Dat was ook super tv idd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:03 schreef Izaag het volgende:
Sawyer die de vader van Locke doodt. Wat een gesprek vooraf:
Deze was inderdaad schokkend. Dat had ik ook niet zien aankomen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:21 schreef frank010 het volgende:
Zijn al veel mooie en goeie momenten genoemd, toen Micheal Ana-Lucia en Libby doodschoot, en zichzelf in z'n arm, dat waren voor mij echt 3 minuten lang met een open bek de TV aanstaren, en tegelijkertijd alleen maar "wtf?!, wtf?!?!, wtf?!?!?" denken.
Die zag niemand aankomen omdat het ook niet meteen de bedoeling was om die personages dan al af te maken (ze waren net een subplot over Libby begonnen door haar in dezelfde instelling als Hurley te steken).quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Deze was inderdaad schokkend. Dat had ik ook niet zien aankomen.
Dat was alleen het geval voor Ana-Lucia die zelf al aangaf dat ze niet lang in de serie wilde zittenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die zag niemand aankomen omdat het ook niet meteen de bedoeling was om die personages dan al af te maken (ze waren net een subplot over Libby begonnen door haar in dezelfde instelling als Hurley te steken).
De actrices in kwestie kwamen echter negatief in het nieuws (dronken achter het stuur), waren daarna eigenlijk ongewenst en werden vlug uit de serie geschreven.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:57 schreef DrowningMan het volgende:
De laatste Lost scene ever hoort zeker thuis in dit rijtje
Verder ben ik nog op zoek naar de scene - ik dacht s01 - waarin Locke een speech houdt; 'We are not the only people on this island and we ALL know it!'
Super moment inderdaad! Heerlijk nummertje en goede vibe op het strand. Die sfeer wil ik ook, mocht ik ooit op een eiland crashenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:01 schreef Jaytonism het volgende:
Leuk idee babe!
Mijn toevoeging. Seizoen 1.
quote:
Zeikerdquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:25 schreef Merkie het volgende:
Lost was echt 300 miljoen keer beter toen het nog over Dharma ging en men ruzie aan het maken over was over knopjes indrukken. Ik denk met weemoed terug aan S01 t/m S03.
Eigenlijk is dit topic daar het bewijs van.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:14 schreef TC03 het volgende:
De hele Jacob/MiB-twist die aan Lost is gegeven heeft Lost eigenlijk wel verpest.
Dat Lost uiteindelijk over two sides ging -one is light, one is dark- was idd nogal een twist.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:14 schreef TC03 het volgende:
De hele Jacob/MiB-twist die aan Lost is gegeven heeft Lost eigenlijk wel verpest.
quote:
Ja, doe niet zo bijdehand.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:36 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat Lost uiteindelijk over two sides ging -one is light, one is dark- was idd nogal een twist.
Precies. Bijna geen enkele scene uit seizoen 5 of seizoen 6. Ik vind het ook vreemd dat men seizoen 5 en 6 'verdedigt' door te schermen met het feit dat het om de personages gaat, terwijl de ontwikkeling en verhalen van de personages sinds seizoen 5 juist bergafwaarts is gegaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit topic daar het bewijs van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |