat Mr Eko werd vermoord door smokey en dat 'The Pearl' werd ontdekt (het station met al die TV's).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die hele Nikki & Paulo-storyline gemist ofzo. Heb het nog eens opgezocht, maar kan me er helemaal niks meer van herinneren.
Ik vond het een leuke verhaallijn. Iedereen vroeg zich al tijden af wat die andere mensen op de achtergrond nu deden, de Nikki/Paolo aflevering was een ontzettend grappige aflevering die deze vraag beantwoordde.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:09 schreef eightone. het volgende:
[..]
Ze kwamen ook maar echt 5 afleveringen af en toe in de aandacht, geloof dat het seizoen 3 was, tijdens de tijd dat Mr Eko werd vermoord door smokey en dat 'The Pearl' werd ontdekt (het station met al die TV's).
Vooral bij grote beslissingen stonden ze er een beetje bij en zeiden ze af en toe wat. Je zag al wel vanaf het begin dat ze snel afgekillt zouden worden omdat het echt een filler-duo was, wat dus ook gebeurde. Alleen op zo'n manier was wel onverwacht.
Achja, het was echt een irritant stel.
Dát zat me inderdaad wel dwars aan Lost, er waren een groep van 15 van de 30/40 overlevenden die ze in de spotlight brachten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:39 schreef Waaghals2010 het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke verhaallijn. Iedereen vroeg zich al tijden af wat die andere mensen op de achtergrond nu deden, de Nikki/Paolo aflevering was een ontzettend grappige aflevering die deze vraag beantwoordde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |