quote:
quote:
Neequote:Op donderdag 20 mei 2010 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat ze allaaaaaang gewonnen hadden
Voel je je al beter?quote:
Stomme Guusquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Ze hadden van die dag ruim gewonnen, maar Guus maakte de keuze
Nou, vanavond is de eerste avond dat ik echt zo zit van "quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Gb, vermaak je je een beetje zonder je kerelt?
Ga naar BleisjeWijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, vanavond is de eerste avond dat ik echt zo zit van "![]()
"
Qua gezondheid wel hoor, vannacht maar even lekker slapen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voel je je al beter?![]()
Voel je je niet gedumpt door die twee andere marketiers?
Ik heb geen auto en rijbewijsquote:
Iets met "onmogelijk ver kunnen rijden atm"quote:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook zingen en zwaaien op de bank
eeeeeh, nou...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ga dat es halen danquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
"
Geen geld voorquote:
Dat snap ik! Huftersquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Qua gezondheid wel hoor, vannacht maar even lekker slapen!
En dat laatste natuurlijk wel!![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iets met "onmogelijk ver kunnen rijden atm"
Senksquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeh, nou...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel jammer heur...ik ben geen grote Guus-fan (zusje wel), maar z'n concerten zijn altijd wel 1 groot feest
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Dat zeker!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat snap ik! Hufters![]()
Maarrrrrrr voor je nachtrust wel beter gok ik
Geen geld voor over bedoel je zeker?quote:
Ja, ik vind het echt super duur en zo goed verdien ik nou ook weer niet, 1400 bruto ofzo. Daar doe ik dan liever iets leuks van.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen geld voor over bedoel je zeker?![]()
Alhoewel, 't kost idd klauwen vol geld
Nee, dat doet Elies exclusief met mijquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook zingen en zwaaien op de bank
Oh, dat geloof ik ook wel, lijkt me best leuk om een keer mee te maken op zichquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wel jammer heur...ik ben geen grote Guus-fan (zusje wel), maar z'n concerten zijn altijd wel 1 groot feest
En zo is het! Net als pepen trouwens. Dat doe ik ook niet met iedereenquote:
Dát zullen we nog wel eens zien!quote:
Awwwwwww.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
"
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zo is het! Net als pepen trouwens. Dat doe ik ook niet met iedereen
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwwwwww.
Moet ik je weer ff knuffelen?![]()
Ik weet nu hoe het moet
Zit je niet een beetje ver weg daarvoor?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwwwwww.
Moet ik je weer ff knuffelen?![]()
Ik weet nu hoe het moet
SSSSSSSSSSHHHTquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zit je niet een beetje ver weg daarvoor?
Of grijp je ter vervanging Ll?
Gewoon een sexy shirtje aantrekken en alvast beginnen te wippen op de bank. Gooi je tetten charmes in de strijd.quote:
Maar goed dat ik rolluiken heb.quote:
aaaaaw...quote:
Je zit sowieso op de 1e verdieping, dat is al minder inkijkquote:
Nooit van een trapleertje / glazenwassers / overburen gehoord?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef tombolafan het volgende:
Je zit sowieso op de 1e verdieping, dat is al minder inkijk
* op de begane grond woont *
oftewel; die overlap van vakantie is niet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:27 schreef ElisaB het volgende:
Probleempje...
De twee witte kittens ( 2 witte kittens zoeken een goed huisje ) hebben waarschijnlijk een huisje. Maar ik had net gisterenavond aan MammaElisaB gevraagd of ze daar eventueel twee weken mochten logeren (iets met overlap van vakantie van de oude en nieuwe eigenaar). Belt Mamma eerst vanmorgen op: "Zeg maar tegen die meneer dat ie niet heel erg hard hoeft te proberen om oppas te vinden hoor" Belt ze vanavond weer: "En als hij al een oppas heeft, dan kan die natuurlijk altijd afgezegd worden
" Oftewel: MammaElisaB verheugt zich er nogal op
How to tell Mamma dat de poesjes niet komen
Ik ga zo slapen, denk ik!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aaaaaw...
Zal ik naar je toe komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |