abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81685938
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:06 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

It takes one to know one

Volgens mij heb ik al meer dan genoeg laten zien dat ik de discussie wil voeren. Jij bent diegene die het steeds uit de weg gaat, ook nu weer, en dan maar op de man gaat spelen.
Ik ga niks uit de weg, alleen de discussie valt niet echt te voeren op zo'n manier. Ik zeg A en jij zegt daarna altijd B. No matter what. Als je uberhaupt al een reactie geeft op hetgeen ik zeg. Meestal lul je er omheen of verdraai je hetgeen ik zeg de andere kant op zodat jij precies het tegenovergestelde zegt.

Ik begin te denken dat je gewoon zit te trollen hier.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 19:11:19 ]
pi_81686087
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Juist.

Al zou de pancake theorie kloppen, dan had die core voor een heel groot deel gewoon nog fier overeind moeten staan. Waar was die core, nadat het gebouw was ingestort? Stalen balken verpulveren niet.

Genoeg staal dat niet verpulverd is.

Nog tientallen andere foto's daarvan op de site http://hereisnewyork.org
Leaf
pi_81686147
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:13 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Genoeg staal dat niet verpulverd is.

Nog tientallen andere foto's daarvan op de site http://hereisnewyork.org
Ik zie maar weinig core daar op die foto's.

Dat staal wat je ziet zijn kleine stukken en zijn er duidelijk bij gefotosoept.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 19:14:55 ]
pi_81686154
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ga niks uit de weg, alleen de discussie valt niet echt te voeren op zo'n manier. Ik zeg A en jij zegt daarna altijd B. No matter what. Als je uberhaupt al een reactie geeft op hetgeen ik zeg. Meestal lul je er omheen of verdraai je hetgeen ik zeg de andere kant op zodat jij precies het tegenovergestelde zegt.

Ik begin te denken dat je gewoon zit te trollen hier.
Je denkt maar wat je wilt denken.
Als jij hier onzin loopt te verkopen, dan reageer ik daar op. Of niet.
Leaf
pi_81686179
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heb je alle 100'den foto's al gezien?
Heb je snel gedaan.

En hoe moet die core er dan wel uitzien?
Leaf
pi_81686231
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Heb je alle 100'den foto's al gezien?
Heb je snel gedaan.

En hoe moet die core er dan wel uitzien?
Nee.. ik heb 1 keer gesrcolled en toen dacht ik meteen.. not that shit again.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 19:18:21 ]
pi_81686251
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat staal wat je ziet zijn kleine stukken en zijn er duidelijk bij gefotosoept.
Hiermee toon je maar weer eens aan dat je alleen maar ziet wat je wilt zien. Al het andere is nep, vervalst of gelogen.
Leaf
pi_81686273
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee.. ik heb 1 keer gesrcolled en toen dacht ik meteen.. not that shit again.
En dan toch lopen janken dat er nog zoveel vragen zijn. Blijkbaar wil je die vragen helemaal niet beantwoord zien.
Leaf
pi_81686329
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:16 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Hiermee toon je maar weer eens aan dat je alleen maar ziet wat je wilt zien. Al het andere is nep, vervalst of gelogen.
Man man...rustig... ik zit alleen maar een beetje te zieken nu

Nee... ff serieus. Bij die core stel ik me een aantal recht omhoog wijzende massieve balken voor. Maar die zijn allemaal weg.

Kijk eens naar die achterste...

mooi schuin "afgebroken". Precies zoals Jowenko het omschreef.

Mooi op dezelfde hoogte ook allemaal.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 19:24:22 ]
pi_81686500
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee... ff serieus. Bij die core stel ik me een aantal recht omhoog wijzende massieve balken voor. Maar die zijn allemaal weg.

[ afbeelding ]
Vind je het gek dat die balken niet allemaal recht overeind staan, er is 10.000den ton aan beton en staal bovenop gedonderd
Leaf
pi_81686682
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kijk eens naar die achterste...

mooi schuin "afgebroken". Precies zoals Jowenko het omschreef.
Not that shit again....
Dat zijn foto's die zijn genomen tijdens de sloop. Niet vlak na het instorten.

De balken zijn zo schuin afgezaagd om te zorgen dat ze een bepaalde richting opvallen bij het opruimen van het puin.
Leaf
pi_81686691
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:21 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Vind je het gek dat die balken niet allemaal recht overeind staan, er is 10.000den ton aan beton en staal bovenop gedonderd
Niet allemaal zou moeten zijn... allemaal niet!! Als er enkelen 'verdwenen' waren, dan vind ik het niet zo gek. Nu is echter die hele core geminimaliseerd tot een meter of 2.
pi_81686730
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:25 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Not that shit again....
Dat zijn foto's die zijn genomen tijdens de sloop. Niet vlak na het instorten.

De balken zijn zo schuin afgezaagd om te zorgen dat ze een bepaalde richting opvallen bij het opruimen van het puin.
Wat doen brandweermannen op een sloopsite?

Bovendien.. de boel rookt daar nog. Denk je nou echt dat ze daar al met snijbranders in de weer zijn geweest om op te gaan ruimen?

Die gasten staan daar echt nog zo van: "What the hell happened today?"

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 19:32:46 ]
pi_81686733
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niet allemaal zou moeten zijn... allemaal niet!! Als er enkelen 'verdwenen' waren, dan vind ik het niet zo gek. Nu is echter die hele core geminimaliseerd tot een meter of 2.
En jij weet precies hoe die core er uit moet zien?
Leaf
pi_81686821
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:26 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En jij weet precies hoe die core er uit moet zien?
Zoals op deze foto

pi_81687065
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Helpen het puin op te ruimen. Zoeken naar slachtoffers.
Ik zie ze niet bezig te blussen.
Leaf
pi_81687109
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zoals op deze foto

[ afbeelding ]
Gewone standaard stalen balken dus.
Zijn er genoeg van te vinden op de foto's. Ook op die foto die jij gepost hebt.

Dus niks verpulverd staal.
Leaf
pi_81687201
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Bovendien.. de boel rookt daar nog. Denk je nou echt dat ze daar al met snijbranders in de weer zijn geweest om op te gaan ruimen?

Die gasten staan daar echt nog zo van: "What the hell happened today?"
Heb je nou echt niks beters dan jouw redenaties en vermoedens?

Er zijn volgens jou 1.000den architecten die weten dat het NIST onderzoek fout is. Maar nog steeds ben je niet in staat om ook maar 1 fout duidelijk aan te geven.

Dat zou een normaal mens toch aan het denken zetten....
Leaf
pi_81687378
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:36 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Heb je nou echt niks beters dan jouw redenaties en vermoedens?

Er zijn volgens jou 1.000den architecten die weten dat het NIST onderzoek fout is. Maar nog steeds ben je niet in staat om ook maar 1 fout duidelijk aan te geven.

Dat zou een normaal mens toch aan het denken zetten....
En wederom negeer je mijn vragen daar. De boel rookt nog. Denk je dat ze dan al meteen gaan opruimen? Op de planeet waar jij vandaan komt doen ze dat misschien, maar hier wachten ze tot de slachtoffers geborgen zijn en het vuur is gedoofd voor ze met snijbranders stalen kolommen gaan doorzagen.

Nee... jij komt ineens weer met het NIST rapport .... hahaha... mooi figuur.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 19:42:22 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:41:41 #120
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_81687436
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zoals op deze foto

[ afbeelding ]
Dit blijft naar mijn mening ook een mooie
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_81687484
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dit blijft naar mijn mening ook een mooie
[ afbeelding ]
Prachtige foto. Die zou ik wel op canvas doek willen.
pi_81687541
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En wederom negeer je mijn vragen daar. De boel rookt nog. Denk je dat ze dan al meteen gaan opruimen? Op de planeet waar jij vandaan komt doen ze dat misschien, maar hier wachten ze tot de slachtoffers geborgen zijn en het vuur is gedoofd voor ze met snijbranders stalen kolommen gaan doorzagen.

En wat als je kolommen door moet zagen om bij de mogelijke slachtoffers te komen? Of om te zorgen dat het veilig is.
Dan gaan ze toch echt niet wachten tot de rook weg is en het staal gaat dan ook niet vanzelf weg.
Leaf
pi_81687605
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:44 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En wat als je kolommen door moet zagen om bij de mogelijke slachtoffers te komen? Of om te zorgen dat het veilig is.
Dan gaan ze toch echt niet wachten tot de rook weg is en het staal gaat dan ook niet vanzelf weg.
Ja, dan wel inderdaad. Op deze foto lijkt dat echter verre het geval, daar de balken een meter of 2.5 boven het puin uitsteken.
pi_81687620
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En als jij telkens je vragen gaat stellen in een edit, nadat je al gepost hebt, moet je niet gaan janken dat ik je vraag over het hoofd zie.
Ik beantwoord meer dan genoeg van jouw vragen.
Leaf
pi_81687674
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, dan wel inderdaad. Op deze foto lijkt dat echter verre het geval, daar de balken een meter of 2.5 boven het puin uitsteken.
Het lijkt, je denkt, je vermoed, je redeneert.

Tja, dan krijg je vanzelf wel vragen als je niks zeker weet.
Leaf
pi_81687686
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:45 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En als jij telkens je vragen gaat stellen in een edit, nadat je al gepost hebt, moet je niet gaan janken dat ik je vraag over het hoofd zie.
Ik beantwoord meer dan genoeg van jouw vragen.
Ik jank niet vriend.

Ik ben alleen niet zo snel met typen, plakken, quoten en ook nog eens een antwoord bedenken.
pi_81687773
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:46 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat jij wel zo zeker van je zaak bent dan? Behalve je arrogantie...

Ik nok er voor nu ff mee. Beetje bonje gaan zitten maken op een forum. Ik heb wel wat beters te doen

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 19:49:29 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:49:02 #128
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81687789
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:46 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

't leven wordt zoveel simpeler als moedertje staat oevral een passend antwoord op heeft. Hoef je zelf niet meer natedenken. Wat een lekker veilige wereldje wordt het dan zeg.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_81687881
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik jank niet vriend.

Ik ben alleen niet zo snel met typen, plakken, quoten en ook nog eens een antwoord bedenken.
Dan wacht je even voordat je op invoeren drukt.
Leaf
pi_81687932
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:49 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

't leven wordt zoveel simpeler als moedertje staat oevral een passend antwoord op heeft. Hoef je zelf niet meer natedenken. Wat een lekker veilige wereldje wordt het dan zeg.
Over 9/11 kun je prima zelf nadenken. Werd dat maar gedaan door complotgelovers....
Leaf
pi_81688055
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat jij wel zo zeker van je zaak bent dan? Behalve je arrogantie...

Ik nok er voor nu ff mee. Beetje bonje gaan zitten maken op een forum. Ik heb wel wat beters te doen
Ik ben ook niet zeker van mijn zaak. Daarom ga ik niet twijfelen aan die uitgebreid onderzoek hebben gedaan en een plausibele verklaring geven voor de verschillende omstandigheden.
Leaf
pi_81688097
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:53 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zeker van mijn zaak. Daarom ga ik niet twijfelen aan die uitgebreid onderzoek hebben gedaan en een plausibele verklaring geven voor de verschillende omstandigheden.
........die uitgebreid onderzoek hebben gedaan en (misschien bewust) steekjes hebben laten vallen. Bovendien... veel dingen zijn niet zo plausibel. We hebben tenslotte de beelden nog.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 19:57:12 ]
pi_81688458
[re-post]

9/11 werd gebracht volgens een draaiboek, een strak geregisseerde reportage opgevoerd door main stream media, CNN speelde een hoofdrol vanaf het begiin. (Ted Turner (ex v. Jane Fonda) is natuurlijk een vreselijke enge elitaire NWO troll natuurlijk).

Het verliep vrijwel geheel foutloos behalve dan wanneer de BBC het instorten van wtc7 iets te vroeg aankondigde en wellicht nog wat meerdere schoonheidsfoutjes

BBC Reports Collapse of WTC Building 7 Early-- TWICE

Maar al met al een heel soepel verlopen plan..

Mijn persoonlijke theorie is dat het publiek beelden te zien kreeg die in eerste instantie zeer schokkend en bedreigend over kwamen

Tegelijkertijd zitten mensen zeer aandachtig te kijken omdat je (hopelijk) zoiets maar 1 keer in je leven "live" ziet en ervaart

D.w.z. dat op zo een moment al de mentale filters waarmee mensen normaliter dingen die zij zien en horen verwerken, tijdelijk helemaal uitgeschakeld waren en alles absorbeerde zonder iets te hoeven evalueren of absorberen

Google "Trauma based programming', dat is een soortement hypnose techniek variant

Je kunt mensen daarmee doen geloven dat God Gerritje heet,

Kortom het beoogde effect was bereikt, de gehele westerse wereld in rep en roer want dachten aangevallen te worden door Moslim Terroristen! vervolgens een lucratieve oorlog met Irak.

Zonder die exploderende torens zou er nu eenmaal nooit het politieke draagvlak zijn geweest voor een oorlog met Irak, een doelwit waarop de neo-conservative think-tanks in Washington hun vizier al een geruime tijd gericht hadden.

Google: Project for the New American Century (PNAC) of hierrrr

9/11 was een fabeltje, ik denk dat al de intelligence services ter wereld dat al heel lang weten

Voor de skeptici de film "Wag the dog" is een aanrader en natuurlijk de klassieker "The Matrix", naar mijn weten nog steeds een vd beste films ooit gemaakt zo niet de beste
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:04:45 #134
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81688546
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:53 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Aha dus jouw houding is meer van 'het zal allemaal wel' en ik geloof de overheid wel klaar.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:51 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Over 9/11 kun je prima zelf nadenken. Werd dat maar gedaan door complotgelovers....
Je krijgt van de overheid kant en klare antwoorden die aannemelijk klinken. Maar de echte absolute waarheid hoeft het dan nog niet te zijn. Kijk maar naar dat hele vastgoedzeepbel/economie/schulden ed. en wat de overheid daarover zegt. En dat geloof je ook. Ze draaien bij het leven en iedereen stinkt erin. Als Bos zegt: ik kan er niks aan doen mijn handen zijn gebonden. Dan dnek jij ja klinkt logisch hij kan niks doen. Nou.. hij is enkelt op die positie gezet als zakenmannetje om de boel te sussen en om de wolven te redden. Een showtje opvoeren en hij is weg. Das alles.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_81688712
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Aha dus jouw houding is meer van 'het zal allemaal wel' en ik geloof de overheid wel klaar.
Ik maak de keuze tussen de 2 minst slechte.
Of dat dan overheid is of niet maakt mij geen donder uit.
Leaf
pi_81688787
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

........die uitgebreid onderzoek hebben gedaan en (misschien bewust) steekjes hebben laten vallen. Bovendien... veel dingen zijn niet zo plausibel. We hebben tenslotte de beelden nog.
Die beelden zijn ook onderzocht door NIST. Zij zijn niet van mening dat die tegenstrijdig zijn met hun bevindingen.

Welke steken hebben ze dan laten vallen? De zoveelste verdachtmaking van jou zonder een fatsoenlijke onderbouwing.
Dat moet zelfs jou toch wel gaan opvallen dat dat niet overtuigend is.
Leaf
pi_81688912
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

[..]

Je krijgt van de overheid kant en klare antwoorden die aannemelijk klinken. Maar de echte absolute waarheid hoeft het dan nog niet te zijn. Kijk maar naar dat hele vastgoedzeepbel/economie/schulden ed. en wat de overheid daarover zegt. En dat geloof je ook. Ze draaien bij het leven en iedereen stinkt erin. Als Bos zegt: ik kan er niks aan doen mijn handen zijn gebonden. Dan dnek jij ja klinkt logisch hij kan niks doen. Nou.. hij is enkelt op die positie gezet als zakenmannetje om de boel te sussen en om de wolven te redden. Een showtje opvoeren en hij is weg. Das alles.
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Voor de aanslagen op de WTC torens zijn er tastbare bewijzen. Er kunnen wiskundige formules worden gebruikt en de aanslagen kunnen op schaal (of computersimulaties) worden nagebootst.

Als daar dan een logisch antwoord uit komt zie ik geen reden om meer vertrouwen te hebben in onlogisch antwoorden.
Leaf
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:20:41 #138
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81689252
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:02 schreef mediacurator het volgende:
[re-post]

Zonder die exploderende torens zou er nu eenmaal nooit het politieke draagvlak zijn geweest voor een oorlog met Irak, een doelwit waarop de neo-conservative think-tanks in Washington hun vizier al een geruime tijd gericht hadden.

Undebunkable. En ik herinner mij nu iets over 'economic hitmen'. Zakenmensen die als laatste redmidel worden ingezet vóór een oorlog uitbreekt.

Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 20:31:50 #139
249559 crew  Lavenderr
pi_81689765
Heb het al eens eerder hier geschreven, maar het lijkt net alsof de mensen die in een inside-job geloven heel graag willen dat het zo is. Ik vraag me af waarom?
pi_81690091
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
Heb het al eens eerder hier geschreven, maar het lijkt net alsof de mensen die in een inside-job geloven heel graag willen dat het zo is. Ik vraag me af waarom?
Omdat ze de realiteit van hun dagelijkse leven niet aankunnen. Ze hebben een boeman nodig waar ze alles wat niet goed gaat in hun leven de schuld aan kunnen geven. Zo hoeven ze nooit ergens verantwoording voor te nemen en kunnen ze altijd met een vinger naar andere wijzen.

Mooi voorbeeld is iemand die alleen op een kamer woont, geen goede opleiding heeft kunnen genieten, geen succes bij het andere geslacht en weinig geld heeft. Deze persoon geeft NWO en manipulatie van eten en onderwijs bijvoorbeeld de schuld van zijn eigen falen.
pi_81691186
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:37 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Omdat ze de realiteit van hun dagelijkse leven niet aankunnen. Ze hebben een boeman nodig waar ze alles wat niet goed gaat in hun leven de schuld aan kunnen geven. Zo hoeven ze nooit ergens verantwoording voor te nemen en kunnen ze altijd met een vinger naar andere wijzen.

Mooi voorbeeld is iemand die alleen op een kamer woont, geen goede opleiding heeft kunnen genieten, geen succes bij het andere geslacht en weinig geld heeft. Deze persoon geeft NWO en manipulatie van eten en onderwijs bijvoorbeeld de schuld van zijn eigen falen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:59:46 #142
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81691197
Omgekeerd kan de Amerikaanse of eigen overheid ook nooit fout in jullie ogen Waarom is dat?
Alles wat zij beweren over de economische crisis, de zorg, de missies en ook 9/11 geloven jullie ook zonder twijvel. Waarom is dat?
pi_81691413
quote:
Je kunt dit natuurlijk ook omdraaien. De mensen die het officiële verhaal geloven willen niets maar dan ook niets vreemds aan de hele zaak zien. Alle voorbeelden waarmee je komt worden afgedaan als onzin en geridiculiseerd. Het lijkt wel alsof ze niet willen zien dat er meer gebeurt dan men je wil doen geloven. Alsof men bang is dat hun eigen veilige wereldje van consumeren, consumeren en nog eens consumeren wel eens afgebroken zou kunnen worden.

Overigens: Wanneer is de VS nu eigenlijk niet in oorlog? Dit land zoekt altijd wel een reden om oorlog te voeren. Is er geen reden... dan maken ze die zelf wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 21:07:07 ]
pi_81691496
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Omgekeerd kan de Amerikaanse of eigen overheid ook nooit fout in jullie ogen Waarom is dat?
Alles wat zij beweren over de economische crisis, de zorg, de missies en ook 9/11 geloven jullie ook zonder twijvel. Waaorm is dat?
Wat mij betreft kan de Amerikaanse overheid wel in de fout. En dat hebben ze naar mijn mening ook gedaan met hun motivatie om Irak binnen te vallen.
Dat was een duidelijke leugen die doorzien is.
Ik geloof er ook niks van dat er geen duistere spelletje op de achtergrond worden gespeeld.

Maar in het geval van 9/11 zie ik geen redenen om aan te nemen dat de Amerikaanse overheid daar wat mee te maken had.
Leaf
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:06:04 #145
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_81691529
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:37 schreef arie_bc het volgende:

[..]

En verder mag je alles eten van de dokter?
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:07:14 #146
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81691596
quote:
Goeie ! Dat gevoel heb ik trouwens bij zoveel onderwerpen hier (en in TRU).
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:11:42 #147
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81691829
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In zekere zin heeft ie wel gelijk. Ik geloof niet dat het merendeel van de complotdenkers hoger onderwijs genoten heeft.
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:12:41 #148
68638 Zwansen
pi_81691891
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:07 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Goeie ! Dat gevoel heb ik trouwens bij zoveel onderwerpen hier (en in TRU).
Het vreemde is dat ze ook ineens in alle complottheorieën geloven. We zijn niet op de maan geweest, big pharma maakt ons ziek, 9/11 was een inside job, etc.
pi_81691994
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef Zwansen het volgende:

[..]

In zekere zin heeft ie wel gelijk. Ik geloof niet dat het merendeel van de complotdenkers hoger onderwijs genoten heeft.
.... ach... nevermind. Ik ga mezelf hier nog zitten verdedigen ook.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 21:17:34 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:18:07 #150
68638 Zwansen
pi_81692182
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

.... ach... nevermind. Ik ga mezelf hier nog zitten verdedigen ook.
Zie je wel dat ik gelijk heb.
pi_81692298
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:18 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Zie je wel dat ik gelijk heb.
Nee.. want ik ben ICT-er en heb een prima baan. Zo prima zelfs, dat ik vandaag mijn halve werkdag heb zitten vergooien aan gelul over 9/11 op FOK.
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:21:01 #152
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81692334
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:12 schreef Zwansen het volgende:
Het vreemde is dat ze ook ineens in alle complottheorieën geloven. We zijn niet op de maan geweest, big pharma maakt ons ziek, 9/11 was een inside job, etc.
En als je het er niet mee eens bent en/of als blijkt dat ergens een normale verklaring voor is, dan wordt er gescholden .

Disclaimer: Niet door iedereen, maar wel door een groot deel.
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:22:05 #153
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81692396
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Al zou een groot deel mee loper zijn, dan nog heb je een groep erbij die wel universiteit hebben gedaan.
Wat is daar dan weer het excuus voor.. verkeerde afstudeer opdrachten?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_81692487
Al die architecten en engineers hebben hun kunsten ook maar geleerd via lego natuurlijk.

En dat ik geloof in een complot mbt 9/11, wil niet zeggen dat ik het verhaal van Reptillians, chemtrails, Niburu en weet ik wat nog meer, slik.

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 21:24:36 ]
pi_81692650
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:21 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

En als je het er niet mee eens bent en/of als blijkt dat ergens een normale verklaring voor is, dan wordt er gescholden .

Disclaimer: Niet door iedereen, maar wel door een groot deel.
Ik scheld niet. Ik wordt weleens pissed ja. Maar over het algemeen komt dat door de drammerige en zuigerige reacties die je krijgt. Alles wordt geridiculiseerd en afgedaan als nonsens. En het ergste is... veel argumenten slaan nergens op.

Oh .. en Lavender: Waarom ben jij dan in godsnaam modje @ BNW. Ga dan GC, R&P of KLB modereren ofzo.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 21:28:59 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:29:06 #156
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_81692805
kan iemand de open haard aanmaken?, met al die rapporten van nist en fema, dan steek ik mijn klauwen er wel in,dat ze wtc's hebben opgeblazen!
pi_81692877
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik scheld niet. Ik wordt weleens pissed ja. Maar over het algemeen komt dat door de drammerige en zuigerige reacties die je krijgt. Alles wordt geridiculiseerd en afgedaan als nonsens. En het ergste is... veel argumenten slaan nergens op.

Oh .. en Lavender: Waarom ben jij dan in godsnaam modje @ BNW. Ga dan GC, R&P of KLB modereren ofzo.
Jij wilt de mensen die een andere mening hebben dan jij wel erg graag wegjagen he
Leaf
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:31:33 #158
68638 Zwansen
pi_81692930
quote:

[..]

Iemand die een zin begint met 'Ik wordt' kan ik ook niet echt serieus nemen. Ik ga ook nog gelijk krijgen met mijn eerdere opmerking.
pi_81692932
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:30 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Jij wilt de mensen die een andere mening hebben dan jij wel erg graag wegjagen he
Oeh... ik heb VancouverFan weer een stokje gegeven om mee te slaan.
pi_81692980
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:31 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Iemand die een zin begint met 'Ik wordt' kan ik ook niet echt serieus nemen. Ik ga ook nog gelijk krijgen over mijn eerdere opmerking.
Oja.. 1 typo. Doe ff normaal man. Lees de rest van mijn posts gerust na. Valt best wel mee met mijn taalfouten

Overigens: Jij bent toch degene die wel gelooft dat WTC 7 is opgeblazen? Strikt gezien sta jij dus aan de kant van de complotdenkers.

Kun jij en wil jij uitleggen waarom je wel aanneemt dat WTC 7 is opgeblazen?

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 21:39:23 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:37:38 #161
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81693287
quote:
Waarom zou je pissig worden als iemand een andere mening heeft? Daar kan ik eigenlijk nooit pissig om worden, ik vind andere meningen juist meestal interessant . En tja, ook al brengt iemand zijn mening niet op de manier hoe jij dat graag wilt...

Nou en!

Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 21:41:04 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_81693498
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je kunt dit natuurlijk ook omdraaien. De mensen die het officiële verhaal geloven willen niets maar dan ook niets vreemds aan de hele zaak zien. Alle voorbeelden waarmee je komt worden afgedaan als onzin en geridiculiseerd. Het lijkt wel alsof ze niet willen zien dat er meer gebeurt dan men je wil doen geloven. Alsof men bang is dat hun eigen veilige wereldje van consumeren, consumeren en nog eens consumeren wel eens afgebroken zou kunnen worden.

Overigens: Wanneer is de VS nu eigenlijk niet in oorlog? Dit land zoekt altijd wel een reden om oorlog te voeren. Is er geen reden... dan maken ze die zelf wel.
Ik geloof gewoon wat ik gezien heb. En met mij de hele wereld. Twee vliegtuigen die zich in een toren boorden, mensen die vertwijfeld van angst naar beneden sprongen, hun dood tegemoet. Beelden die voor altijd op je netvlies blijven.
De werkelijkheid is al erg genoeg om er dan ook nog eens andere dingen bij te gaan verzinnen.
Je kunt toch niet ontkennen dát het gebeurd is? Dat Amerika in het hart getroffen is door deze terreurdaad?En moet ik dan gaan geloven dat Amerika zijn eigen burgers dood ? Dat wil er bij mij niet in.
pi_81693511
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:37 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Waarom zou je pissig worden als iemand een andere mening heeft? Daar kan ik eigenlijk nooit pissig om worden, ik vind andere meningen juist meestal interessant . En tja, ook al brengt iemand zijn mening niet op de manier hoe jij dat graag wilt...

Nou en!

Een mening is iets anders dan iets steevast wegwuiven en afdoen als bullshit zonder de moeite te nemen eens goed en kritisch te kijken naar de gegevens.
pi_81693572
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik geloof gewoon wat ik gezien heb. En met mij de hele wereld. Twee vliegtuigen die zich in een toren boorden, mensen die vertwijfeld van angst naar beneden sprongen, hun dood tegemoet. Beelden die voor altijd op je netvlies blijven.
De werkelijkheid is al erg genoeg om er dan ook nog eens andere dingen bij te gaan verzinnen.
Je kunt toch niet ontkennen dát het gebeurd is? Dat Amerika in het hart getroffen is door deze terreurdaad?En moet ik dan gaan geloven dat Amerika zijn eigen burgers dood ? Dat wil er bij mij niet in.
Amerika stuurt haar eigen kinderen de dood in. Als ze levend terugkomen hebben ze vaak PTS en diezelfde overheid doet dan niets voor die gasten. En waarvoor? Waarom moeten die gasten daar vechten?

Ook gezien wat ze daar in Irak uitvreten? Crazy horse... ken je die naam? Geloof mij.. dat was geen incidentje.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 21:47:04 ]
pi_81693642
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Een mening is iets anders dan iets steevast wegwuiven en afdoen als bullshit zonder de moeite te nemen eens goed en kritisch te kijken naar de gegevens.
En ook dat kan prima omgedraaid worden
Leaf
pi_81693687
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:43 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En ook dat kan prima omgedraaid worden
Tuurlijk kan dat ook.
pi_81693838
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat ook.
Dus doen alsof alleen de anderen argumenten wegwuiven is niet terecht
Leaf
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:48:41 #168
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81693917
quote:
Och, dat overkomt me zo vaak als ik iets in TRU of BNW post !

Zonder hierover een discussie te willen starten: "JoepiePoepie is een leugenaar die alles wat 'hij' post verzint. Bovendien is het een man die zich voordoet als vrouw... blablabla"

En dan gaat het dus niet eens meer om meningen over een onderwerp, maar puur persoonlijk op mij gericht.

Dus nee hoor, daar sta je echt niet alleen in en dan is bij jou nog niet eens persoonlijk op jou gericht, maar gaat het alleen maar om je mening.
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 21:50:32 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_81694030
quote:

[..]

Dat ik hier mod wil niet zeggen dat ik geen eigen mening of ideeën over bepaalde dingen heb.
En in andere topics kan ik heel ver meegaan met bepaalde zaken. De Tempeliers en dat soort dingen hebben mijn grote interesse.
Over 9/11 heb ik mijn eigen mening die ik net als elke andere user-en in de eerste plaats ben ik user-mag uiten.
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:50:53 #170
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81694052
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef Lavenderr het volgende:

Dit vind ik nou zo misselijkmakend.
Sorry hoor Lavenderr maar dat schiet het verkeerde keelgat in.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_81694137
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat ik hier mod wil niet zeggen dat ik geen eigen mening of ideeën over bepaalde dingen heb.
En in andere topics kan ik heel ver meegaan met bepaalde zaken. De Tempeliers en dat soort dingen hebben mijn grote interesse.
Over 9/11 heb ik mijn eigen mening die ik net als elke andere user-en in de eerste plaats ben ik user-mag uiten.
Ok.. dat wist ik dus niet. Je kwam op mij over alsof je geen "affiniteit" met je eigen sub-forumpje hebt
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:53:02 #172
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81694165
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ook gezien wat ze daar in Irak uitvreten? Crazy horse... ken je die naam? Geloof mij.. dat was geen incidentje.

Tuurlijk kent ze die niet.
Het grappige is dat niemand over die zooi leest, die een positieve mening heeft over Amerika.
Frappant he.

Hoe minder je jezelf informeerd, hoe happiger je bent in de 'waarheid'.
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 21:55:28 #173
249559 crew  Lavenderr
pi_81694306
quote:

[..]

Btw, die post van mij waar jij zo over valt was gewoon een vraag. Ik vroeg me af waarom sommige mensen zo graag schijnen te willen dat het een inside-job was. Dat is toch geen vreemde vraag? Ik zou dat écht graag willen weten.
pi_81694321
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:53 schreef Ticker het volgende:

[..]

Tuurlijk kent ze die niet.
Het grappige is dat niemand over die zooi leest, die een positieve mening heeft over Amerika.
Frappant he.

Hoe minder je jezelf informeerd, hoe happiger je bent in de 'waarheid'.
Nou ja.. het is uitgebreid in het nieuws geweest. Dan wel aardig gecensureerd. Het brute geweld is gewoon niet getoond. Nu hoor je er niks meer over
pi_81694513
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Btw, die post van mij waar jij zo over valt was gewoon een vraag. Ik vroeg me af waarom sommige mensen zo graag schijnen te willen dat het een inside-job was. Dat is toch geen vreemde vraag? Ik zou dat écht graag willen weten.
Dat wil ik niet. Ik kan alleen het officiële verhaal met alles wat daarna is gebeurd en nog steeds gebeurt, niet geloven. Ik heb mijn best gedaan, maar de beelden en anomaliteiten spreken voor mij boekdelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 21:59:20 ]
pi_81694733
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat wil ik niet. Ik kan alleen het officiële verhaal met alles wat daarna is gebeurd en nog steeds gebeurt, niet geloven. Ik heb mijn best gedaan, maar de beelden en anomaliteiten spreken voor mij boekdelen.
Ik merk nergens aan dat jij ook maar iets van je best hebt gedaan.
Telkens als vragen van jou bijna beantwoord werden ging je weer over op een ander onderwerp. Logische verklaringen voor vragen van jou negeer je gewoon door te zeggen dat het toch echt niet zo kan zijn gegaan.

Leuk toneelstukje van je nu, maar je wilt toch echt maar 1 verhaal horen.
Leaf
pi_81694827
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:02 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik merk nergens aan dat jij ook maar iets van je best hebt gedaan.
Telkens als vragen van jou bijna beantwoord werden ging je weer over op een ander onderwerp. Logische verklaringen voor vragen van jou negeer je gewoon door te zeggen dat het toch echt niet zo kan zijn gegaan.

Leuk toneelstukje van je nu, maar je wilt toch echt maar 1 verhaal horen.
Goh... ik lijk jou wel.

OH NOES..... jij bent mij!
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:04:27 #178
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81694882
Nou ja, ik vind J0kkebr0k trouwens wel een van de beschaafdere posters van 'de andere kant' .
pi_81694932
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou ja, ik vind J0kkebr0k trouwens wel een van de beschaafdere posters van 'de andere kant' .
Neuken!?

Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 22:05:28 #180
249559 crew  Lavenderr
pi_81694961
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:50 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dit vind ik nou zo misselijkmakend.
Sorry hoor Lavenderr maar dat schiet het verkeerde keelgat in.
En dát begrijp ik dus niet Ticker.
Waarom is het misselijkmakend dat ik er anders over denk dan jij?
En ook nog je verkeerde keelgat in?
pi_81694973
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
Als hij dat is dan is het triest gesteld.
pi_81695219
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:05 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Ach.. het is maar net met welke figuren je een discussie probeert te voeren. Er zijn ook topics geweest waarbij ik mij keurig gedragen heb hoor. Komt omdat er ook mensen aan jullie kant zijn die weten waar ze over praten en ook kritisch zijn en niet steevast alles afdoen als bullshit. Die zelfde mensen kunnen ook nog wel begrip tonen voor het feit dat velen in een complot geloven.

Punt is een beetje dat velen van 'jullie' zo arrogant als de neten zijn. Daar hou ik persoonlijk niet zo van en dat frustreert soms. We zijn net mensen

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 22:11:12 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:11:06 #183
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81695326
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:05 schreef arie_bc het volgende:
En dat is dan jouw mening . Van wat ik van deze topics gelezen heb vind ik (mijn mening ) J0kkebr0k zich over het algemeen vrij netjes verwoorden. Dat ik het totaal niet met zijn woorden eens ben is een ander verhaal .
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 22:13:39 #184
249559 crew  Lavenderr
pi_81695481
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Begrijp ik. En dat is je goed recht.
pi_81695485
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:11 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

En dat is dan jouw mening . Van wat ik van deze topics gelezen heb vind ik (mijn mening ) J0kkebr0k zich over het algemeen vrij netjes verwoorden. Dat ik het totaal niet met zijn woorden eens ben is een ander verhaal .
Zullen we een standbeeld voor mij oprichten?
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 22:14:49 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_81695554
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ach.. het is maar net met welke figuren je een discussie probeert te voeren. Er zijn ook topics geweest waarbij ik mij keurig gedragen heb hoor. Komt omdat er ook mensen aan jullie kant zijn die weten waar ze over praten en ook kritisch zijn en niet steevast alles afdoen als bullshit. Die zelfde mensen kunnen ook nog wel begrip tonen voor het feit dat velen in een complot geloven.

Punt is een beetje dat velen van 'jullie' zo arrogant als de neten zijn. Daar hou ik persoonlijk niet zo van en dat frustreert soms. We zijn net mensen
Eens, arrogantie hou ik ook niet van. Van beide kanten niet.
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:15:41 #187
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81695603
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is goed, en dan laten we er een vliegtuig in vliegen !
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:16:32 #188
68638 Zwansen
pi_81695652
quote:

[..]

Wij komen hier omdat wij geïnteresseerd zijn. Jullie wuiven vervolgens alle kritiek van ons weg zonder met goede bronnen en argumenten te komen.

Mensen zonder enig verstand van natuur- en bouwkunde claimen dat ze met gezond verstand complexe problemen kunnen oplossen. Komen wij (veelal) met gefundeerde kritiek dan krijgen we niets anders te horen dan dat we laf zijn en de enige bronnen die we zien zijn youtube filmpjes.

Ik ben oprecht geinteresseerd, anders kom ik hier niet steeds posten terwijl ik midden in mn tentamenperiode zit. Als ik vraag om antwoorden krijg ik helaas nooit bevredigende antwoorden (lees: betrouwbare bronnen, wetenschappelijke artikelen, etc.)
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 22:17:55 #189
249559 crew  Lavenderr
pi_81695749
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Eerst gaan jij en Joepie neuken toch? Komt dat standbeeld vanzelf wel
pi_81695874
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:16 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wij komen hier omdat wij geïnteresseerd zijn. Jullie wuiven vervolgens alle kritiek van ons weg zonder met goede bronnen en argumenten te komen.

Mensen zonder enig verstand van natuur- en bouwkunde claimen dat ze met gezond verstand complexe problemen kunnen oplossen. Komen wij (veelal) met gefundeerde kritiek dan krijgen we niets anders te horen dan dat we laf zijn en de enige bronnen die we zien zijn youtube filmpjes.
Maar wat zijn dan goede bronnen in jouw ogen? Officiële onderzoeken? Precies... daar zit hem de kneep.

Nogmaals: Er zijn genoeg mensen met kennis (architecten, engineers, professors, explosieven experts) die zeggen dat een gebouw met stalen contructie niet in zo'n ravage kan eindigen zonder te zijn opgeblazen.

WTC 7: Die is toch opgeblazen volgens jou? Waarom geloof jij dát wel?

Zelfs gerenomeerde architecten die twijfelen aan het verhaal doe jij af als charlatans.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 22:21:58 ]
pi_81695899
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

donderdag 20 mei 2010 @ 22:22:18 #192
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81696025
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Ik weet niet wat de illuminatie jouw moeder jou wijsgemaakt heeft, maar volgens mijn moeder krijg je van neuken kindjes en geen standbeelden .
pi_81696086
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar wat zijn dan goede bronnen in jouw ogen? Officiële onderzoeken? Precies... daar zit hem de kneep.

Nogmaals: Er zijn genoeg mensen met kennis (architecten, engineers, professors, explosieven experts) die zeggen dat een gebouw met stalen contructie niet in zo'n ravage kan eindigen zonder te zijn opgeblazen.
Ze zeggen het, maar ze bewijzen het niet.
quote:

Zelfs gerenomeerde architecten die twijfelen aan het verhaal doe jij af als charlatans.
Eenieder die wel vanalles roept maar het niet kan onderbouwen is wat mij betreft een charlatan.
Leaf
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:23:15 #194
68638 Zwansen
pi_81696094
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Omdat die Nederlandse expert dat ook zegt. Die zegt echter ook dat WTC7 heel anders instort dan de Twintowers, m.a.w. die zijn niet ingestort door CD en daar ging het dit topic om. WTC7 kan best neergehaald zijn uit veiligheidsoverwegingen.

En als die mensen met kennis dat echt denken, waarom worden er dan geen wetenschappelijke artikelen gepubliceerd in vooraanstaande tijdschriften?

Ik geloof oprecht dat er mensen moedwillig verkeerde berichten de wereld insturen om complottheorieen te voeden. Heel Loose Change is daar toch op gebaseerd? Waarom dan ook niet een aantal sites? Ik kan ook een site oprichten en zeggen dat ik architect/bouwkundige ben.
pi_81696102
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de illuminatie jouw moeder jou wijsgemaakt heeft, maar volgens mijn moeder krijg je van neuken kindjes en geen standbeelden .
Ik ben van hout... Je weets...
pi_81696372
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:23 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Omdat die Nederlandse expert dat ook zegt. Die zegt echter ook dat WTC7 heel anders instort dan de Twintowers, m.a.w. die zijn niet ingestort door CD.

En als die mensen met kennis dat echt denken, waarom worden er dan geen wetenschappelijke artikelen gepubliceerd in vooraanstaande tijdschriften?

Ik geloof oprecht dat er mensen moedwillig verkeerde berichten de wereld insturen om complottheorieen te voeden. Heel Loose Change is daar toch op gebaseerd? Waarom dan ook niet een aantal sites? Ik kan ook een site oprichten en zeggen dat ik architect/bouwkundige ben.
Ok... now we are getting somewhere.

Aan de andere kant ga jij nu af op wat 1 expert zegt. Iets wat ons continu wordt verweten

Maar goed.. stel dan dat de WTC torens echt zijn ingestort door de vliegtuigen. Dan nog vind ik het hele incident maar dubieus. Baardmannen die ff een paar vlieglesjes nemen en zo precies die gebouwen insturen.

Er gaat ook een verhaal dat die vliegtuigen computer gestuurd zouden zijn geweest, gezien de manier waarop ze de gebouwen hebben geraakt. Voor de geïnteresseerden wil ik dat best opzoeken. Of het geloofwaardig is, moet je dan zelf maar invullen.

Tuurlijk zijn er mensen die bewust dat soort dingen de wereld insturen. Het gaat er om dat je het kaf van het koren probeert te scheiden. Hoe moeilijk dat soms ook is.
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 22:28:25 #197
249559 crew  Lavenderr
pi_81696425
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ben van hout... Je weets...
En die flinke neus is ook een weggevertje.
Joepie Poepie boft
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 22:29:26 #198
249559 crew  Lavenderr
pi_81696483
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Neeeee, het standbeeld komt eerst, de kindjes daarná
pi_81696505
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En die flinke neus is ook een weggevertje.
Joepie Poepie boft
Ik lieg haar kapot
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:30:18 #200
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81696538
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:05 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Wat mij betreft kan de Amerikaanse overheid wel in de fout. En dat hebben ze naar mijn mening ook gedaan met hun motivatie om Irak binnen te vallen.
Dat was een duidelijke leugen die doorzien is.
Ik geloof er ook niks van dat er geen duistere spelletje op de achtergrond worden gespeeld.

Maar in het geval van 9/11 zie ik geen redenen om aan te nemen dat de Amerikaanse overheid daar wat mee te maken had.
Dan moeten we maar een nieuw topic starten over Norad air defense.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')