Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zet je ook meteen een pot koffie dan?quote:
is gedaanquote:
MPGquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:27 schreef j95 het volgende:
Warme drank met zulk warm weer, ik vind het niet lekker.
Geef mij maar iets kouds dan.
J.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:27 schreef j95 het volgende:
Warme drank met zulk warm weer, ik vind het niet lekker.
Geef mij maar iets kouds dan.
quote:
wokquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koffie kan altijd
![]()
maar een biertje lust ik zo ook wel![]()
terwijl ik geniet van mijn nieuwe digitale tv ontvangst met pauze knop
Pauze? Mute zul je bedoelen...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is idd wel handig die pauzeknop![]()
zoiets zouden ze ook voor vrouwen moeten hebben
Een biertje... Da's best een goed ideequote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koffie kan altijd
![]()
maar een biertje lust ik zo ook wel![]()
terwijl ik geniet van mijn nieuwe digitale tv ontvangst met pauze knop
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Pauze? Mute zul je bedoelen...![]()
* MPG] wegrent, voordat LL, BrandX, Muck, Fha, -Maggie-, --Tweety--, Nijns, es70, Memento-Mori, Kuukske, Pien, Bengeltje, aarti, MarijkeZwolle, Suikertaartje en alle andere KSC-dames achter hem aan komen met de deegroller [ afbeelding...
dat zou nog beter zijnquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG] wegrent, voordat LL, BrandX, Muck, Fha, -Maggie-, --Tweety--, Nijns, es70, Memento-Mori, Kuukske, Pien, Bengeltje, aarti, MarijkeZwolle, Suikertaartje en alle andere KSC-dames achter hem aan komen met de deegroller [ afbeelding...
esquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Een biertje... Da's best een goed idee.
Hoewel... Een rosé'tje of een Baco is ook lekker. Keuzes, keuzes....
[..]
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was druk enzo, maar idd lang niet heel (actief) geweest hier...quote:
GFquote:
goed om je weer te zienquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was druk enzo, maar idd lang niet heel (actief) geweest hier...
[..]
GF![]()
't is bier geworden, lekker makkelijk.
Het genoegen is absoluut wederzijdsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed om je weer te zien
Ik zit inmiddels ook aan het bier
Ik heb weinig concrete plannen voor morgen, vooral rustig aan doen denk ikquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Mooi weer om met een fles rose in de tuin te zitten
Ik ga morgen met de paarden het bos in
Over 3 weken, is er dan vakantie ofzo?quote:
Daar kan ik overheen kijkenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
we gaan elka jaar een dagje naar de Veluwe met de hele stal en dan 's avonds barbecue.
Deze is 1.65, en pony van mijn dochter iets van 1.46 maar daar heb ik helaas geen foto van.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 22-05-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 020 goldfinger1963
02. 014 Symphonic
03. 009 cablegunmaster
04. 007 es70
05. 005 DaMart
06. 004 MPG
07. 003 friemelaar
08. 003 Knuffelzacht
09. 001 Socios
10. 001 wel.o.k
11. 001 j95
en weer werkenquote:Top 100 van zaterdag 22 mei 2010
006. 184 Symphonic
073. 061 suikertaartje
Hoe zat dat ook alweer met die mosterd en die maaltijd enzoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ik dat nou pas post heb jij niks meer aan maar je kan niet zeggen dat ik niet antwoord![]()
[..]
quote:
Dus jij zit nu met een woonkamer vol met zand, schelpen, een verdwaalde kuil, een hond en een topless dame?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:27 schreef DaMart het volgende:
Zo, het was lekker op het strand. Alleen jammer dat je het halve strand ook weer mee naar huis neemt.
Honden mogen overdag gelukkig niet op het strand, ik heb me niet op de schelpen begeven, de topless dame wilde niet mee, maar ik heb des te meer zand hierquote:Op zondag 23 mei 2010 17:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus jij zit nu met een woonkamer vol met zand, schelpen, een verdwaalde kuil, een hond en een topless dame?
Fhaquote:
Bloedheet. Echt. Jeususquote:
Awwwwwquote:Op zondag 23 mei 2010 22:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Bloedheet. Echt. JeususDaar was ik nog niet helemaal op voorbereid
Plus kamer zonder airco op de vierde verdieping onder een plat dak dus ik heb het hele weekend niet geslapen
Mooi zoquote:Maar verder leuk![]()
Wegens mama's faal met boeken hadden we eigenlijk maar 1 hele dag. Dus vrijdag na aankomst nog snel naar houses of parlement en big ben geweest, zaterdag eerst british museum, daarna idd even Harrods (omg, speciale bolle afdeling) en daarna naar The Tower of London. Gegeten in Soho, dat was het einde van de dagquote:Op zondag 23 mei 2010 23:20 schreef MPG het volgende:
Mooi zo. Wat heb je allemaal gezien? Of ben je niet verder gekomen dan Harrods
?
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:27 schreef DaMart het volgende:
Zo, het was lekker op het strand. Alleen jammer dat je het halve strand ook weer mee naar huis neemt.
Nicequote:Op zondag 23 mei 2010 17:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus jij zit nu met een woonkamer vol met zand, schelpen, een verdwaalde kuil, een hond en een topless dame?
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
en me rug weer naar de teringlig weer plat met zware pijnstillers
Ik wil ook weer naar Londen toe!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Bloedheet. Echt. JeususDaar was ik nog niet helemaal op voorbereid
Plus kamer zonder airco op de vierde verdieping onder een plat dak dus ik heb het hele weekend niet geslapen
Maar verder leuk![]()
Explain?quote:
Speed tour of Londenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Wegens mama's faal met boeken hadden we eigenlijk maar 1 hele dag. Dus vrijdag na aankomst nog snel naar houses of parlement en big ben geweest, zaterdag eerst british museum, daarna idd even Harrods (omg, speciale bolle afdeling) en daarna naar The Tower of London. Gegeten in Soho, dat was het einde van de dag
Dus gewoon heerlijk fout toeristisch
Slaap lekker
Tot morgenquote:
hoiquote:
vandaag waren we dicht.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoihoe is het daar , ik stel je me daar echt voor in je paren club dat je daar achter de pc zit heerlijk relaxed te webben. even controleren heerlijk alles regelen
![]()
ah tof! Dat op zo'n mooie dag het tofste was wij bbqden ookquote:Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag waren we dicht.
we hebben de personeels BBQ gehad![]()
iedereen is nou weg en we zijn net klaar met opruimen
idd wat dat betreft hadden we het prefecte weerquote:Op maandag 24 mei 2010 00:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah tof! Dat op zo'n mooie dag het tofste was wij bbqden ook
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 23-05-2010
![]()
01. 005 MPG
02. 005 cablegunmaster
03. 004 Knuffelzacht
04. 004 Fha
05. 004 goldfinger1963
06. 003 DaMart
07. 003 friemelaar
08. 001 Dr_Flash
09. 001 sararaats
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd wat dat betreft hadden we het prefecte weer
quote:
quote:Top 100 van zondag 23 mei 2010
niet zo erg als in januari maar behoorlijk pijnlijkquote:
Wat hij zegt.quote:
geen weekeind apotheek open?quote:Op maandag 24 mei 2010 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
En ik ga weer in bed liggen, mijn pijnstillers zijn schoon op en de winkel gaat pas om 16:00 open![]()
Magoe, vandaag mag ik verrot zijn, dus dat doe ik ook maar
ik ken het heerlijk verrot wezen , niks aan je hoofd maar een beetje denken van hoe zal ik nu eens verder gaanquote:Op maandag 24 mei 2010 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
En ik ga weer in bed liggen, mijn pijnstillers zijn schoon op en de winkel gaat pas om 16:00 open![]()
Magoe, vandaag mag ik verrot zijn, dus dat doe ik ook maar
Maandag, feestdag, geen weekendquote:
ondanks dat het feestdag is is het gewoon een zondag en zijn weekeindapotheken (hier iig) gewoon open.....quote:Op maandag 24 mei 2010 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maandag, feestdag, geen weekendEn ik haal gewoon wat vrij verkrijgbaar spul, m'n prescription drugs zijn ook op, maar dat moet maar eens voorbij zijn. Meer dan paracetamol en ibuprofen ga ik na 5 maanden niet meer gebruiken. Ja, zwaar weekend gehad ja, zal wel wat overbelast zijn. Het hoort erbij he
Morgen weer naar de fysio, dat is het eerstvolgende programmapuntje. Tot die tijd rust
er zaten teveel pepers op je pizzaquote:Op maandag 24 mei 2010 12:16 schreef sararaats het volgende:
net de pizza van gisteren opgewarmd en met smaak opgegeten. heeeeerlijk !
ik sta in vuur en vlam !
Spaanse Peper. ik had een pizza van het huis aangevuld met eigen keuze ingrediënten.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zaten teveel pepers op je pizza
Voor welke kinderen? Ik ga echt niet die koters uit de flat uitnodigen om in mijn woonkamer te spelen hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 23:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goed uit kloppen komt het allemaal wel weer goed
.
Beetje uitstrooien inde woonkamer heb je een zandbak voor de kinderen
[..]
dat geloof ik graagquote:Op maandag 24 mei 2010 12:34 schreef DaMart het volgende:
Brood met aardbeien was trouwens weer een goede zomerse lunch.
het is idd perfect weerquote:Op maandag 24 mei 2010 12:52 schreef friemelaar het volgende:
toch nog perfect weer vandaag![]()
Ik ga lekker knutselen.
(dingen doen waar ik geen cirkelzaag of boormachine voor nodig heb)
Mazzzzzzlllllllllllllllllll
Ha, fijn. Denk ikquote:Op maandag 24 mei 2010 11:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
anders heb ik nog wel wat tramadolhydrochloride voor je
quote:Op maandag 24 mei 2010 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha, fijn. Denk ik![]()
Als dat het spul is wat ook in Naproxen zit mag het nu deze kant op komen
Dan mag het ook deze kant op komenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
dat zit niet in Naproxen maar het werkt wel perfect voor je rug
daarom gebruik ik het ook alleen maar als ik echt de moordstik van de pijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens laat ook maar, want als je niks meer voelt dan ga je denken dat je maar alles kan. EN als ie dan uitgewerkt is ga je er helemaal aan![]()
Wat heeft die shizzle voor bijwerkingsels trouwens??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |