abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81692298
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:18 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Zie je wel dat ik gelijk heb.
Nee.. want ik ben ICT-er en heb een prima baan. Zo prima zelfs, dat ik vandaag mijn halve werkdag heb zitten vergooien aan gelul over 9/11 op FOK.
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:21:01 #152
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81692334
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:12 schreef Zwansen het volgende:
Het vreemde is dat ze ook ineens in alle complottheorieën geloven. We zijn niet op de maan geweest, big pharma maakt ons ziek, 9/11 was een inside job, etc.
En als je het er niet mee eens bent en/of als blijkt dat ergens een normale verklaring voor is, dan wordt er gescholden .

Disclaimer: Niet door iedereen, maar wel door een groot deel.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:22:05 #153
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81692396
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef Zwansen het volgende:

[..]

In zekere zin heeft ie wel gelijk. Ik geloof niet dat het merendeel van de complotdenkers hoger onderwijs genoten heeft.
Al zou een groot deel mee loper zijn, dan nog heb je een groep erbij die wel universiteit hebben gedaan.
Wat is daar dan weer het excuus voor.. verkeerde afstudeer opdrachten?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_81692487
Al die architecten en engineers hebben hun kunsten ook maar geleerd via lego natuurlijk.

En dat ik geloof in een complot mbt 9/11, wil niet zeggen dat ik het verhaal van Reptillians, chemtrails, Niburu en weet ik wat nog meer, slik.

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 21:24:36 ]
pi_81692650
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:21 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

En als je het er niet mee eens bent en/of als blijkt dat ergens een normale verklaring voor is, dan wordt er gescholden .

Disclaimer: Niet door iedereen, maar wel door een groot deel.
Ik scheld niet. Ik wordt weleens pissed ja. Maar over het algemeen komt dat door de drammerige en zuigerige reacties die je krijgt. Alles wordt geridiculiseerd en afgedaan als nonsens. En het ergste is... veel argumenten slaan nergens op.

Oh .. en Lavender: Waarom ben jij dan in godsnaam modje @ BNW. Ga dan GC, R&P of KLB modereren ofzo.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 21:28:59 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:29:06 #156
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_81692805
kan iemand de open haard aanmaken?, met al die rapporten van nist en fema, dan steek ik mijn klauwen er wel in,dat ze wtc's hebben opgeblazen!
pi_81692877
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik scheld niet. Ik wordt weleens pissed ja. Maar over het algemeen komt dat door de drammerige en zuigerige reacties die je krijgt. Alles wordt geridiculiseerd en afgedaan als nonsens. En het ergste is... veel argumenten slaan nergens op.

Oh .. en Lavender: Waarom ben jij dan in godsnaam modje @ BNW. Ga dan GC, R&P of KLB modereren ofzo.
Jij wilt de mensen die een andere mening hebben dan jij wel erg graag wegjagen he
Leaf
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:31:33 #158
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81692930
quote:

[..]

Iemand die een zin begint met 'Ik wordt' kan ik ook niet echt serieus nemen. Ik ga ook nog gelijk krijgen met mijn eerdere opmerking.
pi_81692932
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:30 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Jij wilt de mensen die een andere mening hebben dan jij wel erg graag wegjagen he
Oeh... ik heb VancouverFan weer een stokje gegeven om mee te slaan.
pi_81692980
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:31 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Iemand die een zin begint met 'Ik wordt' kan ik ook niet echt serieus nemen. Ik ga ook nog gelijk krijgen over mijn eerdere opmerking.
Oja.. 1 typo. Doe ff normaal man. Lees de rest van mijn posts gerust na. Valt best wel mee met mijn taalfouten

Overigens: Jij bent toch degene die wel gelooft dat WTC 7 is opgeblazen? Strikt gezien sta jij dus aan de kant van de complotdenkers.

Kun jij en wil jij uitleggen waarom je wel aanneemt dat WTC 7 is opgeblazen?

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 21:39:23 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:37:38 #161
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81693287
quote:
Waarom zou je pissig worden als iemand een andere mening heeft? Daar kan ik eigenlijk nooit pissig om worden, ik vind andere meningen juist meestal interessant . En tja, ook al brengt iemand zijn mening niet op de manier hoe jij dat graag wilt...

Nou en!

Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 21:41:04 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_81693498
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je kunt dit natuurlijk ook omdraaien. De mensen die het officiële verhaal geloven willen niets maar dan ook niets vreemds aan de hele zaak zien. Alle voorbeelden waarmee je komt worden afgedaan als onzin en geridiculiseerd. Het lijkt wel alsof ze niet willen zien dat er meer gebeurt dan men je wil doen geloven. Alsof men bang is dat hun eigen veilige wereldje van consumeren, consumeren en nog eens consumeren wel eens afgebroken zou kunnen worden.

Overigens: Wanneer is de VS nu eigenlijk niet in oorlog? Dit land zoekt altijd wel een reden om oorlog te voeren. Is er geen reden... dan maken ze die zelf wel.
Ik geloof gewoon wat ik gezien heb. En met mij de hele wereld. Twee vliegtuigen die zich in een toren boorden, mensen die vertwijfeld van angst naar beneden sprongen, hun dood tegemoet. Beelden die voor altijd op je netvlies blijven.
De werkelijkheid is al erg genoeg om er dan ook nog eens andere dingen bij te gaan verzinnen.
Je kunt toch niet ontkennen dát het gebeurd is? Dat Amerika in het hart getroffen is door deze terreurdaad?En moet ik dan gaan geloven dat Amerika zijn eigen burgers dood ? Dat wil er bij mij niet in.
pi_81693511
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:37 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Waarom zou je pissig worden als iemand een andere mening heeft? Daar kan ik eigenlijk nooit pissig om worden, ik vind andere meningen juist meestal interessant . En tja, ook al brengt iemand zijn mening niet op de manier hoe jij dat graag wilt...

Nou en!

Een mening is iets anders dan iets steevast wegwuiven en afdoen als bullshit zonder de moeite te nemen eens goed en kritisch te kijken naar de gegevens.
pi_81693572
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik geloof gewoon wat ik gezien heb. En met mij de hele wereld. Twee vliegtuigen die zich in een toren boorden, mensen die vertwijfeld van angst naar beneden sprongen, hun dood tegemoet. Beelden die voor altijd op je netvlies blijven.
De werkelijkheid is al erg genoeg om er dan ook nog eens andere dingen bij te gaan verzinnen.
Je kunt toch niet ontkennen dát het gebeurd is? Dat Amerika in het hart getroffen is door deze terreurdaad?En moet ik dan gaan geloven dat Amerika zijn eigen burgers dood ? Dat wil er bij mij niet in.
Amerika stuurt haar eigen kinderen de dood in. Als ze levend terugkomen hebben ze vaak PTS en diezelfde overheid doet dan niets voor die gasten. En waarvoor? Waarom moeten die gasten daar vechten?

Ook gezien wat ze daar in Irak uitvreten? Crazy horse... ken je die naam? Geloof mij.. dat was geen incidentje.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 21:47:04 ]
pi_81693642
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Een mening is iets anders dan iets steevast wegwuiven en afdoen als bullshit zonder de moeite te nemen eens goed en kritisch te kijken naar de gegevens.
En ook dat kan prima omgedraaid worden
Leaf
pi_81693687
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:43 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En ook dat kan prima omgedraaid worden
Tuurlijk kan dat ook.
pi_81693838
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat ook.
Dus doen alsof alleen de anderen argumenten wegwuiven is niet terecht
Leaf
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:48:41 #168
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81693917
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Och, dat overkomt me zo vaak als ik iets in TRU of BNW post !

Zonder hierover een discussie te willen starten: "JoepiePoepie is een leugenaar die alles wat 'hij' post verzint. Bovendien is het een man die zich voordoet als vrouw... blablabla"

En dan gaat het dus niet eens meer om meningen over een onderwerp, maar puur persoonlijk op mij gericht.

Dus nee hoor, daar sta je echt niet alleen in en dan is bij jou nog niet eens persoonlijk op jou gericht, maar gaat het alleen maar om je mening.
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 21:50:32 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_81694030
quote:

[..]

Dat ik hier mod wil niet zeggen dat ik geen eigen mening of ideeën over bepaalde dingen heb.
En in andere topics kan ik heel ver meegaan met bepaalde zaken. De Tempeliers en dat soort dingen hebben mijn grote interesse.
Over 9/11 heb ik mijn eigen mening die ik net als elke andere user-en in de eerste plaats ben ik user-mag uiten.
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:50:53 #170
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81694052
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef Lavenderr het volgende:

Dit vind ik nou zo misselijkmakend.
Sorry hoor Lavenderr maar dat schiet het verkeerde keelgat in.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_81694137
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat ik hier mod wil niet zeggen dat ik geen eigen mening of ideeën over bepaalde dingen heb.
En in andere topics kan ik heel ver meegaan met bepaalde zaken. De Tempeliers en dat soort dingen hebben mijn grote interesse.
Over 9/11 heb ik mijn eigen mening die ik net als elke andere user-en in de eerste plaats ben ik user-mag uiten.
Ok.. dat wist ik dus niet. Je kwam op mij over alsof je geen "affiniteit" met je eigen sub-forumpje hebt
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:53:02 #172
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81694165
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ook gezien wat ze daar in Irak uitvreten? Crazy horse... ken je die naam? Geloof mij.. dat was geen incidentje.

Tuurlijk kent ze die niet.
Het grappige is dat niemand over die zooi leest, die een positieve mening heeft over Amerika.
Frappant he.

Hoe minder je jezelf informeerd, hoe happiger je bent in de 'waarheid'.
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 21:55:28 #173
249559 crew  Lavenderr
pi_81694306
quote:

[..]

Btw, die post van mij waar jij zo over valt was gewoon een vraag. Ik vroeg me af waarom sommige mensen zo graag schijnen te willen dat het een inside-job was. Dat is toch geen vreemde vraag? Ik zou dat écht graag willen weten.
pi_81694321
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:53 schreef Ticker het volgende:

[..]

Tuurlijk kent ze die niet.
Het grappige is dat niemand over die zooi leest, die een positieve mening heeft over Amerika.
Frappant he.

Hoe minder je jezelf informeerd, hoe happiger je bent in de 'waarheid'.
Nou ja.. het is uitgebreid in het nieuws geweest. Dan wel aardig gecensureerd. Het brute geweld is gewoon niet getoond. Nu hoor je er niks meer over
pi_81694513
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Btw, die post van mij waar jij zo over valt was gewoon een vraag. Ik vroeg me af waarom sommige mensen zo graag schijnen te willen dat het een inside-job was. Dat is toch geen vreemde vraag? Ik zou dat écht graag willen weten.
Dat wil ik niet. Ik kan alleen het officiële verhaal met alles wat daarna is gebeurd en nog steeds gebeurt, niet geloven. Ik heb mijn best gedaan, maar de beelden en anomaliteiten spreken voor mij boekdelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 21:59:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')