Ik ga niks uit de weg, alleen de discussie valt niet echt te voeren op zo'n manier. Ik zeg A en jij zegt daarna altijd B. No matter what. Als je uberhaupt al een reactie geeft op hetgeen ik zeg. Meestal lul je er omheen of verdraai je hetgeen ik zeg de andere kant op zodat jij precies het tegenovergestelde zegt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:06 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
It takes one to know one
Volgens mij heb ik al meer dan genoeg laten zien dat ik de discussie wil voeren. Jij bent diegene die het steeds uit de weg gaat, ook nu weer, en dan maar op de man gaat spelen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Juist.
Al zou de pancake theorie kloppen, dan had die core voor een heel groot deel gewoon nog fier overeind moeten staan. Waar was die core, nadat het gebouw was ingestort? Stalen balken verpulveren niet.
Ik zie maar weinig core daar op die foto's.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:13 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genoeg staal dat niet verpulverd is.
Nog tientallen andere foto's daarvan op de site http://hereisnewyork.org
Je denkt maar wat je wilt denken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ga niks uit de weg, alleen de discussie valt niet echt te voeren op zo'n manier. Ik zeg A en jij zegt daarna altijd B. No matter what. Als je uberhaupt al een reactie geeft op hetgeen ik zeg. Meestal lul je er omheen of verdraai je hetgeen ik zeg de andere kant op zodat jij precies het tegenovergestelde zegt.
Ik begin te denken dat je gewoon zit te trollen hier.
Heb je alle 100'den foto's al gezien?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zie maar weinig core daar op die foto's.
Nee.. ik heb 1 keer gesrcolled en toen dacht ik meteen.. not that shit again.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Heb je alle 100'den foto's al gezien?
Heb je snel gedaan.
En hoe moet die core er dan wel uitzien?
Hiermee toon je maar weer eens aan dat je alleen maar ziet wat je wilt zien. Al het andere is nep, vervalst of gelogen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zie maar weinig core daar op die foto's.
Dat staal wat je ziet zijn kleine stukken en zijn er duidelijk bij gefotosoept.
En dan toch lopen janken dat er nog zoveel vragen zijn. Blijkbaar wil je die vragen helemaal niet beantwoord zien.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee.. ik heb 1 keer gesrcolled en toen dacht ik meteen.. not that shit again.
Man man...rustig... ik zit alleen maar een beetje te zieken nuquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:16 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Hiermee toon je maar weer eens aan dat je alleen maar ziet wat je wilt zien. Al het andere is nep, vervalst of gelogen.
Vind je het gek dat die balken niet allemaal recht overeind staan, er is 10.000den ton aan beton en staal bovenop gedonderdquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Man man...rustig... ik zit alleen maar een beetje te zieken nu
Nee... ff serieus. Bij die core stel ik me een aantal recht omhoog wijzende massieve balken voor. Maar die zijn allemaal weg.
[ afbeelding ]
Not that shit again....quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Man man...rustig... ik zit alleen maar een beetje te zieken nu
Nee... ff serieus. Bij die core stel ik me een aantal recht omhoog wijzende massieve balken voor. Maar die zijn allemaal weg.
[ afbeelding ]
Kijk eens naar die achterste...
mooi schuin "afgebroken". Precies zoals Jowenko het omschreef.
Niet allemaal zou moeten zijn... allemaal niet!! Als er enkelen 'verdwenen' waren, dan vind ik het niet zo gek. Nu is echter die hele core geminimaliseerd tot een meter of 2.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:21 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die balken niet allemaal recht overeind staan, er is 10.000den ton aan beton en staal bovenop gedonderd
Wat doen brandweermannen op een sloopsite?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:25 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Not that shit again....
Dat zijn foto's die zijn genomen tijdens de sloop. Niet vlak na het instorten.
De balken zijn zo schuin afgezaagd om te zorgen dat ze een bepaalde richting opvallen bij het opruimen van het puin.
En jij weet precies hoe die core er uit moet zien?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niet allemaal zou moeten zijn... allemaal niet!! Als er enkelen 'verdwenen' waren, dan vind ik het niet zo gek. Nu is echter die hele core geminimaliseerd tot een meter of 2.
Zoals op deze fotoquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:26 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En jij weet precies hoe die core er uit moet zien?
Helpen het puin op te ruimen. Zoeken naar slachtoffers.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat doen brandweermannen op een sloopsite?
Gewone standaard stalen balken dus.quote:
Heb je nou echt niks beters dan jouw redenaties en vermoedens?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat doen brandweermannen op een sloopsite?
Bovendien.. de boel rookt daar nog. Denk je nou echt dat ze daar al met snijbranders in de weer zijn geweest om op te gaan ruimen?![]()
Die gasten staan daar echt nog zo van: "What the hell happened today?"
En wederom negeer je mijn vragen daar. De boel rookt nog. Denk je dat ze dan al meteen gaan opruimen? Op de planeet waar jij vandaan komt doen ze dat misschien, maar hier wachten ze tot de slachtoffers geborgen zijn en het vuur is gedoofd voor ze met snijbranders stalen kolommen gaan doorzagen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:36 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Heb je nou echt niks beters dan jouw redenaties en vermoedens?
Er zijn volgens jou 1.000den architecten die weten dat het NIST onderzoek fout is. Maar nog steeds ben je niet in staat om ook maar 1 fout duidelijk aan te geven.
Dat zou een normaal mens toch aan het denken zetten....
Dit blijft naar mijn mening ook een mooiequote:
Prachtige foto. Die zou ik wel op canvas doek willen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit blijft naar mijn mening ook een mooie
[ afbeelding ]
En wat als je kolommen door moet zagen om bij de mogelijke slachtoffers te komen? Of om te zorgen dat het veilig is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En wederom negeer je mijn vragen daar. De boel rookt nog. Denk je dat ze dan al meteen gaan opruimen? Op de planeet waar jij vandaan komt doen ze dat misschien, maar hier wachten ze tot de slachtoffers geborgen zijn en het vuur is gedoofd voor ze met snijbranders stalen kolommen gaan doorzagen.
Nee... jij komt ineens weer met het NIST rapport .... hahaha... mooi figuur.![]()
Ja, dan wel inderdaad. Op deze foto lijkt dat echter verre het geval, daar de balken een meter of 2.5 boven het puin uitsteken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:44 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En wat als je kolommen door moet zagen om bij de mogelijke slachtoffers te komen? Of om te zorgen dat het veilig is.
Dan gaan ze toch echt niet wachten tot de rook weg is en het staal gaat dan ook niet vanzelf weg.
En als jij telkens je vragen gaat stellen in een edit, nadat je al gepost hebt, moet je niet gaan janken dat ik je vraag over het hoofd zie.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En wederom negeer je mijn vragen daar. De boel rookt nog. Denk je dat ze dan al meteen gaan opruimen? Op de planeet waar jij vandaan komt doen ze dat misschien, maar hier wachten ze tot de slachtoffers geborgen zijn en het vuur is gedoofd voor ze met snijbranders stalen kolommen gaan doorzagen.
Nee... jij komt ineens weer met het NIST rapport .... hahaha... mooi figuur.![]()
Het lijkt, je denkt, je vermoed, je redeneert.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dan wel inderdaad. Op deze foto lijkt dat echter verre het geval, daar de balken een meter of 2.5 boven het puin uitsteken.
Ik jank niet vriend.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:45 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En als jij telkens je vragen gaat stellen in een edit, nadat je al gepost hebt, moet je niet gaan janken dat ik je vraag over het hoofd zie.
Ik beantwoord meer dan genoeg van jouw vragen.
Waaruit blijkt dat jij wel zo zeker van je zaak bent dan? Behalve je arrogantie...quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:46 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het lijkt, je denkt, je vermoed, je redeneert.
Tja, dan krijg je vanzelf wel vragen als je niks zeker weet.
't leven wordt zoveel simpeler als moedertje staat oevral een passend antwoord op heeft. Hoef je zelf niet meer natedenken. Wat een lekker veilige wereldje wordt het dan zeg.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:46 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het lijkt, je denkt, je vermoed, je redeneert.
Tja, dan krijg je vanzelf wel vragen als je niks zeker weet.
Dan wacht je even voordat je op invoeren drukt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik jank niet vriend.
Ik ben alleen niet zo snel met typen, plakken, quoten en ook nog eens een antwoord bedenken.
Over 9/11 kun je prima zelf nadenken. Werd dat maar gedaan door complotgelovers....quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
't leven wordt zoveel simpeler als moedertje staat oevral een passend antwoord op heeft. Hoef je zelf niet meer natedenken. Wat een lekker veilige wereldje wordt het dan zeg.
Ik ben ook niet zeker van mijn zaak. Daarom ga ik niet twijfelen aan die uitgebreid onderzoek hebben gedaan en een plausibele verklaring geven voor de verschillende omstandigheden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat jij wel zo zeker van je zaak bent dan? Behalve je arrogantie...
Ik nok er voor nu ff mee. Beetje bonje gaan zitten maken op een forum. Ik heb wel wat beters te doen![]()
........die uitgebreid onderzoek hebben gedaan en (misschien bewust) steekjes hebben laten vallen. Bovendien... veel dingen zijn niet zo plausibel. We hebben tenslotte de beelden nog.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:53 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zeker van mijn zaak. Daarom ga ik niet twijfelen aan die uitgebreid onderzoek hebben gedaan en een plausibele verklaring geven voor de verschillende omstandigheden.
Aha dus jouw houding is meer van 'het zal allemaal wel' en ik geloof de overheid wel klaar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:53 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zeker van mijn zaak. Daarom ga ik niet twijfelen aan die uitgebreid onderzoek hebben gedaan en een plausibele verklaring geven voor de verschillende omstandigheden.
Je krijgt van de overheid kant en klare antwoorden die aannemelijk klinken. Maar de echte absolute waarheid hoeft het dan nog niet te zijn. Kijk maar naar dat hele vastgoedzeepbel/economie/schulden ed. en wat de overheid daarover zegt. En dat geloof je ook. Ze draaien bij het leven en iedereen stinkt erin. Als Bos zegt: ik kan er niks aan doen mijn handen zijn gebonden. Dan dnek jij ja klinkt logisch hij kan niks doen. Nou.. hij is enkelt op die positie gezet als zakenmannetje om de boel te sussen en om de wolven te redden. Een showtje opvoeren en hij is weg. Das alles.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:51 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Over 9/11 kun je prima zelf nadenken. Werd dat maar gedaan door complotgelovers....
Ik maak de keuze tussen de 2 minst slechte.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Aha dus jouw houding is meer van 'het zal allemaal wel' en ik geloof de overheid wel klaar.
Die beelden zijn ook onderzocht door NIST. Zij zijn niet van mening dat die tegenstrijdig zijn met hun bevindingen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
........die uitgebreid onderzoek hebben gedaan en (misschien bewust) steekjes hebben laten vallen. Bovendien... veel dingen zijn niet zo plausibel. We hebben tenslotte de beelden nog.
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Aha dus jouw houding is meer van 'het zal allemaal wel' en ik geloof de overheid wel klaar.
[..]
Je krijgt van de overheid kant en klare antwoorden die aannemelijk klinken. Maar de echte absolute waarheid hoeft het dan nog niet te zijn. Kijk maar naar dat hele vastgoedzeepbel/economie/schulden ed. en wat de overheid daarover zegt. En dat geloof je ook. Ze draaien bij het leven en iedereen stinkt erin. Als Bos zegt: ik kan er niks aan doen mijn handen zijn gebonden. Dan dnek jij ja klinkt logisch hij kan niks doen. Nou.. hij is enkelt op die positie gezet als zakenmannetje om de boel te sussen en om de wolven te redden. Een showtje opvoeren en hij is weg. Das alles.
Undebunkable. En ik herinner mij nu iets over 'economic hitmen'. Zakenmensen die als laatste redmidel worden ingezet vóór een oorlog uitbreekt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:02 schreef mediacurator het volgende:
[re-post]
Zonder die exploderende torens zou er nu eenmaal nooit het politieke draagvlak zijn geweest voor een oorlog met Irak, een doelwit waarop de neo-conservative think-tanks in Washington hun vizier al een geruime tijd gericht hadden.
Omdat ze de realiteit van hun dagelijkse leven niet aankunnen. Ze hebben een boeman nodig waar ze alles wat niet goed gaat in hun leven de schuld aan kunnen geven. Zo hoeven ze nooit ergens verantwoording voor te nemen en kunnen ze altijd met een vinger naar andere wijzen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
Heb het al eens eerder hier geschreven, maar het lijkt net alsof de mensen die in een inside-job geloven heel graag willen dat het zo is. Ik vraag me af waarom?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:37 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Omdat ze de realiteit van hun dagelijkse leven niet aankunnen. Ze hebben een boeman nodig waar ze alles wat niet goed gaat in hun leven de schuld aan kunnen geven. Zo hoeven ze nooit ergens verantwoording voor te nemen en kunnen ze altijd met een vinger naar andere wijzen.
Mooi voorbeeld is iemand die alleen op een kamer woont, geen goede opleiding heeft kunnen genieten, geen succes bij het andere geslacht en weinig geld heeft. Deze persoon geeft NWO en manipulatie van eten en onderwijs bijvoorbeeld de schuld van zijn eigen falen.
Je kunt dit natuurlijk ook omdraaien. De mensen die het officiële verhaal geloven willen niets maar dan ook niets vreemds aan de hele zaak zien. Alle voorbeelden waarmee je komt worden afgedaan als onzin en geridiculiseerd. Het lijkt wel alsof ze niet willen zien dat er meer gebeurt dan men je wil doen geloven. Alsof men bang is dat hun eigen veilige wereldje van consumeren, consumeren en nog eens consumeren wel eens afgebroken zou kunnen worden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
Heb het al eens eerder hier geschreven, maar het lijkt net alsof de mensen die in een inside-job geloven heel graag willen dat het zo is. Ik vraag me af waarom?
Wat mij betreft kan de Amerikaanse overheid wel in de fout. En dat hebben ze naar mijn mening ook gedaan met hun motivatie om Irak binnen te vallen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Omgekeerd kan de Amerikaanse of eigen overheid ook nooit fout in jullie ogen Waarom is dat?
Alles wat zij beweren over de economische crisis, de zorg, de missies en ook 9/11 geloven jullie ook zonder twijvel. Waaorm is dat?
En verder mag je alles eten van de dokter?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:37 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Omdat ze de realiteit van hun dagelijkse leven niet aankunnen. Ze hebben een boeman nodig waar ze alles wat niet goed gaat in hun leven de schuld aan kunnen geven. Zo hoeven ze nooit ergens verantwoording voor te nemen en kunnen ze altijd met een vinger naar andere wijzen.
Mooi voorbeeld is iemand die alleen op een kamer woont, geen goede opleiding heeft kunnen genieten, geen succes bij het andere geslacht en weinig geld heeft. Deze persoon geeft NWO en manipulatie van eten en onderwijs bijvoorbeeld de schuld van zijn eigen falen.
Goeiequote:Op donderdag 20 mei 2010 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
In zekere zin heeft ie wel gelijk. Ik geloof niet dat het merendeel van de complotdenkers hoger onderwijs genoten heeft.quote:
Het vreemde is dat ze ook ineens in alle complottheorieën geloven. We zijn niet op de maan geweest, big pharma maakt ons ziek, 9/11 was een inside job, etc.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Goeie! Dat gevoel heb ik trouwens bij zoveel onderwerpen hier (en in TRU).
.... ach... nevermind. Ik ga mezelf hier nog zitten verdedigen ook.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In zekere zin heeft ie wel gelijk. Ik geloof niet dat het merendeel van de complotdenkers hoger onderwijs genoten heeft.
Zie je wel dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
.... ach... nevermind. Ik ga mezelf hier nog zitten verdedigen ook.![]()
Nee.. want ik ben ICT-er en heb een prima baan. Zo prima zelfs, dat ik vandaag mijn halve werkdag heb zitten vergooien aan gelul over 9/11 op FOK.quote:
En als je het er niet mee eens bent en/of als blijkt dat ergens een normale verklaring voor is, dan wordt er gescholdenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:12 schreef Zwansen het volgende:
Het vreemde is dat ze ook ineens in alle complottheorieën geloven. We zijn niet op de maan geweest, big pharma maakt ons ziek, 9/11 was een inside job, etc.
Al zou een groot deel mee loper zijn, dan nog heb je een groep erbij die wel universiteit hebben gedaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In zekere zin heeft ie wel gelijk. Ik geloof niet dat het merendeel van de complotdenkers hoger onderwijs genoten heeft.
Ik scheld niet. Ik wordt weleens pissed ja. Maar over het algemeen komt dat door de drammerige en zuigerige reacties die je krijgt. Alles wordt geridiculiseerd en afgedaan als nonsens. En het ergste is... veel argumenten slaan nergens op.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En als je het er niet mee eens bent en/of als blijkt dat ergens een normale verklaring voor is, dan wordt er gescholden.
Disclaimer: Niet door iedereen, maar wel door een groot deel.
Jij wilt de mensen die een andere mening hebben dan jij wel erg graag wegjagen hequote:Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik scheld niet. Ik wordt weleens pissed ja. Maar over het algemeen komt dat door de drammerige en zuigerige reacties die je krijgt. Alles wordt geridiculiseerd en afgedaan als nonsens. En het ergste is... veel argumenten slaan nergens op.
Oh .. en Lavender: Waarom ben jij dan in godsnaam modje @ BNW. Ga dan GC, R&P of KLB modereren ofzo.
Iemand die een zin begint met 'Ik wordt' kan ik ook niet echt serieus nemen. Ik ga ook nog gelijk krijgen met mijn eerdere opmerking.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik scheld niet. Ik wordt weleens pissed ja. Maar over het algemeen komt dat door de drammerige en zuigerige reacties die je krijgt. Alles wordt geridiculiseerd en afgedaan als nonsens. En het ergste is... veel argumenten slaan nergens op.
Oh .. en Lavender: Waarom ben jij dan in godsnaam modje @ BNW. Ga dan GC, R&P of KLB modereren ofzo.
Oeh... ik heb VancouverFan weer een stokje gegeven om mee te slaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:30 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Jij wilt de mensen die een andere mening hebben dan jij wel erg graag wegjagen he
Oja.. 1 typo. Doe ff normaal man. Lees de rest van mijn posts gerust na. Valt best wel mee met mijn taalfoutenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Iemand die een zin begint met 'Ik wordt' kan ik ook niet echt serieus nemen. Ik ga ook nog gelijk krijgen over mijn eerdere opmerking.
Waarom zou je pissig worden als iemand een andere mening heeft? Daar kan ik eigenlijk nooit pissig om worden, ik vind andere meningen juist meestal interessantquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik geloof gewoon wat ik gezien heb. En met mij de hele wereld. Twee vliegtuigen die zich in een toren boorden, mensen die vertwijfeld van angst naar beneden sprongen, hun dood tegemoet. Beelden die voor altijd op je netvlies blijven.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je kunt dit natuurlijk ook omdraaien. De mensen die het officiële verhaal geloven willen niets maar dan ook niets vreemds aan de hele zaak zien. Alle voorbeelden waarmee je komt worden afgedaan als onzin en geridiculiseerd. Het lijkt wel alsof ze niet willen zien dat er meer gebeurt dan men je wil doen geloven. Alsof men bang is dat hun eigen veilige wereldje van consumeren, consumeren en nog eens consumeren wel eens afgebroken zou kunnen worden.
Overigens: Wanneer is de VS nu eigenlijk niet in oorlog? Dit land zoekt altijd wel een reden om oorlog te voeren. Is er geen reden... dan maken ze die zelf wel.
Een mening is iets anders dan iets steevast wegwuiven en afdoen als bullshit zonder de moeite te nemen eens goed en kritisch te kijken naar de gegevens.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waarom zou je pissig worden als iemand een andere mening heeft? Daar kan ik eigenlijk nooit pissig om worden, ik vind andere meningen juist meestal interessant. En tja, ook al brengt iemand zijn mening niet op de manier hoe jij dat graag wilt...
Nou en!
Amerika stuurt haar eigen kinderen de dood in. Als ze levend terugkomen hebben ze vaak PTS en diezelfde overheid doet dan niets voor die gasten. En waarvoor? Waarom moeten die gasten daar vechten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon wat ik gezien heb. En met mij de hele wereld. Twee vliegtuigen die zich in een toren boorden, mensen die vertwijfeld van angst naar beneden sprongen, hun dood tegemoet. Beelden die voor altijd op je netvlies blijven.
De werkelijkheid is al erg genoeg om er dan ook nog eens andere dingen bij te gaan verzinnen.
Je kunt toch niet ontkennen dát het gebeurd is? Dat Amerika in het hart getroffen is door deze terreurdaad?En moet ik dan gaan geloven dat Amerika zijn eigen burgers dood ? Dat wil er bij mij niet in.
En ook dat kan prima omgedraaid wordenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een mening is iets anders dan iets steevast wegwuiven en afdoen als bullshit zonder de moeite te nemen eens goed en kritisch te kijken naar de gegevens.
Tuurlijk kan dat ook.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En ook dat kan prima omgedraaid worden
Och, dat overkomt me zo vaak als ik iets in TRU of BNW postquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Een mening is iets anders dan iets steevast wegwuiven en afdoen als bullshit zonder de moeite te nemen eens goed en kritisch te kijken naar de gegevens.
Dat ik hier mod wil niet zeggen dat ik geen eigen mening of ideeën over bepaalde dingen heb.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit vind ik nou zo misselijkmakend.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
De werkelijkheid is al erg genoeg om er dan ook nog eens andere dingen bij te gaan verzinnen.
Ok.. dat wist ik dus niet. Je kwam op mij over alsof je geen "affiniteit" met je eigen sub-forumpje hebtquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ik hier mod wil niet zeggen dat ik geen eigen mening of ideeën over bepaalde dingen heb.
En in andere topics kan ik heel ver meegaan met bepaalde zaken. De Tempeliers en dat soort dingen hebben mijn grote interesse.
Over 9/11 heb ik mijn eigen mening die ik net als elke andere user-en in de eerste plaats ben ik user-mag uiten.
Tuurlijk kent ze die niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ook gezien wat ze daar in Irak uitvreten? Crazy horse... ken je die naam? Geloof mij.. dat was geen incidentje.
Btw, die post van mij waar jij zo over valt was gewoon een vraag. Ik vroeg me af waarom sommige mensen zo graag schijnen te willen dat het een inside-job was. Dat is toch geen vreemde vraag? Ik zou dat écht graag willen weten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou ja.. het is uitgebreid in het nieuws geweest. Dan wel aardig gecensureerd. Het brute geweld is gewoon niet getoond. Nu hoor je er niks meer overquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Tuurlijk kent ze die niet.
Het grappige is dat niemand over die zooi leest, die een positieve mening heeft over Amerika.
Frappant he.
Hoe minder je jezelf informeerd, hoe happiger je bent in de 'waarheid'.
Dat wil ik niet. Ik kan alleen het officiële verhaal met alles wat daarna is gebeurd en nog steeds gebeurt, niet geloven. Ik heb mijn best gedaan, maar de beelden en anomaliteiten spreken voor mij boekdelen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Btw, die post van mij waar jij zo over valt was gewoon een vraag. Ik vroeg me af waarom sommige mensen zo graag schijnen te willen dat het een inside-job was. Dat is toch geen vreemde vraag? Ik zou dat écht graag willen weten.
Ik merk nergens aan dat jij ook maar iets van je best hebt gedaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat wil ik niet. Ik kan alleen het officiële verhaal met alles wat daarna is gebeurd en nog steeds gebeurt, niet geloven. Ik heb mijn best gedaan, maar de beelden en anomaliteiten spreken voor mij boekdelen.
Goh... ik lijk jou wel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:02 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik merk nergens aan dat jij ook maar iets van je best hebt gedaan.
Telkens als vragen van jou bijna beantwoord werden ging je weer over op een ander onderwerp. Logische verklaringen voor vragen van jou negeer je gewoon door te zeggen dat het toch echt niet zo kan zijn gegaan.
Leuk toneelstukje van je nu, maar je wilt toch echt maar 1 verhaal horen.
Neuken!?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou ja, ik vind J0kkebr0k trouwens wel een van de beschaafdere posters van 'de andere kant'.
En dát begrijp ik dus niet Ticker.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dit vind ik nou zo misselijkmakend.
Sorry hoor Lavenderr maar dat schiet het verkeerde keelgat in.
Als hij dat is dan is het triest gesteld.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou ja, ik vind J0kkebr0k trouwens wel een van de beschaafdere posters van 'de andere kant'.
Ach.. het is maar net met welke figuren je een discussie probeert te voeren. Er zijn ook topics geweest waarbij ik mij keurig gedragen heb hoor. Komt omdat er ook mensen aan jullie kant zijn die weten waar ze over praten en ook kritisch zijn en niet steevast alles afdoen als bullshit. Die zelfde mensen kunnen ook nog wel begrip tonen voor het feit dat velen in een complot geloven.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:05 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Als hij dat is dan is het triest gesteld.
En dat is dan jouw meningquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:05 schreef arie_bc het volgende:
Als hij dat is dan is het triest gesteld.
Begrijp ik. En dat is je goed recht.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat wil ik niet. Ik kan alleen het officiële verhaal met alles wat daarna is gebeurd en nog steeds gebeurt, niet geloven. Ik heb mijn best gedaan, maar de beelden en anomaliteiten spreken voor mij boekdelen.
Zullen we een standbeeld voor mij oprichten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dat is dan jouw mening. Van wat ik van deze topics gelezen heb vind ik (mijn mening
) J0kkebr0k zich over het algemeen vrij netjes verwoorden. Dat ik het totaal niet met zijn woorden eens ben is een ander verhaal
.
Eens, arrogantie hou ik ook niet van. Van beide kanten niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach.. het is maar net met welke figuren je een discussie probeert te voeren. Er zijn ook topics geweest waarbij ik mij keurig gedragen heb hoor. Komt omdat er ook mensen aan jullie kant zijn die weten waar ze over praten en ook kritisch zijn en niet steevast alles afdoen als bullshit. Die zelfde mensen kunnen ook nog wel begrip tonen voor het feit dat velen in een complot geloven.
Punt is een beetje dat velen van 'jullie' zo arrogant als de neten zijn. Daar hou ik persoonlijk niet zo van en dat frustreert soms. We zijn net mensen
Is goed, en dan laten we er een vliegtuig in vliegenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zullen we een standbeeld voor mij oprichten?
Wij komen hier omdat wij geïnteresseerd zijn. Jullie wuiven vervolgens alle kritiek van ons weg zonder met goede bronnen en argumenten te komen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eerst gaan jij en Joepie neuken toch? Komt dat standbeeld vanzelf welquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zullen we een standbeeld voor mij oprichten?
Maar wat zijn dan goede bronnen in jouw ogen? Officiële onderzoeken? Precies... daar zit hem de kneep.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wij komen hier omdat wij geïnteresseerd zijn. Jullie wuiven vervolgens alle kritiek van ons weg zonder met goede bronnen en argumenten te komen.
Mensen zonder enig verstand van natuur- en bouwkunde claimen dat ze met gezond verstand complexe problemen kunnen oplossen. Komen wij (veelal) met gefundeerde kritiek dan krijgen we niets anders te horen dan dat we laf zijn en de enige bronnen die we zien zijn youtube filmpjes.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eerst gaan jij en Joepie neuken toch? Komt dat standbeeld vanzelf wel
Ik weet niet wat de illuminatie jouw moeder jou wijsgemaakt heeft, maar volgens mijn moeder krijg je van neuken kindjes en geen standbeeldenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Eerst gaan jij en Joepie neuken toch? Komt dat standbeeld vanzelf wel
Ze zeggen het, maar ze bewijzen het niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar wat zijn dan goede bronnen in jouw ogen? Officiële onderzoeken? Precies... daar zit hem de kneep.
Nogmaals: Er zijn genoeg mensen met kennis (architecten, engineers, professors, explosieven experts) die zeggen dat een gebouw met stalen contructie niet in zo'n ravage kan eindigen zonder te zijn opgeblazen.
Eenieder die wel vanalles roept maar het niet kan onderbouwen is wat mij betreft een charlatan.quote:WTC 7: Die is toch opgeblazen volgens jou? Waarom geloof jij dát wel?
Zelfs gerenomeerde architecten die twijfelen aan het verhaal doe jij af als charlatans.
Omdat die Nederlandse expert dat ook zegt. Die zegt echter ook dat WTC7 heel anders instort dan de Twintowers, m.a.w. die zijn niet ingestort door CD en daar ging het dit topic om. WTC7 kan best neergehaald zijn uit veiligheidsoverwegingen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar wat zijn dan goede bronnen in jouw ogen? Officiële onderzoeken? Precies... daar zit hem de kneep.
Nogmaals: Er zijn genoeg mensen met kennis (architecten, engineers, professors, explosieven experts) die zeggen dat een gebouw met stalen contructie niet in zo'n ravage kan eindigen zonder te zijn opgeblazen.
WTC 7: Die is toch opgeblazen volgens jou? Waarom geloof jij dát wel?
Ik ben van hout... Je weets...quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de illuminatie jouw moeder jou wijsgemaakt heeft, maar volgens mijn moeder krijg je van neuken kindjes en geen standbeelden.
Ok... now we are getting somewhere.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat die Nederlandse expert dat ook zegt. Die zegt echter ook dat WTC7 heel anders instort dan de Twintowers, m.a.w. die zijn niet ingestort door CD.
En als die mensen met kennis dat echt denken, waarom worden er dan geen wetenschappelijke artikelen gepubliceerd in vooraanstaande tijdschriften?
Ik geloof oprecht dat er mensen moedwillig verkeerde berichten de wereld insturen om complottheorieen te voeden. Heel Loose Change is daar toch op gebaseerd? Waarom dan ook niet een aantal sites? Ik kan ook een site oprichten en zeggen dat ik architect/bouwkundige ben.
Neeeee, het standbeeld komt eerst, de kindjes daarnáquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de illuminatie jouw moeder jou wijsgemaakt heeft, maar volgens mijn moeder krijg je van neuken kindjes en geen standbeelden.
Ik lieg haar kapotquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die flinke neus is ook een weggevertje.
Joepie Poepie boft
Dan moeten we maar een nieuw topic starten over Norad air defense.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:05 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan de Amerikaanse overheid wel in de fout. En dat hebben ze naar mijn mening ook gedaan met hun motivatie om Irak binnen te vallen.
Dat was een duidelijke leugen die doorzien is.
Ik geloof er ook niks van dat er geen duistere spelletje op de achtergrond worden gespeeld.
Maar in het geval van 9/11 zie ik geen redenen om aan te nemen dat de Amerikaanse overheid daar wat mee te maken had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |