Oei, zou ik dat expres hebben gedaan?quote:Op maandag 24 mei 2010 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Noortje.
geslacht: Vrouw
Mexicaantje.
geslacht: Man
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oei, zou ik dat expres hebben gedaan?
leek een versterkerquote:
Yep.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oei, zou ik dat expres hebben gedaan?
Die hoorde ik gisteren voor het eerst. Die blijft echt de hele fokking dag in je kop zittenquote:
Klopt jaquote:Op maandag 24 mei 2010 07:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die hoorde ik gisteren voor het eerst. Die blijft echt de hele fokking dag in je kop zitten![]()
Klopt! Ik ben vooral heel erg fan van The Long Way door Moke, live op Pinkpop '08. Wat 'n track!quote:Op maandag 24 mei 2010 07:23 schreef Timo20 het volgende:
Moggel![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een weertje
Hoe cool: op Spotify staan ook opnames van Pinkpop van de afgelopen jaren. Wel alleen maar van nederlandse artiesten maar toch
Last chance van Moke op Pinkpop is wel tof
Daar verschillen de meningen over. Ik vind 'm prima aanhoorbaar.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:57 schreef 3rdRock het volgende:
geen Annemiek maar Paul Rabbering. Hoor die bete man niet zo vaak, maar is ie een beetje aanhoorbaar?
Als Paul er zit dan ga ik zeker luisterenquote:Op maandag 24 mei 2010 09:57 schreef 3rdRock het volgende:
geen Annemiek maar Paul Rabbering. Hoor die bete man niet zo vaak, maar is ie een beetje aanhoorbaar?
Annemic is als DJ prima, maar ze moet niet de hele tijd beginnen over hoe dronken ze wel niet was samen met de rest van NL. Daar erger ik mij aan, het is ieder weekend het standaard rideltje.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over. Ik vind 'm prima aanhoorbaar.
En ze praat zo overdreven, kan het niet uitleggen. Het lijkt alsof ze zo'n extra-fout dj-accent op zet, met irritante termen er tussendoor. Dat deed ze dan weer niet tijdens het Glazen Huis dus ik weet niet waar het aan ligt, misschien wel aan mij.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Annemic is als DJ prima, maar ze moet niet de hele tijd beginnen over hoe dronken ze wel niet was samen met de rest van NL. Daar erger ik mij aan, het is ieder weekend het standaard rideltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |