abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86254037
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:11 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

astraweb en ziggo nieuwsserver doen wat lastig, ik pak zo nog wel even de eweka server van mijn broer als test en anders maar pech. Moet ook geen uren wrk kosten, volgens mij is het ook maar een korte preview.
5 minuten inderdaad :D
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 9 september 2010 @ 21:11:14 #202
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86256285
aaah, 5 minuten maar? Dan wacht ik wel tot aflevering 1, anders zie ik alleen maar spoilers ben ik bang. Zo, 3 cd's gebrand met nieuwe series (dvd's waren op) en nu naar boven kijken op de divx speler. Dat domme ding weigert mijn dvd-rw's af te spelen en mijn dvd+r's zijn op :')
I intend to be formidably armed
pi_86268143
De eerste aflevering van Nikita heeft zeker aan mijn verwachtingen voldaan.
Leuke ontwikkelen voor een beginnende serie en gelukkig is het niet te braaf.
Wel is het jammer, maar ook logisch dat ze niet alles visueel kunnen tonen.
Nu hopen dat de serie scoort op CW. maar dat zal denk ik wel lukken met The Vampire Diaries als lead-in.

George Mason & Pyro *O*

Terriers was wel ok, maar ik zie het niet één van mijn favoriete series worden dit seizoen.
De kijkcijfers waren voor een première nogal laag.

quote:
In fast national live+same day ratings, the premiere of FX’s Terriers averaged 1.6 million total viewers and 659,000 adults 18-49 (a 0.5 rating) between 10p-11:13p. That’s a pretty small start when compared to say, the series premiere of Sons of Anarchy in September of 2008 (2.5 million total viewers and 1.55 million adults 18-49).

Things look even worse when compared to the premiere of Justified less than 6 months ago on March 16, 2010. It aired on a Tuesday at 10pm and averaged 4.16 million total viewers and 2.04 million adults 18-49.
Om de kijkcijfers wat op te krikken wordt de eerste aflevering volgende week na SoA herhaald.

[ Bericht 23% gewijzigd door Mr.Silencer op 10-09-2010 09:09:24 ]
  vrijdag 10 september 2010 @ 11:15:54 #204
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86271676
heb je dan vanacht nikita gekeken of heel vroeg in de ochtend? Ik ga hem vanavond kijken :9~

Gisteren an no ordinary family gekeken en dat was supertof, man v food was ook weer leuk (geen idee of jullie dat ook kijken, maar het is echt een leuk programma).

Die The Vampire Diaries is ook nieuw toch, is dat wat?
pi_86272024
Rond 8.00 gezien.

No Ordinary Family kijk ik wel als de HD versie te vinden is.

The Vampire Diaries zit nu in zijn tweede seizoen en had vorig seizoen de beste kijkcijfers van alle scripted series op CW.
Zelf heb ik geen idee of het ook wat is, op één scene na die ik op NL tv heb gezien.
Buffy en True Blood vind ik geweldig, maar ik weet niet in welk hokje ik deze serie echt moet plaatsen. Gevoelsmatig ging ik er automatisch vanuit dat het meer de kant opging van het zoetsappige Twilight, waar ik dus totaal niet van hou. Recensies zijn blijkbaar wel goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 10-09-2010 12:14:20 ]
pi_86273362
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:27 schreef Mr.Silencer het volgende:
Rond 8.00 gezien.

The Vampire Diaries zit nu in zijn tweede seizoen en had vorig seizoen de beste kijkcijfers van alle scripted series op CW.
Zelf heb ik geen idee of het ook wat is, op één scene na die ik NL tv heb gezien.
Buffy en True Blood vind ik geweldig, maar ik weet niet in welk hokje ik deze serie echt moet plaatsen. Gevoelsmatig ging ik er automatisch vanuit dat het meer de kant opging van het zoetsappige Twilight, waar ik dus totaal niet van hou. Recensies zijn blijkbaar wel goed.
Hij kan in het Twilight hokje ja.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_86276037
The Vampire Dairies is een soort kinderlijke versie van Buffy zonder humor. Ik vind het niet zo. Mis echt de grapjes enzo van Buffy als ik het kijk.
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:12:19 #208
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86279675
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:32 schreef Tegan het volgende:
The Vampire Dairies is een soort kinderlijke versie van Buffy zonder humor. Ik vind het niet zo. Mis echt de grapjes enzo van Buffy als ik het kijk.
mmm, das niks inderdaad. Die skip ik dan.

quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:27 schreef Mr.Silencer het volgende:
ik heb nog geen hdtv in huis, kan ik me daar in iedergeval (nog) niet aan ergeren. Maar erg leuke serie, maarja, 2 favoriete acteurs van mij erin, dan ben ik al gelijk verkocht.

Maar George Mason van 24? Zit die in Nikita, smullen vanavond dus!
pi_86280453
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:11 schreef kahlanamnell het volgende:
aaah, 5 minuten maar? Dan wacht ik wel tot aflevering 1, anders zie ik alleen maar spoilers ben ik bang. Zo, 3 cd's gebrand met nieuwe series (dvd's waren op) en nu naar boven kijken op de divx speler. Dat domme ding weigert mijn dvd-rw's af te spelen en mijn dvd+r's zijn op :')
Koop een mediaplayer :) Ben je van de schijfjes af.
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:47:30 #210
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86280925
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:34 schreef _Flea_ het volgende:
Koop een mediaplayer :) Ben je van de schijfjes af.
die staat op de verlanglijst, maar heeft niet een hele hoge prioriteit, mijn vrouw wil eerst rijlessen nemen in december en dat gaat voor (en heel goedkoop zijn ze ook niet, althans niet diegene die ik wil). Maar ik heb net een truuk gevonden om het booktype van een DVD+RW naar DVD+R om te zetten en als dat werkt is het ook wel prima, heb namelijk nog 50 lege DVD+RW schrijfjes en die kosten me dus geen extra geld.

Voor dit weekeinde heb ik op de planning om te kijken:

NFL Kickoff Special Concert 2010
WWE Superstars 2010 09 09
Nikita
Americas Next Top Model
Law And Order UK
Food Wars
Inside Grand Prix 2010 Round 14 Italy
The Farmer Wants A Wife
Man vs Wild
Rehab Party At The Hard Rock Hotel
What Chilli Wants
My Trip To Al Qaeda 2010
The Secret Lives Of Dancers
Dating in the Dark

Zit wat spul tussen wat soms al even loopt, maar ik ken het niet en ga het eens bekijken. Misschien is het wat, misschien niet. Pulp als daten en boer zoekt vrouw in het donker vind ik erg vermakelijk, eens zien hoe dat er in het buitenland uitziet.
pi_86283951
Hellcats vind ik niets. Te girly :+ .

Nikita vond ik eigenlijk wel tegenvallen. Origineel nooit gezien. Alleen het einde was wel interessant dus ik geef het nog een kansje volgende week.

Nog even over The Vampire Dairies. Ze proberen allemaal donker en mysterieus te zijn, maar het is echt te kinderlijk, de verhalen.
pi_86284649
Terriers gezien zonet en beviel me wel, leuke serie blijf ik zeker volgen.
Nikita ook gekeken en kon me niet boeien dus sla ik maar over :)
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:05:50 #213
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86290130
Zo, dvd+rw probleem opgelost, booktype zetten op dvd-r in nero als die +rw schrijven brand en mijn dvd speler maakt opeens ook 50% minder geluid bij het afspelen van die dvd's, bizar gewoon.

Dus als er meer mensen zijn zonder mediaplayer, dit werkt ook redelijk goed en is lekker goedkoop.
  vrijdag 10 september 2010 @ 21:10:44 #214
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_86293223
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:29 schreef criminal_mind het volgende:
Terriers gezien zonet en beviel me wel, leuke serie blijf ik zeker volgen.
Nikita ook gekeken en kon me niet boeien dus sla ik maar over :)
Andersom bij mij. Terriers na 5 minuten uitgezet. Geen reet aan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_86303433
Nikita ga ik wel een kans geven .Vermakelijke pilot, veel bekende gezichten van andere series en genoeg potentieel :)

De oude Birkoff was wel toffer ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_86305815
ik moet zeggen dat ik de pilot van terriers wel erg geinig vond, wel iets om een kans te geven in ieder geval..
what you see, is what you get!
pi_86306034
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:17 schreef Tim86 het volgende:

Mee eens. Plus ik heb het idee dat deze Michael zijn stem vervormd :')
Ik vond het wel gaan, ik geef het nog een kans.
pi_86306218
quote:
En de oude Michael, Nikita en Operations. (Voor zover die laatste uberhaupt een tegenhanger heeft in de nieuwe serie.) Vind Maggie Q. ongelukkig gecast als Nikita; graatmager en naar mijn mening niet bepaald aantrekkelijk. Waarschijnlijk vind ik mede daardoor ook dat de focus veel beter bij Alex (Lyndsy Fonseca) had kunnen liggen.

Zal 't toch nog even blijven volgen though. *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_86306239
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:19 schreef NotYou het volgende:

[..]

En de oude Michael, Nikita en Operations. (Voor zover die laatste uberhaupt een tegenhanger heeft in de nieuwe serie.) Vind Maggie Q. ongelukkig gecast als Nikita; graatmager en naar mijn mening niet bepaald aantrekkelijk. Waarschijnlijk vind ik mede daardoor ook dat de focus veel beter bij Alex (Lyndsy Fonseca) had kunnen liggen.

Zal 't toch nog even blijven volgen though. *O*
Vroegah. Peta Wilson :9~

pi_86306256
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:21 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Vroegah. Peta Wilson :9~

[ afbeelding ]
_O_
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 11 september 2010 @ 09:39:08 #221
3185 Adelante
To let it go now
pi_86306413
Zijn daar ooit dvd's van uitgebracht? :9
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 11 september 2010 @ 10:58:55 #222
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86307498
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:39 schreef Adelante het volgende:
Zijn daar ooit dvd's van uitgebracht? :9
op usenet is rond januari 2010 seizoen 1 t/m 3 gepost (retail versies met nl subs)

Ik heb net aflevering 1 van de serie Beast Legends bekeken (van SF Channel), maar dat is niet echt wat. Het idee is goed: onderzoeken of monsters uit legendes bestaan en ze hebben een goed team wetenschppers en zo te zien ook een aardig budget (ze reizen de hele wereld over), maar in de eerste aflevering over een reuzenoctopus willen ze er op een gegeven moment lasers opzetten en nog meer van die onzin. Ik ben gek op wetenschappelijke programma's, maar dit is het niet.

[ Bericht 40% gewijzigd door kahlanamnell op 11-09-2010 12:31:17 ]
pi_86312877
Hellcats was erg geil :9
Verder helaas weinig goede nieuwe shows. Ik ben benieuwd naar The Event, maar ik verwacht toch stiekem dat hij net zo hard gaat falen als Flashforward deed na drie afleveringen.
Misschien dat Terriers nog wel wat is, het is ten slotte een FX serie.
Ik ben blij dat er gelukkig toch nog een hoop shows beginnen, want dit is mijn lijstje voor de komende tijd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 11 september 2010 @ 19:21:28 #224
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86320452
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 14:18 schreef Seam het volgende:
Hellcats was erg geil :9
Verder helaas weinig goede nieuwe shows. Ik ben benieuwd naar The Event, maar ik verwacht toch stiekem dat hij net zo hard gaat falen als Flashforward deed na drie afleveringen.
Misschien dat Terriers nog wel wat is, het is ten slotte een FX serie.
Ik ben blij dat er gelukkig toch nog een hoop shows beginnen, want dit is mijn lijstje voor de komende tijd:
Ga je niet the chase kijken?
pi_86334510
Einde van Louie. ;( Het was oprecht een geniale serie.
  zondag 12 september 2010 @ 09:58:37 #226
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86335597
quote:
Op zondag 12 september 2010 04:43 schreef ChickenMan het volgende:
Einde van Louie. ;( Het was oprecht een geniale serie.
volgens mij is seizoen 2 al aangekondigd?

Ik heb net Nikita gezien, tja, wat kan ik erover zeggen... dat gaat het hem niet worden, Maggie Q als Nikita is natuurlijk niet goed gecast, die meid kan goed acteren, maar is te dun, heeft geen borsten en je zou wensen dat ze permanent een papieren zak over haar hoofd had zitten. En Shane West lijkt met dit kapsel een mietje, ik vind het zo ongeloofwaardig wat hij neerzet. Als hij nu zijn kop zou scheren (zie foto imdb), dan lijkt het nog wat.

Tiffany Hines, Lyndsy Fonseca en Xander Berkeley zijn natuurlijk wel tof.

Maar aangezien het allemaal gaat draaien om Maggie Q ga ik afhaken. Ik vind het gewoon niet fijn om haar in een rood badpak te zien, ik denk elk moment dat ze flauw gaat vallen en hoe ze de vechtscenes doet, met haar dunne armpje dat smaller is dan mijn pik slaat ze gasten van 2 meter en 120 kilo neer, echt :')

Einde vond ik ook wat jammer, verklappen ze opeens alles! Maar ik kijk het nog even aan, denk alleen dat dit niet een serie is die lang gaat lopen, als ik de pilot vergelijk met series als fringe, dollhouse, lost, prison break of welke andere serie dan ook die erg goed loopt, dan valt de pilot wel erg tegen (en wat rommelig).

Maar hopelijk wordt het wat beter allemaal en gaat Maggie Q naar de achtergrond en neemt Lyndsy Fonseca het van haar over.

Wat is dit trouwens (gevonden met google afbeeldingen) , komt deze scene uit een aflevering van Nikita die nog moet komen? (rechts is Lyndsy Fonseca) :9~

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door kahlanamnell op 12-09-2010 10:07:19 ]
pi_86343967
quote:
Op zondag 12 september 2010 09:58 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

volgens mij is seizoen 2 al aangekondigd?
Ik bedoel einde van dit seizoen. :P
  maandag 13 september 2010 @ 10:44:03 #228
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_86375020
A Game of Thrones promo, echt supervet:
http://www.hbo.com/video/(...)of-thrones&view=null

Begint hopelijk midseason.
pi_86375819
Weer een nieuwe serie:

Lost girl

http://www.imdb.com/title/tt1429449/
  maandag 13 september 2010 @ 12:05:11 #230
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86377407
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:44 schreef Chevalric het volgende:
A Game of Thrones promo, echt supervet:
http://www.hbo.com/video/(...)of-thrones&view=null

Begint hopelijk midseason.
ik hoop zo erg dat het niet zoiets als de serie gebasseerd op de boeken van Terry Goodkind gaat worden (serie heet Sword of truth). Maar ben bang van wel.

Maar inderdaad zeer vette serie, al dacht ik dat hij pas in 2011 komt? Of is mid season 2011?
pi_86377490
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:11 schreef davo1979 het volgende:
Weer een nieuwe serie:

Lost girl

http://www.imdb.com/title/tt1429449/
Beschrijving op RLSLOG klonk wel erg goed :)

2HD have released the season premiere of Showcase’s “Lost Girl”. A daring new series about mysterious young Bo, a succubus who drains the sexual energy of humans to feed, heal… and kill. Having survived for years alone, she now discovers she is one of the Fae creature!

In the first episode she discovers she belongs to the world of Fae; creatures of legend and folklore living among humankind in secrecy.
After I watched the pilot and as the end credits ran, one simple word slipped from my dry, chapped lips: “Buffy”. Then, a giant sigh of relief. After years of having to deal with boring-ness that is Twilight, True Blood, Vampire Diaries, there is finally a show for fans of the horror genre that has a great story, great characters, big mystery, strong female leads and most importantly NO VAMPIRES!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 13 september 2010 @ 12:12:34 #232
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86377604
Van wikipedia:

Volgens een middeleeuws joods-christelijk volksgeloof is een succubus (meervoud: succubi, van het Latijnse succubare '(er) onder liggen') een vrouwelijke demon die zich voedt met de energie en/of mannelijke hormonen van haar slachtoffers, vaak met de dood als gevolg. De mannelijke tegenhanger heet een incubus (meervoud incubi; in Latijn incubare, "Er op liggen") en zoekt vrouwelijke slachtoffers.

Zal dit niet een zoveelste tiener vampieren (lookalike) serie worden? Nouja, een lekkere meid die mannen gaat verleiden en dan leegzuigen, kan wat worden ;)
pi_86378247
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:05 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

ik hoop zo erg dat het niet zoiets als de serie gebasseerd op de boeken van Terry Goodkind gaat worden (serie heet Sword of truth). Maar ben bang van wel.

Maar inderdaad zeer vette serie, al dacht ik dat hij pas in 2011 komt? Of is mid season 2011?
quote:
HBO programming chief Michael Lombardo has stated that the series will likely debut in Spring 2011.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Game_of_Thrones_%28TV_series%29
pi_86379046
quote:

[..]

Ik kan je nu al verzekeren dat het niet zo gaat worden. Die serie heet geloof ik "Legend of the Seeker" toch? Of haal ik hem nu door de war. Dat is iig pure bagger en gewoon een soort Xena maar dan om de boeken van Goodkind heen gebouwd. A Game of Thrones gaat uitgezonden worden op HBO en dan weet je gewoon al dat het aan een bepaalde standaard gaat voldoen. Ik volg het productie proces nu al een paar jaar en ik heb hoge verwachtingen van deze serie, ook omdat ik het bron materiaal goed ken en ik weet dat het uit kan groeien tot een enorme hit.
Money won is twice as sweet as money earned.
  maandag 13 september 2010 @ 14:09:15 #235
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_86380965
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:02 schreef neilpad het volgende:

[..]

Ik kan je nu al verzekeren dat het niet zo gaat worden. Die serie heet geloof ik "Legend of the Seeker" toch? Of haal ik hem nu door de war. Dat is iig pure bagger en gewoon een soort Xena maar dan om de boeken van Goodkind heen gebouwd. A Game of Thrones gaat uitgezonden worden op HBO en dan weet je gewoon al dat het aan een bepaalde standaard gaat voldoen. Ik volg het productie proces nu al een paar jaar en ik heb hoge verwachtingen van deze serie, ook omdat ik het bron materiaal goed ken en ik weet dat het uit kan groeien tot een enorme hit.
QFT... Ik volg de ontwikkeling rondom de Game of Thrones serie nu ook al een tijd en het lijkt er op dat dit een topper gaat worden. Hopelijk haalt HBO de kosten er een beetje uit, zodat ze niet na 1 of 2 seizoenen moeten stoppen. Ik ken de boeken ook heel goed en het is inderdaad geweldig bronmateriaal.

Het is in ieder geval niet te vergelijken met Legend of the Seeker.
  maandag 13 september 2010 @ 15:59:57 #236
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86384772
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:09 schreef Chevalric het volgende:
Het is in ieder geval niet te vergelijken met Legend of the Seeker.
Dat hoop ik maar, ik vertrouw het niet meer, mijn mooie fantasyboeken verneuken. Al moet ik toegeven dat ik ook heeeeel sceptisch was over lord of the rings en dat pakte ook goed uit.

en HBO is inderdaad ^O^

ik hoop zo dat het geen losse verhalen worden, maar echt een doorlopende serie. Dat moeten ze gewoon doen, niet die bagger die ze van goodkind zijn boeken gemaakt hebben.
pi_86385156
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:59 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Dat hoop ik maar, ik vertrouw het niet meer, mijn mooie fantasyboeken verneuken. Al moet ik toegeven dat ik ook heeeeel sceptisch was over lord of the rings en dat pakte ook goed uit.

en HBO is inderdaad ^O^

ik hoop zo dat het geen losse verhalen worden, maar echt een doorlopende serie. Dat moeten ze gewoon doen, niet die bagger die ze van goodkind zijn boeken gemaakt hebben.
Ik heb HBO nog nooit op een serie met losse verhalen betrapt, dus dat gaat wel goed komen.
pi_86387032
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Beschrijving op RLSLOG klonk wel erg goed :)

2HD have released the season premiere of Showcase’s “Lost Girl”. A daring new series about mysterious young Bo, a succubus who drains the sexual energy of humans to feed, heal… and kill. Having survived for years alone, she now discovers she is one of the Fae creature!

In the first episode she discovers she belongs to the world of Fae; creatures of legend and folklore living among humankind in secrecy.
After I watched the pilot and as the end credits ran, one simple word slipped from my dry, chapped lips: “Buffy”. Then, a giant sigh of relief. After years of having to deal with boring-ness that is Twilight, True Blood, Vampire Diaries, there is finally a show for fans of the horror genre that has a great story, great characters, big mystery, strong female leads and most importantly NO VAMPIRES!
Vanmorgen aflevering 1 gekeken. Was een combi van xmen en heroes had ik het idee. Niet slecht vond ik het.

Trouwens deze "serie"is ook nieuw. Nouja meer een soort docu over het verhandelen en het tegen gaan van dolfijnen verkoop.

http://www.imdb.com/title/tt1705083/
pi_86406400
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:59 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

en HBO is inderdaad ^O^

Ze gaan gewoon het verhaal van de boeken verfilmen, en niet een episodic serie ervan maken. Legend of the Seeker werd voor de Syndication markt gemaakt, wat betekent dat afleveringen door elkaar moeten worden kunnen uitgezonden. Bij HBO is dit dus niet, dus heb er erg veel vertrouwen, en zeker met die cast.

Met het bronmateriaal wordt het vast schitterend, al denk ik dat ze na seizoen 3(boek 3) wel een eigen koers (moeten) gaan volgen. Maar eerst maar duimen dat het zover komt!

No Ordinary Family gezien en vond ik erg leuk. Ga ik zeker volgen, ben benieuwd wat voor verhalen de serie gaat vertellen.

Nikita was een misschien. Paar afleveringen checken en kijken of het boeit. Twist op het einde was aardig.
  dinsdag 14 september 2010 @ 09:59:18 #240
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86412777
Over de thrones serie ga ik me geen zorgen meer maken , http://www.rlslog.net/ is een interessante site, kende ik niet, maar gelijk in de bookmarks. Wat een geniaal idee om zo'n site te maken, als je met zoiets geld kan verdienen heb je echt de leukste baan die ik kan bedenken :Y)
pi_86415307
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:59 schreef kahlanamnell het volgende:
Over de thrones serie ga ik me geen zorgen meer maken , http://www.rlslog.net/ is een interessante site, kende ik niet, maar gelijk in de bookmarks. Wat een geniaal idee om zo'n site te maken, als je met zoiets geld kan verdienen heb je echt de leukste baan die ik kan bedenken :Y)
Leuke site, weet nog niet precies wat ik er van moet denken en wat ik ermee kan. Maar ga het eens bekijken.
pi_86415711
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:59 schreef kahlanamnell het volgende:
Mwoah, 't is vooral een van elkaar afgekeken 'concept' dat ik zelf absoluut niet als geniaal zou willen omschrijven. Om je voor de opbrengsten van advertenties nou op strafrechtelijk dermate schimmig en controversieel terrein te begeven, helemaal wanneer je woonachtig bent in de VS of alleen al met oog op het komende ACTA-verdrag.. Nee, liever niet.

Verder is het natuurlijk verwerpelijk zelf geld te verdienen aan het op grote schaal beschikbaar maken van andermans content, waarvoor jij zelf aan de makers/rechthebbenden geen cent betaald hebt laat staan dat je zelf over de vereiste rechten zou beschikken.
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:36 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Leuke site, weet nog niet precies wat ik er van moet denken en wat ik ermee kan. Maar ga het eens bekijken.
Denk er wel even aan javascript, applets, etc. uit te zetten op met name die site. Geen idee of 't tegenwoordig nog zo is maar voorheen stond één bezoekje al garant voor één of meerdere spy/adware infecties.
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:57:30 #243
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86415931
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:50 schreef NotYou het volgende:
Verder is het natuurlijk verwerpelijk zelf geld te verdienen aan het op grote schaal beschikbaar maken van andermans content,
Ik zag later pas dat je het ook van die site kan downloaden, maar ik doelde op het leuk beschrijven van nieuwe content, dat kende ik nog niet. Downloaden doe ik via usenet, gaat toch een stuk sneller.

quote:
Op maandag 13 september 2010 16:56 schreef davo1979 het volgende:
Vanmorgen aflevering 1 gekeken. Was een combi van xmen en heroes had ik het idee. Niet slecht vond ik het.
Ik weet nog niet wat ik van lost girl moet denken. Het is erg mooi gefilmd, betere shots dan de meeste series, maar er zitten wat stukken in waar ik de conversaties niet natuurlijk en vrij zwak vind overkomen en niet alle acteurs vind ik evensterk en het is mij wat onduidelijk waarom dat meisje erin blijft , ik vermoed dat ik niet helemaal tot de doelgroep behoor en als ik het zo bekijk gaat het toch wel de kant van de vampierenseries op, ik ga in iedergeval wel aflevering 2 kijken. Die 2 mannen (eentje lijkt op house, maar dan een jongere versie) en die donkere maat van hem vind ik wel tof. Als die ook in de afleveringen mee doen kan het leuk blijven.

[ Bericht 24% gewijzigd door kahlanamnell op 14-09-2010 13:47:38 ]
  woensdag 15 september 2010 @ 15:52:42 #244
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86463762

NBC Website: http://www.nbc.com/outlaw/

Net de pilot aflevering van Outlaw bekeken en als je van rechtbankverhalen houdt, dan is dit echt een hele dikke aanrader!

Echt een fantastische serie, zo te zien losstaande verhalen waar een rode draad doorheen loopt en de karakters zijn erg tof, wat minder braaf dan normaal en veel sexistische oprmekingen van Carly Pope (zat ook in Californication) erin, heerlijk.

Die blijf ik volgen.
pi_86465227
Nikita gekeken, best lachen op zich. Ff afwachten waar het heen gaat.
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 15 september 2010 @ 20:50:41 #246
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_86474572
Ik heb gisteren Lost Girl gekeken. Het is inderdaad een mix van Xmen en Heroes. Ik vond het opzich wel vermakelijk. Benieuwd hoe ze het verhaal gaan brengen :)
I picture your face.. In the back of my eyes
  woensdag 15 september 2010 @ 21:05:04 #247
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86475194
heeft iemand hier een site met kijkcijfers uit de usa?
pi_86476445
quote:

[..]

Ik denk van niet eigenlijk, HBO heeft best wel een goede reputatie in grote series, denk aan Rome.
Ik ben iig zeer benieuwd, Westeros is een geweldig Universum en het is zo'n heerlijk genadeloos zooitje slachters daar, ik kan niet wachten :D
Beneath the gold, bitter steel
pi_86538314
Lyndsy Fonseca is echt geweldig in Nikita, en ook veel knapper/strakker lichaam dan ik in eerste instantie dacht :o . Ze hebben haar in een leuk jurkje gestopt in de tweede aflevering ;) .

Maggie Q vind ik niet echt goed gecast, of een leuk persoon om naar te kijken. Veel te dun.

Tweede aflevering is een stuk beter dan de eerste.
pi_86542648
quote:
NBC's 'Event' is hot international seller

LONDON -- NBC's conspiracy thriller "The Event" has sold to almost 200 international markets ahead of its debut on Sept. 20.

Broadcasters in Canada, Africa, the U.K., Australia and the Netherlands are among those to take the show before its air date, a pace which NBC Universal TV distribution boss Belinda Menendez said was "extraordinary."

Broadcasters in a number of territories are working to fast-track their launch dates, she added.

The high-octane thriller follows Sean Walker, played by Jason Ritter, as he investigates the disappearance of his girlfriend and uncovers a global conspiracy involving the newly elected President.
pi_86551729
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:08 schreef Tegan het volgende:
Lyndsy Fonseca is echt geweldig in Nikita, en ook veel knapper/strakker lichaam dan ik in eerste instantie dacht :o . Ze hebben haar in een leuk jurkje gestopt in de tweede aflevering ;) .

Maggie Q vind ik niet echt goed gecast, of een leuk persoon om naar te kijken. Veel te dun.

Tweede aflevering is een stuk beter dan de eerste.
Ik wist het al voor de serie begon, Lyndsy is echt een prachtige dame! En ze speelt nog goed ook :) Sowieso een leuke serie tot nu toe!
  zaterdag 18 september 2010 @ 10:57:56 #253
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86565155
Vooruit, ik geef Nikita nog een kans in het kader van het wetenschappelijk onderzoek, eens zien of de beweringen op fok over haar in een andere jurk waar zijn :P

Weet iemand hoe het met de USA versie van Skins zit, die zou 1 september beginnen,maar dat is niet gebeurd en ik kan er niks over vinden?

[ Bericht 22% gewijzigd door kahlanamnell op 18-09-2010 11:19:01 ]
pi_86567346
2e aflevering van Nikita was naar mijn mening zeker de moeite waard.
Ook denk ik dat de focus steeds meer op Alex zal komen te liggen (leuke meidje!)

p.s. klopt het dat er nog geen topic rondzwerft over Nikita??
  zaterdag 18 september 2010 @ 13:15:37 #255
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86568346
Q moet er inderdaad uit, vind het niks, annorexia meid, al was het in die grijze legging in aflevering 2 nog wel te doen, ze heeft wel een lekker kontje.

Vond aflevering 2 echt veel beter dan de pilot, erg leuk en minder braaf dan dat ik dacht. Deze blijf ik volgen. Als ik het zo nu kan plaatsen gaat Q steeds meer naar de achtergrond of doet er wat bij, maar wordt de hoofdpersoon toch echt Alex en niet Q (Nikita).
pi_86576069
quote:
Nikita ga ik wel een kans geven .Vermakelijke pilot, veel bekende gezichten van andere series en genoeg potentieel :)

de oude birfoff was ook dood , ik snap niet wat hij hier weer sprinlevend doet.
en ik mis een [USA] Nikita - topic , ook ik ga het volgen

[ Bericht 2% gewijzigd door EilandjeOnline op 18-09-2010 18:23:43 ]
pi_86576198
The Event, Lone Star en Hawaii Five-O allemaal op dinsdag te downloaden :o
En dan komen er ook nog eens de openers van Chuck en HIMYM erbij :D
pi_86576221
Hellcats aflevering twee was wel een beetje matig, het kabbelt allemaal zo makkelijk voort.
pi_86577639
Ah er komen dus een paar series aan :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:14:12 #261
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86578046
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:17 schreef Seam het volgende:
Hellcats aflevering twee was wel een beetje matig, het kabbelt allemaal zo makkelijk voort.
ik heb deze nog niet gezien, eigenlijk houd ik niet van cheerleaders, zit er wat meer achter dan een higschoolsetting , bijv. een spannend verhaal ofzo?

quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:16 schreef Seam het volgende:
5 x 45 minuten, ben ik mooi 1 of 2 avondjes zoet. Ander spul erbij wat ik al kijk of wat nog gaan komen en en dan kan je elke avond wel 2 afleveringen van series kijken de hele week door _O_
pi_86578142
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:14 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

ik heb deze nog niet gezien, eigenlijk houd ik niet van cheerleaders, zit er wat meer achter dan een higschoolsetting , bijv. een spannend verhaal ofzo?
Nee dat maakt het zo middelmatig. Maar de cheerleaders zijn natuurlijk wel een genot om te zien. Ik kijk volgende aflevering nog maar als het dan niet beter wordt, houd ik het voor gezien.
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:15:43 #263
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86580065
Dan skip ik even die cheerleader serie voor nu , zit net mijn overzicht op bierdopje.com te bekijken en ik heb nu op sommige dagen 9 afleveringen op 1 dag :{ , dat is wat teveel van het goede. Maar nog wat nieuw spul moet ik even beoordelen.

Het probleem is alleen dat ik steeds nieuw spul vind als ik op nzbmatrix.com zit rond te kijken, net bijv. weer de eerste paar afleveringen van de serie Beyond Survival gedownload, dat was niet echt de bedoeling, maar die kijken we straks maar even snel als tussendoortje.
pi_86580229
Cops.L.A.C. kijk ik nu ook, een politie serie maar wat wel aardig is dat het een Australische serie is en dus... gewoon eens wat ander is.
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:00:21 #265
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86581610
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Cops.L.A.C. kijk ik nu ook, een politie serie maar wat wel aardig is dat het een Australische serie is en dus... gewoon eens wat ander is.
ik kan aflevering 2 niet als xvid vinden, zal vanavond even aflevering 1 zien en morgen op de pc aflevering 2 (is mkv bestand) en daarna aflevering 3. Wat lastig, is kennelijk een wisseling van de wacht bij het uploaden geweest en aflevering 2 is niet omgezet.

[ Bericht 28% gewijzigd door kahlanamnell op 18-09-2010 21:08:42 ]
pi_86594087
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:57 schreef kahlanamnell het volgende:
Vooruit, ik geef Nikita nog een kans in het kader van het wetenschappelijk onderzoek, eens zien of de beweringen op fok over haar in een andere jurk waar zijn :P

Weet iemand hoe het met de USA versie van Skins zit, die zou 1 september beginnen,maar dat is niet gebeurd en ik kan er niks over vinden?
Komt pas in 2011 denk ik.

En er is idd geen Nikita-topic. Voel je vrij om er een aan te maken, zo te zien is er genoeg animo voor :).
pi_86594351
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_86596914
Morgen is het de beurt aan The Event, Hawaii Five-0, Lonestar, Chase en Mike & Molly.

Ik denk dat The Event en Hawaii Five-0 wel het meest gaan scoren en Chase matig begint.
Lonestar zou weleens één van de meest kwalitatieve series van dit seizoen kunnen worden. Het is dan ook te hopen dat er een groot publiek interesse heeft.
Mike & Molly vind ik nog wat lastig om te zeggen, maar zal waarschijnlijk niet veel te klagen hebben met Two and a Half Men als lead-in.

Vanavond is eerst HBO's Boardwalk Empire aan de beurt. Ik verwacht er aardig wat van, want de pilot heeft alleen al tussen de 18 en 30 miljoen dollar gekost.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 19-09-2010 13:39:37 ]
pi_86598321
Het gaat eindelijk weer beginnen! :P
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_86598754
The Chase en Mike and Molly geef ik een kans :)
  zondag 19 september 2010 @ 19:45:00 #271
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86610172
quote:
Op zondag 19 september 2010 12:50 schreef Mr.Silencer het volgende:
Vanavond is eerst HBO's Boardwalk Empire aan de beurt. Ik verwacht er aardig wat van, want de pilot heeft alleen al tussen de 18 en 30 miljoen dollar gekost.
zo, niet mis voor een pilot. Ik moet het nog even zien of ik het wat ga vinden, afgaande op de website is het niet mijn type serie, maar we zullen zien.
  maandag 20 september 2010 @ 11:46:54 #272
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86630775
Lost Girl aflevering 2 gezien en na 5 minuten gedelete van mijn computer, wat een bagger opeens? De special effects komen uit de vuurwerkwinkel voor particulieren en alles is opeens heel nep? En het blijkt een buffy vampier teenage meiden serie geworden?

Afschuwelijk, de pilot was nog wel vermakelijk en leek niet die kant op te gaan.
pi_86632375
ja lostgirl is echt geen blijvertje, snap niet dat het zo hoog geprezen werd hier
  maandag 20 september 2010 @ 14:24:17 #274
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86635839
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:37 schreef EilandjeOnline het volgende:
ja lostgirl is echt geen blijvertje, snap niet dat het zo hoog geprezen werd hier
de pilot vond ik wel leuk, al was ik wel wat bang dat het de buffy kant op zou gaan, maar het zag er wat donker uit en een lekkere meid erin die al half naakt was, maar in aflevering 2 opeens heel neppe effecten erin, echt jaren 80 spul, ik snap het niet. Net of het geld na de pilot op was.
pi_86635859
Wat is er erg aan Buffy?
  maandag 20 september 2010 @ 15:01:58 #276
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86637212
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:24 schreef Tegan het volgende:
Wat is er erg aan Buffy?
meiden serie / tiener serie. Ik houd niet van buffy, dat is het meer ;) , al die vampierenseries vind ik trouwens niet zo.

Maar buffy is veel leuker dan deze serie en vampire diaries krijgt waarschijnlijk al een nieuw seizoen gezien de kijkcijfers en dat is ook leuker om te zien dan lost girl. Lost girl is gewoon een tegenvallertje als je aflevering 2 ziet.

Ik ga zo een media playertje kopen, ben ik klaar voor het nieuwe tv seizoen *O*
pi_86643960
Lost girl wel aardig vermaak blijf het zeker volgen, en het klopt dat het erg op buffy lijkt. Dat was ook de bedoeling en is ook zo gepromoot dus niet zo gek :D

[ Bericht 2% gewijzigd door criminal_mind op 20-09-2010 18:47:41 ]
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_86644636
Wat vinden jullie van Hellcats. Ik vind die Marti echt niet leuk gecast, heb niet zoveel met cheerleaders, maar de serie heeft wel potentie denk ik. Ik twijfel of ik het blijf volgen.
pi_86648109
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:16 schreef Tegan het volgende:
Wat vinden jullie van Hellcats. Ik vind die Marti echt niet leuk gecast, heb niet zoveel met cheerleaders, maar de serie heeft wel potentie denk ik. Ik twijfel of ik het blijf volgen.
Ik twijfel ook gewoon om het feit dat het saai en voorspelbaar begint te worden.
pi_86648379
quote:
Er zit geen echt goede achterliggende gedachte achter. De verhaallijn is nogal zwak, maar ik kan wel genieten van de cheerleaders :9
pi_86648485
Tja, series als Gossip Girl hebben ook geen sterke verhaallijnen maar blijven wel leuk om te kijken.
pi_86649412
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:44 schreef Tegan het volgende:
Tja, series als Gossip Girl hebben ook geen sterke verhaallijnen maar blijven wel leuk om te kijken.
Eerste seizoen zat er wel degelijk een grote lijn achter, laatste seizoen was inderdaad flink in verval.
pi_86650325
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:16 schreef Seam het volgende:
Morgen? Tof. Even in de gaten houden. Bedankt voor de tip.
  maandag 20 september 2010 @ 20:40:16 #284
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86651174
quote:
in mei is de serie ten einde, komt geen vervolg, matige kritieken in amerika en weinig kijkers. Heb het ergens gelezen vanochtend.
pi_86658089
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:40 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

in mei is de serie ten einde, komt geen vervolg, matige kritieken in amerika en weinig kijkers. Heb het ergens gelezen vanochtend.
Apart weet niet waar je dat gelezen hebt. En nog veel te vroeg om te zeggen dat de serie nu al ten einde is opgeschreven. De kijkcijfers zijn aardig goed dus hebben ze niks over te klagen :)
En trouwens van alle nieuwe shows die nu gaan worden uitgezonden krijgt ongeveer 70% geen 2de seizoen.
pi_86658924
Morgen House xD
Beneath the gold, bitter steel
pi_86658965
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:14 schreef Fingon het volgende:
Morgen House xD
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH *O* *O* *O* *O* :D :D :D :D O+ O+ O+ PARTY ik heb er ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!11EINZ
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_86659069
De hoofdrolspeler van The Event was bij Jay Leno. Wat een irritant mannetje is dat zeg. Blijkt de zoon van John Ritter te zijn trouwens, maar dat terzijde.

Ze lieten trouwens een seakpeak zien met CGI wat deed denken aan de haaien en duikboten in Lost. Ik mag hopen dat dat losloopt in de pilot.
pi_86659182
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:14 schreef Fingon het volgende:
Morgen House xD
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:15 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH *O* *O* *O* *O* :D :D :D :D O+ O+ O+ PARTY ik heb er ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!11EINZ
House is geen nieuwe serie...

Dat mag allemaal hier. Aftellen naar series die weer beginnen *O*
pi_86660235
Niet heel lang meer tot The Event :9
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_86660346
Net de eerste aflevering van The Boardwalk Empire gekeken .. echt een geweldige serie!! :P
pi_86661680
quote:
Het gezicht van Marti staat mij niet aan, haar moeder is irritant.
Ga ik verder kijken? nou iniedergeval nog 1 aflevering om het iniedergeval een kans gegeven te hebben :P
pi_86663318
Eerste aflevering van Hawaii Five-0 is aardig flitsend, qua verhaal was het niet denderend, maar het was verdomd vermakelijk om te zien.

The Event is nog even wennen. De spanning werd er telkens uitgehaald door het achterliggende verhaal, maar rond de 30ste minuut werd het wel interessant.

Mike & Molly had zo zijn grappige momenten, maar als geheel vond ik het niet geweldig. De donkere gasten waren misschien nog wel het grappigst.

Aflevering 2 van Lost Girl vond ik al een stuk minder.

[ Bericht 13% gewijzigd door Mr.Silencer op 21-09-2010 07:21:54 ]
pi_86663480
De eerste 5 minuten van the event vallen me nogal tegen. Ben bang dat het echt zo´n mysterieus doen om/met niets serie wordt. De montage is tenzij ze met een erg goed verhaal komen vooral hinderlijk.
Je suis Charlie Sheen
pi_86663488
"He's going to tell them... about the event!" :')
Je suis Charlie Sheen
pi_86663728
Lone Star springt er tot nu bovenuit. ^O^
Ik heb er een goed gevoel over en het zou weleens één van de betere series van dit seizoen kunnen worden.
De recensies zijn ook voor een groot deel positief.

Chase kon me eerlijk gezegd niet echt boeien.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mr.Silencer op 21-09-2010 09:03:47 ]
  dinsdag 21 september 2010 @ 09:38:08 #297
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86665130
Ik heb alles even snel binnengehaald vanochtend (lang leve de 120mbit :P ), zo hier op het werk even wat kijken als het rustig is O-)
pi_86665875
tssssk, tvseriejunk, wat doe jij voor werk ?
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:02:32 #299
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86667329
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
tssssk, tvseriejunk, wat doe jij voor werk ?
Iets bij de overheid... in plaats van rookpauzes elke keer 10 minuten stukje serie kijken :)

Chase bevalt mij wel, niet heel vernieuwend, maar dit soort spul gaat er altijd wel bij mij in. Ik had gedacht dat het een wat meer doorlopend verhaal zou zijn, maar dat is het denk ik nu niet. Ik hoop toch echt op series als lost of prison break, series met losse afleveringen zijn leuk ,maar vind ik toch iets minder dan een doorlopend verhaal.
pi_86667606
Het kutte van die nieuwe series in de USA is, dat weet ik veel hoeveel procent uiteindelijk na minder dan een seizoen gecancelled wordt.

Heb eigenlijk dit jaar ook geen tijd om er weer een hele hoop te volgen. Wacht denk ik een paar weken en kijk dan van een of twee series die overblijven alle afl. wel in 1 weekend.

Lief dagboek post...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')