ze doet de cd er verkeerd om inquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het begin van seizoen III, de eerste paar minuten, toen bleek dat the others gewoon in huizen woonde en Ben er een paar naar de plek van de crash stuurde. Ik zat echt met open mond voor de tv, geweldig.
Met ´downtown´ natuurlijk, en de boekenclub.!
Volgens mij heb ik die hele Nikki & Paulo-storyline gemist ofzo. Heb het nog eens opgezocht, maar kan me er helemaal niks meer van herinneren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:13 schreef eightone. het volgende:
Ik vergeet het einde van Nikki en Paulo helemaal, ik kreeg echt kippenvel toen ze haar ogen nog opendeed (4:30) voordat ze haar begroeven, freaky. Had eigenlijk verwacht dat ze een hand ofzo uit het zand zou steken zodat de anderen het zouden zien, maar ze wisten van niks.
Ze kwamen ook maar echt 5 afleveringen af en toe in de aandacht, geloof dat het seizoen 3 was, tijdens de tijd dat Mr Eko werd vermoord door smokey en dat 'The Pearl' werd ontdekt (het station met al die TV's).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die hele Nikki & Paulo-storyline gemist ofzo. Heb het nog eens opgezocht, maar kan me er helemaal niks meer van herinneren.
Ik vond het een leuke verhaallijn. Iedereen vroeg zich al tijden af wat die andere mensen op de achtergrond nu deden, de Nikki/Paolo aflevering was een ontzettend grappige aflevering die deze vraag beantwoordde.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:09 schreef eightone. het volgende:
[..]
Ze kwamen ook maar echt 5 afleveringen af en toe in de aandacht, geloof dat het seizoen 3 was, tijdens de tijd dat Mr Eko werd vermoord door smokey en dat 'The Pearl' werd ontdekt (het station met al die TV's).
Vooral bij grote beslissingen stonden ze er een beetje bij en zeiden ze af en toe wat. Je zag al wel vanaf het begin dat ze snel afgekillt zouden worden omdat het echt een filler-duo was, wat dus ook gebeurde. Alleen op zo'n manier was wel onverwacht.
Achja, het was echt een irritant stel.
Dát zat me inderdaad wel dwars aan Lost, er waren een groep van 15 van de 30/40 overlevenden die ze in de spotlight brachten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:39 schreef Waaghals2010 het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke verhaallijn. Iedereen vroeg zich al tijden af wat die andere mensen op de achtergrond nu deden, de Nikki/Paolo aflevering was een ontzettend grappige aflevering die deze vraag beantwoordde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |