Wow, iemand die positief is over Julie Benz.. hallucineer ik?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:25 schreef Mr.Silencer het volgende:
Zeer benieuwd naar:
The Event
No Ordinary Family (Michael Chiklis en Julie Benz)
The Cape en No Ordinary Familyquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 04:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wow, iemand die positief is over Julie Benz.. hallucineer ik?![]()
In Dexter was ze irritant, in Boondock Saints II verschrikkelijk. Zij was zonder overdrijven het slechtste aan heel die film. In Buffy/Angel was ze toegegeven nog wel aardig. Maar serieus, Benz reden voor enthousiasme? Naast een onmiskenbare held als Chiklis? Alsjeblieft zeg.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 04:46 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
The Cape en No Ordinary Family
[..]
Julie Benz in Buffyquote:Op zaterdag 22 mei 2010 04:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wow, iemand die positief is over Julie Benz.. hallucineer ik?![]()
Dit jaar hebben de commerciële zenders geen echte nieuwe sci-fi series voor ons in petto.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 10:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Series die ik sowieso ga volgen:
The Event (NBC)
Friends with Benefits (NBC)
The Paul Reiser Show (NBC)
Harry's Law (NBC)
Mixed Signals (FOX)
The Whole Truth (ABC)
Happy Endings (ABC)
Blue Bloods (CBS)
Heel misschien dat ik ook nog een paar eps van de volgende series ga checken
Love Bites
LoneStar
Perfect Couples
No Ordinary Family
Mr. Sunshine
The Defenders
Maar des te leuk is het als je een serie al van het prille begin volgt, en dat kan ik nu dus bij een hoop series zeggen. (HIMYM, TBBT, Gossip Girl, Chuck, bijvoorbeeld.)quote:Op zondag 23 mei 2010 19:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Van die lange lijsten die ik overal zie is alleen Terra Nova nog enigszins interessant.
Maar die ga ik ook niet gelijk volgen denk ik. Elk jaar starten er zoveel nieuwe series om al snel weer te sneuvelen. Ik heb geen zin om helemaal in een serie te komen waarna die zomaar ineens afgekapt wordt.
Hoe bedoel je.. why?quote:
Heb alle trailers gezien en die bovenstaande series lijken me i.e.i. wel wat hebbenquote:
Wat vind je specifiek leuk aan The Paul Reiser Show bedoelde ikquote:Op maandag 24 mei 2010 10:31 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb alle trailers gezien en die bovenstaande series lijken me i.e.i. wel wat hebben
Moet maar blijken of het echt wat is haha
Ooooh, ik ben weer lekker wakker bezigquote:Op maandag 24 mei 2010 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat vind je specifiek leuk aan The Paul Reiser Show bedoelde ik.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:43 schreef Intrepidity het volgende:
TVP
En kudo's aan de TS voor het mooie overzicht
Pilot wordt midseason uitgezonden, dus begin 2011 ofzo. Als je de trailer bedoelt, dat moeten we gewoon rustig afwachtenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:22 schreef Qwea het volgende:
ik heb staan ;
-outlaw
-Harry's law
-undercover
-the chase
-detroit 1-8-7
-the whole truth
-hawaii five-0
-the defenders
-blue bloods
-nikita
Criminal Minds spin-off
Wanneer komt die Criminal Minds spin-off eigenlijk uit? de pilot?
Er zit niet heel veel tussen eerlijk gezegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |