Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zet je ook meteen een pot koffie dan?quote:
is gedaanquote:
MPGquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:27 schreef j95 het volgende:
Warme drank met zulk warm weer, ik vind het niet lekker.
Geef mij maar iets kouds dan.
J.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:27 schreef j95 het volgende:
Warme drank met zulk warm weer, ik vind het niet lekker.
Geef mij maar iets kouds dan.
quote:
wokquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koffie kan altijd
![]()
maar een biertje lust ik zo ook wel![]()
terwijl ik geniet van mijn nieuwe digitale tv ontvangst met pauze knop
Pauze? Mute zul je bedoelen...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is idd wel handig die pauzeknop![]()
zoiets zouden ze ook voor vrouwen moeten hebben
Een biertje... Da's best een goed ideequote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koffie kan altijd
![]()
maar een biertje lust ik zo ook wel![]()
terwijl ik geniet van mijn nieuwe digitale tv ontvangst met pauze knop
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Pauze? Mute zul je bedoelen...![]()
* MPG] wegrent, voordat LL, BrandX, Muck, Fha, -Maggie-, --Tweety--, Nijns, es70, Memento-Mori, Kuukske, Pien, Bengeltje, aarti, MarijkeZwolle, Suikertaartje en alle andere KSC-dames achter hem aan komen met de deegroller [ afbeelding...
dat zou nog beter zijnquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG] wegrent, voordat LL, BrandX, Muck, Fha, -Maggie-, --Tweety--, Nijns, es70, Memento-Mori, Kuukske, Pien, Bengeltje, aarti, MarijkeZwolle, Suikertaartje en alle andere KSC-dames achter hem aan komen met de deegroller [ afbeelding...
esquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Een biertje... Da's best een goed idee.
Hoewel... Een rosé'tje of een Baco is ook lekker. Keuzes, keuzes....
[..]
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was druk enzo, maar idd lang niet heel (actief) geweest hier...quote:
GFquote:
goed om je weer te zienquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was druk enzo, maar idd lang niet heel (actief) geweest hier...
[..]
GF![]()
't is bier geworden, lekker makkelijk.
Het genoegen is absoluut wederzijdsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed om je weer te zien
Ik zit inmiddels ook aan het bier
Ik heb weinig concrete plannen voor morgen, vooral rustig aan doen denk ikquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Mooi weer om met een fles rose in de tuin te zitten
Ik ga morgen met de paarden het bos in
Over 3 weken, is er dan vakantie ofzo?quote:
Daar kan ik overheen kijkenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
we gaan elka jaar een dagje naar de Veluwe met de hele stal en dan 's avonds barbecue.
Deze is 1.65, en pony van mijn dochter iets van 1.46 maar daar heb ik helaas geen foto van.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 22-05-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 020 goldfinger1963
02. 014 Symphonic
03. 009 cablegunmaster
04. 007 es70
05. 005 DaMart
06. 004 MPG
07. 003 friemelaar
08. 003 Knuffelzacht
09. 001 Socios
10. 001 wel.o.k
11. 001 j95
en weer werkenquote:Top 100 van zaterdag 22 mei 2010
006. 184 Symphonic
073. 061 suikertaartje
Hoe zat dat ook alweer met die mosterd en die maaltijd enzoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ik dat nou pas post heb jij niks meer aan maar je kan niet zeggen dat ik niet antwoord![]()
[..]
quote:
Dus jij zit nu met een woonkamer vol met zand, schelpen, een verdwaalde kuil, een hond en een topless dame?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:27 schreef DaMart het volgende:
Zo, het was lekker op het strand. Alleen jammer dat je het halve strand ook weer mee naar huis neemt.
Honden mogen overdag gelukkig niet op het strand, ik heb me niet op de schelpen begeven, de topless dame wilde niet mee, maar ik heb des te meer zand hierquote:Op zondag 23 mei 2010 17:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus jij zit nu met een woonkamer vol met zand, schelpen, een verdwaalde kuil, een hond en een topless dame?
Fhaquote:
Bloedheet. Echt. Jeususquote:
Awwwwwquote:Op zondag 23 mei 2010 22:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Bloedheet. Echt. JeususDaar was ik nog niet helemaal op voorbereid
Plus kamer zonder airco op de vierde verdieping onder een plat dak dus ik heb het hele weekend niet geslapen
Mooi zoquote:Maar verder leuk![]()
Wegens mama's faal met boeken hadden we eigenlijk maar 1 hele dag. Dus vrijdag na aankomst nog snel naar houses of parlement en big ben geweest, zaterdag eerst british museum, daarna idd even Harrods (omg, speciale bolle afdeling) en daarna naar The Tower of London. Gegeten in Soho, dat was het einde van de dagquote:Op zondag 23 mei 2010 23:20 schreef MPG het volgende:
Mooi zo. Wat heb je allemaal gezien? Of ben je niet verder gekomen dan Harrods
?
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:27 schreef DaMart het volgende:
Zo, het was lekker op het strand. Alleen jammer dat je het halve strand ook weer mee naar huis neemt.
Nicequote:Op zondag 23 mei 2010 17:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus jij zit nu met een woonkamer vol met zand, schelpen, een verdwaalde kuil, een hond en een topless dame?
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
en me rug weer naar de teringlig weer plat met zware pijnstillers
Ik wil ook weer naar Londen toe!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Bloedheet. Echt. JeususDaar was ik nog niet helemaal op voorbereid
Plus kamer zonder airco op de vierde verdieping onder een plat dak dus ik heb het hele weekend niet geslapen
Maar verder leuk![]()
Explain?quote:
Speed tour of Londenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Wegens mama's faal met boeken hadden we eigenlijk maar 1 hele dag. Dus vrijdag na aankomst nog snel naar houses of parlement en big ben geweest, zaterdag eerst british museum, daarna idd even Harrods (omg, speciale bolle afdeling) en daarna naar The Tower of London. Gegeten in Soho, dat was het einde van de dag
Dus gewoon heerlijk fout toeristisch
Slaap lekker
Tot morgenquote:
hoiquote:
vandaag waren we dicht.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoihoe is het daar , ik stel je me daar echt voor in je paren club dat je daar achter de pc zit heerlijk relaxed te webben. even controleren heerlijk alles regelen
![]()
ah tof! Dat op zo'n mooie dag het tofste was wij bbqden ookquote:Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag waren we dicht.
we hebben de personeels BBQ gehad![]()
iedereen is nou weg en we zijn net klaar met opruimen
idd wat dat betreft hadden we het prefecte weerquote:Op maandag 24 mei 2010 00:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah tof! Dat op zo'n mooie dag het tofste was wij bbqden ook
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 23-05-2010
![]()
01. 005 MPG
02. 005 cablegunmaster
03. 004 Knuffelzacht
04. 004 Fha
05. 004 goldfinger1963
06. 003 DaMart
07. 003 friemelaar
08. 001 Dr_Flash
09. 001 sararaats
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd wat dat betreft hadden we het prefecte weer
quote:
quote:Top 100 van zondag 23 mei 2010
niet zo erg als in januari maar behoorlijk pijnlijkquote:
Wat hij zegt.quote:
geen weekeind apotheek open?quote:Op maandag 24 mei 2010 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
En ik ga weer in bed liggen, mijn pijnstillers zijn schoon op en de winkel gaat pas om 16:00 open![]()
Magoe, vandaag mag ik verrot zijn, dus dat doe ik ook maar
ik ken het heerlijk verrot wezen , niks aan je hoofd maar een beetje denken van hoe zal ik nu eens verder gaanquote:Op maandag 24 mei 2010 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
En ik ga weer in bed liggen, mijn pijnstillers zijn schoon op en de winkel gaat pas om 16:00 open![]()
Magoe, vandaag mag ik verrot zijn, dus dat doe ik ook maar
Maandag, feestdag, geen weekendquote:
ondanks dat het feestdag is is het gewoon een zondag en zijn weekeindapotheken (hier iig) gewoon open.....quote:Op maandag 24 mei 2010 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maandag, feestdag, geen weekendEn ik haal gewoon wat vrij verkrijgbaar spul, m'n prescription drugs zijn ook op, maar dat moet maar eens voorbij zijn. Meer dan paracetamol en ibuprofen ga ik na 5 maanden niet meer gebruiken. Ja, zwaar weekend gehad ja, zal wel wat overbelast zijn. Het hoort erbij he
Morgen weer naar de fysio, dat is het eerstvolgende programmapuntje. Tot die tijd rust
er zaten teveel pepers op je pizzaquote:Op maandag 24 mei 2010 12:16 schreef sararaats het volgende:
net de pizza van gisteren opgewarmd en met smaak opgegeten. heeeeerlijk !
ik sta in vuur en vlam !
Spaanse Peper. ik had een pizza van het huis aangevuld met eigen keuze ingrediënten.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zaten teveel pepers op je pizza
Voor welke kinderen? Ik ga echt niet die koters uit de flat uitnodigen om in mijn woonkamer te spelen hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 23:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goed uit kloppen komt het allemaal wel weer goed
.
Beetje uitstrooien inde woonkamer heb je een zandbak voor de kinderen
[..]
dat geloof ik graagquote:Op maandag 24 mei 2010 12:34 schreef DaMart het volgende:
Brood met aardbeien was trouwens weer een goede zomerse lunch.
het is idd perfect weerquote:Op maandag 24 mei 2010 12:52 schreef friemelaar het volgende:
toch nog perfect weer vandaag![]()
Ik ga lekker knutselen.
(dingen doen waar ik geen cirkelzaag of boormachine voor nodig heb)
Mazzzzzzlllllllllllllllllll
Ha, fijn. Denk ikquote:Op maandag 24 mei 2010 11:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
anders heb ik nog wel wat tramadolhydrochloride voor je
quote:Op maandag 24 mei 2010 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha, fijn. Denk ik![]()
Als dat het spul is wat ook in Naproxen zit mag het nu deze kant op komen
Dan mag het ook deze kant op komenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
dat zit niet in Naproxen maar het werkt wel perfect voor je rug
daarom gebruik ik het ook alleen maar als ik echt de moordstik van de pijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens laat ook maar, want als je niks meer voelt dan ga je denken dat je maar alles kan. EN als ie dan uitgewerkt is ga je er helemaal aan![]()
Wat heeft die shizzle voor bijwerkingsels trouwens??
qua bijwerkingen heb ik eigenlijk niks gemerktquote:
whehehequote:Op maandag 24 mei 2010 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat weet ik van propofol en morfine ookMaar dat is misschien ook weer wat overdreven
ik heb het 2 maanden gebruiktquote:Op maandag 24 mei 2010 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Diazepam is een spierverslapper. Hielp best goed toen ik krampaanvallen had. VErder niet meer naar omgekeken
daarom gebruik ik het ook maar zeldenquote:Op maandag 24 mei 2010 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
oh jee, en van die andere shit heb je geen bijsluiter meerAls dat maar goed afloopt
![]()
![]()
junkquote:
quote:
quote:
Jadaagquote:
Dat is dus met recht het betere scherpschietenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jadaag![]()
sommige stations stop ik niet eens
Zekerquote:Op maandag 24 mei 2010 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dus met recht het betere scherpschieten.
quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZekerEn oefening baart kunst, hoewel dit soort dingen nog weleens wil mislukken
Maar als ze lukken is dat wel des te gaver natuurlijk. Vooral als je zo heel snel een hele lijn kunt oprollen
Als je één station mist op de hele lijn, kun je helemaal terug namelijk
Nou, zo makkelijk is het niet hoor. Je moet je voorstellen dat je met 80 km/h door een bosrijke (lees: donkere) omgeving rijdt, en dat er OPEENS een perronnetje verschijnt, nauwelijks 100 meter lang, met 1, misschien 2 bordjes. Binnen 2 meter naast het spoor. Dat perronnetje kan NU komen, over 10 seconden, over een kwartier, niemand weet het. Maar je moet er wel klaar voor zijn ALS het gebeurt. Oh ja, of het aan de linker- of de rechterkant van de trein komt wordt je ook niet verteldquote:Op maandag 24 mei 2010 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
je leert vanzelf wel goed te mikken
nou je me dit vertelt begrijp ik het een stuk beterquote:Op maandag 24 mei 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zo makkelijk is het niet hoor. Je moet je voorstellen dat je met 80 km/h door een bosrijke (lees: donkere) omgeving rijdt, en dat er OPEENS een perronnetje verschijnt, nauwelijks 100 meter lang, met 1, misschien 2 bordjes. Binnen 2 meter naast het spoor. Dat perronnetje kan NU komen, over 10 seconden, over een kwartier, niemand weet het. Maar je moet er wel klaar voor zijn ALS het gebeurt. Oh ja, of het aan de linker- of de rechterkant van de trein komt wordt je ook niet verteld![]()
Er komt heel wat kijken bij dit vak hoorIk zou er uren over kunnen vertellen, echt waar
Maar als mensen naar hun voorhoofd wijzen begrijp ik dat ook hoor![]()
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 24-05-2010
![]()
01. 020 goldfinger1963
02. 018 Dr_Flash
03. 006 Knuffelzacht
04. 005 cablegunmaster
05. 004 MPG
06. 003 friemelaar
07. 003 sararaats
08. 002 DaMart
09. 001 Pot_Vol_Met_Koffie
quote:Top 100 van maandag 24 mei 2010
Geen straf haar weer eens te zien in dit topic. Wat een schoonheid. Groot of klein, ik ben er niet bang voor. Als ik naar haar koppie kijk dan geloof ik alles van wat jij zegt dat het echt een zachte lieverd is.quote:
Kerst valt dit jaar precies in het weekendquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:28 schreef Darkwolf het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Nou, dat was het laatste lange weekend voor dit jaar door mede van nationale feestdagen.
Nu weer wachten tot de kerst enzo.
Ahhhh crap! Dat is waar ook!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:31 schreef DaMart het volgende:
Kerst valt dit jaar precies in het weekend.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:28 schreef Darkwolf het volgende:
Nou, dat was het laatste lange weekend voor dit jaar door mede van nationale feestdagen.
Jazeker! Tot half acht buiten gezeten met een BBQtje o.a .... was heel goed te doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen!Ik had zin in koffie, dus dacht ik moet hier maar weer eens langs
Hoe is het met iedereen? Fijne pinksterdagen gehad?
Marijkequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eeej halloquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, tof is ie he?quote:
MPGquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
Ja goed hoor. Zondag lekker op het terras gezeten en maandag gewerkt.
En hoe is het met jou dan?
Zo hoog is Zwolle toch helemaal nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eeej hallo![]()
Alles goed in het hoge noorden?
Oeh, verbrand is niet fijn... Maar een overdosis buitenlucht welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
JAwel hoor, een overdosis buitenlucht en heerlijk verbrand, maar wel lekker relaxed
Hoi MZ, welkom terugquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, tof is ie he?Ik zag em vorige week volgens mij ergens op tv
[..]
Whehehequote:
Ja, ach, 200% loon maakt best wat goedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MPG
Klinkt goed van zondag, maar balen van maandag!
Voor mij als zuiderling is Zwolle anders best wel een eind richting 'het hoge noorden' hoorquote:[..]
Zo hoog is Zwolle toch helemaal niet![]()
Hoe is het met je rug?
Hier alles goedHeb lekker genoten van het mooie weer de afgelopen dagen!
En vandaag maar eens wat huishoudelijke dingetjes doen, maar heb geen zin
![]()
Netjesquote:[..]
Oeh, verbrand is niet fijn... Maar een overdosis buitenlucht welIk was heel blij met de factor 40 van een vriendin, ben wel bruin geworden maar nergens verbrand
Kutquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo hoog is Zwolle toch helemaal niet![]()
Hoe is het met je rug?
Hai Knuffel, ja alles goedquote:
Dankjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi MZ, welkom terug.
Ik kreeg dat filmpje vanochtend toegestuurd door een collega, en hij is inderdaad erg leuk.
Oeh, nice inderdaadquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ach, 200% loon maakt best wat goed.
[..]
Voor mij als zuiderling is Zwolle anders best wel een eind richting 'het hoge noorden' hoor.
En van het weer genoten klinkt goed. Stukken beter dan die huishoudelijke klusjes iig
.
[..]
Netjes.
Da's niet goed he! Hopen dat je martelprinses het weer iets beter kan makenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kutlekker overbelast van 't weekend
![]()
![]()
straks weer naar m'n martelprinsesje![]()
Heej erm nja nee gaat niet echt heel goed. Lang verhaal en neen heb alweer een andere date binnenkortquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Knuffel, ja alles goedMet jou ook? Hoe is het met je date, is ze nog steeds je date?
[..]
He wat vervelend dat het niet lekker gaat.... Iets specifieks aan de hand, of wil je het er gewoon niet over hebben?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heej erm nja nee gaat niet echt heel goed. Lang verhaal en neen heb alweer een andere date binnenkort
ik pm het zo welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He wat vervelend dat het niet lekker gaat.... Iets specifieks aan de hand, of wil je het er gewoon niet over hebben?Oeh, een nieuwe date! Spannend
![]()
Wanneer is het zover?
zou wel eens een keer leuk zijn een outsiderquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Nou de Duitsers gaan het niet worden hoor, zonder Ballack en Adler![]()
![]()
Ik tip Uruguay (! )
muckquote:
knuffelquote:
Symquote:
wokquote:
ik ben net even buiten om het hoekje wezen roken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is hier vandaag weer goed warm![]()
en ze hadden nog wel voorspeld dat het slecht weer zou worden
uit de wind in het zonnetje wil je hier niet echt zittenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben net even buiten om het hoekje wezen roken.
uit de wind in het zonnetje is het goed te doen
veel martelplezier flesquote:
veel plezierquote:
veel koud bier erbij helpt wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
uit de wind in het zonnetje wil je hier niet echt zitten![]()
38 graden is mij iets teveel van het goede
dat welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
veel koud bier erbij helpt wel.
en ach, een nerd + zon = rood
ik ben dus best wel verbrand dit weekend
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wel![]()
maar vandaag geen bier voor mij![]()
ik drink alleen maar als ik werk![]()
geen last van ik verbrand zelden van de zon
quote:Wie hebben het hoogste postgemiddelde van KSCers op het forum?
Kolommen: Positie, postgemiddelde, totaal aantal posts, registratiedatum, aantal dagen geregistreerd, username.
008 084.60 019543 05-10-2009 0231 suikertaartje
012 073.79 032542 09-03-2009 0441 goldfinger1963
028 054.75 157562 07-07-2002 2878 Dr_Flash
048 047.24 055182 13-03-2007 1168 Papierversnipperaar
058 041.42 121066 23-05-2002 2923 Pheno
074 039.21 086153 18-05-2004 2197 marcb1974
081 038.16 049575 02-11-2006 1299 OA
181 027.23 082870 23-01-2002 3043 indahnesia.com
184 026.94 052564 19-01-2005 1951 MPG
187 026.81 008231 21-07-2009 0307 wel.o.k
189 026.68 065527 02-09-2003 2456 Klonk
231 024.28 063184 09-04-2003 2602 Sjowhan
240 024.00 010224 24-03-2009 0426 Symphonic
244 023.55 027976 21-02-2007 1188 Marijkezwolle
250 023.27 045334 22-01-2005 1948 Muck
271 022.18 026311 23-02-2007 1186 Fha
308 020.86 039262 29-03-2005 1882 BrandX
351 019.65 039686 11-11-2004 2020 JortK
380 018.93 033757 06-07-2005 1783 Ladylike
386 018.85 051272 12-12-2002 2720 DaMart
435 017.71 052283 23-04-2002 2953 Kuukske
475 016.87 003020 26-11-2009 0179 friemelaar
Alleen users die minimaal 100 dagen geregistreerd zijn zijn meegenomen.
mooi in de middenmootquote:
* wel.o.k gaat vast met een helm onder zijn bureau zittenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:50 schreef Fha het volgende:
Groeterts![]()
![]()
Kopje thee iemand? Plukje haar van Bolle? Mag allemaal![]()
waar ben ik?quote:
Plukje maarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat vast met een helm onder zijn bureau zitten
Wie hebben het hoogste postgemiddelde op het forum? deel 2.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mooi in de middenmoot![]()
waar heb je dit nou weer vandaan?
je hebt nog een real lifequote:
doe mij maar een kopje koffie zonder haarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:50 schreef Fha het volgende:
Groeterts![]()
![]()
Kopje thee iemand? Plukje haar van Bolle? Mag allemaal![]()
daar zit ik dan wel weer vrij hoogquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Wie hebben het hoogste postgemiddelde op het forum? deel 2.
Ik heb geen koffiequote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe mij maar een kopje koffie zonder haar
quote:
ik heb een levenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt nog een real life![]()
iig zie ik je er niet in staan
nou maak je ons jaloersquote:
Ach nee hoor, bevalt me prima, zo zonder levenquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach nee hoor, bevalt me prima, zo zonder leven
Zo, Uitgemarteldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo, UitgemarteldOhwja het is dinsdag hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ouwe snoeperd![]()
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Weet ikquote:
whehehequote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach nee hoor, bevalt me prima, zo zonder leven
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo, UitgemarteldflesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer dat je niet elke dag moet he
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Zeg, je kan het ook overdrijven hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
jammer dat je niet elke dag moet he
dat is het voordeel van kettenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Plukje maarIk zal hem niet gooien hoor
Maar hij heeft weer overal plukjes neergelegd dus misschien is er iemand die een plukje wil hebben
Ik denk dat ik er maar een kussen van ga maken ofzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het voordeel van ketten
Onvoorstelbaar hoeveel haar er van zo'n beest af komt.
dan wil je niet weten hoeveel haren er van mijn honden afkomenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het voordeel van ketten
Onvoorstelbaar hoeveel haar er van zo'n beest af komt.
dat heb ik met vrouwen, iedere keer als ik de trap gezogen heb dan zit er weer een touw van blonde lange haren in het mondstukquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wil je niet weten hoeveel haren er van mijn honden afkomen![]()
ik vraag me af en toe wel eens af waarom ze nog niet kaal zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat heb ik met vrouwen, iedere keer als ik de trap gezogen heb dan zit er weer een touw van blonde lange haren in het mondstukdan moet je niet in het doucheputje kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ik wil het niets eens wetenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je niet in het doucheputje kijken
Ah joh viez0rdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan dan weer welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga het je toch vertellenquote:
JIj ben gek!!! Dan komt er een clown uit man!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
tijdens het douchen halen we het putdekseltje eraf![]()
Ik schrijf mee hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:12 schreef Fha het volgende:
[..]
JIj ben gek!!! Dan komt er een clown uit man!!!
ja ik ben serieus bang voor douche putjes ja![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:12 schreef Fha het volgende:
[..]
JIj ben gek!!! Dan komt er een clown uit man!!!
ja ik ben serieus bang voor douche putjes ja![]()
dan haal jij een hele pruik eruitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil het niets eens weten
En dan heb ik 6 meiden met lange haren in huis....
daarom moet je er ook niet inkijkenquote:
Ja noujaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schrijf mee hoorAndijvie Spek Rum Doucheputjes
klinkt als overwerk voor _A_ van phenoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben gek
maar dat staat hier los van![]()
een clown uit het douche putje ...... net zoiets als zwarte piet uit de schoorsteen?
Je moet meer films kijken. IT weet je welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben gek
maar dat staat hier los van![]()
een clown uit het douche putje ...... net zoiets als zwarte piet uit de schoorsteen?
Ja hu maarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja noujaClowns mag er dus ook wel op
En andere enge spinachtige dingen die ook uit putjes/hoekjes/holletjes kunnen kruipen
![]()
![]()
Oja en in een vliegtuig zittenEn in zulks een tunnel die onder het water naar Engeland gaat (maar gelukkig heeft mama me volgepropt met slaapmiddel
)
Ik hoop dat je een heel groot papiertje hebt...
dat klinkt meer als een heel kladblok ipv een papiertjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja noujaClowns mag er dus ook wel op
En andere enge spinachtige dingen die ook uit putjes/hoekjes/holletjes kunnen kruipen
![]()
![]()
Oja en in een vliegtuig zittenEn in zulks een tunnel die onder het water naar Engeland gaat (maar gelukkig heeft mama me volgepropt met slaapmiddel
)
Ik hoop dat je een heel groot papiertje hebt...
Just gettin' started reallyquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klinkt meer als een heel kladblok ipv een papiertje
Jullie vrouwen zijn maar lastig volk eigenlijkquote:
stop dan maarquote:
symquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn maar lastig volk eigenlijk
[ afbeelding ]
Dat heeft niet zo heel veel te maken met het feit dat ik vrouw ben helaasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn maar lastig volk eigenlijk
Oh dus voor mijn fysiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:26 schreef Fha het volgende:
Dat heeft niet zo heel veel te maken met het feit dat ik vrouw ben helaasGenetisch foutje enzo
Hangt er vanaf wat jij verder nog allemaal van plan bent met haarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus voor mijn fysitje is er nog hoop
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij verder nog allemaal van plan bent met haar
Mjah dat dacht ik alquote:
mijn werk is ITquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Je moet meer films kijken. IT weet je welAl was het geloof ik de wasbak... maar iets met putjes in ieder geval
Thank god voor tosti's right?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn werk is IT![]()
dus nu ben je bang voor mij
ja want ik ging hem er mee slaan toen hij stom deedquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:47 schreef Fha het volgende:
[..]
ja want ik ging hem er mee slaan toen hij stom deedZeer verdiend dus
voor de tosties die fha vast houdtquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:06 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha slaat WOK met tosti Lief doen jij!!
geen hamquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:36 schreef Fha het volgende:
Kut deventer.
In vier fucking supermarkten gewoon geen ham te krijgenAaarg! nu zweet ik
Ja geen plakkies hoor, maar hammetje om te eten vanavondquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen ham![]()
dat is wel raar![]()
of iedereen in deventer eet elke dag ham
Nou, wat een klotestad. Ik zou gaan verhuizenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:36 schreef Fha het volgende:
Kut deventer.
In vier fucking supermarkten gewoon geen ham te krijgenAaarg! nu zweet ik
Ja ik hoorde dat er binnen nu en tien jaar ongeveer weer iets vrij komt in Utrecht.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, wat een klotestad. Ik zou gaan verhuizen
Ja, in een bejaardenhuis of zo. Tegen die tijd ben ik TAGTUGquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat er binnen nu en tien jaar ongeveer weer iets vrij komt in Utrecht.
I knowquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, in een bejaarenhuis of zo. Tegen die tijd ben ik TAGTUG
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat er binnen nu en tien jaar ongeveer weer iets vrij komt in Utrecht.
cgmquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik ga zo een tosti klaarmaken.In de pan met boter.
![]()
oh ja GOEDEMIDDAGH!!! / Bijna avond....
zoals het moetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Whoot dat is erg lekkerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:59 schreef cablegunmaster het volgende:
![]()
Hey heyquote:
Fha!quote:
Hoezo een Tosti apparaatquote:
Hey flash ja hij was jumm!!! zou eigenlijk nog 1 klaarmaken ware dat het bijna etens tijd isquote:
Oke, nou bedankt voor de informatie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:51 schreef cablegunmaster het volgende:
Fha!Werk nu in Westerbroek aliminium fabriek Technocoat! Daar bij het industrie terrein balken sjouwen
![]()
Nou, wat een pretquote:
Ja jij wou toch weten hoe het altijd was in hoogezand sappemeer?quote:
Ach, voor een maand of 2 moet het wel te doen zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, wat een pretVast goed voor je rug
Ik dacht dat jij er zo op gebrand was dat je niet in Hoogezand woont en Westerbroek is ook geen Hoogezandquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja jij wou toch weten hoe het altijd was in hoogezand sappemeer?het is groen en genoeg vogels hiero
ik ben een inwonertje van Hoogezandquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er zo op gebrand was dat je niet in Hoogezand woont en Westerbroek is ook geen Hoogezand
je bedoelt een beenhammetjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja geen plakkies hoor, maar hammetje om te eten vanavondGewoon op overal
Het is toch geen kerst verdomme
![]()
dan pasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, in een bejaardenhuis of zo. Tegen die tijd ben ik TAGTUG
dan zit ik in thailand met een paar jonge mokkels op het strandquote:
quote:
Omdat het kanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:25 schreef DaMart het volgende:
Typisch weer... er reden geen treinen op een deel van mijn traject, dus nam ik de andere route, via Amsterdam. Normaal gesproken als ik vanuit Woerden de sprinter naar Amsterdam neem, heb ik geen goede aansluiting op de trein naar Zandvoort, en moet ik vaak een half uur wachten omdat ik ondanks een sprint de aansluiting net mis. Vandaag dus die sprinter genomen, kom op Amsterdam CS, loop op mijn gemak naar spoor 2B, en passeer nog even de trein naar Zandvoort op 2A... waarom vandaag wel, als ik hem helemaal niet nodig heb.
Nice!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier dan kijk danTortellini al formaggio met peper en kalfsragout
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:55 schreef wel.o.k het volgende:
GF, geef Fha eens een stukje van jouw woonplaats
'mokkels' ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zit ik in thailand met een paar jonge mokkels op het strand
de mossels op het strand zijn nog ouderquote:
ikweetz donders goedquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Post je wel een foto als je bank hangt?
Heb je die helemaal zelf opgehangen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
ikweetz donders goed.
ik doelde meer op de aanhalingstekens die ik toegevoegd had...![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dat gaat GF voor me doenquote:
Goede oplossing Y.quote:
We wachten op de foto'squote:
hij is al klaar zo te zienquote:
geloof je het zelfquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We wachten op de foto'sDat die ouwe flappenteller nog eens wat actiefs doet ook
Wie had dat gedacht?
en je hebt niks gedaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dan ga ik maar slapen. Mn rug kan wel wat rust gebruiken
ik zal het proberenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Post je wel een foto als je bank hangt?
Zelf bekleedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
ikweetz donders goed.
ik doelde meer op de aanhalingstekens die ik toegevoegd had...![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-05-2010
![]()
01. 035 goldfinger1963
02. 031 Dr_Flash
03. 029 Fha
04. 021 wel.o.k
05. 009 Knuffelzacht
06. 008 Symphonic