quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:28 schreef BrandX het volgende:
dexter - Zie op
criminal minds - De 23e
NCIS - de 22e
stargate universe - De 29e
Of The Office na, die niet kan tippen aan The Office UK, helemaal eensquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:37 schreef Klaploper het volgende:
Kan niet wachten op
• House - 20 septemper
• How I met your mother - 21 september al
• Two and a half man - 21 september
• The Office [US] - 24 september
• Family Guy - 26 september
• Dexter - 27 september
In 2011 weer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Weet iemand trouwens of Caprica OOIT weer begint?
On May 13, 2010, ABC renewed V for a second season which will premiere in November 2010. http://livefeed.hollywoodreporter.com/2010/05/abc-renews-v.htmlquote:
Ze stellen het steeds uit staat nu ergens voor halverwege 2011 gepland, Maar gok zelf dat we nooit wat meer van zien na zo erg lange pauze.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Weet iemand trouwens of Caprica OOIT weer begint?
Zooo jammer, goede serie. En V duurt ook nog lang zeg.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:14 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Ze stellen het steeds uit staat nu ergens voor halverwege 2011 gepland, Maar gok zelf dat we nooit wat meer van zien na zo erg lange pauze.
Heb je ook daadwerkelijk alle eps van zowel UK als US gezien. Ik heb het idee dat 9 van de 10 mensen die deze mening tentoonspreidt gewoon anderen naroept. The Office US is een briljante serie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:08 schreef twiFight het volgende:
[..]
Of The Office na, die niet kan tippen aan The Office UK, helemaal eens
Hier staat wat anders: Merlin - Nieuwe serie op de BBCquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Cancelled. Komt nog een soort film ofzo.
Oh, ik was in de veronderstelling dat je ik Heroes reactie quotte.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier staat wat anders: Merlin - Nieuwe serie op de BBC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |