oh bahquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, ging over een moeder die dmv een autoongeluk haar beide kinderen heeft verloren.
En zij zat achter het stuur...bah
De vader Walter, de nieuwe vriend van Ma Jos, Oma heette Loes.quote:
Hou op, schei uit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, met kinderen zal het zeker leuk zijn. Een kindercamping... dat moet de hel zijn.
Een camping is sowieso al een hel, laat staan een kindercamping...quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:38 schreef Dirkh het volgende:
Een kindercamping... dat moet de hel zijn.
Je kent me he, vijf minuten geen teken van leven en meteen hysterischquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
M'n hele inbox weer vol door je gestalk
Nou, ik ben er heur...wat wil je aan me kwijt?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kent me he, vijf minuten geen teken van leven en meteen hysterisch
Dit al gezien trouwens?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
Je kent me he, vijf minuten geen teken van leven en meteen hysterisch![]()
Ik heb het geprobeerd leuk te vinden, maar nooit meer camperen voor mij. Maar als het moet, dan niet op een kindvriendelijke camping.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een camping is sowieso al een hel, laat staan een kindercamping...
quote:
Ik doe pedagogische wetenschappen en haal OF binnen 2 maanden mn bachelor, OF over een (half) jaarquote:
Maar Schatteke, dan benne gij al in de 30quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik doe pedagogische wetenschappen en haal OF binnen 2 maanden mn bachelor, OF over een (half) jaar![]()
En daarna wil ik avond-PABO gaan doen en voor de klas![]()
Maar deze opleiding is voor mn MBO-2 diploma voor het gastouderbureau
Gaat zo even geen belletje rinkelen...quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De vader Walter, de nieuwe vriend van Ma Jos, Oma heette Loes.
De kinderen heetten Tristan en Marije. 25 aug. 2003 zijn ze verongelukt....10 dagen na ons huwelijk.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar Schatteke, dan benne gij al in de 30
Zoals een bekende cabaratier het ooit een zei: "Het hele jaar krom liggen om 2 weken krom te kunnen liggen"...quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd leuk te vinden, maar nooit meer camperen voor mij. Maar als het moet, dan niet op een kindvriendelijke camping.
Vreselijk...het schuldgevoel was echt enorrrrrm.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaat zo even geen belletje rinkelen...
wel echt erg zeg...
Bertje Vis?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals een bekende cabaratier het ooit een zei: "Het hele jaar krom liggen om 2 weken krom te kunnen liggen"...
Voordat je je diploma hebt bedoel ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heul niet
ik word dit jaar 28, en de avond-PABO is dus 's avonds en overdag mag je al werken/voor de klas
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:44 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dit al gezien trouwens?
Wie zijn je forumvriendjes?
NOUHOU! Over een jaar ben ik nog geen 30 en dan heb ik m heus hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voordat je je diploma hebt bedoel ik
Kan ook...Bert Vischer was ook geniaal met z'n kampeer-perikelenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat het Freek de Jonge was...
Nou ja, ik dacht tot een paar maanden terug dat je 21 was...dussssquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOUHOU! Over een jaar ben ik nog geen 30 en dan heb ik m heus hoor![]()
En ik heb verzachtende omstandigheden een beetje, dus!
Ja 28 dat geef ik je echt niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht tot een paar maanden terug dat je 21 was...dussss
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht tot een paar maanden terug dat je 21 was...dussss
Dat ben ik ook nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |