abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81695888
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:08 schreef Symer het volgende:
Goed topic. Hier staat een mooi overzicht van alle trailers:

http://www.youtube.com/user/SerienNetwork#g/c/23D2003C9A1806C1
Thanks .
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:13 schreef dutch-treat het volgende:
Tot nu toe ga ik voor NBC (The Event, Chase en The Cape).

Dat 'Nikita' op de CW is dus een remake van 'La Femme Nikita'!? Ik vond die laatste geweldig en ik heb eigenlijk totaal geen behoefte aan een nieuwe versie.
. Ken het origineel niet, La Femme Nikita is volgens mij ookal een remake trouwens.
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:22:51 #27
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_81696061
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:20 schreef Tegan het volgende:
. Ken het origineel niet, La Femme Nikita is volgens mij ookal een remake trouwens.
Klopt is een remake van een speelfilm uit begin jaren '90 (?), maar de TV serie was top imo
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_81696371
Ok, nu staan overal trailers bij, waar al trailers voor bestaan. Law & Order: Los Angeles, Terra Nova en de Criminal Minds spin-off zijn nog in de maak.

Nu even zelf trailers kijken .
pi_81696564
tvp en bedankt voor de het overzicht
pi_81696582
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef dutch-treat het volgende:

[..]

Klopt is een remake van een speelfilm uit begin jaren '90 (?), maar de TV serie was top imo
1990 dacht ik. Ken de film en de serie nog niet, maar het genre spreekt me wel erg aan. Dus ik ga het wel kijken, die serie is al best oud.
pi_81698038
My Generation's trailer is ook wel leuk.

Off The Map vind ik niets.

[ Bericht 32% gewijzigd door Tegan op 20-05-2010 22:58:50 ]
pi_81702139
Nikita
$#*! My Dad Says
The Defenders
Hawaii Five-O
The Cape
Undercovers
Chase
The Event
Criminal Minds spin-off
TerraNova

Dat wordt hem voor mij
Ik vond de jaren 90 Nikita serie echt geweldig dus ik ben bang dat deze nieuwe niet voor mij is. Toch even checken.
pi_81704111
Erg mooi overzicht goed gedaan

ben alleen geïnteresseerd in ride along, running wilde, law and order los angeles en criminal minds 2.0
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  vrijdag 21 mei 2010 @ 02:00:41 #34
6941 APK
Factual, I think.
pi_81704177
Oh dear, zit vast wel iets leuks tussen maar ik moet nog zoveel kijken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_81704685
Na wat trailers te hebben gezien en nagedacht, mijn nieuwe lijstje.

Sowieso proberen

Undercovers
Law & Order: Los Angeles
Love Bites
Friends With Benefits
Perfect Couples
Mike And Molly
Nikita
Better Together

Twijfel
Harry's Law
Mixed Signals
Bob's Burgers
Terra Nova
No Ordinary Family
$#*! My Dad Says
My Generation

The Whole Truth
Off The Map
Mr Sunshine
Hellcats

Nou, acht series proberen dat is best een acceptabel aantal .

[ Bericht 1% gewijzigd door Tegan op 21-05-2010 12:11:19 ]
pi_81704751
op imdb staat Terra Nova voor 2012. Zijn er bronnen dat het eerder uitkomt?
pi_81704825
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 02:51 schreef editoor het volgende:
op imdb staat Terra Nova voor 2012. Zijn er bronnen dat het eerder uitkomt?
quote:
By far, the network’s most ambitious project for next season is Terra Nova, a high-concept drama from the auspices of Steven Spielberg, ex-Fox Chairman Peter Chernin, agent-turned-producer Aaron Kaplan and scribe Brannon Braga (24). The prehistoric, time-traveling drama is in pre-production and has yet to be cast but Reilly says they’ve already hired the production designer from Avatar to work on the special effects (the show will feature dinosaurs). Because of the size of the production — it is expected to shoot in Hawaii — the show has yet to earn a time slot on the midseason schedule.
Bron: http://hollywoodinsider.e(...)e-schedule-for-fall/

Plus het feit dat het gepresenteerd werd tijdens de fall 2010/season 2010-2011 schedule presentatie van Fox.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 04:00:09 #38
155103 Reanimation
Golden State!
pi_81705023
Tvp, Moet zeggen dat ik de line-up van NBC veelbelovend vind!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 04:11:13 #39
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_81705060
Tvp voor reviews tzt.
pi_81705099
Outsourced lijkt me wel wat, moet de andere trailers nog bekijken
pi_81705103
Props voor het maken van het overzicht.

Als ik het zo bekijk is sowieso minimaal driekwart absolute bagger.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 21 mei 2010 @ 06:55:35 #42
236046 NotYou
tigerblood
pi_81705370
Onaangenaam verrast hierdoor. Veruit het merendeel lijkt me zo op het eerste gezicht niets/crap. En yet another Law & Order, really?

Toch zijn er een paar series waarvan ik iig de pilots zal checken:

• Outlaw
  • Ride-Along (Shawn Ryan Al doet de plotomschrijving me weinig. )
  • Terra-Nova (Puur uit nieuwsgierigheid, ik verwacht er verder weinig van. " an epic family adventure" )
  • Nikita (Zal probably een verkrachting blijken van jeugdsentiment maar ach, wat doe je eraan. )
    quote:
    Plot What if there was a cover-up so big that even the President was on a need-to-know basis? And what if some average guy stumbled upon the truth - a secret so powerful it could literally change the course of humanity? You think that guy would stand a chance of survival? From Nick Wauters (The 4400, Eureka) and Steve Stark (Medium) comes a suspense-filled journey where the answers only lead to bigger questions.
    Cast Jason Ritter as Sean Walker, Sarah Roemer as Leila Buchanan, Scott Patterson as Mark Buchanan, Blair Underwood as President Eli Martinez, Zeljko Ivanek as Blake Sterling, Taylor Cole as Vicky Wallace, Laura Innes as Sophia Gavras
    Executive producers Steve Stark (Medium), Evan Katz (24), Nick Wauters (Eureka, The 4400), Jeffrey Reiner (Friday Night Lights)
    Links http://www.nbc.com/the-event/
    Dat is probably zo omdat de president hierin een vrouw is. En latijns-amerikaans. Yay minorities! Was dan all the way gegaan en had er een homoseksuele Congolese albino lilliputter van gemaakt, die dan in de loop van het eerste seizoen mooi zou kunnen ontdekken dat hij eigenlijk als hermafrodiet te wereld was gekomen maar op aandringen van zijn ouders tot man gemaakt is omdat hij/zij zo meer kansen zou krijgen in de wereld.

Politiek correcte crap. En crap in het algemeen trouwens. Wat een bedroevend nieuw aanbod dit jaar. Wellicht dat de trailers een positiever beeld schetsen maar vooralsnog zie ik 't somber in.
  • Je suis Charlie Sheen
    pi_81709776
    Ik vind Hawaii Five-O er erg tof en duur uitzien

Heb eigenlijk niks met de zoveelste Cop/Courthouse/Medical-shows, maar misschien dat ik HFO een kansje geef (wegens Hawaii en Daniel Dae Kim).

Straks de rest even bekijken.
      vrijdag 21 mei 2010 @ 10:51:50 #44
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_81710047
    Mooie lijst, ik ga binnenkort eens mijn lijstje maken!
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_81712648
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 10:44 schreef Symer het volgende:
    Ik vind Hawaii Five-O er erg tof en duur uitzien

Heb eigenlijk niks met de zoveelste Cop/Courthouse/Medical-shows, maar misschien dat ik HFO een kansje geef (wegens Hawaii en Daniel Dae Kim).

Straks de rest even bekijken.
    HFO?
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 06:55 schreef NotYou het volgende:
    Onaangenaam verrast hierdoor. Veruit het merendeel lijkt me zo op het eerste gezicht niets/crap. En yet another Law & Order, really?

Toch zijn er een paar series waarvan ik iig de pilots zal checken:

• Outlaw
  • Ride-Along (Shawn Ryan Al doet de plotomschrijving me weinig. )
  • Terra-Nova (Puur uit nieuwsgierigheid, ik verwacht er verder weinig van. " an epic family adventure" )
  • Nikita (Zal probably een verkrachting blijken van jeugdsentiment maar ach, wat doe je eraan. )
    [..]

Dat is probably zo omdat de president hierin een vrouw is. En latijns-amerikaans. Yay minorities! Was dan all the way gegaan en had er een homoseksuele Congolese albino lilliputter van gemaakt, die dan in de loop van het eerste seizoen mooi zou kunnen ontdekken dat hij eigenlijk als hermafrodiet te wereld was gekomen maar op aandringen van zijn ouders tot man gemaakt is omdat hij/zij zo meer kansen zou krijgen in de wereld.

Politiek correcte crap. En crap in het algemeen trouwens. Wat een bedroevend nieuw aanbod dit jaar. Wellicht dat de trailers een positiever beeld schetsen maar vooralsnog zie ik 't somber in.
  • Meet Blair Onderwood.

Hij was tevens die gruwelijk sexy sportarts met wie Miranda een hele tijd neukte in SATC . Ik val niet zo snel op negers maar damn wat is hij lekker in die afleveringen.

.
    pi_81712750
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 11:52 schreef Tegan het volgende:

[..]

HFO?
    Hawaii Five-O.
      vrijdag 21 mei 2010 @ 11:57:03 #47
    236046 NotYou
    tigerblood
    pi_81712855
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 11:52 schreef Tegan het volgende:

[..]

HFO?
    [..]

Meet Blair Onderwood.

[ afbeelding ]

Hij was tevens die gruwelijk sexy sportarts met wie Miranda een hele tijd neukte in SATC . Ik val niet zo snel op negers maar damn wat is hij lekker in die afleveringen.

.
    Would not have guessed. Twijfelde er gezien de naam van het personage nog over de acteur op te zoeken op imdb maar besloot mezelf de moeite te besparen.
    Je suis Charlie Sheen
    pi_81713073
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 11:57 schreef NotYou het volgende:

[..]

Would not have guessed. Twijfelde er gezien de naam van het personage nog over de acteur op te zoeken op imdb maar besloot mezelf de moeite te besparen.
    En de trailer niet bekeken, foei! .
      vrijdag 21 mei 2010 @ 14:16:11 #49
    74484 flyguy
    Full of Dutch Courage
    pi_81719124
    Top OP
    The more debt, the better
    pi_81732877
    Zeer benieuwd naar:
    The Event
    No Ordinary Family (Michael Chiklis en Julie Benz )
    Hawaii Five-O (Grace Park )
    The Cape (Summer Glau )
    Friends With Benefits
    MIke And Molly
    Terra Nova

Ga ik waarschijnlijk wel volgen:
    Ride-Along (Shawn Ryan)
    Blue Bloods (Sopranos-achtige politieserie)
    Undercovers
    Love Bites
    My Generation
    Nikita
    Criminal Minds Spin-Off

Ga ik heel misschien kijken:
    Detroit 1-8-7
    Perfect Couples
    Chase
    Mixed Signals
    Happy Endings
    Raising Hope