Ik ook niet, die wil ik zelf hebben.quote:
Hihiiiiiiiiiiiihihiquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan ook...Bert Vischer was ook geniaal met z'n kampeer-perikelen
Nou, we krijgen echt 0,0 praktijk-ervaring op de opleiding, dus dat lijkt me niet aan te radenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
Maar mag je met pedagogische wetnschappen alleen niet voor de klas dan Tombo?
Dan kun je heul niet, dan lig je met een kater bij te komen van mijn heftige sweet sixteen partijtjequote:Op donderdag 20 mei 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, we krijgen echt 0,0 praktijk-ervaring op de opleiding, dus dat lijkt me niet aan te raden
Wel veel vrijstellingen, dat is ook fijn
En ik ga 12 juni naar een open dag van de lerarenopleiding (voor voortgezet onderwijs), misschien dat ik dat ga doen
mmmmmm... 2010-1979...quote:
Waar tover je die 1979 vandaan?quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan kun je heul niet, dan lig je met een kater bij te komen van mijn heftige sweet sixteen partijtje
Ik drink niet, maar ik schrijf de 11e alvast in mn agendaquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan kun je heul niet, dan lig je met een kater bij te komen van mijn heftige sweet sixteen partijtje
Ik heb in je paspoort gespiekt toen we bij je loosjeerdenquote:
Doe maar niet zo onschuldig....jij ook jaquote:
Ik sta nog bij me moeder op de pas manquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb in je paspoort gespiekt toen we bij je loosjeerden
Ehm wat ik ook?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe maar niet zo onschuldig....jij ook ja
Kater, bijkomen, sweet sixteen...duhhhhquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik sta nog bij me moeder op de pas man
Jij hebt dan ook een partijtje!quote:
Zwemkleding mee, ik zeg niet wat we gaan doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Jij hebt dan ook een partijtje!
Denk alleen niet dat we thuisgebracht worden
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Jij hebt dan ook een partijtje!
Denk alleen niet dat we thuisgebracht worden
Mn zusje heeft een keer gezegd dat iedereen zn badpak mee moest en is toen naar het theater gegaanquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zwemkleding mee, ik zeg niet wat we gaan doen
Je mag met mij meerijden heur, ik weet de wegquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn zusje heeft een keer gezegd dat iedereen zn badpak mee moest en is toen naar het theater gegaan![]()
[..]
Je mag met mij meerijden heur, ik weet de weg
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn zusje heeft een keer gezegd dat iedereen zn badpak mee moest en is toen naar het theater gegaan![]()
[..]
Je mag met mij meerijden heur, ik weet de weg
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En dan kan de K&W-deskundige direct controleren of we badkamert-technisch gezien goed bezig zijn
Dat heb ik over voor Ing hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |