5 minuten inderdaadquote:Op donderdag 9 september 2010 20:11 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
astraweb en ziggo nieuwsserver doen wat lastig, ik pak zo nog wel even de eweka server van mijn broer als test en anders maar pech. Moet ook geen uren wrk kosten, volgens mij is het ook maar een korte preview.
Om de kijkcijfers wat op te krikken wordt de eerste aflevering volgende week na SoA herhaald.quote:In fast national live+same day ratings, the premiere of FX’s Terriers averaged 1.6 million total viewers and 659,000 adults 18-49 (a 0.5 rating) between 10p-11:13p. That’s a pretty small start when compared to say, the series premiere of Sons of Anarchy in September of 2008 (2.5 million total viewers and 1.55 million adults 18-49).
Things look even worse when compared to the premiere of Justified less than 6 months ago on March 16, 2010. It aired on a Tuesday at 10pm and averaged 4.16 million total viewers and 2.04 million adults 18-49.
Hij kan in het Twilight hokje ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:27 schreef Mr.Silencer het volgende:
Rond 8.00 gezien.
No Ordinary Family kijk ik wel als de HD versie te vinden is.
The Vampire Diaries zit nu in zijn tweede seizoen en had vorig seizoen de beste kijkcijfers van alle scripted series op CW.
Zelf heb ik geen idee of het ook wat is, op één scene na die ik NL tv heb gezien.
Buffy en True Blood vind ik geweldig, maar ik weet niet in welk hokje ik deze serie echt moet plaatsen. Gevoelsmatig ging ik er automatisch vanuit dat het meer de kant opging van het zoetsappige Twilight, waar ik dus totaal niet van hou. Recensies zijn blijkbaar wel goed.
mmm, das niks inderdaad. Die skip ik dan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:32 schreef Tegan het volgende:
The Vampire Dairies is een soort kinderlijke versie van Buffy zonder humor. Ik vind het niet zo. Mis echt de grapjes enzo van Buffy als ik het kijk.
ik heb nog geen hdtv in huis, kan ik me daar in iedergeval (nog) niet aan ergeren. Maar erg leuke serie, maarja, 2 favoriete acteurs van mij erin, dan ben ik al gelijk verkocht.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:27 schreef Mr.Silencer het volgende:
No Ordinary Family kijk ik wel als de HD versie te vinden is.
Koop een mediaplayerquote:Op donderdag 9 september 2010 21:11 schreef kahlanamnell het volgende:
aaah, 5 minuten maar? Dan wacht ik wel tot aflevering 1, anders zie ik alleen maar spoilers ben ik bang. Zo, 3 cd's gebrand met nieuwe series (dvd's waren op) en nu naar boven kijken op de divx speler. Dat domme ding weigert mijn dvd-rw's af te spelen en mijn dvd+r's zijn op
die staat op de verlanglijst, maar heeft niet een hele hoge prioriteit, mijn vrouw wil eerst rijlessen nemen in december en dat gaat voor (en heel goedkoop zijn ze ook niet, althans niet diegene die ik wil). Maar ik heb net een truuk gevonden om het booktype van een DVD+RW naar DVD+R om te zetten en als dat werkt is het ook wel prima, heb namelijk nog 50 lege DVD+RW schrijfjes en die kosten me dus geen extra geld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:34 schreef _Flea_ het volgende:
Koop een mediaplayerBen je van de schijfjes af.
Andersom bij mij. Terriers na 5 minuten uitgezet. Geen reet aan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:29 schreef criminal_mind het volgende:
Terriers gezien zonet en beviel me wel, leuke serie blijf ik zeker volgen.
Nikita ook gekeken en kon me niet boeien dus sla ik maar over
Mee eens. Plus ik heb het idee dat deze Michael zijn stem vervormdquote:
En de oude Michael, Nikita en Operations. (Voor zover die laatste uberhaupt een tegenhanger heeft in de nieuwe serie.) Vind Maggie Q. ongelukkig gecast als Nikita; graatmager en naar mijn mening niet bepaald aantrekkelijk. Waarschijnlijk vind ik mede daardoor ook dat de focus veel beter bij Alex (Lyndsy Fonseca) had kunnen liggen.quote:
Vroegah. Peta Wilsonquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
En de oude Michael, Nikita en Operations. (Voor zover die laatste uberhaupt een tegenhanger heeft in de nieuwe serie.) Vind Maggie Q. ongelukkig gecast als Nikita; graatmager en naar mijn mening niet bepaald aantrekkelijk. Waarschijnlijk vind ik mede daardoor ook dat de focus veel beter bij Alex (Lyndsy Fonseca) had kunnen liggen.
Zal 't toch nog even blijven volgen though.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vroegah. Peta Wilson
[ afbeelding ]
op usenet is rond januari 2010 seizoen 1 t/m 3 gepost (retail versies met nl subs)quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:39 schreef Adelante het volgende:
Zijn daar ooit dvd's van uitgebracht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Ga je niet the chase kijken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:18 schreef Seam het volgende:
Hellcats was erg geil
Verder helaas weinig goede nieuwe shows. Ik ben benieuwd naar The Event, maar ik verwacht toch stiekem dat hij net zo hard gaat falen als Flashforward deed na drie afleveringen.
Misschien dat Terriers nog wel wat is, het is ten slotte een FX serie.
Ik ben blij dat er gelukkig toch nog een hoop shows beginnen, want dit is mijn lijstje voor de komende tijd:
volgens mij is seizoen 2 al aangekondigd?quote:Op zondag 12 september 2010 04:43 schreef ChickenMan het volgende:
Einde van Louie.Het was oprecht een geniale serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door kahlanamnell op 12-09-2010 10:07:19 ]I intend to be formidably armed
Ik bedoel einde van dit seizoen.quote:Op zondag 12 september 2010 09:58 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
volgens mij is seizoen 2 al aangekondigd?
ik hoop zo erg dat het niet zoiets als de serie gebasseerd op de boeken van Terry Goodkind gaat worden (serie heet Sword of truth). Maar ben bang van wel.quote:Op maandag 13 september 2010 10:44 schreef Chevalric het volgende:
A Game of Thrones promo, echt supervet:
http://www.hbo.com/video/(...)of-thrones&view=null
Begint hopelijk midseason.
Beschrijving op RLSLOG klonk wel erg goedquote:Op maandag 13 september 2010 11:11 schreef davo1979 het volgende:
Weer een nieuwe serie:
Lost girl
http://www.imdb.com/title/tt1429449/
quote:Op maandag 13 september 2010 12:05 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
ik hoop zo erg dat het niet zoiets als de serie gebasseerd op de boeken van Terry Goodkind gaat worden (serie heet Sword of truth). Maar ben bang van wel.
Maar inderdaad zeer vette serie, al dacht ik dat hij pas in 2011 komt? Of is mid season 2011?
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Game_of_Thrones_%28TV_series%29quote:HBO programming chief Michael Lombardo has stated that the series will likely debut in Spring 2011.
Ik kan je nu al verzekeren dat het niet zo gaat worden. Die serie heet geloof ik "Legend of the Seeker" toch? Of haal ik hem nu door de war. Dat is iig pure bagger en gewoon een soort Xena maar dan om de boeken van Goodkind heen gebouwd. A Game of Thrones gaat uitgezonden worden op HBO en dan weet je gewoon al dat het aan een bepaalde standaard gaat voldoen. Ik volg het productie proces nu al een paar jaar en ik heb hoge verwachtingen van deze serie, ook omdat ik het bron materiaal goed ken en ik weet dat het uit kan groeien tot een enorme hit.quote:Op maandag 13 september 2010 12:05 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
ik hoop zo erg dat het niet zoiets als de serie gebasseerd op de boeken van Terry Goodkind gaat worden (serie heet Sword of truth). Maar ben bang van wel.
Maar inderdaad zeer vette serie, al dacht ik dat hij pas in 2011 komt? Of is mid season 2011?
QFT... Ik volg de ontwikkeling rondom de Game of Thrones serie nu ook al een tijd en het lijkt er op dat dit een topper gaat worden. Hopelijk haalt HBO de kosten er een beetje uit, zodat ze niet na 1 of 2 seizoenen moeten stoppen. Ik ken de boeken ook heel goed en het is inderdaad geweldig bronmateriaal.quote:Op maandag 13 september 2010 13:02 schreef neilpad het volgende:
[..]
Ik kan je nu al verzekeren dat het niet zo gaat worden. Die serie heet geloof ik "Legend of the Seeker" toch? Of haal ik hem nu door de war. Dat is iig pure bagger en gewoon een soort Xena maar dan om de boeken van Goodkind heen gebouwd. A Game of Thrones gaat uitgezonden worden op HBO en dan weet je gewoon al dat het aan een bepaalde standaard gaat voldoen. Ik volg het productie proces nu al een paar jaar en ik heb hoge verwachtingen van deze serie, ook omdat ik het bron materiaal goed ken en ik weet dat het uit kan groeien tot een enorme hit.
Dat hoop ik maar, ik vertrouw het niet meer, mijn mooie fantasyboeken verneuken. Al moet ik toegeven dat ik ook heeeeel sceptisch was over lord of the rings en dat pakte ook goed uit.quote:Op maandag 13 september 2010 14:09 schreef Chevalric het volgende:
Het is in ieder geval niet te vergelijken met Legend of the Seeker.
Ik heb HBO nog nooit op een serie met losse verhalen betrapt, dus dat gaat wel goed komen.quote:Op maandag 13 september 2010 15:59 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar, ik vertrouw het niet meer, mijn mooie fantasyboeken verneuken. Al moet ik toegeven dat ik ook heeeeel sceptisch was over lord of the rings en dat pakte ook goed uit.
en HBO is inderdaad
ik hoop zo dat het geen losse verhalen worden, maar echt een doorlopende serie. Dat moeten ze gewoon doen, niet die bagger die ze van goodkind zijn boeken gemaakt hebben.
Vanmorgen aflevering 1 gekeken. Was een combi van xmen en heroes had ik het idee. Niet slecht vond ik het.quote:Op maandag 13 september 2010 12:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beschrijving op RLSLOG klonk wel erg goed
2HD have released the season premiere of Showcase’s “Lost Girl”. A daring new series about mysterious young Bo, a succubus who drains the sexual energy of humans to feed, heal… and kill. Having survived for years alone, she now discovers she is one of the Fae creature!
In the first episode she discovers she belongs to the world of Fae; creatures of legend and folklore living among humankind in secrecy.
After I watched the pilot and as the end credits ran, one simple word slipped from my dry, chapped lips: “Buffy”. Then, a giant sigh of relief. After years of having to deal with boring-ness that is Twilight, True Blood, Vampire Diaries, there is finally a show for fans of the horror genre that has a great story, great characters, big mystery, strong female leads and most importantly NO VAMPIRES!
Ze gaan gewoon het verhaal van de boeken verfilmen, en niet een episodic serie ervan maken. Legend of the Seeker werd voor de Syndication markt gemaakt, wat betekent dat afleveringen door elkaar moeten worden kunnen uitgezonden. Bij HBO is dit dus niet, dus heb er erg veel vertrouwen, en zeker met die cast.quote:Op maandag 13 september 2010 15:59 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar, ik vertrouw het niet meer, mijn mooie fantasyboeken verneuken. Al moet ik toegeven dat ik ook heeeeel sceptisch was over lord of the rings en dat pakte ook goed uit.
en HBO is inderdaad
ik hoop zo dat het geen losse verhalen worden, maar echt een doorlopende serie. Dat moeten ze gewoon doen, niet die bagger die ze van goodkind zijn boeken gemaakt hebben.
Leuke site, weet nog niet precies wat ik er van moet denken en wat ik ermee kan. Maar ga het eens bekijken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:59 schreef kahlanamnell het volgende:
Over de thrones serie ga ik me geen zorgen meer maken , http://www.rlslog.net/ is een interessante site, kende ik niet, maar gelijk in de bookmarks. Wat een geniaal idee om zo'n site te maken, als je met zoiets geld kan verdienen heb je echt de leukste baan die ik kan bedenken![]()
Mwoah, 't is vooral een van elkaar afgekeken 'concept' dat ik zelf absoluut niet als geniaal zou willen omschrijven. Om je voor de opbrengsten van advertenties nou op strafrechtelijk dermate schimmig en controversieel terrein te begeven, helemaal wanneer je woonachtig bent in de VS of alleen al met oog op het komende ACTA-verdrag.. Nee, liever niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:59 schreef kahlanamnell het volgende:
Over de thrones serie ga ik me geen zorgen meer maken , http://www.rlslog.net/ is een interessante site, kende ik niet, maar gelijk in de bookmarks. Wat een geniaal idee om zo'n site te maken, als je met zoiets geld kan verdienen heb je echt de leukste baan die ik kan bedenken![]()
Denk er wel even aan javascript, applets, etc. uit te zetten op met name die site. Geen idee of 't tegenwoordig nog zo is maar voorheen stond één bezoekje al garant voor één of meerdere spy/adware infecties.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:36 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Leuke site, weet nog niet precies wat ik er van moet denken en wat ik ermee kan. Maar ga het eens bekijken.
Ik zag later pas dat je het ook van die site kan downloaden, maar ik doelde op het leuk beschrijven van nieuwe content, dat kende ik nog niet. Downloaden doe ik via usenet, gaat toch een stuk sneller.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:50 schreef NotYou het volgende:
Verder is het natuurlijk verwerpelijk zelf geld te verdienen aan het op grote schaal beschikbaar maken van andermans content,
Ik weet nog niet wat ik van lost girl moet denken. Het is erg mooi gefilmd, betere shots dan de meeste series, maar er zitten wat stukken in waar ik de conversaties niet natuurlijk en vrij zwak vind overkomen en niet alle acteurs vind ik evensterk en het is mij wat onduidelijk waarom dat meisje erin blijft , ik vermoed dat ik niet helemaal tot de doelgroep behoor en als ik het zo bekijk gaat het toch wel de kant van de vampierenseries op, ik ga in iedergeval wel aflevering 2 kijken. Die 2 mannen (eentje lijkt op house, maar dan een jongere versie) en die donkere maat van hem vind ik wel tof. Als die ook in de afleveringen mee doen kan het leuk blijven.quote:Op maandag 13 september 2010 16:56 schreef davo1979 het volgende:
Vanmorgen aflevering 1 gekeken. Was een combi van xmen en heroes had ik het idee. Niet slecht vond ik het.
Ik denk van niet eigenlijk, HBO heeft best wel een goede reputatie in grote series, denk aan Rome.quote:Op maandag 13 september 2010 12:05 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
quote:NBC's 'Event' is hot international seller
LONDON -- NBC's conspiracy thriller "The Event" has sold to almost 200 international markets ahead of its debut on Sept. 20.
Broadcasters in Canada, Africa, the U.K., Australia and the Netherlands are among those to take the show before its air date, a pace which NBC Universal TV distribution boss Belinda Menendez said was "extraordinary."
Broadcasters in a number of territories are working to fast-track their launch dates, she added.
The high-octane thriller follows Sean Walker, played by Jason Ritter, as he investigates the disappearance of his girlfriend and uncovers a global conspiracy involving the newly elected President.
Ik wist het al voor de serie begon, Lyndsy is echt een prachtige dame! En ze speelt nog goed ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:08 schreef Tegan het volgende:
Lyndsy Fonseca is echt geweldig in Nikita, en ook veel knapper/strakker lichaam dan ik in eerste instantie dacht. Ze hebben haar in een leuk jurkje gestopt in de tweede aflevering
.
Maggie Q vind ik niet echt goed gecast, of een leuk persoon om naar te kijken. Veel te dun.
Tweede aflevering is een stuk beter dan de eerste.
de oude birfoff was ook dood , ik snap niet wat hij hier weer sprinlevend doet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:17 schreef Tim86 het volgende:
Nikita ga ik wel een kans geven .Vermakelijke pilot, veel bekende gezichten van andere series en genoeg potentieel
De oude Birkoff was wel toffer
ik heb deze nog niet gezien, eigenlijk houd ik niet van cheerleaders, zit er wat meer achter dan een higschoolsetting , bijv. een spannend verhaal ofzo?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:17 schreef Seam het volgende:
Hellcats aflevering twee was wel een beetje matig, het kabbelt allemaal zo makkelijk voort.
5 x 45 minuten, ben ik mooi 1 of 2 avondjes zoet. Ander spul erbij wat ik al kijk of wat nog gaan komen en en dan kan je elke avond wel 2 afleveringen van series kijken de hele week doorquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:16 schreef Seam het volgende:
The Event, Lone Star en Hawaii Five-O allemaal op dinsdag te downloaden
En dan komen er ook nog eens de openers van Chuck en HIMYM erbij
Nee dat maakt het zo middelmatig. Maar de cheerleaders zijn natuurlijk wel een genot om te zien. Ik kijk volgende aflevering nog maar als het dan niet beter wordt, houd ik het voor gezien.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:14 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
ik heb deze nog niet gezien, eigenlijk houd ik niet van cheerleaders, zit er wat meer achter dan een higschoolsetting , bijv. een spannend verhaal ofzo?
ik kan aflevering 2 niet als xvid vinden, zal vanavond even aflevering 1 zien en morgen op de pc aflevering 2 (is mkv bestand) en daarna aflevering 3. Wat lastig, is kennelijk een wisseling van de wacht bij het uploaden geweest en aflevering 2 is niet omgezet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Cops.L.A.C. kijk ik nu ook, een politie serie maar wat wel aardig is dat het een Australische serie is en dus... gewoon eens wat ander is.
Komt pas in 2011 denk ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:57 schreef kahlanamnell het volgende:
Vooruit, ik geef Nikita nog een kans in het kader van het wetenschappelijk onderzoek, eens zien of de beweringen op fok over haar in een andere jurk waar zijn
Weet iemand hoe het met de USA versie van Skins zit, die zou 1 september beginnen,maar dat is niet gebeurd en ik kan er niks over vinden?
zo, niet mis voor een pilot. Ik moet het nog even zien of ik het wat ga vinden, afgaande op de website is het niet mijn type serie, maar we zullen zien.quote:Op zondag 19 september 2010 12:50 schreef Mr.Silencer het volgende:
Vanavond is eerst HBO's Boardwalk Empire aan de beurt. Ik verwacht er aardig wat van, want de pilot heeft alleen al tussen de 18 en 30 miljoen dollar gekost.
de pilot vond ik wel leuk, al was ik wel wat bang dat het de buffy kant op zou gaan, maar het zag er wat donker uit en een lekkere meid erin die al half naakt was, maar in aflevering 2 opeens heel neppe effecten erin, echt jaren 80 spul, ik snap het niet. Net of het geld na de pilot op was.quote:Op maandag 20 september 2010 12:37 schreef EilandjeOnline het volgende:
ja lostgirl is echt geen blijvertje, snap niet dat het zo hoog geprezen werd hier
meiden serie / tiener serie. Ik houd niet van buffy, dat is het meerquote:
Ik twijfel ook gewoon om het feit dat het saai en voorspelbaar begint te worden.quote:Op maandag 20 september 2010 18:16 schreef Tegan het volgende:
Wat vinden jullie van Hellcats. Ik vind die Marti echt niet leuk gecast, heb niet zoveel met cheerleaders, maar de serie heeft wel potentie denk ik. Ik twijfel of ik het blijf volgen.
Er zit geen echt goede achterliggende gedachte achter. De verhaallijn is nogal zwak, maar ik kan wel genieten van de cheerleadersquote:Op maandag 20 september 2010 18:16 schreef Tegan het volgende:
Wat vinden jullie van Hellcats. Ik vind die Marti echt niet leuk gecast, heb niet zoveel met cheerleaders, maar de serie heeft wel potentie denk ik. Ik twijfel of ik het blijf volgen.
Eerste seizoen zat er wel degelijk een grote lijn achter, laatste seizoen was inderdaad flink in verval.quote:Op maandag 20 september 2010 19:44 schreef Tegan het volgende:
Tja, series als Gossip Girl hebben ook geen sterke verhaallijnen maar blijven wel leuk om te kijken.
Morgen? Tof. Even in de gaten houden. Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:16 schreef Seam het volgende:
The Event, Lone Star en Hawaii Five-O allemaal op dinsdag te downloaden
En dan komen er ook nog eens de openers van Chuck en HIMYM erbij
in mei is de serie ten einde, komt geen vervolg, matige kritieken in amerika en weinig kijkers. Heb het ergens gelezen vanochtend.quote:Op maandag 20 september 2010 18:16 schreef Tegan het volgende:
Apart weet niet waar je dat gelezen hebt. En nog veel te vroeg om te zeggen dat de serie nu al ten einde is opgeschreven. De kijkcijfers zijn aardig goed dus hebben ze niks over te klagenquote:Op maandag 20 september 2010 20:40 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
in mei is de serie ten einde, komt geen vervolg, matige kritieken in amerika en weinig kijkers. Heb het ergens gelezen vanochtend.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHquote:
quote:
House is geen nieuwe serie...quote:Op maandag 20 september 2010 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PARTY ik heb er ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!11EINZ
Het gezicht van Marti staat mij niet aan, haar moeder is irritant.quote:Op maandag 20 september 2010 18:16 schreef Tegan het volgende:
Iets bij de overheid... in plaats van rookpauzes elke keer 10 minuten stukje serie kijkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
tssssk, tvseriejunk, wat doe jij voor werk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |