Nee.. want ik ben ICT-er en heb een prima baan. Zo prima zelfs, dat ik vandaag mijn halve werkdag heb zitten vergooien aan gelul over 9/11 op FOK.quote:
En als je het er niet mee eens bent en/of als blijkt dat ergens een normale verklaring voor is, dan wordt er gescholdenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:12 schreef Zwansen het volgende:
Het vreemde is dat ze ook ineens in alle complottheorieën geloven. We zijn niet op de maan geweest, big pharma maakt ons ziek, 9/11 was een inside job, etc.
Al zou een groot deel mee loper zijn, dan nog heb je een groep erbij die wel universiteit hebben gedaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In zekere zin heeft ie wel gelijk. Ik geloof niet dat het merendeel van de complotdenkers hoger onderwijs genoten heeft.
Ik scheld niet. Ik wordt weleens pissed ja. Maar over het algemeen komt dat door de drammerige en zuigerige reacties die je krijgt. Alles wordt geridiculiseerd en afgedaan als nonsens. En het ergste is... veel argumenten slaan nergens op.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En als je het er niet mee eens bent en/of als blijkt dat ergens een normale verklaring voor is, dan wordt er gescholden.
Disclaimer: Niet door iedereen, maar wel door een groot deel.
Jij wilt de mensen die een andere mening hebben dan jij wel erg graag wegjagen hequote:Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik scheld niet. Ik wordt weleens pissed ja. Maar over het algemeen komt dat door de drammerige en zuigerige reacties die je krijgt. Alles wordt geridiculiseerd en afgedaan als nonsens. En het ergste is... veel argumenten slaan nergens op.
Oh .. en Lavender: Waarom ben jij dan in godsnaam modje @ BNW. Ga dan GC, R&P of KLB modereren ofzo.
Iemand die een zin begint met 'Ik wordt' kan ik ook niet echt serieus nemen. Ik ga ook nog gelijk krijgen met mijn eerdere opmerking.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik scheld niet. Ik wordt weleens pissed ja. Maar over het algemeen komt dat door de drammerige en zuigerige reacties die je krijgt. Alles wordt geridiculiseerd en afgedaan als nonsens. En het ergste is... veel argumenten slaan nergens op.
Oh .. en Lavender: Waarom ben jij dan in godsnaam modje @ BNW. Ga dan GC, R&P of KLB modereren ofzo.
Oeh... ik heb VancouverFan weer een stokje gegeven om mee te slaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:30 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Jij wilt de mensen die een andere mening hebben dan jij wel erg graag wegjagen he
Oja.. 1 typo. Doe ff normaal man. Lees de rest van mijn posts gerust na. Valt best wel mee met mijn taalfoutenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Iemand die een zin begint met 'Ik wordt' kan ik ook niet echt serieus nemen. Ik ga ook nog gelijk krijgen over mijn eerdere opmerking.
Waarom zou je pissig worden als iemand een andere mening heeft? Daar kan ik eigenlijk nooit pissig om worden, ik vind andere meningen juist meestal interessantquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik geloof gewoon wat ik gezien heb. En met mij de hele wereld. Twee vliegtuigen die zich in een toren boorden, mensen die vertwijfeld van angst naar beneden sprongen, hun dood tegemoet. Beelden die voor altijd op je netvlies blijven.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je kunt dit natuurlijk ook omdraaien. De mensen die het officiële verhaal geloven willen niets maar dan ook niets vreemds aan de hele zaak zien. Alle voorbeelden waarmee je komt worden afgedaan als onzin en geridiculiseerd. Het lijkt wel alsof ze niet willen zien dat er meer gebeurt dan men je wil doen geloven. Alsof men bang is dat hun eigen veilige wereldje van consumeren, consumeren en nog eens consumeren wel eens afgebroken zou kunnen worden.
Overigens: Wanneer is de VS nu eigenlijk niet in oorlog? Dit land zoekt altijd wel een reden om oorlog te voeren. Is er geen reden... dan maken ze die zelf wel.
Een mening is iets anders dan iets steevast wegwuiven en afdoen als bullshit zonder de moeite te nemen eens goed en kritisch te kijken naar de gegevens.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waarom zou je pissig worden als iemand een andere mening heeft? Daar kan ik eigenlijk nooit pissig om worden, ik vind andere meningen juist meestal interessant. En tja, ook al brengt iemand zijn mening niet op de manier hoe jij dat graag wilt...
Nou en!
Amerika stuurt haar eigen kinderen de dood in. Als ze levend terugkomen hebben ze vaak PTS en diezelfde overheid doet dan niets voor die gasten. En waarvoor? Waarom moeten die gasten daar vechten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon wat ik gezien heb. En met mij de hele wereld. Twee vliegtuigen die zich in een toren boorden, mensen die vertwijfeld van angst naar beneden sprongen, hun dood tegemoet. Beelden die voor altijd op je netvlies blijven.
De werkelijkheid is al erg genoeg om er dan ook nog eens andere dingen bij te gaan verzinnen.
Je kunt toch niet ontkennen dát het gebeurd is? Dat Amerika in het hart getroffen is door deze terreurdaad?En moet ik dan gaan geloven dat Amerika zijn eigen burgers dood ? Dat wil er bij mij niet in.
En ook dat kan prima omgedraaid wordenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een mening is iets anders dan iets steevast wegwuiven en afdoen als bullshit zonder de moeite te nemen eens goed en kritisch te kijken naar de gegevens.
Tuurlijk kan dat ook.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En ook dat kan prima omgedraaid worden
Och, dat overkomt me zo vaak als ik iets in TRU of BNW postquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Een mening is iets anders dan iets steevast wegwuiven en afdoen als bullshit zonder de moeite te nemen eens goed en kritisch te kijken naar de gegevens.
Dat ik hier mod wil niet zeggen dat ik geen eigen mening of ideeën over bepaalde dingen heb.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit vind ik nou zo misselijkmakend.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
De werkelijkheid is al erg genoeg om er dan ook nog eens andere dingen bij te gaan verzinnen.
Ok.. dat wist ik dus niet. Je kwam op mij over alsof je geen "affiniteit" met je eigen sub-forumpje hebtquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ik hier mod wil niet zeggen dat ik geen eigen mening of ideeën over bepaalde dingen heb.
En in andere topics kan ik heel ver meegaan met bepaalde zaken. De Tempeliers en dat soort dingen hebben mijn grote interesse.
Over 9/11 heb ik mijn eigen mening die ik net als elke andere user-en in de eerste plaats ben ik user-mag uiten.
Tuurlijk kent ze die niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ook gezien wat ze daar in Irak uitvreten? Crazy horse... ken je die naam? Geloof mij.. dat was geen incidentje.
Btw, die post van mij waar jij zo over valt was gewoon een vraag. Ik vroeg me af waarom sommige mensen zo graag schijnen te willen dat het een inside-job was. Dat is toch geen vreemde vraag? Ik zou dat écht graag willen weten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou ja.. het is uitgebreid in het nieuws geweest. Dan wel aardig gecensureerd. Het brute geweld is gewoon niet getoond. Nu hoor je er niks meer overquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Tuurlijk kent ze die niet.
Het grappige is dat niemand over die zooi leest, die een positieve mening heeft over Amerika.
Frappant he.
Hoe minder je jezelf informeerd, hoe happiger je bent in de 'waarheid'.
Dat wil ik niet. Ik kan alleen het officiële verhaal met alles wat daarna is gebeurd en nog steeds gebeurt, niet geloven. Ik heb mijn best gedaan, maar de beelden en anomaliteiten spreken voor mij boekdelen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Btw, die post van mij waar jij zo over valt was gewoon een vraag. Ik vroeg me af waarom sommige mensen zo graag schijnen te willen dat het een inside-job was. Dat is toch geen vreemde vraag? Ik zou dat écht graag willen weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |