Maar als je collega er niet is ziet toch niemand dat je een lange lunch houdt?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar vandaag heb ik weinig tijd. Als m'n collega er weer is ga ik gerust keertje lunsjen met Ml, het is toch vlakbij
Oh bah... Dat was eerder de grootste toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:46 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben dadelijk off naar de dierenarts. Kleintje wat gisteren al niet groeide is vannacht nog meer afgevallen.![]()
Dus boost met zout oplossing en waarschijnlijk daarna flessemelk it is.
Niet de grootste, de middelste. Inmiddels is het de kleinste geworden. Hopelijk knapt hij hiervan op en gelukkig heb ik nu 4 dagen vrij. Als hij regelmatig geflest moet worden dan gaat dat lastig worden met mijn werk. Maar da's een zorg voor volgende week.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh bah... Dat was eerder de grootste toch?
Sterkte!
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar vandaag heb ik weinig tijd. Als m'n collega er weer is ga ik gerust keertje lunsjen met Ml, het is toch vlakbij
En ook allemaal trek in een coupe vers mokka ijs zeker?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:38 schreef Dizer het volgende:
Shalali Shalala zitten we allemaal hier op kantoor te neurien. Heb het nummer even gedraaid en nou krijgen we het allemaal niet uit ons kop
Oh getsie arme hummel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet de grootste, de middelste. Inmiddels is het de kleinste geworden. Hopelijk knapt hij hiervan op en gelukkig heb ik nu 4 dagen vrij. Als hij regelmatig geflest moet worden dan gaat dat lastig worden met mijn werk. Maar da's een zorg voor volgende week.
quote:
Oh, wel fijn idd dat je nu dan vrij hebt...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet de grootste, de middelste. Inmiddels is het de kleinste geworden. Hopelijk knapt hij hiervan op en gelukkig heb ik nu 4 dagen vrij. Als hij regelmatig geflest moet worden dan gaat dat lastig worden met mijn werk. Maar da's een zorg voor volgende week.
Hier ook niet maar de stapel naast me neemt niet af helaas.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als je collega er niet is ziet toch niemand dat je een lange lunch houdt?
Zijn er mensen die dat niet altijd hebben dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En ook allemaal trek in een coupe vers mokka ijs zeker?
Hup, in de prullenbak johquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier ook niet maar de stapel naast me neemt niet af helaas.
quote:
Ik ben niet zo van de mokka.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat niet altijd hebben dan?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de mokka.
Liever gewoon chocolade ijs of kokos ofzo![]()
Toen ik nog in Alkmaar woonde hadden ze een ijstentje met het allerlekkerste drop-ijs dat ik ooit heb gehad. Nooit meer ergens drop-ijs kunnen vinden
Hihi dat wordt erg sneuquote:
Ja maar dat hadden we niet in huis, dus zijn we maar aardbeien vlaai wezen etenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En ook allemaal trek in een coupe vers mokka ijs zeker?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
En ik denk dat ik ook gewoon geen poezzie er bij moet nemen. Sowieso was qua afstand/kosten die redcat niet ideaal, maar daar was vast nog wel wat op te vinden. Maar als ik per September weer ga studeren ben ik nog 2 avonden kwijt dat ik gewoon van 18 - 22 college heb. Dus ook stuk minder thuis dan, dan ben ik gewoon 50 - 60 uur per week sowieso al weg door werk, studie en reistijd van/naar beide. En dan zitten die beessies maar alleen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dat hadden we niet in huis, dus zijn we maar aardbeien vlaai wezen eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |