Dinsdag mag hij pas echt los dusquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:31 schreef borisz het volgende:
Over een minuut of tien weten we hoe dronken hans gaat worden vanavond.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:31 schreef borisz het volgende:
Over een minuut of tien weten we hoe dronken hans gaat worden vanavond.
Eens heel slecht basketball. Heb het gevoel dat het netje er gewoon af mag dinsdag.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]. helaas, maar wat een DRAMATISCHE pot...! Zelden zo'n slechte pot van Groningen gezien. Maar goed, spanning en vermoeidheid. Eind was natuurlijk spannend. Naja, nu maar proberen (zal lastig worden) in eigen huis het af te maken. De tickets zijn binnen
.
Niveau wordt per wedstrijd slechter en slechter (vermoeidheid / spanning), maar neem nou het 2e kwart dat was echt van een vreselijk slecht niveau. We hebben ook maar 60 punten gemaakt waar we normaal op 80 / 90 zitten en dat kwam niet omdat BoZ zo goed stond te verdedigen. BoZ leeft nog en nu zal het duel van as. dinsdag voor hun echt super belangrijk worden, maar ik heb er nog steeds veel vertrouwen in en ik verwacht dat ze het dinsdag zullen afmaken. Jammer dat juist deze dramatische wedstrijd live werd uitgezonden in ook nog eens zo'n stomme en saaie sporthal.. Dinsdag afmakenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Eens heel slecht basketball. Heb het gevoel dat het netje er gewoon af mag dinsdag.
Je moet toch wat als het hier nogal rustig is he?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Quote je nou jezelf?
Groep van schedels
Ik hoor alleen maar een geit...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:25 schreef Cee het volgende:
Een nijlpaard kan lachen ja, olifanten leggen een ei --soms wel twee!--
waka waka maar mee!
Wat zei ik?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:18 schreef alors het volgende:
hoogste nieuwe binnenkomer is 9 vd 10 keer de megahit van vorige week
Heb je voor mij ook de winnende lotto nummers?quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:25 schreef Cee het volgende:
Een nijlpaard kan lachen ja, olifanten leggen een ei --soms wel twee!--
waka waka maar mee!
Helaas, voorspelbare dingen voorspellen is mijn enige kwaliteit.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je voor mij ook de winnende lotto nummers?
Ik vind dit nummer trouwens nog steeds niet leuk, het is dat irritante AHEUAHEUUUAH tijdens het refrein.
ik denk ook al, van wtf gebeurd hier...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:34 schreef -Hans- het volgende:
Is er een technisch probleem? ze draaien atm alleen maar platen en voor een radiostation is dat niet vreemd, maar volgens mij gaat er iets fout..
Gelukkig dat de mensen achter de knoppen wel scherp waren want de muziek werd snel ingestartquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk ook al, van wtf gebeurd hier...
Da's het voordeel van altijd een technicus aanwezig hebben in de ECK.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig dat de mensen achter de knoppen wel scherp waren want de muziek werd snel ingestart.
Had eigenlijk gedacht dat er ook wel even een dj achter de knoppen zou zitten (stand-by), maar dat was deze keer niet het geval.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's het voordeel van altijd een technicus aanwezig hebben in de ECK.
Had 'ie idd heel veel geluk meequote:Gelukkig zat 'ie niet al te ver weg... al is de andere kant van Hilversum alsnog mijl op zeven als je door het centrum heen probeert te komen.
Bayern ftwquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Kijk je ook uit naar de CL finale Hans?
Zeker weten! Hoop dat Robben scoortquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Kijk je ook uit naar de CL finale Hans?
Ja zeker! Hoop ook enorm dat Bayern 'm pakt. En een hoofdrol voor Arjen natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker weten! Hoop dat Robben scoort. Heb echt zin in die wedstrijd
. Jij dan??
Dat upload je wel even he?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:03 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft de opname van vorig uur erbij gepakt. DIE RUST even na 19 uur!
Die mengtafel bij BNN mag dus UIT HET RAAM binnenkort.
Oh.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was 't eigenlijk niet van plan, want er gebeurt bar weinig.
Niets aan toe te voegenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:01 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja zeker! Hoop ook enorm dat Bayern 'm pakt. En een hoofdrol voor Arjen natuurlijk.![]()
En ik hoop ook op weer zo'n balkonscene met Van Gaal
Zit die er nog in dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:16 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Annemieke startte even een verkeerde jingle in.
"Weekend DNA, Domien en Annemieke!", met de stem van Edwin.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:56 schreef Pino112 het volgende:
GoedeMIDDAG!
Binnenkomen met Percussion Gun!
Serena Williamsquote:Omg! There is a condom dispenser on the streets of paris?? Am I being naïve to be shocked??? Wowzers http://tweetphoto.com/23509634
omgquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Serena Williams. We zijn hier in Europa dan kunnen we een beetje normaal doen over dat soort dingen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |