Mja, die van ABC komen dus allemaal van Youtube, en die van CBS waren vanaf de CBS-site gebloktquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:18 schreef Butterfly91 het volgende:
Oh dat is minder![]()
Hopelijk staan ze binnenkort op Youtube.
Nee, probeer maar. Die van NBC en Fox link ik al naarquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:18 schreef Butterfly91 het volgende:
Oh dat is minder![]()
Hopelijk staan ze binnenkort op Youtube.
Edit:
Deze doen het wel denk ik
FOX (de eerste 2 doen het niet bij mij, de rest wel)
NBC
ABC
Ik zag het al ja.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, probeer maar. Die van NBC en Fox link ik al naar.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:43 schreef Intrepidity het volgende:
TVP
En kudo's aan de TS voor het mooie overzicht
Thanksquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:45 schreef Jonathon het volgende:
Mooie OP!
mijn lijstje komt nog...
Mike and Molly
Harry's Law
My Dad Says
Lijken me op het eerste oog wel wat...
Dat wilde ik eerst wel doen, maar van veel series kon ik het niet goed inschattenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:06 schreef Bat het volgende:
genoeg uit te zoeken weer!ga me eerst maar eens richten op de komedies. misschien is het handig alle series te voorzien van tags welke richting ze op zijn (komedie/actie/thirller/drama/medical) om een snelle scan te kunnen maken? iedereen weet wel wat hij/zij luk vindt...
no.1 op de lijst: Mike And Molly
Thanksquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:08 schreef Symer het volgende:
Goed topic. Hier staat een mooi overzicht van alle trailers:
http://www.youtube.com/user/SerienNetwork#g/c/23D2003C9A1806C1
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:13 schreef dutch-treat het volgende:
Tot nu toe ga ik voor NBC (The Event, Chase en The Cape).
Dat 'Nikita' op de CW is dus een remake van 'La Femme Nikita'!? Ik vond die laatste geweldig en ik heb eigenlijk totaal geen behoefte aan een nieuwe versie.
Klopt is een remake van een speelfilm uit begin jaren '90 (?), maar de TV serie was top imoquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:20 schreef Tegan het volgende:
. Ken het origineel niet, La Femme Nikita is volgens mij ookal een remake trouwens.
1990 dacht ik. Ken de film en de serie nog niet, maar het genre spreekt me wel erg aan. Dus ik ga het wel kijken, die serie is al best oud.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Klopt is een remake van een speelfilm uit begin jaren '90 (?), maar de TV serie was top imo
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:51 schreef editoor het volgende:
op imdb staat Terra Nova voor 2012. Zijn er bronnen dat het eerder uitkomt?
Bron: http://hollywoodinsider.e(...)e-schedule-for-fall/quote:By far, the network’s most ambitious project for next season is Terra Nova, a high-concept drama from the auspices of Steven Spielberg, ex-Fox Chairman Peter Chernin, agent-turned-producer Aaron Kaplan and scribe Brannon Braga (24). The prehistoric, time-traveling drama is in pre-production and has yet to be cast but Reilly says they’ve already hired the production designer from Avatar to work on the special effects (the show will feature dinosaurs). Because of the size of the production — it is expected to shoot in Hawaii — the show has yet to earn a time slot on the midseason schedule.
Dat is probably zo omdat de president hierin een vrouw is.quote:Plot What if there was a cover-up so big that even the President was on a need-to-know basis? And what if some average guy stumbled upon the truth - a secret so powerful it could literally change the course of humanity? You think that guy would stand a chance of survival? From Nick Wauters (The 4400, Eureka) and Steve Stark (Medium) comes a suspense-filled journey where the answers only lead to bigger questions.
Cast Jason Ritter as Sean Walker, Sarah Roemer as Leila Buchanan, Scott Patterson as Mark Buchanan, Blair Underwood as President Eli Martinez, Zeljko Ivanek as Blake Sterling, Taylor Cole as Vicky Wallace, Laura Innes as Sophia Gavras
Executive producers Steve Stark (Medium), Evan Katz (24), Nick Wauters (Eureka, The 4400), Jeffrey Reiner (Friday Night Lights)
Links http://www.nbc.com/the-event/
HFO?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:44 schreef Symer het volgende:
Ik vind Hawaii Five-O er erg tof en duur uitzien![]()
Heb eigenlijk niks met de zoveelste Cop/Courthouse/Medical-shows, maar misschien dat ik HFO een kansje geef (wegens Hawaii en Daniel Dae Kim).
Straks de rest even bekijken.
Meet Blair Onderwood.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 06:55 schreef NotYou het volgende:
Onaangenaam verrast hierdoor. Veruit het merendeel lijkt me zo op het eerste gezicht niets/crap. En yet another Law & Order, really?![]()
Toch zijn er een paar series waarvan ik iig de pilots zal checken:Outlaw Ride-Along (Shawn Ryan Al doet de plotomschrijving me weinig.
)
Terra-Nova (Puur uit nieuwsgierigheid, ik verwacht er verder weinig van. " an epic family adventure" )
Nikita (Zal probably een verkrachting blijken van jeugdsentiment maar ach, wat doe je eraan. )
[..]
Dat is probably zo omdat de president hierin een vrouw is.En latijns-amerikaans. Yay minorities! Was dan all the way gegaan en had er een homoseksuele Congolese albino lilliputter van gemaakt, die dan in de loop van het eerste seizoen mooi zou kunnen ontdekken dat hij eigenlijk als hermafrodiet te wereld was gekomen maar op aandringen van zijn ouders tot man gemaakt is omdat hij/zij zo meer kansen zou krijgen in de wereld.
Politiek correcte crap.En crap in het algemeen trouwens. Wat een bedroevend nieuw aanbod dit jaar. Wellicht dat de trailers een positiever beeld schetsen maar vooralsnog zie ik 't somber in.
![]()
Would not have guessed.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
HFO?
[..]
Meet Blair Onderwood.
[ afbeelding ]
Hij was tevens die gruwelijk sexy sportarts met wie Miranda een hele tijd neukte in SATC. Ik val niet zo snel op negers maar damn wat is hij lekker in die afleveringen.
.
En de trailer niet bekeken, foei!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Would not have guessed.Twijfelde er gezien de naam van het personage nog over de acteur op te zoeken op imdb maar besloot mezelf de moeite te besparen.
Wow, iemand die positief is over Julie Benz.. hallucineer ik?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:25 schreef Mr.Silencer het volgende:
Zeer benieuwd naar:
The Event
No Ordinary Family (Michael Chiklis en Julie Benz)
The Cape en No Ordinary Familyquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 04:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wow, iemand die positief is over Julie Benz.. hallucineer ik?![]()
In Dexter was ze irritant, in Boondock Saints II verschrikkelijk. Zij was zonder overdrijven het slechtste aan heel die film. In Buffy/Angel was ze toegegeven nog wel aardig. Maar serieus, Benz reden voor enthousiasme? Naast een onmiskenbare held als Chiklis? Alsjeblieft zeg.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 04:46 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
The Cape en No Ordinary Family
[..]
Julie Benz in Buffyquote:Op zaterdag 22 mei 2010 04:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wow, iemand die positief is over Julie Benz.. hallucineer ik?![]()
Dit jaar hebben de commerciële zenders geen echte nieuwe sci-fi series voor ons in petto.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 10:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Series die ik sowieso ga volgen:
The Event (NBC)
Friends with Benefits (NBC)
The Paul Reiser Show (NBC)
Harry's Law (NBC)
Mixed Signals (FOX)
The Whole Truth (ABC)
Happy Endings (ABC)
Blue Bloods (CBS)
Heel misschien dat ik ook nog een paar eps van de volgende series ga checken
Love Bites
LoneStar
Perfect Couples
No Ordinary Family
Mr. Sunshine
The Defenders
Maar des te leuk is het als je een serie al van het prille begin volgt, en dat kan ik nu dus bij een hoop series zeggen. (HIMYM, TBBT, Gossip Girl, Chuck, bijvoorbeeld.)quote:Op zondag 23 mei 2010 19:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Van die lange lijsten die ik overal zie is alleen Terra Nova nog enigszins interessant.
Maar die ga ik ook niet gelijk volgen denk ik. Elk jaar starten er zoveel nieuwe series om al snel weer te sneuvelen. Ik heb geen zin om helemaal in een serie te komen waarna die zomaar ineens afgekapt wordt.
Hoe bedoel je.. why?quote:
Heb alle trailers gezien en die bovenstaande series lijken me i.e.i. wel wat hebbenquote:
Wat vind je specifiek leuk aan The Paul Reiser Show bedoelde ikquote:Op maandag 24 mei 2010 10:31 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb alle trailers gezien en die bovenstaande series lijken me i.e.i. wel wat hebben
Moet maar blijken of het echt wat is haha
Ooooh, ik ben weer lekker wakker bezigquote:Op maandag 24 mei 2010 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat vind je specifiek leuk aan The Paul Reiser Show bedoelde ik.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:43 schreef Intrepidity het volgende:
TVP
En kudo's aan de TS voor het mooie overzicht
Pilot wordt midseason uitgezonden, dus begin 2011 ofzo. Als je de trailer bedoelt, dat moeten we gewoon rustig afwachtenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:22 schreef Qwea het volgende:
ik heb staan ;
-outlaw
-Harry's law
-undercover
-the chase
-detroit 1-8-7
-the whole truth
-hawaii five-0
-the defenders
-blue bloods
-nikita
Criminal Minds spin-off
Wanneer komt die Criminal Minds spin-off eigenlijk uit? de pilot?
Er zit niet heel veel tussen eerlijk gezegd.quote:
Terra Nova ga ik ook zeker proberenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:50 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga in ieder geval Terra Nova en No Ordinary Family proberen.
En Hellcats, want ik heb een zwak voor cheerleadersen Bring it On was geniaal
Wanneer begint die eigenlijk? Na de zomer?quote:
Na de zomer sowieso, houd dit topic in de gaten Terra Nova = Jurassic Park als TV-seriequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:44 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wanneer begint die eigenlijk? Na de zomer?
Jawel, maar ik heb alleen die netwerken die ik noemde opgesomd. Voel je vrij om een lijstje van de anderen te makenquote:
HBO presenteert Game of Thrones, gebaseerd op de boeken van George RR Martin. Een fantasy-epic, met brute veldslagen, veel seks en geweld, en zonder tovenarij. In de hoofdrollen Sean Bean, Peter Dinklage en Lena Headey.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb alleen die netwerken die ik noemde opgesomd. Voel je vrij om een lijstje van de anderen te maken. Ik maak die wel als het wat dichterbij is
.
Bron: http://ausiellofiles.ew.c(...)y-abc-whole-truth-2/quote:It's official: Maura Tierney returns to TV in ABC's 'Whole Truth'
After weeks of negotiations, Maura Tierney has formally signed on to star in ABC’s new legal drama The Whole Truth, sources confirm. She replaces Joely Richardson, who quit the project earlier this month so she could spend more time with her family.
In Truth, which chronicles the building of a case from the perspective of both the defense and the prosecution, Tierney will play Kathryn Peale, a deputy bureau chief in the Manhattan District Attorney’s office. Numb3rs‘ vet Rob Morrow costars as Kathryn’s primary opponent, rising criminal attorney Jimmy Brogan.
Tierney attempted a TV comeback last spring on NBC’s Parenthood, but she was forced to drop out to undergo treatment for breast cancer. (Lauren Graham eventually replaced her.) Tierney’s cancer is now in remission.
Thoughts? Are you looking forward to seeing Tierney kick some arse in the courtroom? Sound off below!
Bron: http://ausiellofiles.ew.c(...)ro-exits-love-bites/quote:Exclusive: Jordana Spiro exits 'Love Bites'
Jordana Spiro has fallen out of Love Bites, NBC’s upcoming romantic anthology series from Sex and the City scribe Cindy Chupack.
Spiro’s involvement with the buzzy Bites (which also stars Ugly Betty vet Becki Newton) has been the subject of much speculation given the fact that she’s still contractually bound to TBS’ My Boys. Although the odds appear slim that TBS will renew the show for a fifth season (season 4 premieres July 25), it was a risk NBC apparently wasn’t willing to take. It’s unclear if her role will be recast.
The Peacock faces a similar dilemma with Spiro’s My Boys costar Kyle Howard, who is one of the leads of NBC’s new comedy Perfect Couples.
Speaking of My Boys, thanks to all those who participated in my informal poll in this week’s Ask Ausiello. The results are in and Kim is not the only fan of the show. Not by a long-shot.
quote:Shocker: NBC bumps 'Love Bites' to midseason, moves 'Apprentice' to Thursdays
Love-Bites-Becki-SpiroRuh-roh. NBC is already tinkering with its fall schedule, bumping the comedy Love Bites to midseason and replacing it in the Thursday-at-10 slot with a regular, noncelebrity edition of The Apprentice.
How come?
Bites has been dealt two big setbacks — one happy, the other not so much: Leading lady Becki Newton is pregnant with her first child (congrats!)…and showrunner Cindy Chupack has stepped down for personal reasons (drat).
“Launching an anthology series, which breaks the form in so many ways, is a huge undertaking, and I strongly feel that I can be most helpful not showrunning, but writing,” said Chupack in a statement. “It just became clear that for several reasons, some of them personal, this change (and a little more time) is what we need to launch this show properly.”
Additionally, the Peacock is now confirming my scoop from last week that Jordana Spiro is out due to her ongoing commitment to My Boys. There are no plans at present to recast her role of Frannie.
NBC’s scheduling guru Mitch Metcalf says the decision to hand the plum Thursday-at-10 p.m. slot to The Apprentice was “the simplest option,” adding that the show “was well along into production and will be able to join the [fall lineup] without missing a beat.”
Thoughts? You know where to stick ‘em!
Klopt, maar die komt pas najaar 2011. Momenteel worden een hoop bijrollen nog gecast.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:44 schreef Waaghals2010 het volgende:
[..]
HBO presenteert Game of Thrones, gebaseerd op de boeken van George RR Martin. Een fantasy-epic, met brute veldslagen, veel seks en geweld, en zonder tovenarij. In de hoofdrollen Sean Bean, Peter Dinklage en Lena Headey.
http://www.hbo.com/#/game-of-thrones
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:50 schreef Waaghals2010 het volgende:
Voorjaar 2011, dus volgend tv-seizoen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Fox Pushes 'Terra Nova' To Fall 2011
Dezen ze volgens mij met glee vorig jaar ook eerst een aflevering in mei ergens en dan verder pas in september.quote:
Ik zat op MyEps te kijken en 20 sept zijn er gewoon 8 series die weer beginnenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:23 schreef DanielleM het volgende:
The Event Season 1 - 20 September
Glee Season 2 - 21 September
Modern Family Season 2 - 22 September
Cougar Town Season 2 - 22 September
Grey's Anatomy Season 7 - 23 September
The Big Bang Theory Season 4 - 23 September
No Ordinary Family Season 1 - 28 September
The Walking Dead Season 1 - October 2010
Nou, ik hoef me vanaf eind september in ieder geval niet te vervelen
Yesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:29 schreef criminal_mind het volgende:
- Chuck Season 4 - 20 September
- Dexter Season 5 - 26 September
- Human Target Season 2 - 24 September
quote:- Californication Season 4 - 10 Januar 2011
- Family Guy Season 8 - 26 September
- How I Met Your Mother Season 6 - 20 September
- South Park Season 15 - 6 October
- The Big Bang Theory Season 4 - 23 September
Zoiets zou wel geweldig zijn, alleen ik zou niet weten welke series met die 3 overeen komen? Ja Terra Nova, maar die begint pas 2011quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:20 schreef rthls het volgende:
tvp
Hopelijk dit seizoen wel weer een echte leuke serie erbij, zoals Lost, Prison Break en Heroes toentertijd!
Cool, ben hier erg benieuwd naar,quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:51 schreef Franktastic1984 het volgende:
Er is een pre-air verschenen van de serie No Ordinary Family
Arme Vick Mackey, pijnlijk om een baas als hij zo te zien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:51 schreef Franktastic1984 het volgende:
Er is een pre-air verschenen van de serie No Ordinary Family
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Arme Vick Mackey, pijnlijk om een baas als hij zo te zien.![]()
Ach, de goeie man speelde voor The Shield de hoofdrol in The Commish. Dat was nou ook niet echt het toppunt van bazigheid:quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Arme Vick Mackey, pijnlijk om een baas als hij zo te zien.![]()
Niet te serieus opvattenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:33 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoel dit. Hoezo is hij zielig? Hij wordt gewoon dik betaald en koos er zelf voor!
Dan ging hij dus van een sulletje naar een baas.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:18 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ach, de goeie man speelde voor The Shield de hoofdrol in The Commish. Dat was nou ook niet echt het toppunt van bazigheid:
[ afbeelding ]
[..]
Niet te serieus opvatten
In The Shield speelt hij een keiharde agent en blijkbaar vindt NotYou dat hij nu minder cool is in No Ordinary Family.
Ter illustratie voor de mensen die The Shield nog niet kennen:quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:18 schreef Chevalric het volgende:
In The Shield speelt hij een keiharde agent
thx !quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:29 schreef criminal_mind het volgende:
- $#*! My Dad Says Season 1 - 23 September
- 30 Rock Season 5 - 23 September
- 90210 Season 3 - 13 September
- American Dad Season 6 - 3 October
- Better With You Season 1 - 22 September
- Blue Bloods Season 1 - 24 September
- Boardwalk Empire Season 1 - 19 September
- Bones Season 6 - 23 September
- Brothers & Sisters Season 5 - 26 September
- Californication Season 4 - 10 Januar 2011
- Castle Season 3 - 20 September
- Chase Season 1 - 20 September
- Community Season 2 - 23 September
- Cougar Town Season 2 - 22 September
- Criminal Minds Season 6 - 22 September
- CSI: Crime Scene Investigation Season 11 - 23 September
- CSI: Miami Season 9 - 3 October
- CSI: NY Season 7 - 24 September
- Desperate Housewives Season 7 - 26 September
- Detroit 1-8-7 Season 1 - 21 September
- Dexter Season 5 - 26 September
- Family Guy Season 8 - 26 September
- Fringe Season 3 - 23 September
- Glee Season 2 - 21 September
- Gossip Girl Season 4 - 13 September
- Grey's Anatomy Season 7 - 23 September
- Hawaii Five-O Season 1 - 20 September
- Hellcats Season 1 - 8 September
- House Season 7 - 20 September
- How I Met Your Mother Season 6 - 20 September
- Human Target Season 2 - 24 September
- It's Always Sunny In Philadelphia Season 6 - 16 September
- Law & Order: SVU Season 12 - 22 September
- Law & Order: LA Season 1 - 22 September
- Lie To Me Season 3 - 10 November
- Life Unexpected Season 2 - 14 September
- Lone Star Season 1 - 20 September
- Mad Men Season 4 - 25 Juli
- Medium Season 7 - 24 September
- Mike & Molly Season 1 - 20 September
- Modern Family Season 2 - 22 September
- NCIS Season 8 - 21 September
- NCIS: Los Angeles Season 2 - 21 September
- Nikita Season 1 - 9 September
- No Ordinary Family Season 1 - 28 September
- One Tree Hill Season 8 - 14 September
- Outsourced Season 1 - 23 September
- Parenthood Season 2 - 21 September
- Private Practice Season 4 - 23 September
- Raising Hope Season 1 - 21 September
- Rules Of Engagement Season 5 - 20 September
- Running Wilde Season 1 - 21 September
- Sanctuary Season 3 - 28 September
- Smallville Season 10 - 24 September
- Sons of Anarchy Season 3 - 7 September
- South Park Season 15 - 6 October
- Stargate Universe Season 2 - 28 September
- Supernatural Season 6 - 24 September
- Terriers Season 1 - 8 September
- The Big Bang Theory Season 4 - 23 September
- The Cape Season 1 - Midseason 2010/2011
- The Cleveland Show Season 2 - 26 September
- The Defenders Season 1 - 22 September
- The Event Season 1 - 20 September
- The Good Wife Season 2 - 28 September
- The Mentalist Season 3 - 23 September
- The Middle Season 2 - 22 September
- The Office Season 7 - 23 September
- The Simpsons Season 22 - 26 September
- The Vampire Diaries Season 2 - 9 September
- The Walking Dead Season 1 - October 2010
- The Whole Truth Season 1 - 22 September
- Two And a Half Men Season 8 - 20 September
- Undercovers Season 1 - 22 September
waar vind ik die site?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zat op MyEps te kijken en 20 sept zijn er gewoon 8 series die weer beginnenDenk dat ik een aantal laat staan tot het seizoen klaar is, Castle en Chuck bijv.
Wanneer in EU op tv?quote:
Zombies zijn altijd goedquote:
Ik hou zowieso van 'ik word wakker en de rest van de wereld is dood/ziek/verdwenen' verhalenquote:
Mooie spot, dit is er zeker 1 voor de watch-list.quote:
Ja las het net en het worden dan ook 13 afleveringen altijd beterquote:Op woensdag 1 september 2010 15:09 schreef Symer het volgende:
Zag op spitsnieuws staan dat AMC al een tweede seizoen heeft besteld voor Walking Dead.
Gelukkig maar, want met slechts 6 afleveringen is dat 1e seizoen wel erg snel weer afgelopen.
Ga je van de nieuwe seizoenen net als nu voor de zomer en herfst weer zo'n mooi topic maken, het is echt een van pareltjes hier op fok!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:48 schreef Tegan het volgende:
Voorjaar 2011 (Midseason)
Love Bites
Friends With Benefits
The Paul Reiser Show
Perfect Couples
The Cape
Harry's Law
Ride-Along
Mixed Signals
Bob's Burgers
Off The Map
Happy Endings
Mr. Sunshine
untitled Criminal Minds spin-off
Najaar 2011 (Next season)
Terra Nova
Weet ik nog niet zeker. Duurt nog wel een jaar. Wie weetquote:Op zondag 5 september 2010 18:45 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Ga je van de nieuwe seizoenen net als nu voor de zomer en herfst weer zo'n mooi topic maken, het is echt een van pareltjes hier op fok!
Ik was het topic even kwijt, maar heb hem weer gevonden. Zat al op bierdopje te kijken, maar jouw overzicht vind ik veel leuker. Alleen jammer dat ik nog een paar dagen moet wachten, had gehoopt al wat te kunnen binnenhalen, maar moet dus nog een paar dagen geduld hebben
Er komt al dus iets aanquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:48 schreef Tegan het volgende:
Premiere data
Hellcats Wednesday, September 8
Terriers Wednesday, September 8
Nikita Thursday, September 9
Outlaw Wednesday, September 15
Boardwalk Empire Sunday, September 19
The Event Monday, September 20
Chase Monday, September 20
Lonestar Monday, September 20
Mike And Molly Monday, September 20
Hawaii Five-0 Monday, September 20
Raising Hope Tuesday, September 21
Running Wilde Tuesday, September 21
Detroit 1-8-7 Tuesday, September 21
Undercovers Wednesday, September 22
Better Together Better With You Wednesday, September 22
The Whole Truth Wednesday, September 22
The Defenders Wednesday, September 22
My Generation Thursday, September 23
$#*! My Dad Says Thursday, September 23
Outsourced Thursday, September 23
Body Of Proof Friday, September 24
Blue Bloods Friday, September 24
No Ordinary Family Tuesday, September 28
Law & Order: Los Angeles Wednesday, September 29
Voorjaar 2011 (Midseason)
Love Bites
Friends With Benefits
The Paul Reiser Show
Perfect Couples
The Cape
Harry's Law
Ride-Along
Mixed Signals
Bob's Burgers
Off The Map
Happy Endings
Mr. Sunshine
untitled Criminal Minds spin-off
Najaar 2011 (Next season)
Terra Nova
Nja is ook een optie! Maar goed, dacht probeer het zo ook maar ffquote:Op zondag 5 september 2010 23:18 schreef Tegan het volgende:
Lees zelf even de omschrijvingen in de OP...
Aangezien je van verhalen houdt waarbij het plot 100x verandert (Lost, Prison Break en Heroes) is The Event denk ik wel iets voor jouquote:Op zondag 5 september 2010 23:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja is ook een optie! Maar goed, dacht probeer het zo ook maar ff
quote:untitled Criminal Minds spin-off
Kijk! Daar heb ik iets aanquote:Op maandag 6 september 2010 14:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Aangezien je van verhalen houdt waarbij het plot 100x verandert (Lost, Prison Break en Heroes) is The Event denk ik wel iets voor jou
quote:Op maandag 6 september 2010 20:30 schreef Tegan het volgende:
Oh, het gaat Criminal Minds: Suspect Behavior heten.
De rest kan je vast wel zelf Googlen.
Er zijn ook series die een tijdje lopen.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:40 schreef kahlanamnell het volgende:
het begint toch pas vanacht (onze tijd) of is er al wat moois binnen te halen? Ik wil vanavond wat nieuwe series gaan checken, wie heeft al een tip?
daar volg ik er al een aantal uit, maar ik zal even zien of ik wat gemist heb. Eigenlijk wil ik nieuwe afleveringen van man v. food, maar dat heb ik allemaal al gezienquote:Op woensdag 8 september 2010 18:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er zijn ook series die een tijdje lopen.
mooie site, even bookmarken, heb nu dit om vanavond even te checken:quote:Op woensdag 8 september 2010 18:06 schreef Mr.Silencer het volgende:
De komende tijd gewoon goed de review sites volgen, zoals Metacritic (review overzicht nieuwe series).
Lucky Louie is tof. Inmiddels al vier jaar oud wel. Louie is net final uit, zo kijken.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:01 schreef kahlanamnell het volgende:
Mensen hier die lucky louie kennen? Ik heb aflevering 1 tm 13 net binnen van seizoen 1 en dat is erg vermakelijk.
ik wilde louie downloaden, maar heb per ongeluk lucky louie gedownload, kijken we die eerst maarquote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Lucky Louie is tof. Inmiddels al vier jaar oud wel. Louie is net final uit, zo kijken.
Die zag ik vanmorgen langskomen in mijn rss-lijst. Lijkt me ook wel wat, ja. Vanavond even downenquote:Op woensdag 8 september 2010 23:53 schreef friekin_ het volgende:
mm. This is England 86 aan nu. Goeie shit. Vervolg op de film, die ook al ijzersterk was. En ja, het is UK, ik weet.
Doen. Erg sterk weer.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zag ik vanmorgen langskomen in mijn rss-lijst. Lijkt me ook wel wat, ja. Vanavond even downen
welke interessante rss feed heb jij? Die wil ik ook wel hebben.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:20 schreef Happel het volgende:
Die zag ik vanmorgen langskomen in mijn rss-lijst. Lijkt me ook wel wat, ja. Vanavond even downen
science fiction en veel mooie vrouwen, maar dit is de mening van mijn vrouw, het is gewoon zo volgens haarquote:
No Ordinary Family. Ook een interessante.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:43 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
science fiction en veel mooie vrouwen, maar dit is de mening van mijn vrouw, het is gewoon zo volgens haar![]()
Nu ik toch post, ik heb nu dit voor vanavond![]()
Man v Food - seizoen 3 - aflevering 15 en 16
Hellcats - seizeon 1 - aflevering 1
Terriers - seizoen 1 - aflevering 1
Maar nu is er toch ook een pilot uitgelekt van zo'n gezin dat in een vliegtuig zit dat neerstort en dan worden ze allemaal supermannen ofzo? Wat was daar de titel ook alweer van?
En mis ik nu wat moois wat de afgelopen week begonnen is?
En heeft iemand een werkende sneak preview van the event gevonden op usenet? Ik krijg er niet 1 goed binnen en heb 3 usenetproviders geprobeerd
Gewoon een feed van een torrent site. Niet zo boeiend hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:20 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
welke interessante rss feed heb jij? Die wil ik ook wel hebben.
ok, dan heb ik daar inderdaad niet zoveel aan, heb al nzbmatrix.com en die is volgens mij al 100% volledig voor zover ik het kan beoordelen. Maar dacht: even vragen, er komen hier soms intessante sites voorbij.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:58 schreef Happel het volgende:
Gewoon een feed van een torrent site. Niet zo boeiend hoor.
astraweb en ziggo nieuwsserver doen wat lastig, ik pak zo nog wel even de eweka server van mijn broer als test en anders maar pech. Moet ook geen uren wrk kosten, volgens mij is het ook maar een korte preview.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:09 schreef Happel het volgende:
Ik zit ook op NZB Matrix. The Event daar ook vandaan gehaald zonder problemen.
5 minuten inderdaadquote:Op donderdag 9 september 2010 20:11 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
astraweb en ziggo nieuwsserver doen wat lastig, ik pak zo nog wel even de eweka server van mijn broer als test en anders maar pech. Moet ook geen uren wrk kosten, volgens mij is het ook maar een korte preview.
Om de kijkcijfers wat op te krikken wordt de eerste aflevering volgende week na SoA herhaald.quote:In fast national live+same day ratings, the premiere of FX’s Terriers averaged 1.6 million total viewers and 659,000 adults 18-49 (a 0.5 rating) between 10p-11:13p. That’s a pretty small start when compared to say, the series premiere of Sons of Anarchy in September of 2008 (2.5 million total viewers and 1.55 million adults 18-49).
Things look even worse when compared to the premiere of Justified less than 6 months ago on March 16, 2010. It aired on a Tuesday at 10pm and averaged 4.16 million total viewers and 2.04 million adults 18-49.
Hij kan in het Twilight hokje ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:27 schreef Mr.Silencer het volgende:
Rond 8.00 gezien.
No Ordinary Family kijk ik wel als de HD versie te vinden is.
The Vampire Diaries zit nu in zijn tweede seizoen en had vorig seizoen de beste kijkcijfers van alle scripted series op CW.
Zelf heb ik geen idee of het ook wat is, op één scene na die ik NL tv heb gezien.
Buffy en True Blood vind ik geweldig, maar ik weet niet in welk hokje ik deze serie echt moet plaatsen. Gevoelsmatig ging ik er automatisch vanuit dat het meer de kant opging van het zoetsappige Twilight, waar ik dus totaal niet van hou. Recensies zijn blijkbaar wel goed.
mmm, das niks inderdaad. Die skip ik dan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:32 schreef Tegan het volgende:
The Vampire Dairies is een soort kinderlijke versie van Buffy zonder humor. Ik vind het niet zo. Mis echt de grapjes enzo van Buffy als ik het kijk.
ik heb nog geen hdtv in huis, kan ik me daar in iedergeval (nog) niet aan ergeren. Maar erg leuke serie, maarja, 2 favoriete acteurs van mij erin, dan ben ik al gelijk verkocht.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:27 schreef Mr.Silencer het volgende:
No Ordinary Family kijk ik wel als de HD versie te vinden is.
Koop een mediaplayerquote:Op donderdag 9 september 2010 21:11 schreef kahlanamnell het volgende:
aaah, 5 minuten maar? Dan wacht ik wel tot aflevering 1, anders zie ik alleen maar spoilers ben ik bang. Zo, 3 cd's gebrand met nieuwe series (dvd's waren op) en nu naar boven kijken op de divx speler. Dat domme ding weigert mijn dvd-rw's af te spelen en mijn dvd+r's zijn op
die staat op de verlanglijst, maar heeft niet een hele hoge prioriteit, mijn vrouw wil eerst rijlessen nemen in december en dat gaat voor (en heel goedkoop zijn ze ook niet, althans niet diegene die ik wil). Maar ik heb net een truuk gevonden om het booktype van een DVD+RW naar DVD+R om te zetten en als dat werkt is het ook wel prima, heb namelijk nog 50 lege DVD+RW schrijfjes en die kosten me dus geen extra geld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:34 schreef _Flea_ het volgende:
Koop een mediaplayerBen je van de schijfjes af.
Andersom bij mij. Terriers na 5 minuten uitgezet. Geen reet aan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:29 schreef criminal_mind het volgende:
Terriers gezien zonet en beviel me wel, leuke serie blijf ik zeker volgen.
Nikita ook gekeken en kon me niet boeien dus sla ik maar over
Mee eens. Plus ik heb het idee dat deze Michael zijn stem vervormdquote:
En de oude Michael, Nikita en Operations. (Voor zover die laatste uberhaupt een tegenhanger heeft in de nieuwe serie.) Vind Maggie Q. ongelukkig gecast als Nikita; graatmager en naar mijn mening niet bepaald aantrekkelijk. Waarschijnlijk vind ik mede daardoor ook dat de focus veel beter bij Alex (Lyndsy Fonseca) had kunnen liggen.quote:
Vroegah. Peta Wilsonquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
En de oude Michael, Nikita en Operations. (Voor zover die laatste uberhaupt een tegenhanger heeft in de nieuwe serie.) Vind Maggie Q. ongelukkig gecast als Nikita; graatmager en naar mijn mening niet bepaald aantrekkelijk. Waarschijnlijk vind ik mede daardoor ook dat de focus veel beter bij Alex (Lyndsy Fonseca) had kunnen liggen.
Zal 't toch nog even blijven volgen though.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vroegah. Peta Wilson
[ afbeelding ]
op usenet is rond januari 2010 seizoen 1 t/m 3 gepost (retail versies met nl subs)quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:39 schreef Adelante het volgende:
Zijn daar ooit dvd's van uitgebracht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Ga je niet the chase kijken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:18 schreef Seam het volgende:
Hellcats was erg geil
Verder helaas weinig goede nieuwe shows. Ik ben benieuwd naar The Event, maar ik verwacht toch stiekem dat hij net zo hard gaat falen als Flashforward deed na drie afleveringen.
Misschien dat Terriers nog wel wat is, het is ten slotte een FX serie.
Ik ben blij dat er gelukkig toch nog een hoop shows beginnen, want dit is mijn lijstje voor de komende tijd:
volgens mij is seizoen 2 al aangekondigd?quote:Op zondag 12 september 2010 04:43 schreef ChickenMan het volgende:
Einde van Louie.Het was oprecht een geniale serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door kahlanamnell op 12-09-2010 10:07:19 ]I intend to be formidably armed
Ik bedoel einde van dit seizoen.quote:Op zondag 12 september 2010 09:58 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
volgens mij is seizoen 2 al aangekondigd?
ik hoop zo erg dat het niet zoiets als de serie gebasseerd op de boeken van Terry Goodkind gaat worden (serie heet Sword of truth). Maar ben bang van wel.quote:Op maandag 13 september 2010 10:44 schreef Chevalric het volgende:
A Game of Thrones promo, echt supervet:
http://www.hbo.com/video/(...)of-thrones&view=null
Begint hopelijk midseason.
Beschrijving op RLSLOG klonk wel erg goedquote:Op maandag 13 september 2010 11:11 schreef davo1979 het volgende:
Weer een nieuwe serie:
Lost girl
http://www.imdb.com/title/tt1429449/
quote:Op maandag 13 september 2010 12:05 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
ik hoop zo erg dat het niet zoiets als de serie gebasseerd op de boeken van Terry Goodkind gaat worden (serie heet Sword of truth). Maar ben bang van wel.
Maar inderdaad zeer vette serie, al dacht ik dat hij pas in 2011 komt? Of is mid season 2011?
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Game_of_Thrones_%28TV_series%29quote:HBO programming chief Michael Lombardo has stated that the series will likely debut in Spring 2011.
Ik kan je nu al verzekeren dat het niet zo gaat worden. Die serie heet geloof ik "Legend of the Seeker" toch? Of haal ik hem nu door de war. Dat is iig pure bagger en gewoon een soort Xena maar dan om de boeken van Goodkind heen gebouwd. A Game of Thrones gaat uitgezonden worden op HBO en dan weet je gewoon al dat het aan een bepaalde standaard gaat voldoen. Ik volg het productie proces nu al een paar jaar en ik heb hoge verwachtingen van deze serie, ook omdat ik het bron materiaal goed ken en ik weet dat het uit kan groeien tot een enorme hit.quote:Op maandag 13 september 2010 12:05 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
ik hoop zo erg dat het niet zoiets als de serie gebasseerd op de boeken van Terry Goodkind gaat worden (serie heet Sword of truth). Maar ben bang van wel.
Maar inderdaad zeer vette serie, al dacht ik dat hij pas in 2011 komt? Of is mid season 2011?
QFT... Ik volg de ontwikkeling rondom de Game of Thrones serie nu ook al een tijd en het lijkt er op dat dit een topper gaat worden. Hopelijk haalt HBO de kosten er een beetje uit, zodat ze niet na 1 of 2 seizoenen moeten stoppen. Ik ken de boeken ook heel goed en het is inderdaad geweldig bronmateriaal.quote:Op maandag 13 september 2010 13:02 schreef neilpad het volgende:
[..]
Ik kan je nu al verzekeren dat het niet zo gaat worden. Die serie heet geloof ik "Legend of the Seeker" toch? Of haal ik hem nu door de war. Dat is iig pure bagger en gewoon een soort Xena maar dan om de boeken van Goodkind heen gebouwd. A Game of Thrones gaat uitgezonden worden op HBO en dan weet je gewoon al dat het aan een bepaalde standaard gaat voldoen. Ik volg het productie proces nu al een paar jaar en ik heb hoge verwachtingen van deze serie, ook omdat ik het bron materiaal goed ken en ik weet dat het uit kan groeien tot een enorme hit.
Dat hoop ik maar, ik vertrouw het niet meer, mijn mooie fantasyboeken verneuken. Al moet ik toegeven dat ik ook heeeeel sceptisch was over lord of the rings en dat pakte ook goed uit.quote:Op maandag 13 september 2010 14:09 schreef Chevalric het volgende:
Het is in ieder geval niet te vergelijken met Legend of the Seeker.
Ik heb HBO nog nooit op een serie met losse verhalen betrapt, dus dat gaat wel goed komen.quote:Op maandag 13 september 2010 15:59 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar, ik vertrouw het niet meer, mijn mooie fantasyboeken verneuken. Al moet ik toegeven dat ik ook heeeeel sceptisch was over lord of the rings en dat pakte ook goed uit.
en HBO is inderdaad
ik hoop zo dat het geen losse verhalen worden, maar echt een doorlopende serie. Dat moeten ze gewoon doen, niet die bagger die ze van goodkind zijn boeken gemaakt hebben.
Vanmorgen aflevering 1 gekeken. Was een combi van xmen en heroes had ik het idee. Niet slecht vond ik het.quote:Op maandag 13 september 2010 12:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beschrijving op RLSLOG klonk wel erg goed
2HD have released the season premiere of Showcase’s “Lost Girl”. A daring new series about mysterious young Bo, a succubus who drains the sexual energy of humans to feed, heal… and kill. Having survived for years alone, she now discovers she is one of the Fae creature!
In the first episode she discovers she belongs to the world of Fae; creatures of legend and folklore living among humankind in secrecy.
After I watched the pilot and as the end credits ran, one simple word slipped from my dry, chapped lips: “Buffy”. Then, a giant sigh of relief. After years of having to deal with boring-ness that is Twilight, True Blood, Vampire Diaries, there is finally a show for fans of the horror genre that has a great story, great characters, big mystery, strong female leads and most importantly NO VAMPIRES!
Ze gaan gewoon het verhaal van de boeken verfilmen, en niet een episodic serie ervan maken. Legend of the Seeker werd voor de Syndication markt gemaakt, wat betekent dat afleveringen door elkaar moeten worden kunnen uitgezonden. Bij HBO is dit dus niet, dus heb er erg veel vertrouwen, en zeker met die cast.quote:Op maandag 13 september 2010 15:59 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar, ik vertrouw het niet meer, mijn mooie fantasyboeken verneuken. Al moet ik toegeven dat ik ook heeeeel sceptisch was over lord of the rings en dat pakte ook goed uit.
en HBO is inderdaad
ik hoop zo dat het geen losse verhalen worden, maar echt een doorlopende serie. Dat moeten ze gewoon doen, niet die bagger die ze van goodkind zijn boeken gemaakt hebben.
Leuke site, weet nog niet precies wat ik er van moet denken en wat ik ermee kan. Maar ga het eens bekijken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:59 schreef kahlanamnell het volgende:
Over de thrones serie ga ik me geen zorgen meer maken , http://www.rlslog.net/ is een interessante site, kende ik niet, maar gelijk in de bookmarks. Wat een geniaal idee om zo'n site te maken, als je met zoiets geld kan verdienen heb je echt de leukste baan die ik kan bedenken![]()
Mwoah, 't is vooral een van elkaar afgekeken 'concept' dat ik zelf absoluut niet als geniaal zou willen omschrijven. Om je voor de opbrengsten van advertenties nou op strafrechtelijk dermate schimmig en controversieel terrein te begeven, helemaal wanneer je woonachtig bent in de VS of alleen al met oog op het komende ACTA-verdrag.. Nee, liever niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:59 schreef kahlanamnell het volgende:
Over de thrones serie ga ik me geen zorgen meer maken , http://www.rlslog.net/ is een interessante site, kende ik niet, maar gelijk in de bookmarks. Wat een geniaal idee om zo'n site te maken, als je met zoiets geld kan verdienen heb je echt de leukste baan die ik kan bedenken![]()
Denk er wel even aan javascript, applets, etc. uit te zetten op met name die site. Geen idee of 't tegenwoordig nog zo is maar voorheen stond één bezoekje al garant voor één of meerdere spy/adware infecties.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:36 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Leuke site, weet nog niet precies wat ik er van moet denken en wat ik ermee kan. Maar ga het eens bekijken.
Ik zag later pas dat je het ook van die site kan downloaden, maar ik doelde op het leuk beschrijven van nieuwe content, dat kende ik nog niet. Downloaden doe ik via usenet, gaat toch een stuk sneller.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:50 schreef NotYou het volgende:
Verder is het natuurlijk verwerpelijk zelf geld te verdienen aan het op grote schaal beschikbaar maken van andermans content,
Ik weet nog niet wat ik van lost girl moet denken. Het is erg mooi gefilmd, betere shots dan de meeste series, maar er zitten wat stukken in waar ik de conversaties niet natuurlijk en vrij zwak vind overkomen en niet alle acteurs vind ik evensterk en het is mij wat onduidelijk waarom dat meisje erin blijft , ik vermoed dat ik niet helemaal tot de doelgroep behoor en als ik het zo bekijk gaat het toch wel de kant van de vampierenseries op, ik ga in iedergeval wel aflevering 2 kijken. Die 2 mannen (eentje lijkt op house, maar dan een jongere versie) en die donkere maat van hem vind ik wel tof. Als die ook in de afleveringen mee doen kan het leuk blijven.quote:Op maandag 13 september 2010 16:56 schreef davo1979 het volgende:
Vanmorgen aflevering 1 gekeken. Was een combi van xmen en heroes had ik het idee. Niet slecht vond ik het.
Ik denk van niet eigenlijk, HBO heeft best wel een goede reputatie in grote series, denk aan Rome.quote:Op maandag 13 september 2010 12:05 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
quote:NBC's 'Event' is hot international seller
LONDON -- NBC's conspiracy thriller "The Event" has sold to almost 200 international markets ahead of its debut on Sept. 20.
Broadcasters in Canada, Africa, the U.K., Australia and the Netherlands are among those to take the show before its air date, a pace which NBC Universal TV distribution boss Belinda Menendez said was "extraordinary."
Broadcasters in a number of territories are working to fast-track their launch dates, she added.
The high-octane thriller follows Sean Walker, played by Jason Ritter, as he investigates the disappearance of his girlfriend and uncovers a global conspiracy involving the newly elected President.
Ik wist het al voor de serie begon, Lyndsy is echt een prachtige dame! En ze speelt nog goed ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:08 schreef Tegan het volgende:
Lyndsy Fonseca is echt geweldig in Nikita, en ook veel knapper/strakker lichaam dan ik in eerste instantie dacht. Ze hebben haar in een leuk jurkje gestopt in de tweede aflevering
.
Maggie Q vind ik niet echt goed gecast, of een leuk persoon om naar te kijken. Veel te dun.
Tweede aflevering is een stuk beter dan de eerste.
de oude birfoff was ook dood , ik snap niet wat hij hier weer sprinlevend doet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:17 schreef Tim86 het volgende:
Nikita ga ik wel een kans geven .Vermakelijke pilot, veel bekende gezichten van andere series en genoeg potentieel
De oude Birkoff was wel toffer
ik heb deze nog niet gezien, eigenlijk houd ik niet van cheerleaders, zit er wat meer achter dan een higschoolsetting , bijv. een spannend verhaal ofzo?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:17 schreef Seam het volgende:
Hellcats aflevering twee was wel een beetje matig, het kabbelt allemaal zo makkelijk voort.
5 x 45 minuten, ben ik mooi 1 of 2 avondjes zoet. Ander spul erbij wat ik al kijk of wat nog gaan komen en en dan kan je elke avond wel 2 afleveringen van series kijken de hele week doorquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:16 schreef Seam het volgende:
The Event, Lone Star en Hawaii Five-O allemaal op dinsdag te downloaden
En dan komen er ook nog eens de openers van Chuck en HIMYM erbij
Nee dat maakt het zo middelmatig. Maar de cheerleaders zijn natuurlijk wel een genot om te zien. Ik kijk volgende aflevering nog maar als het dan niet beter wordt, houd ik het voor gezien.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:14 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
ik heb deze nog niet gezien, eigenlijk houd ik niet van cheerleaders, zit er wat meer achter dan een higschoolsetting , bijv. een spannend verhaal ofzo?
ik kan aflevering 2 niet als xvid vinden, zal vanavond even aflevering 1 zien en morgen op de pc aflevering 2 (is mkv bestand) en daarna aflevering 3. Wat lastig, is kennelijk een wisseling van de wacht bij het uploaden geweest en aflevering 2 is niet omgezet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Cops.L.A.C. kijk ik nu ook, een politie serie maar wat wel aardig is dat het een Australische serie is en dus... gewoon eens wat ander is.
Komt pas in 2011 denk ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:57 schreef kahlanamnell het volgende:
Vooruit, ik geef Nikita nog een kans in het kader van het wetenschappelijk onderzoek, eens zien of de beweringen op fok over haar in een andere jurk waar zijn
Weet iemand hoe het met de USA versie van Skins zit, die zou 1 september beginnen,maar dat is niet gebeurd en ik kan er niks over vinden?
zo, niet mis voor een pilot. Ik moet het nog even zien of ik het wat ga vinden, afgaande op de website is het niet mijn type serie, maar we zullen zien.quote:Op zondag 19 september 2010 12:50 schreef Mr.Silencer het volgende:
Vanavond is eerst HBO's Boardwalk Empire aan de beurt. Ik verwacht er aardig wat van, want de pilot heeft alleen al tussen de 18 en 30 miljoen dollar gekost.
de pilot vond ik wel leuk, al was ik wel wat bang dat het de buffy kant op zou gaan, maar het zag er wat donker uit en een lekkere meid erin die al half naakt was, maar in aflevering 2 opeens heel neppe effecten erin, echt jaren 80 spul, ik snap het niet. Net of het geld na de pilot op was.quote:Op maandag 20 september 2010 12:37 schreef EilandjeOnline het volgende:
ja lostgirl is echt geen blijvertje, snap niet dat het zo hoog geprezen werd hier
meiden serie / tiener serie. Ik houd niet van buffy, dat is het meerquote:
Ik twijfel ook gewoon om het feit dat het saai en voorspelbaar begint te worden.quote:Op maandag 20 september 2010 18:16 schreef Tegan het volgende:
Wat vinden jullie van Hellcats. Ik vind die Marti echt niet leuk gecast, heb niet zoveel met cheerleaders, maar de serie heeft wel potentie denk ik. Ik twijfel of ik het blijf volgen.
Er zit geen echt goede achterliggende gedachte achter. De verhaallijn is nogal zwak, maar ik kan wel genieten van de cheerleadersquote:Op maandag 20 september 2010 18:16 schreef Tegan het volgende:
Wat vinden jullie van Hellcats. Ik vind die Marti echt niet leuk gecast, heb niet zoveel met cheerleaders, maar de serie heeft wel potentie denk ik. Ik twijfel of ik het blijf volgen.
Eerste seizoen zat er wel degelijk een grote lijn achter, laatste seizoen was inderdaad flink in verval.quote:Op maandag 20 september 2010 19:44 schreef Tegan het volgende:
Tja, series als Gossip Girl hebben ook geen sterke verhaallijnen maar blijven wel leuk om te kijken.
Morgen? Tof. Even in de gaten houden. Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:16 schreef Seam het volgende:
The Event, Lone Star en Hawaii Five-O allemaal op dinsdag te downloaden
En dan komen er ook nog eens de openers van Chuck en HIMYM erbij
in mei is de serie ten einde, komt geen vervolg, matige kritieken in amerika en weinig kijkers. Heb het ergens gelezen vanochtend.quote:Op maandag 20 september 2010 18:16 schreef Tegan het volgende:
Apart weet niet waar je dat gelezen hebt. En nog veel te vroeg om te zeggen dat de serie nu al ten einde is opgeschreven. De kijkcijfers zijn aardig goed dus hebben ze niks over te klagenquote:Op maandag 20 september 2010 20:40 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
in mei is de serie ten einde, komt geen vervolg, matige kritieken in amerika en weinig kijkers. Heb het ergens gelezen vanochtend.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHquote:
quote:
House is geen nieuwe serie...quote:Op maandag 20 september 2010 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PARTY ik heb er ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!11EINZ
Het gezicht van Marti staat mij niet aan, haar moeder is irritant.quote:Op maandag 20 september 2010 18:16 schreef Tegan het volgende:
Iets bij de overheid... in plaats van rookpauzes elke keer 10 minuten stukje serie kijkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
tssssk, tvseriejunk, wat doe jij voor werk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |