nja, hij schijnt nogal veel van Fok! te jatten, maar ik vind hem wel prettig om te horen. In 't weekend is hij overdag iig de bestequote:Op zondag 23 mei 2010 13:06 schreef Timo20 het volgende:
En ik maar denken dat jullie `t allemaal niet zop Timur hadden
Een aantal hier idd, maar ik absoluut niet. Mocht vroeger al graag naar hem luisteren toen hij nog nog in de avond zat en nu nog steeds. Met de programma's van Bart en Sander heb ik veel minder.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:06 schreef Timo20 het volgende:
En ik maar denken dat jullie `t allemaal niet zop Timur hadden
Ik ken het nummer al een tijd en vond het altijd wel een leuk nummer, maar om een of andere reden is sinds gisteren het kwartje keihard gevallen.quote:
De buren vinden het vast ook wel mooiquote:Op zondag 23 mei 2010 13:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken het nummer al een tijd en vond het altijd wel een leuk nummer, maar om een of andere reden is sinds gisteren het kwartje keihard gevallen.![]()
Sorry buren.
ja inderdaad ga naar pinkpop.nl daar staat het antwoord gaat hij bellen naaar 3fmquote:Op zondag 23 mei 2010 16:31 schreef Scuidward het volgende:
Zou deze vent de enige zijn die het niet wist of zitten er nu heel veel mensen thuis met een ohja gevoel wat Pinkpok betreft :p
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:34 schreef alors het volgende:![]()
Ik heb net Timur teruggeluisterd omdat ik toen buiten was, wat een heerlijk weer![]()
![]()
Sowieso die jingles van hem zijn echt om te jankenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Denk je dat Guis een super bijzondere classic instart na die onwijs flitsende jingle van hem, maar dat viel ff tegen.. Start 'ie Torn in. Leuk liedje, maar kom op die hoor je toch nog best vaak.
Helemaal mee eens! "komt nu een plaatje met gitaren, etc etc. " Dramatischquote:Op zondag 23 mei 2010 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso die jingles van hem zijn echt om te jankenDat niemand hem dat even verteld
Ik vind die dingen van Paul Rabbering wel weer grappig. "RabRadio - Geile plaat." met die foute stemquote:Op zondag 23 mei 2010 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso die jingles van hem zijn echt om te jankenDat niemand hem dat even verteld
Die Radio1-meneer hequote:Op zondag 23 mei 2010 19:26 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Ik vind die dingen van Paul Rabbering wel weer grappig. "RabRadio - Geile plaat." met die foute stem
Die is tof iddquote:Op zondag 23 mei 2010 19:26 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Ik vind die dingen van Paul Rabbering wel weer grappig. "RabRadio - Geile plaat." met die foute stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |