Dinsdag mag hij pas echt los dusquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:31 schreef borisz het volgende:
Over een minuut of tien weten we hoe dronken hans gaat worden vanavond.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:31 schreef borisz het volgende:
Over een minuut of tien weten we hoe dronken hans gaat worden vanavond.
Eens heel slecht basketball. Heb het gevoel dat het netje er gewoon af mag dinsdag.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]. helaas, maar wat een DRAMATISCHE pot...! Zelden zo'n slechte pot van Groningen gezien. Maar goed, spanning en vermoeidheid. Eind was natuurlijk spannend. Naja, nu maar proberen (zal lastig worden) in eigen huis het af te maken. De tickets zijn binnen
.
Niveau wordt per wedstrijd slechter en slechter (vermoeidheid / spanning), maar neem nou het 2e kwart dat was echt van een vreselijk slecht niveau. We hebben ook maar 60 punten gemaakt waar we normaal op 80 / 90 zitten en dat kwam niet omdat BoZ zo goed stond te verdedigen. BoZ leeft nog en nu zal het duel van as. dinsdag voor hun echt super belangrijk worden, maar ik heb er nog steeds veel vertrouwen in en ik verwacht dat ze het dinsdag zullen afmaken. Jammer dat juist deze dramatische wedstrijd live werd uitgezonden in ook nog eens zo'n stomme en saaie sporthal.. Dinsdag afmakenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Eens heel slecht basketball. Heb het gevoel dat het netje er gewoon af mag dinsdag.
Je moet toch wat als het hier nogal rustig is he?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Quote je nou jezelf?
Groep van schedels
Ik hoor alleen maar een geit...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:25 schreef Cee het volgende:
Een nijlpaard kan lachen ja, olifanten leggen een ei --soms wel twee!--
waka waka maar mee!
Wat zei ik?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:18 schreef alors het volgende:
hoogste nieuwe binnenkomer is 9 vd 10 keer de megahit van vorige week
Heb je voor mij ook de winnende lotto nummers?quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:25 schreef Cee het volgende:
Een nijlpaard kan lachen ja, olifanten leggen een ei --soms wel twee!--
waka waka maar mee!
Helaas, voorspelbare dingen voorspellen is mijn enige kwaliteit.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je voor mij ook de winnende lotto nummers?
Ik vind dit nummer trouwens nog steeds niet leuk, het is dat irritante AHEUAHEUUUAH tijdens het refrein.
ik denk ook al, van wtf gebeurd hier...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:34 schreef -Hans- het volgende:
Is er een technisch probleem? ze draaien atm alleen maar platen en voor een radiostation is dat niet vreemd, maar volgens mij gaat er iets fout..
Gelukkig dat de mensen achter de knoppen wel scherp waren want de muziek werd snel ingestartquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk ook al, van wtf gebeurd hier...
Da's het voordeel van altijd een technicus aanwezig hebben in de ECK.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig dat de mensen achter de knoppen wel scherp waren want de muziek werd snel ingestart.
Had eigenlijk gedacht dat er ook wel even een dj achter de knoppen zou zitten (stand-by), maar dat was deze keer niet het geval.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's het voordeel van altijd een technicus aanwezig hebben in de ECK.
Had 'ie idd heel veel geluk meequote:Gelukkig zat 'ie niet al te ver weg... al is de andere kant van Hilversum alsnog mijl op zeven als je door het centrum heen probeert te komen.
Bayern ftwquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Kijk je ook uit naar de CL finale Hans?
Zeker weten! Hoop dat Robben scoortquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Kijk je ook uit naar de CL finale Hans?
Ja zeker! Hoop ook enorm dat Bayern 'm pakt. En een hoofdrol voor Arjen natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker weten! Hoop dat Robben scoort. Heb echt zin in die wedstrijd
. Jij dan??
Dat upload je wel even he?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:03 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft de opname van vorig uur erbij gepakt. DIE RUST even na 19 uur!
Die mengtafel bij BNN mag dus UIT HET RAAM binnenkort.
Oh.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was 't eigenlijk niet van plan, want er gebeurt bar weinig.
Niets aan toe te voegenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:01 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja zeker! Hoop ook enorm dat Bayern 'm pakt. En een hoofdrol voor Arjen natuurlijk.![]()
En ik hoop ook op weer zo'n balkonscene met Van Gaal
Zit die er nog in dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:16 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Annemieke startte even een verkeerde jingle in.
"Weekend DNA, Domien en Annemieke!", met de stem van Edwin.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:56 schreef Pino112 het volgende:
GoedeMIDDAG!
Binnenkomen met Percussion Gun!
Serena Williamsquote:Omg! There is a condom dispenser on the streets of paris?? Am I being naïve to be shocked??? Wowzers http://tweetphoto.com/23509634
omgquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Serena Williams. We zijn hier in Europa dan kunnen we een beetje normaal doen over dat soort dingen
.
Daniel Lippens vond ik persoonlijk beterquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:31 schreef Waalwijker het volgende:
Maar even serieus, kijk, SoD is qua muziek een topprogramma, maar wat vinden we nou van die DJ?
Niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:31 schreef Waalwijker het volgende:
Maar even serieus, kijk, SoD is qua muziek een topprogramma, maar wat vinden we nou van die DJ?
Mwah, ik vind 'm niet echt fijn om naar te luisteren, hij gebruik vaak rare, onlogische zinnen, kan geen intro vollullen en in een programma waar in goed Engels spreken gewoon super belangrijk is, is hij gewoon niet te verstaan in die taalquote:
Iddquote:Op zondag 23 mei 2010 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Dat was het weer mensen! over een week een nieuwe ronde met nieuwe kansen
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:34 schreef -Hans- het volgende:
Is er een technisch probleem? ze draaien atm alleen maar platen en voor een radiostation is dat niet vreemd, maar volgens mij gaat er iets fout..
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk ook al, van wtf gebeurd hier...
en hier kun je het terug luisteren (niet veel te horen hoor)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:39 schreef -Hans- het volgende:
GROOT Technisch probleem ! Corton rijdt nu terug naar Hilversum dat vertelde hij net via een mobiele telefoon. De uitzending zal verder gaan vanuit de normale studio.
Maar goed dat ze de slogan 'atijd de eerste met nieuwe muziek' niet meer gebruiken.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
WTF is dit voor onzinMH? Hij is leuk hoor, maar al vijf maanden bekend.
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar goed dat ze de slogan 'atijd de eerste met nieuwe muziek' niet meer gebruiken.
nja, hij schijnt nogal veel van Fok! te jatten, maar ik vind hem wel prettig om te horen. In 't weekend is hij overdag iig de bestequote:Op zondag 23 mei 2010 13:06 schreef Timo20 het volgende:
En ik maar denken dat jullie `t allemaal niet zop Timur hadden
Een aantal hier idd, maar ik absoluut niet. Mocht vroeger al graag naar hem luisteren toen hij nog nog in de avond zat en nu nog steeds. Met de programma's van Bart en Sander heb ik veel minder.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:06 schreef Timo20 het volgende:
En ik maar denken dat jullie `t allemaal niet zop Timur hadden
Ik ken het nummer al een tijd en vond het altijd wel een leuk nummer, maar om een of andere reden is sinds gisteren het kwartje keihard gevallen.quote:
De buren vinden het vast ook wel mooiquote:Op zondag 23 mei 2010 13:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken het nummer al een tijd en vond het altijd wel een leuk nummer, maar om een of andere reden is sinds gisteren het kwartje keihard gevallen.![]()
Sorry buren.
ja inderdaad ga naar pinkpop.nl daar staat het antwoord gaat hij bellen naaar 3fmquote:Op zondag 23 mei 2010 16:31 schreef Scuidward het volgende:
Zou deze vent de enige zijn die het niet wist of zitten er nu heel veel mensen thuis met een ohja gevoel wat Pinkpok betreft :p
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:34 schreef alors het volgende:![]()
Ik heb net Timur teruggeluisterd omdat ik toen buiten was, wat een heerlijk weer![]()
![]()
Sowieso die jingles van hem zijn echt om te jankenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Denk je dat Guis een super bijzondere classic instart na die onwijs flitsende jingle van hem, maar dat viel ff tegen.. Start 'ie Torn in. Leuk liedje, maar kom op die hoor je toch nog best vaak.
Helemaal mee eens! "komt nu een plaatje met gitaren, etc etc. " Dramatischquote:Op zondag 23 mei 2010 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso die jingles van hem zijn echt om te jankenDat niemand hem dat even verteld
Ik vind die dingen van Paul Rabbering wel weer grappig. "RabRadio - Geile plaat." met die foute stemquote:Op zondag 23 mei 2010 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso die jingles van hem zijn echt om te jankenDat niemand hem dat even verteld
Die Radio1-meneer hequote:Op zondag 23 mei 2010 19:26 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Ik vind die dingen van Paul Rabbering wel weer grappig. "RabRadio - Geile plaat." met die foute stem
Die is tof iddquote:Op zondag 23 mei 2010 19:26 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Ik vind die dingen van Paul Rabbering wel weer grappig. "RabRadio - Geile plaat." met die foute stem
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh mensen mijn kamer is geschilderd en er ligt vloerbedekking en ik heb een tweepersoonsbed met matras en een grote garderobekastAllemaal dankzij mijn ouders en ik dacht dat ze alleen gingen schilderen.
![]()
![]()
En dat ook nog eens terwijl ik in de zon wiskunde zat te leren.
Ja nee want ze hadden geen camera meegenomen terwijl ik nog zo had gezegd dat ze voor en na foto's moesten maken.quote:
Euw, je bent nu niet thuis?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nee want ze hadden geen camera meegenomen terwijl ik nog zo had gezegd dat ze voor en na foto's moesten maken.Maar ik ga er 4 juni heen (Vive La Fête is dan in Oss) dus mocht ik niet heel ver van de kaart zijn maak ik dan wel foto's
Haha ik ben zo benieuwd hè, hoe het eruit ziet.
Mijn fucking eigen kamer en ik weet niet eens hoe het is nu.
Foute stemquote:Op zondag 23 mei 2010 19:26 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Ik woon daar niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Euw, je bent nu niet thuis?
Dan is het helemaal een verrassing ja
'Buiten is het 16 graden, binnen zit Mieke van der Weij'quote:Op zondag 23 mei 2010 19:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Foute stem![]()
Dat is de "Stem van Radio1" !!
Hij is nu, as we speak, te horen op KX.Leuk programma maar je moet wel van ouwe meuk houdenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
'Buiten is het 16 graden, binnen zit Mieke van der Weij'
Joop van Zijlquote:
Hans Hogendoornquote:Op zondag 23 mei 2010 20:17 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
[..]
Joop van Zijl(toch?
)
Die stem lijkt toch echt verdacht veel op die van Joop van Zijlquote:Op zondag 23 mei 2010 20:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hans Hogendoorn
http://www.kxradio.nl/flashplayer/player.php
Focus - Hocus Spocus als nieuwe nr 1quote:Op zondag 23 mei 2010 15:50 schreef Pino112 het volgende:
Het wordt tijd dat Stromae van nummer 1 af gaat.![]()
Nee man, Journeyquote:Op zondag 23 mei 2010 20:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Focus - Hocus Spocus als nieuwe nr 1
dat dusquote:Op zondag 23 mei 2010 20:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan geef ik Focus een betere kans door die Nike-reclame
Dat vonden jan Akkerman en Thijs van Leer ook wel denk ikquote:Op zondag 23 mei 2010 20:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat dusvond het wel lachen toen ik het gisteren hoorde in de rust
ik volg het bewust via twitterquote:
Mag ik wel hopen jaquote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat vonden jan Akkerman en Thijs van Leer ook wel denk ikDie zullen best een lekkere cheque ervoor gekregen hebben.
Trending topic vanavond wereldwijdquote:
Gaat ook erg hard allemaalquote:Op zondag 23 mei 2010 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Trending topic vanavond wereldwijdOp Cohen na zijn de allemaal trending topic
Die zielige Bungels mochten gisteren als laatste eindigen in de WK-mascottetest. Dit zijn met afstand de meest zielige en meest deplorabele mascottes die ik ooit meegemaakt heb.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:44 schreef -Hans- het volgende:
Weer reclame voor Super de Boer.. daarom is dat ding zo vreselijk duur.
Amen! Vond Rutte vanavond toch weer sterk hoor.. JP goede nummer 2. Cohen P3 en daarna die Clown.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die zielige Bungels mochten gisteren als laatste eindigen in de WK-mascottetest. Dit zijn met afstand de meest zielige en meest deplorabele mascottes die ik ooit meegemaakt heb.![]()
Doe maar gewoonquote:Op zondag 23 mei 2010 23:00 schreef gerbenp het volgende:
Sluit m'n dag wel even af met Mr. Brightside. Goed idee? Of raak ik dan in de war dat het al 1 uur is?.
als pasen en pinksteren op één dag vallen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:12 schreef Waalwijker het volgende:
Wanneer moeten we bidden in dit programma?
waarmee? met 118 dagen afwezig zijnquote:
Dit klopt ja..quote:Haar eerste twee singles zijn regelrechte hits! 'Back It Up' was afgelopen zomer niet van de radio af te slaan en vanaf januari neuriet iedereen massaal instant popklassieker 'A Night Like This' mee. De nieuwe single “That Man” is sinds deze week uit.
Ander account, heet nu Mexicaantje.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet nee, wat is er met Noortje?![]()
Nee, als Nieuwjaarsdag, Pasen, Hemelvaartsdag, Pinksteren en Kerstmis in één week vallen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als pasen en pinksteren op één dag vallen.
Dat ze met d'r andere account bijna uit de top 500 isquote:Op zondag 23 mei 2010 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet nee, wat is er met Noortje?![]()
Noortje.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat ze met d'r andere account bijna uit de top 500 is(rechtsonder in scherm)
Oei, zou ik dat expres hebben gedaan?quote:Op maandag 24 mei 2010 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Noortje.
geslacht: Vrouw
Mexicaantje.
geslacht: Man
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oei, zou ik dat expres hebben gedaan?
leek een versterkerquote:
Yep.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oei, zou ik dat expres hebben gedaan?
Die hoorde ik gisteren voor het eerst. Die blijft echt de hele fokking dag in je kop zittenquote:
Klopt jaquote:Op maandag 24 mei 2010 07:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die hoorde ik gisteren voor het eerst. Die blijft echt de hele fokking dag in je kop zitten![]()
Klopt! Ik ben vooral heel erg fan van The Long Way door Moke, live op Pinkpop '08. Wat 'n track!quote:Op maandag 24 mei 2010 07:23 schreef Timo20 het volgende:
Moggel![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een weertje
Hoe cool: op Spotify staan ook opnames van Pinkpop van de afgelopen jaren. Wel alleen maar van nederlandse artiesten maar toch
Last chance van Moke op Pinkpop is wel tof
Daar verschillen de meningen over. Ik vind 'm prima aanhoorbaar.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:57 schreef 3rdRock het volgende:
geen Annemiek maar Paul Rabbering. Hoor die bete man niet zo vaak, maar is ie een beetje aanhoorbaar?
Als Paul er zit dan ga ik zeker luisterenquote:Op maandag 24 mei 2010 09:57 schreef 3rdRock het volgende:
geen Annemiek maar Paul Rabbering. Hoor die bete man niet zo vaak, maar is ie een beetje aanhoorbaar?
Annemic is als DJ prima, maar ze moet niet de hele tijd beginnen over hoe dronken ze wel niet was samen met de rest van NL. Daar erger ik mij aan, het is ieder weekend het standaard rideltje.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over. Ik vind 'm prima aanhoorbaar.
En ze praat zo overdreven, kan het niet uitleggen. Het lijkt alsof ze zo'n extra-fout dj-accent op zet, met irritante termen er tussendoor. Dat deed ze dan weer niet tijdens het Glazen Huis dus ik weet niet waar het aan ligt, misschien wel aan mij.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Annemic is als DJ prima, maar ze moet niet de hele tijd beginnen over hoe dronken ze wel niet was samen met de rest van NL. Daar erger ik mij aan, het is ieder weekend het standaard rideltje.
Mja, het kost teveel moeite om de SMS-reply-planner om te gooien voor een enkele dag, dus dan laten ze het maar staan.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:26 schreef 3rdRock het volgende:
woehoe! Eddie Guerrero werd genoemd. ik moets even smsen dat er genoeg fans zijn in Nederland, ben benieuwd of het nog voorgelezen wordt ofzo.
Kreeg we leen sms terug van de arbeidsvitaminen....daklopnie!
en stiekem vind ik California Gurls een lekker nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |