ik denk ook al, van wtf gebeurd hier...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:34 schreef -Hans- het volgende:
Is er een technisch probleem? ze draaien atm alleen maar platen en voor een radiostation is dat niet vreemd, maar volgens mij gaat er iets fout..
Gelukkig dat de mensen achter de knoppen wel scherp waren want de muziek werd snel ingestartquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk ook al, van wtf gebeurd hier...
Da's het voordeel van altijd een technicus aanwezig hebben in de ECK.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig dat de mensen achter de knoppen wel scherp waren want de muziek werd snel ingestart.
Had eigenlijk gedacht dat er ook wel even een dj achter de knoppen zou zitten (stand-by), maar dat was deze keer niet het geval.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's het voordeel van altijd een technicus aanwezig hebben in de ECK.
Had 'ie idd heel veel geluk meequote:Gelukkig zat 'ie niet al te ver weg... al is de andere kant van Hilversum alsnog mijl op zeven als je door het centrum heen probeert te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |