quote:
quote:
Neequote:Op donderdag 20 mei 2010 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat ze allaaaaaang gewonnen hadden
Voel je je al beter?quote:
Stomme Guusquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Ze hadden van die dag ruim gewonnen, maar Guus maakte de keuze
Nou, vanavond is de eerste avond dat ik echt zo zit van "quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Gb, vermaak je je een beetje zonder je kerelt?
Ga naar BleisjeWijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, vanavond is de eerste avond dat ik echt zo zit van "![]()
"
Qua gezondheid wel hoor, vannacht maar even lekker slapen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voel je je al beter?![]()
Voel je je niet gedumpt door die twee andere marketiers?
Ik heb geen auto en rijbewijsquote:
Iets met "onmogelijk ver kunnen rijden atm"quote:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook zingen en zwaaien op de bank
eeeeeh, nou...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ga dat es halen danquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
"
Geen geld voorquote:
Dat snap ik! Huftersquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Qua gezondheid wel hoor, vannacht maar even lekker slapen!
En dat laatste natuurlijk wel!![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iets met "onmogelijk ver kunnen rijden atm"
Senksquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeh, nou...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel jammer heur...ik ben geen grote Guus-fan (zusje wel), maar z'n concerten zijn altijd wel 1 groot feest
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Dat zeker!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat snap ik! Hufters![]()
Maarrrrrrr voor je nachtrust wel beter gok ik
Geen geld voor over bedoel je zeker?quote:
Ja, ik vind het echt super duur en zo goed verdien ik nou ook weer niet, 1400 bruto ofzo. Daar doe ik dan liever iets leuks van.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen geld voor over bedoel je zeker?![]()
Alhoewel, 't kost idd klauwen vol geld
Nee, dat doet Elies exclusief met mijquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook zingen en zwaaien op de bank
Oh, dat geloof ik ook wel, lijkt me best leuk om een keer mee te maken op zichquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wel jammer heur...ik ben geen grote Guus-fan (zusje wel), maar z'n concerten zijn altijd wel 1 groot feest
En zo is het! Net als pepen trouwens. Dat doe ik ook niet met iedereenquote:
Dát zullen we nog wel eens zien!quote:
Awwwwwww.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
"
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zo is het! Net als pepen trouwens. Dat doe ik ook niet met iedereen
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwwwwww.
Moet ik je weer ff knuffelen?![]()
Ik weet nu hoe het moet
Zit je niet een beetje ver weg daarvoor?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwwwwww.
Moet ik je weer ff knuffelen?![]()
Ik weet nu hoe het moet
SSSSSSSSSSHHHTquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zit je niet een beetje ver weg daarvoor?
Of grijp je ter vervanging Ll?
Gewoon een sexy shirtje aantrekken en alvast beginnen te wippen op de bank. Gooi je tetten charmes in de strijd.quote:
Maar goed dat ik rolluiken heb.quote:
aaaaaw...quote:
Je zit sowieso op de 1e verdieping, dat is al minder inkijkquote:
Nooit van een trapleertje / glazenwassers / overburen gehoord?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef tombolafan het volgende:
Je zit sowieso op de 1e verdieping, dat is al minder inkijk
* op de begane grond woont *
oftewel; die overlap van vakantie is niet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:27 schreef ElisaB het volgende:
Probleempje...
De twee witte kittens ( 2 witte kittens zoeken een goed huisje ) hebben waarschijnlijk een huisje. Maar ik had net gisterenavond aan MammaElisaB gevraagd of ze daar eventueel twee weken mochten logeren (iets met overlap van vakantie van de oude en nieuwe eigenaar). Belt Mamma eerst vanmorgen op: "Zeg maar tegen die meneer dat ie niet heel erg hard hoeft te proberen om oppas te vinden hoor" Belt ze vanavond weer: "En als hij al een oppas heeft, dan kan die natuurlijk altijd afgezegd worden
" Oftewel: MammaElisaB verheugt zich er nogal op
How to tell Mamma dat de poesjes niet komen
Ik ga zo slapen, denk ik!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aaaaaw...
Zal ik naar je toe komen?
Ik ben daar geweest en weet dat er weinig inkijk is heur...quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nooit van een trapleertje / glazenwassers / overburen gehoord?
Ma, de poezerts komen nie. (en dan snel de telefoon ophangen)quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:27 schreef ElisaB het volgende:
De overlap is wel, maar de katjes gaan naar iemand anders (twee iemand andersen).quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:29 schreef tombolafan het volgende:
oftewel; die overlap van vakantie is niet?
Misschien wil mama ElisaB een redcat-gastouder worden?
Misschien dient er zich nog wel een ander zielig tijdelijk asielzoekertje aanquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:30 schreef Dirkh het volgende:
Ma, de poezerts komen nie. (en dan snel de telefoon ophangen)
Is je moeder een beetje lekker?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien dient er zich nog wel een ander zielig tijdelijk asielzoekertje aan
Dat zou ik niet direct zeggen geloof ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:32 schreef Dirkh het volgende:
Is je moeder een beetje lekker?
Of adoptie-ouder van kittens en een bang Limoentje die een huisje zoeken?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oftewel; die overlap van vakantie is niet?
Misschien wil mama ElisaB een redcat-gastouder worden?
ff rekenen... ze is dus 50 jaar en weegt 53 kilo? Geef haar mijn nummer maar en laat ze me maar bellen. wink winkquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou ik niet direct zeggen geloof ik![]()
![]()
![]()
Tis zeg maar de +30 jaar / - 8 kilo versie van mij
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben daar geweest en weet dat er weinig inkijk is heur...
Ach gossiequote:Op donderdag 20 mei 2010 21:27 schreef ElisaB het volgende:
Probleempje...
De twee witte kittens ( 2 witte kittens zoeken een goed huisje ) hebben waarschijnlijk een huisje. Maar ik had net gisterenavond aan MammaElisaB gevraagd of ze daar eventueel twee weken mochten logeren (iets met overlap van vakantie van de oude en nieuwe eigenaar).
Belt Mamma eerst vanmorgen op: "Zeg maar tegen die meneer dat ie niet heel erg hard hoeft te proberen om oppas te vinden hoor"
Belt ze vanavond weer: "En als hij al een oppas heeft, dan kan die natuurlijk altijd afgezegd worden"
Oftewel: MammaElisaB verheugt zich er nogal op
Ze wil alleen nog maar tijdelijke oppas zijn. Ze heeft er de afgelopen jaren twee opgevangen die beide al op leeftijd waren toen ze kwamen. Beide zijn inmiddels gehemeld en na de laatste heeft ze gezegd dat ze dat niet meer wil; het hakt er te hard in. Maar als tijdelijke oppas voor allerhande harig volk (knaagdieren van de buren, honden van ex-collega's, opvangpoezen voor tijdelijk asiel, etc) doet ze (doen ze) het erg leukquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
Of adoptie-ouder van kittens en een bang Limoentje die een huisje zoeken?
Da's lief.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze wil alleen nog maar tijdelijke oppas zijn. Ze heeft er de afgelopen jaren twee opgevangen die beide al op leeftijd waren toen ze kwamen. Beide zijn inmiddels gehemeld en na de laatste heeft ze gezegd dat ze dat niet meer wil; het hakt er te hard in. Maar als tijdelijke oppas voor allerhande harig volk (knaagdieren van de buren, honden van ex-collega's, opvangpoezen voor tijdelijk asiel, etc) doet ze (doen ze) het erg leuk
Dus als je poesjes nog niet naar een nieuw baasje kunnen en jij tóch op vakantie moet, dan hoeven ze niet naar het asiel, maar mogen ze naar MammaElisaB om te logeren
Bijna goedquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:36 schreef Dirkh het volgende:
ff rekenen... ze is dus 50 jaar en weegt 53 kilo? Geef haar mijn nummer maar en laat ze me maar bellen. wink wink
MammaElisaB woont bij mij in het dorp (eigenlijk andersom: ik woon bij MammaElisaB in het dorp)quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
Da's lief.![]()
Waar woont ze eigk? Als MammaB te ver weg woont denk ik namelijk niet dat Redcat daar blij mee gaat zijn.![]()
Ja, tegenwoordig ben je zo rond de 200 euro p/m kwijt aan lessen volgens mij.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt super duur en zo goed verdien ik nou ook weer niet, 1400 bruto ofzo. Daar doe ik dan liever iets leuks van.
En ik heb er bijna nooit last van, alleen op deze momenten
Zoiets meende ik me al te herinneren. Dan ben ik bang dat dat voor Redcat niet gaat werken. Moeten die arme adoptiegezinnen uit de regio alsnog een end rijden. En moet MammaB voor de enting ook op en neer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MammaElisaB woont bij mij in het dorp (eigenlijk andersom: ik woon bij MammaElisaB in het dorp)
Ik ook....er gaat geen eens een bus naar het durp waar ik werk...dan had ik moeten fietsen of op de brommertquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:45 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou volledig gehandicapt zijn zonder auto en rijbewijs (ook zonder shag en Senseo trouwens)
Ik ook... En ik kan best met de fiets naar het station of boodschappen doen eigenlijk...quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook....er gaat geen eens een bus naar het durp waar ik werk...dan had ik moeten fietsen of op de brommert
Ik heb altijd een brommert willen hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook....er gaat geen eens een bus naar het durp waar ik werk...dan had ik moeten fietsen of op de brommert
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook... En ik kan best met de fiets naar het station of boodschappen doen eigenlijk...
Maar ik ben echt lui![]()
Vroegah deed ik echt alles op de fiets, maar omdat ik een avondopleiding ging doen en zo laat niet met het OV terug kon, kreeg ik een autootje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook... En ik kan best met de fiets naar het station of boodschappen doen eigenlijk...
Maar ik ben echt lui![]()
Nu nog steeds?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Iemand uit Heemskerk in Derek Olijfje...
quote:HANNAH DE HELDHAFTIGE
Dag als het mag wil ik even nog wat zeggen
Doeiouwekoei en het duurt niet eens zo lang
Ik ben Hannah, ook wel de heldhaftige
Hannah de heldhaftige
Ik ben voor niemand bang.
En mijn kasteel, dat is echt overal bekend
Dus speel gerust een keertje mee als je er bent
Het is er bijna altijd feest
Een mooier plekje is er nooit geweest
Maar ben je soms een botterik
Dan kun je er niet in
Want mijn kasteel is enkel
Voor een vriend of een vriendin
REFREIN:
Dag als het mag…..zegt ze als ze iemand tegenkomt
Doeiouwekoei…..zegt ze als ze weer vertrekt
Dag als het mag…..zegt ze als ze iemand tegenkomt
En als ik weer vertrek dan zeg ik…..doeiouwekoei
Dag als het mag ben je net als ik ook dapper
Doeiouwekoei in een spannend avontuur
Heel de wereld zetten we in vlam en vuur
Hannah de heldhaftige
Ik ben voor niemand bang.
Mijn knuffelbeer, hij durft niet zo veel als wij
Maar zeer waarschijnlijk houdt hij wel van mij
Het is de allerliefste sprookjesbeer
Dus knuffel ik hem keer op keer
Dan ziet hij je niet staan
Dan vindt hij je niet aardig
En dan kun je beter gaan
Dag als het mag wil ik even nog wat zeggen
Doeiouwekoei en het duurt niet eens zo lang
Hannah de heldhaftige
Ik ben voor niemand bang
Mijn vrienden die, ik heel mijn leven lang al ken
Die zie ik als ik ergens in de buurt ben
Ook al duurt het langer dan een jaar
Mijn vrienden staan weer voor mij klaar
Dan is je vriend geen vriend
Dan zoekt hij wel een ander
En dan heb je het zelf verdiend
REFREIN:
Dag als het mag…..zegt ze als ze iemand tegen komt
Doeiouwekoei…..zegt ze als ze weer vertrekt
Dag als het mag…..zegt ze als ze iemand tegen komt
En als ik weer vertrek dan zeg ik…..doeiouwekoei
Hannah de heldhaftige
Ik ben voor niemand bang
Hannah de heldhaftige
Ik ben voor niemand bang
Doeiouwekoei!!
Dinnie van mij woont er ook wat een durrep zegquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MammaElisaB woont bij mij in het dorp (eigenlijk andersom: ik woon bij MammaElisaB in het dorp)
Gaat steeds beter gelukkigquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles weer een beetje OK met je rug?
Nope, ging over een moeder die dmv een autoongeluk haar beide kinderen heeft verloren.quote:
Er was niemand meerquote:
Wacht even, ik zie hier ook regelmatig koeien verschijnen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ja, dit ga ik nooit meer op een geloofwaardige manier uit leggen.
Een collega van me gaar naar de sprookjescamping en die loopt nu al te zeikstralen met "Doei ouwe koei" en "Dag als het mag" Vanmiddag had ie zijn dochtertje aan de telefoon en toen ze op hingen zei dat meisje "Doei ouwe koei"quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even, ik zie hier ook regelmatig koeien verschijnen.
Het is toch niet dat je...
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een collega van me gaar naar de sprookjescamping en die loopt nu al te zeikstralen met "Doei ouwe koei" en "Dag als het mag" Vanmiddag had ie zijn dochtertje aan de telefoon en toen ze op hingen zei dat meisje "Doei ouwe koei"
Mjah, het is een uitleg... maar niemand die daar wat mee zal doen.
Wat doede ge dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er nog, maar ben aan het werk voor school tegelijkertijd
Hoi ouwe koei!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een collega van me gaar naar de sprookjescamping en die loopt nu al te zeikstralen met "Doei ouwe koei" en "Dag als het mag" Vanmiddag had ie zijn dochtertje aan de telefoon en toen ze op hingen zei dat meisje "Doei ouwe koei"
Mjah, het is een uitleg... maar niemand die daar wat mee zal doen.
En Tha Horror voor de oudersquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
die sprookjescamping is wel erg leuk voor kids.
Wanneer studeer je eiks af?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er nog, maar ben aan het werk voor school tegelijkertijd
M'n hele inbox weer vol door je gestalkquote:
Ja, met kinderen zal het zeker leuk zijn. Een kindercamping... dat moet de hel zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
die sprookjescamping is wel erg leuk voor kids.
oh bahquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, ging over een moeder die dmv een autoongeluk haar beide kinderen heeft verloren.
En zij zat achter het stuur...bah
De vader Walter, de nieuwe vriend van Ma Jos, Oma heette Loes.quote:
Hou op, schei uit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, met kinderen zal het zeker leuk zijn. Een kindercamping... dat moet de hel zijn.
Een camping is sowieso al een hel, laat staan een kindercamping...quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:38 schreef Dirkh het volgende:
Een kindercamping... dat moet de hel zijn.
Je kent me he, vijf minuten geen teken van leven en meteen hysterischquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
M'n hele inbox weer vol door je gestalk
Nou, ik ben er heur...wat wil je aan me kwijt?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kent me he, vijf minuten geen teken van leven en meteen hysterisch
Dit al gezien trouwens?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
Je kent me he, vijf minuten geen teken van leven en meteen hysterisch![]()
Ik heb het geprobeerd leuk te vinden, maar nooit meer camperen voor mij. Maar als het moet, dan niet op een kindvriendelijke camping.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een camping is sowieso al een hel, laat staan een kindercamping...
quote:
Ik doe pedagogische wetenschappen en haal OF binnen 2 maanden mn bachelor, OF over een (half) jaarquote:
Maar Schatteke, dan benne gij al in de 30quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik doe pedagogische wetenschappen en haal OF binnen 2 maanden mn bachelor, OF over een (half) jaar![]()
En daarna wil ik avond-PABO gaan doen en voor de klas![]()
Maar deze opleiding is voor mn MBO-2 diploma voor het gastouderbureau
Gaat zo even geen belletje rinkelen...quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De vader Walter, de nieuwe vriend van Ma Jos, Oma heette Loes.
De kinderen heetten Tristan en Marije. 25 aug. 2003 zijn ze verongelukt....10 dagen na ons huwelijk.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar Schatteke, dan benne gij al in de 30
Zoals een bekende cabaratier het ooit een zei: "Het hele jaar krom liggen om 2 weken krom te kunnen liggen"...quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd leuk te vinden, maar nooit meer camperen voor mij. Maar als het moet, dan niet op een kindvriendelijke camping.
Vreselijk...het schuldgevoel was echt enorrrrrm.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaat zo even geen belletje rinkelen...
wel echt erg zeg...
Bertje Vis?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals een bekende cabaratier het ooit een zei: "Het hele jaar krom liggen om 2 weken krom te kunnen liggen"...
Voordat je je diploma hebt bedoel ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heul niet
ik word dit jaar 28, en de avond-PABO is dus 's avonds en overdag mag je al werken/voor de klas
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:44 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dit al gezien trouwens?
Wie zijn je forumvriendjes?
NOUHOU! Over een jaar ben ik nog geen 30 en dan heb ik m heus hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voordat je je diploma hebt bedoel ik
Kan ook...Bert Vischer was ook geniaal met z'n kampeer-perikelenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat het Freek de Jonge was...
Nou ja, ik dacht tot een paar maanden terug dat je 21 was...dussssquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOUHOU! Over een jaar ben ik nog geen 30 en dan heb ik m heus hoor![]()
En ik heb verzachtende omstandigheden een beetje, dus!
Ja 28 dat geef ik je echt niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht tot een paar maanden terug dat je 21 was...dussss
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht tot een paar maanden terug dat je 21 was...dussss
Dat ben ik ook nog nietquote:
Ik ook niet, die wil ik zelf hebben.quote:
Hihiiiiiiiiiiiihihiquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan ook...Bert Vischer was ook geniaal met z'n kampeer-perikelen
Nou, we krijgen echt 0,0 praktijk-ervaring op de opleiding, dus dat lijkt me niet aan te radenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
Maar mag je met pedagogische wetnschappen alleen niet voor de klas dan Tombo?
Dan kun je heul niet, dan lig je met een kater bij te komen van mijn heftige sweet sixteen partijtjequote:Op donderdag 20 mei 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, we krijgen echt 0,0 praktijk-ervaring op de opleiding, dus dat lijkt me niet aan te raden
Wel veel vrijstellingen, dat is ook fijn
En ik ga 12 juni naar een open dag van de lerarenopleiding (voor voortgezet onderwijs), misschien dat ik dat ga doen
mmmmmm... 2010-1979...quote:
Waar tover je die 1979 vandaan?quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan kun je heul niet, dan lig je met een kater bij te komen van mijn heftige sweet sixteen partijtje
Ik drink niet, maar ik schrijf de 11e alvast in mn agendaquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan kun je heul niet, dan lig je met een kater bij te komen van mijn heftige sweet sixteen partijtje
Ik heb in je paspoort gespiekt toen we bij je loosjeerdenquote:
Doe maar niet zo onschuldig....jij ook jaquote:
Ik sta nog bij me moeder op de pas manquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb in je paspoort gespiekt toen we bij je loosjeerden
Ehm wat ik ook?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe maar niet zo onschuldig....jij ook ja
Kater, bijkomen, sweet sixteen...duhhhhquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik sta nog bij me moeder op de pas man
Jij hebt dan ook een partijtje!quote:
Zwemkleding mee, ik zeg niet wat we gaan doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Jij hebt dan ook een partijtje!
Denk alleen niet dat we thuisgebracht worden
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Jij hebt dan ook een partijtje!
Denk alleen niet dat we thuisgebracht worden
Mn zusje heeft een keer gezegd dat iedereen zn badpak mee moest en is toen naar het theater gegaanquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zwemkleding mee, ik zeg niet wat we gaan doen
Je mag met mij meerijden heur, ik weet de wegquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn zusje heeft een keer gezegd dat iedereen zn badpak mee moest en is toen naar het theater gegaan![]()
[..]
Je mag met mij meerijden heur, ik weet de weg
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn zusje heeft een keer gezegd dat iedereen zn badpak mee moest en is toen naar het theater gegaan![]()
[..]
Je mag met mij meerijden heur, ik weet de weg
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En dan kan de K&W-deskundige direct controleren of we badkamert-technisch gezien goed bezig zijn
Dat heb ik over voor Ing hoorquote:
Ja ja ja, smoesjesquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Ben jij al 27 TomboNee toch
Ik word hier écht nooooit goed in
Misschien moeten we maar gewoon accepteren dat ik er niet goed in benquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:09 schreef tombolafan het volgende:
OMG Elies, het is ECHT een drama he
Je gokte dat ik uit 1973 was, en nu geloof je niet dat ik "al" 27 ben?
quote:
Raad mij es danquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Ben jij al 27 TomboNee toch
Ik word hier écht nooooit goed in
Ga het doorgeven aan degene die vandaag zei dat het niet bij ons moest omdat ze dan teveel moest slepen met kinderspulquote:
quote:
Euhm....tja....ik bedenk me ineens dat ik dit jaar niet jarig benquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga het doorgeven aan degene die vandaag zei dat het niet bij ons moest omdat ze dan teveel moest slepen met kinderspul
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm....tja....ik bedenk me ineens dat ik dit jaar niet jarig ben
Hij is nog niet geboren?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat dacht ik al
![]()
Nu is dit mannetje prima te verdragen hoor
Jij houdt toch niet van kinderen, dus kun je mooi naar Ingquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga het doorgeven aan degene die vandaag zei dat het niet bij ons moest omdat ze dan teveel moest slepen met kinderspul
Doen wequote:Op donderdag 20 mei 2010 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar gewoon accepteren dat ik er niet goed in ben
Je hebt net 3x geroepen dat je 16 wordt, dus das niet moeilijkquote:
Ow ja, ik vraag het publiekquote:
quote:
Ow, in dat geval is het 1984quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:17 schreef tombolafan het volgende:
Je hebt net 3x geroepen dat je 16 wordt, dus das niet moeilijk
Ingetje al 31 worden? Yesquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, ik vraag het publiek
Moet ff nadenken... Ingetje is van 1979... Dus Ingetje is ongeveer 10 jaar jonger dan ik. Appeltje eitje
quote:
Je zou het niet zeggen he?quote:
Dacht eind 20quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen he?![]()
Trusten Tombo
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij dames kan je er gewoon van uitgaan dat ze hun mond niet kunnen houden...
26? 27? 28?quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
26? 27? 28?
Ouder niet he? He? He? He? Toch? Ja he?
quote:
Aaaaaaltijd die Krees weerquote:
Ja. Nouuuuuquote:
Ll ligt op dit tijdstip allang in z'n REM-slaapje, die was gewoon moe.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Nouuuuu![]()
Ll is gevlucht trouwens, die kon geen seconde SaTC meer aanzien
Je schijnt mijn beste forum-vriendinnetje ook te zijnquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. En dat nog wel door je beste forumvriendinnetje
Denk je ja?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ll ligt op dit tijdstip allang in z'n REM-slaapje, die was gewoon moe.
Anders had ie met liefde de marathon volgehouden
Ow!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je schijnt mijn beste forum-vriendinnetje ook te zijn
Mijn bestaan op Fok! is echt zinloos. Ik moet maar weer eens een nieuwe kloon aanmaken ofzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
Ja. En dat nog wel door je beste forumvriendinnetje![]()
Voel je je ook niet een beetje 'een van de velen'?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Je schijnt mijn beste forum-vriendinnetje ook te zijn
Echt spesjaaaal voelt het niet neequote:Op donderdag 20 mei 2010 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voel je je ook niet een beetje 'een van de velen'?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ll ligt op dit tijdstip allang in z'n REM-slaapje, die was gewoon moe.
Anders had ie met liefde de marathon volgehouden
Mocht ik dat niet vertellen?quote:
Greys is een allemansvriend. Zeg maar de golden retriever van FOK!quote:
Awquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:44 schreef Boldface het volgende:
[..]
Mijn bestaan op Fok! is echt zinloos. Ik moet maar weer eens een nieuwe kloon aanmaken ofzo.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Greys is een allemansvriend. Zeg maar de golden retriever van FOK!
Er riep net iemand in Paul zijn ESF topic:quote:
Blijf je altijd houden. Sommige mensen zijn nou eenmaal meer van vogeltjes of reptielenquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
Er riep net iemand in Paul zijn ESF topic:
'Wie the fuck ben jij en hoe kan het dat ik 71duizend posts heb gemist'![]()
Dus die heeft me toch nog niet als labrador geadopteerd
Ja, dat houdt het forumvriendjes zijn nog een beetje spesjullll tenminstequote:Op donderdag 20 mei 2010 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Blijf je altijd houden. Sommige mensen zijn nou eenmaal meer van vogeltjes of reptielen
Vosss... Da's nogal een misser van hemquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
Er riep net iemand in Paul zijn ESF topic:
Ow, daar hebbie dan lekker wat aanquote:
Ik was al beetje laatquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat houdt het forumvriendjes zijn nog een beetje spesjullll tenminste
Oh enneh... Ll had géén Flurry mee
Neequote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:00 schreef Loveless85 het volgende:
Gaan we eigenlijk de 250 nog halen?
Wanneer gaat dit forum dicht?
En welke MED hebben hullie 't over?
/aagje
Mooi! Valt haast niet op ook!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vosss... Da's nogal een misser van hem
Wat vind je van de MED trouwens?
Ja, je had niet echt haast om hierheen te komen he?quote:
Jajaja jullie willen gewoon met je pre-80s wijvenclubje hier beetje roddelenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Kwispel je ook voor mij?![]()
Ll, ga es op bed ofzo...tis allang past sesamstraat
Daar hoor ik heul niet bijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jajaja jullie willen gewoon met je pre-80s wijvenclubje hier beetje roddelen
Ik hoorde dat hij er heel erg hard aan stond te ruiken. Kjoet, of niet somsquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij er heel erg hard aan stond te ruiken. Kjoet, of niet soms
Denk wel dat witte lieslaarzen hem goed staanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dan weer net niet, maar hij kon ze maar moeilijk loslaten
Hij zou je "ooeeeeeeh! benen tot de oksels" noemen...en dan word ma weer sjaggo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
Feli Ing!
Heb je hem al namens mij gefeliciteerd? Het beste forumvriendinnetje van zijn dochter?![]()
Tnxquote:
Postkantoor gevondenquote:
Hier in Eindhoven. Volop zonquote:
Wat is eigenlijk de uitzendschema? Wanneer is het halve finale, wanneer finale?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:35 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Nog 1 dagje werken, dan lang weekend en dan bijjjjjjjjjjjjjna Songfestival
Mogge heb je uitgeslapen?quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Maar mn collega is vrij vandaag dus niemand miste me
Oh ja goed ideequote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee maar wel even focussen op werk en zo
A.s. dinsdag halve finale.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de uitzendschema? Wanneer is het halve finale, wanneer finale?
De toppers...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:12 schreef Ml-etje het volgende:
Zo hallo hé wat was er gister voor feest? De ziekmeldingen vliegen om mijn oren
Oh shit jaquote:
Gewoon even sbs6 uitzending gemist kijken, of je ze daar tussen die bende ziet lopenquote:
Wat een behulpzame Golden Retriever moderator ben je tochquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
A.s. dinsdag halve finale.
Dan twee dagen later op donderdag 2e halve finale met Sieneke.
En weer twee dagen later op zaterdag de finale!
Hier kan je zien wie wanneer moet
ESF uitzendschema + line-up
*kwispelt*quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een behulpzame Golden Retriever moderator ben je toch
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon even sbs6 uitzending gemist kijken, of je ze daar tussen die bende ziet lopen
En dan ze verlinken natuurlijk
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee whihihihihihihihihihiquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:52 schreef Greys het volgende:
*kwispelt*
Dat is wel heel makkelijk...quote:
quote:
mmmmm, das toevallig...quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
A.s. dinsdag halve finale.
Dan twee dagen later op donderdag 2e halve finale met Sieneke.
En weer twee dagen later op zaterdag de finale!
Hier kan je zien wie wanneer moet
ESF uitzendschema + line-up
quote:
Zalmhuus of Royale?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb dus niets te eten meer.
Lunchen Ll?
Het eerstequote:
Cat is niet van het ontbijtenquote:
Wordt het te echt?quote:
Oh nee hoor, maar vandaag heb ik weinig tijd. Als m'n collega er weer is ga ik gerust keertje lunsjen met Ml, het is toch vlakbijquote:
Maar als je collega er niet is ziet toch niemand dat je een lange lunch houdt?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar vandaag heb ik weinig tijd. Als m'n collega er weer is ga ik gerust keertje lunsjen met Ml, het is toch vlakbij
Oh bah... Dat was eerder de grootste toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:46 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben dadelijk off naar de dierenarts. Kleintje wat gisteren al niet groeide is vannacht nog meer afgevallen.![]()
Dus boost met zout oplossing en waarschijnlijk daarna flessemelk it is.
Niet de grootste, de middelste. Inmiddels is het de kleinste geworden. Hopelijk knapt hij hiervan op en gelukkig heb ik nu 4 dagen vrij. Als hij regelmatig geflest moet worden dan gaat dat lastig worden met mijn werk. Maar da's een zorg voor volgende week.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh bah... Dat was eerder de grootste toch?
Sterkte!
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar vandaag heb ik weinig tijd. Als m'n collega er weer is ga ik gerust keertje lunsjen met Ml, het is toch vlakbij
En ook allemaal trek in een coupe vers mokka ijs zeker?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:38 schreef Dizer het volgende:
Shalali Shalala zitten we allemaal hier op kantoor te neurien. Heb het nummer even gedraaid en nou krijgen we het allemaal niet uit ons kop
Oh getsie arme hummel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet de grootste, de middelste. Inmiddels is het de kleinste geworden. Hopelijk knapt hij hiervan op en gelukkig heb ik nu 4 dagen vrij. Als hij regelmatig geflest moet worden dan gaat dat lastig worden met mijn werk. Maar da's een zorg voor volgende week.
quote:
Oh, wel fijn idd dat je nu dan vrij hebt...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet de grootste, de middelste. Inmiddels is het de kleinste geworden. Hopelijk knapt hij hiervan op en gelukkig heb ik nu 4 dagen vrij. Als hij regelmatig geflest moet worden dan gaat dat lastig worden met mijn werk. Maar da's een zorg voor volgende week.
Hier ook niet maar de stapel naast me neemt niet af helaas.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als je collega er niet is ziet toch niemand dat je een lange lunch houdt?
Zijn er mensen die dat niet altijd hebben dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En ook allemaal trek in een coupe vers mokka ijs zeker?
Hup, in de prullenbak johquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier ook niet maar de stapel naast me neemt niet af helaas.
quote:
Ik ben niet zo van de mokka.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat niet altijd hebben dan?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de mokka.
Liever gewoon chocolade ijs of kokos ofzo![]()
Toen ik nog in Alkmaar woonde hadden ze een ijstentje met het allerlekkerste drop-ijs dat ik ooit heb gehad. Nooit meer ergens drop-ijs kunnen vinden
Hihi dat wordt erg sneuquote:
Ja maar dat hadden we niet in huis, dus zijn we maar aardbeien vlaai wezen etenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En ook allemaal trek in een coupe vers mokka ijs zeker?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
En ik denk dat ik ook gewoon geen poezzie er bij moet nemen. Sowieso was qua afstand/kosten die redcat niet ideaal, maar daar was vast nog wel wat op te vinden. Maar als ik per September weer ga studeren ben ik nog 2 avonden kwijt dat ik gewoon van 18 - 22 college heb. Dus ook stuk minder thuis dan, dan ben ik gewoon 50 - 60 uur per week sowieso al weg door werk, studie en reistijd van/naar beide. En dan zitten die beessies maar alleen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dat hadden we niet in huis, dus zijn we maar aardbeien vlaai wezen eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |