Thanksquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:08 schreef Symer het volgende:
Goed topic. Hier staat een mooi overzicht van alle trailers:
http://www.youtube.com/user/SerienNetwork#g/c/23D2003C9A1806C1
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:13 schreef dutch-treat het volgende:
Tot nu toe ga ik voor NBC (The Event, Chase en The Cape).
Dat 'Nikita' op de CW is dus een remake van 'La Femme Nikita'!? Ik vond die laatste geweldig en ik heb eigenlijk totaal geen behoefte aan een nieuwe versie.
Klopt is een remake van een speelfilm uit begin jaren '90 (?), maar de TV serie was top imoquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:20 schreef Tegan het volgende:
. Ken het origineel niet, La Femme Nikita is volgens mij ookal een remake trouwens.
1990 dacht ik. Ken de film en de serie nog niet, maar het genre spreekt me wel erg aan. Dus ik ga het wel kijken, die serie is al best oud.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Klopt is een remake van een speelfilm uit begin jaren '90 (?), maar de TV serie was top imo
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:51 schreef editoor het volgende:
op imdb staat Terra Nova voor 2012. Zijn er bronnen dat het eerder uitkomt?
Bron: http://hollywoodinsider.e(...)e-schedule-for-fall/quote:By far, the network’s most ambitious project for next season is Terra Nova, a high-concept drama from the auspices of Steven Spielberg, ex-Fox Chairman Peter Chernin, agent-turned-producer Aaron Kaplan and scribe Brannon Braga (24). The prehistoric, time-traveling drama is in pre-production and has yet to be cast but Reilly says they’ve already hired the production designer from Avatar to work on the special effects (the show will feature dinosaurs). Because of the size of the production — it is expected to shoot in Hawaii — the show has yet to earn a time slot on the midseason schedule.
Dat is probably zo omdat de president hierin een vrouw is.quote:Plot What if there was a cover-up so big that even the President was on a need-to-know basis? And what if some average guy stumbled upon the truth - a secret so powerful it could literally change the course of humanity? You think that guy would stand a chance of survival? From Nick Wauters (The 4400, Eureka) and Steve Stark (Medium) comes a suspense-filled journey where the answers only lead to bigger questions.
Cast Jason Ritter as Sean Walker, Sarah Roemer as Leila Buchanan, Scott Patterson as Mark Buchanan, Blair Underwood as President Eli Martinez, Zeljko Ivanek as Blake Sterling, Taylor Cole as Vicky Wallace, Laura Innes as Sophia Gavras
Executive producers Steve Stark (Medium), Evan Katz (24), Nick Wauters (Eureka, The 4400), Jeffrey Reiner (Friday Night Lights)
Links http://www.nbc.com/the-event/
HFO?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:44 schreef Symer het volgende:
Ik vind Hawaii Five-O er erg tof en duur uitzien![]()
Heb eigenlijk niks met de zoveelste Cop/Courthouse/Medical-shows, maar misschien dat ik HFO een kansje geef (wegens Hawaii en Daniel Dae Kim).
Straks de rest even bekijken.
Meet Blair Onderwood.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 06:55 schreef NotYou het volgende:
Onaangenaam verrast hierdoor. Veruit het merendeel lijkt me zo op het eerste gezicht niets/crap. En yet another Law & Order, really?![]()
Toch zijn er een paar series waarvan ik iig de pilots zal checken:Outlaw Ride-Along (Shawn Ryan Al doet de plotomschrijving me weinig.
)
Terra-Nova (Puur uit nieuwsgierigheid, ik verwacht er verder weinig van. " an epic family adventure" )
Nikita (Zal probably een verkrachting blijken van jeugdsentiment maar ach, wat doe je eraan. )
[..]
Dat is probably zo omdat de president hierin een vrouw is.En latijns-amerikaans. Yay minorities! Was dan all the way gegaan en had er een homoseksuele Congolese albino lilliputter van gemaakt, die dan in de loop van het eerste seizoen mooi zou kunnen ontdekken dat hij eigenlijk als hermafrodiet te wereld was gekomen maar op aandringen van zijn ouders tot man gemaakt is omdat hij/zij zo meer kansen zou krijgen in de wereld.
Politiek correcte crap.En crap in het algemeen trouwens. Wat een bedroevend nieuw aanbod dit jaar. Wellicht dat de trailers een positiever beeld schetsen maar vooralsnog zie ik 't somber in.
![]()
Would not have guessed.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
HFO?
[..]
Meet Blair Onderwood.
[ afbeelding ]
Hij was tevens die gruwelijk sexy sportarts met wie Miranda een hele tijd neukte in SATC. Ik val niet zo snel op negers maar damn wat is hij lekker in die afleveringen.
.
En de trailer niet bekeken, foei!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Would not have guessed.Twijfelde er gezien de naam van het personage nog over de acteur op te zoeken op imdb maar besloot mezelf de moeite te besparen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |