Ik ben daar geweest en weet dat er weinig inkijk is heur...quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nooit van een trapleertje / glazenwassers / overburen gehoord?
Ma, de poezerts komen nie. (en dan snel de telefoon ophangen)quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:27 schreef ElisaB het volgende:
How to tell Mamma dat de poesjes niet komen
De overlap is wel, maar de katjes gaan naar iemand anders (twee iemand andersen).quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:29 schreef tombolafan het volgende:
oftewel; die overlap van vakantie is niet?
Misschien wil mama ElisaB een redcat-gastouder worden?
Misschien dient er zich nog wel een ander zielig tijdelijk asielzoekertje aanquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:30 schreef Dirkh het volgende:
Ma, de poezerts komen nie. (en dan snel de telefoon ophangen)
Is je moeder een beetje lekker?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien dient er zich nog wel een ander zielig tijdelijk asielzoekertje aan
Dat zou ik niet direct zeggen geloof ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:32 schreef Dirkh het volgende:
Is je moeder een beetje lekker?
Of adoptie-ouder van kittens en een bang Limoentje die een huisje zoeken?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oftewel; die overlap van vakantie is niet?
Misschien wil mama ElisaB een redcat-gastouder worden?
ff rekenen... ze is dus 50 jaar en weegt 53 kilo? Geef haar mijn nummer maar en laat ze me maar bellen. wink winkquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou ik niet direct zeggen geloof ik![]()
![]()
![]()
Tis zeg maar de +30 jaar / - 8 kilo versie van mij
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben daar geweest en weet dat er weinig inkijk is heur...
Ach gossiequote:Op donderdag 20 mei 2010 21:27 schreef ElisaB het volgende:
Probleempje...
De twee witte kittens ( 2 witte kittens zoeken een goed huisje ) hebben waarschijnlijk een huisje. Maar ik had net gisterenavond aan MammaElisaB gevraagd of ze daar eventueel twee weken mochten logeren (iets met overlap van vakantie van de oude en nieuwe eigenaar).
Belt Mamma eerst vanmorgen op: "Zeg maar tegen die meneer dat ie niet heel erg hard hoeft te proberen om oppas te vinden hoor"
Belt ze vanavond weer: "En als hij al een oppas heeft, dan kan die natuurlijk altijd afgezegd worden"
Oftewel: MammaElisaB verheugt zich er nogal op
How to tell Mamma dat de poesjes niet komen
Ze wil alleen nog maar tijdelijke oppas zijn. Ze heeft er de afgelopen jaren twee opgevangen die beide al op leeftijd waren toen ze kwamen. Beide zijn inmiddels gehemeld en na de laatste heeft ze gezegd dat ze dat niet meer wil; het hakt er te hard in. Maar als tijdelijke oppas voor allerhande harig volk (knaagdieren van de buren, honden van ex-collega's, opvangpoezen voor tijdelijk asiel, etc) doet ze (doen ze) het erg leukquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
Of adoptie-ouder van kittens en een bang Limoentje die een huisje zoeken?
Da's lief.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze wil alleen nog maar tijdelijke oppas zijn. Ze heeft er de afgelopen jaren twee opgevangen die beide al op leeftijd waren toen ze kwamen. Beide zijn inmiddels gehemeld en na de laatste heeft ze gezegd dat ze dat niet meer wil; het hakt er te hard in. Maar als tijdelijke oppas voor allerhande harig volk (knaagdieren van de buren, honden van ex-collega's, opvangpoezen voor tijdelijk asiel, etc) doet ze (doen ze) het erg leuk
Dus als je poesjes nog niet naar een nieuw baasje kunnen en jij tóch op vakantie moet, dan hoeven ze niet naar het asiel, maar mogen ze naar MammaElisaB om te logeren
Bijna goedquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:36 schreef Dirkh het volgende:
ff rekenen... ze is dus 50 jaar en weegt 53 kilo? Geef haar mijn nummer maar en laat ze me maar bellen. wink wink
MammaElisaB woont bij mij in het dorp (eigenlijk andersom: ik woon bij MammaElisaB in het dorp)quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
Da's lief.![]()
Waar woont ze eigk? Als MammaB te ver weg woont denk ik namelijk niet dat Redcat daar blij mee gaat zijn.![]()
Ja, tegenwoordig ben je zo rond de 200 euro p/m kwijt aan lessen volgens mij.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt super duur en zo goed verdien ik nou ook weer niet, 1400 bruto ofzo. Daar doe ik dan liever iets leuks van.
En ik heb er bijna nooit last van, alleen op deze momenten
Zoiets meende ik me al te herinneren. Dan ben ik bang dat dat voor Redcat niet gaat werken. Moeten die arme adoptiegezinnen uit de regio alsnog een end rijden. En moet MammaB voor de enting ook op en neer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MammaElisaB woont bij mij in het dorp (eigenlijk andersom: ik woon bij MammaElisaB in het dorp)
Ik ook....er gaat geen eens een bus naar het durp waar ik werk...dan had ik moeten fietsen of op de brommertquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:45 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou volledig gehandicapt zijn zonder auto en rijbewijs (ook zonder shag en Senseo trouwens)
Ik ook... En ik kan best met de fiets naar het station of boodschappen doen eigenlijk...quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook....er gaat geen eens een bus naar het durp waar ik werk...dan had ik moeten fietsen of op de brommert
Ik heb altijd een brommert willen hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook....er gaat geen eens een bus naar het durp waar ik werk...dan had ik moeten fietsen of op de brommert
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook... En ik kan best met de fiets naar het station of boodschappen doen eigenlijk...
Maar ik ben echt lui![]()
Vroegah deed ik echt alles op de fiets, maar omdat ik een avondopleiding ging doen en zo laat niet met het OV terug kon, kreeg ik een autootje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook... En ik kan best met de fiets naar het station of boodschappen doen eigenlijk...
Maar ik ben echt lui![]()
Nu nog steeds?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Iemand uit Heemskerk in Derek Olijfje...
quote:HANNAH DE HELDHAFTIGE
Dag als het mag wil ik even nog wat zeggen
Doeiouwekoei en het duurt niet eens zo lang
Ik ben Hannah, ook wel de heldhaftige
Hannah de heldhaftige
Ik ben voor niemand bang.
En mijn kasteel, dat is echt overal bekend
Dus speel gerust een keertje mee als je er bent
Het is er bijna altijd feest
Een mooier plekje is er nooit geweest
Maar ben je soms een botterik
Dan kun je er niet in
Want mijn kasteel is enkel
Voor een vriend of een vriendin
REFREIN:
Dag als het mag…..zegt ze als ze iemand tegenkomt
Doeiouwekoei…..zegt ze als ze weer vertrekt
Dag als het mag…..zegt ze als ze iemand tegenkomt
En als ik weer vertrek dan zeg ik…..doeiouwekoei
Dag als het mag ben je net als ik ook dapper
Doeiouwekoei in een spannend avontuur
Heel de wereld zetten we in vlam en vuur
Hannah de heldhaftige
Ik ben voor niemand bang.
Mijn knuffelbeer, hij durft niet zo veel als wij
Maar zeer waarschijnlijk houdt hij wel van mij
Het is de allerliefste sprookjesbeer
Dus knuffel ik hem keer op keer
Dan ziet hij je niet staan
Dan vindt hij je niet aardig
En dan kun je beter gaan
Dag als het mag wil ik even nog wat zeggen
Doeiouwekoei en het duurt niet eens zo lang
Hannah de heldhaftige
Ik ben voor niemand bang
Mijn vrienden die, ik heel mijn leven lang al ken
Die zie ik als ik ergens in de buurt ben
Ook al duurt het langer dan een jaar
Mijn vrienden staan weer voor mij klaar
Dan is je vriend geen vriend
Dan zoekt hij wel een ander
En dan heb je het zelf verdiend
REFREIN:
Dag als het mag…..zegt ze als ze iemand tegen komt
Doeiouwekoei…..zegt ze als ze weer vertrekt
Dag als het mag…..zegt ze als ze iemand tegen komt
En als ik weer vertrek dan zeg ik…..doeiouwekoei
Hannah de heldhaftige
Ik ben voor niemand bang
Hannah de heldhaftige
Ik ben voor niemand bang
Doeiouwekoei!!
Dinnie van mij woont er ook wat een durrep zegquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MammaElisaB woont bij mij in het dorp (eigenlijk andersom: ik woon bij MammaElisaB in het dorp)
Gaat steeds beter gelukkigquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles weer een beetje OK met je rug?
Nope, ging over een moeder die dmv een autoongeluk haar beide kinderen heeft verloren.quote:
Er was niemand meerquote:
Wacht even, ik zie hier ook regelmatig koeien verschijnen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ja, dit ga ik nooit meer op een geloofwaardige manier uit leggen.
Een collega van me gaar naar de sprookjescamping en die loopt nu al te zeikstralen met "Doei ouwe koei" en "Dag als het mag" Vanmiddag had ie zijn dochtertje aan de telefoon en toen ze op hingen zei dat meisje "Doei ouwe koei"quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even, ik zie hier ook regelmatig koeien verschijnen.
Het is toch niet dat je...
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een collega van me gaar naar de sprookjescamping en die loopt nu al te zeikstralen met "Doei ouwe koei" en "Dag als het mag" Vanmiddag had ie zijn dochtertje aan de telefoon en toen ze op hingen zei dat meisje "Doei ouwe koei"
Mjah, het is een uitleg... maar niemand die daar wat mee zal doen.
Wat doede ge dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er nog, maar ben aan het werk voor school tegelijkertijd
Hoi ouwe koei!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een collega van me gaar naar de sprookjescamping en die loopt nu al te zeikstralen met "Doei ouwe koei" en "Dag als het mag" Vanmiddag had ie zijn dochtertje aan de telefoon en toen ze op hingen zei dat meisje "Doei ouwe koei"
Mjah, het is een uitleg... maar niemand die daar wat mee zal doen.
En Tha Horror voor de oudersquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
die sprookjescamping is wel erg leuk voor kids.
Wanneer studeer je eiks af?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er nog, maar ben aan het werk voor school tegelijkertijd
M'n hele inbox weer vol door je gestalkquote:
Ja, met kinderen zal het zeker leuk zijn. Een kindercamping... dat moet de hel zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
die sprookjescamping is wel erg leuk voor kids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |