abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81687686
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:45 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En als jij telkens je vragen gaat stellen in een edit, nadat je al gepost hebt, moet je niet gaan janken dat ik je vraag over het hoofd zie.
Ik beantwoord meer dan genoeg van jouw vragen.
Ik jank niet vriend.

Ik ben alleen niet zo snel met typen, plakken, quoten en ook nog eens een antwoord bedenken.
pi_81687773
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:46 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Het lijkt, je denkt, je vermoed, je redeneert.

Tja, dan krijg je vanzelf wel vragen als je niks zeker weet.
Waaruit blijkt dat jij wel zo zeker van je zaak bent dan? Behalve je arrogantie...

Ik nok er voor nu ff mee. Beetje bonje gaan zitten maken op een forum. Ik heb wel wat beters te doen

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 19:49:29 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:49:02 #128
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81687789
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:46 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Het lijkt, je denkt, je vermoed, je redeneert.

Tja, dan krijg je vanzelf wel vragen als je niks zeker weet.
't leven wordt zoveel simpeler als moedertje staat oevral een passend antwoord op heeft. Hoef je zelf niet meer natedenken. Wat een lekker veilige wereldje wordt het dan zeg.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_81687881
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik jank niet vriend.

Ik ben alleen niet zo snel met typen, plakken, quoten en ook nog eens een antwoord bedenken.
Dan wacht je even voordat je op invoeren drukt.
Leaf
pi_81687932
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:49 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

't leven wordt zoveel simpeler als moedertje staat oevral een passend antwoord op heeft. Hoef je zelf niet meer natedenken. Wat een lekker veilige wereldje wordt het dan zeg.
Over 9/11 kun je prima zelf nadenken. Werd dat maar gedaan door complotgelovers....
Leaf
pi_81688055
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat jij wel zo zeker van je zaak bent dan? Behalve je arrogantie...

Ik nok er voor nu ff mee. Beetje bonje gaan zitten maken op een forum. Ik heb wel wat beters te doen
Ik ben ook niet zeker van mijn zaak. Daarom ga ik niet twijfelen aan die uitgebreid onderzoek hebben gedaan en een plausibele verklaring geven voor de verschillende omstandigheden.
Leaf
pi_81688097
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:53 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zeker van mijn zaak. Daarom ga ik niet twijfelen aan die uitgebreid onderzoek hebben gedaan en een plausibele verklaring geven voor de verschillende omstandigheden.
........die uitgebreid onderzoek hebben gedaan en (misschien bewust) steekjes hebben laten vallen. Bovendien... veel dingen zijn niet zo plausibel. We hebben tenslotte de beelden nog.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 19:57:12 ]
pi_81688458
[re-post]

9/11 werd gebracht volgens een draaiboek, een strak geregisseerde reportage opgevoerd door main stream media, CNN speelde een hoofdrol vanaf het begiin. (Ted Turner (ex v. Jane Fonda) is natuurlijk een vreselijke enge elitaire NWO troll natuurlijk).

Het verliep vrijwel geheel foutloos behalve dan wanneer de BBC het instorten van wtc7 iets te vroeg aankondigde en wellicht nog wat meerdere schoonheidsfoutjes

BBC Reports Collapse of WTC Building 7 Early-- TWICE

Maar al met al een heel soepel verlopen plan..

Mijn persoonlijke theorie is dat het publiek beelden te zien kreeg die in eerste instantie zeer schokkend en bedreigend over kwamen

Tegelijkertijd zitten mensen zeer aandachtig te kijken omdat je (hopelijk) zoiets maar 1 keer in je leven "live" ziet en ervaart

D.w.z. dat op zo een moment al de mentale filters waarmee mensen normaliter dingen die zij zien en horen verwerken, tijdelijk helemaal uitgeschakeld waren en alles absorbeerde zonder iets te hoeven evalueren of absorberen

Google "Trauma based programming', dat is een soortement hypnose techniek variant

Je kunt mensen daarmee doen geloven dat God Gerritje heet,

Kortom het beoogde effect was bereikt, de gehele westerse wereld in rep en roer want dachten aangevallen te worden door Moslim Terroristen! vervolgens een lucratieve oorlog met Irak.

Zonder die exploderende torens zou er nu eenmaal nooit het politieke draagvlak zijn geweest voor een oorlog met Irak, een doelwit waarop de neo-conservative think-tanks in Washington hun vizier al een geruime tijd gericht hadden.

Google: Project for the New American Century (PNAC) of hierrrr

9/11 was een fabeltje, ik denk dat al de intelligence services ter wereld dat al heel lang weten

Voor de skeptici de film "Wag the dog" is een aanrader en natuurlijk de klassieker "The Matrix", naar mijn weten nog steeds een vd beste films ooit gemaakt zo niet de beste
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:04:45 #134
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81688546
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:53 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Aha dus jouw houding is meer van 'het zal allemaal wel' en ik geloof de overheid wel klaar.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:51 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Over 9/11 kun je prima zelf nadenken. Werd dat maar gedaan door complotgelovers....
Je krijgt van de overheid kant en klare antwoorden die aannemelijk klinken. Maar de echte absolute waarheid hoeft het dan nog niet te zijn. Kijk maar naar dat hele vastgoedzeepbel/economie/schulden ed. en wat de overheid daarover zegt. En dat geloof je ook. Ze draaien bij het leven en iedereen stinkt erin. Als Bos zegt: ik kan er niks aan doen mijn handen zijn gebonden. Dan dnek jij ja klinkt logisch hij kan niks doen. Nou.. hij is enkelt op die positie gezet als zakenmannetje om de boel te sussen en om de wolven te redden. Een showtje opvoeren en hij is weg. Das alles.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_81688712
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Aha dus jouw houding is meer van 'het zal allemaal wel' en ik geloof de overheid wel klaar.
Ik maak de keuze tussen de 2 minst slechte.
Of dat dan overheid is of niet maakt mij geen donder uit.
Leaf
pi_81688787
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

........die uitgebreid onderzoek hebben gedaan en (misschien bewust) steekjes hebben laten vallen. Bovendien... veel dingen zijn niet zo plausibel. We hebben tenslotte de beelden nog.
Die beelden zijn ook onderzocht door NIST. Zij zijn niet van mening dat die tegenstrijdig zijn met hun bevindingen.

Welke steken hebben ze dan laten vallen? De zoveelste verdachtmaking van jou zonder een fatsoenlijke onderbouwing.
Dat moet zelfs jou toch wel gaan opvallen dat dat niet overtuigend is.
Leaf
pi_81688912
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

[..]

Je krijgt van de overheid kant en klare antwoorden die aannemelijk klinken. Maar de echte absolute waarheid hoeft het dan nog niet te zijn. Kijk maar naar dat hele vastgoedzeepbel/economie/schulden ed. en wat de overheid daarover zegt. En dat geloof je ook. Ze draaien bij het leven en iedereen stinkt erin. Als Bos zegt: ik kan er niks aan doen mijn handen zijn gebonden. Dan dnek jij ja klinkt logisch hij kan niks doen. Nou.. hij is enkelt op die positie gezet als zakenmannetje om de boel te sussen en om de wolven te redden. Een showtje opvoeren en hij is weg. Das alles.
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Voor de aanslagen op de WTC torens zijn er tastbare bewijzen. Er kunnen wiskundige formules worden gebruikt en de aanslagen kunnen op schaal (of computersimulaties) worden nagebootst.

Als daar dan een logisch antwoord uit komt zie ik geen reden om meer vertrouwen te hebben in onlogisch antwoorden.
Leaf
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:20:41 #138
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81689252
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:02 schreef mediacurator het volgende:
[re-post]

Zonder die exploderende torens zou er nu eenmaal nooit het politieke draagvlak zijn geweest voor een oorlog met Irak, een doelwit waarop de neo-conservative think-tanks in Washington hun vizier al een geruime tijd gericht hadden.

Undebunkable. En ik herinner mij nu iets over 'economic hitmen'. Zakenmensen die als laatste redmidel worden ingezet vóór een oorlog uitbreekt.

Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 20:31:50 #139
249559 crew  Lavenderr
pi_81689765
Heb het al eens eerder hier geschreven, maar het lijkt net alsof de mensen die in een inside-job geloven heel graag willen dat het zo is. Ik vraag me af waarom?
pi_81690091
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
Heb het al eens eerder hier geschreven, maar het lijkt net alsof de mensen die in een inside-job geloven heel graag willen dat het zo is. Ik vraag me af waarom?
Omdat ze de realiteit van hun dagelijkse leven niet aankunnen. Ze hebben een boeman nodig waar ze alles wat niet goed gaat in hun leven de schuld aan kunnen geven. Zo hoeven ze nooit ergens verantwoording voor te nemen en kunnen ze altijd met een vinger naar andere wijzen.

Mooi voorbeeld is iemand die alleen op een kamer woont, geen goede opleiding heeft kunnen genieten, geen succes bij het andere geslacht en weinig geld heeft. Deze persoon geeft NWO en manipulatie van eten en onderwijs bijvoorbeeld de schuld van zijn eigen falen.
pi_81691186
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:37 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Omdat ze de realiteit van hun dagelijkse leven niet aankunnen. Ze hebben een boeman nodig waar ze alles wat niet goed gaat in hun leven de schuld aan kunnen geven. Zo hoeven ze nooit ergens verantwoording voor te nemen en kunnen ze altijd met een vinger naar andere wijzen.

Mooi voorbeeld is iemand die alleen op een kamer woont, geen goede opleiding heeft kunnen genieten, geen succes bij het andere geslacht en weinig geld heeft. Deze persoon geeft NWO en manipulatie van eten en onderwijs bijvoorbeeld de schuld van zijn eigen falen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:59:46 #142
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81691197
Omgekeerd kan de Amerikaanse of eigen overheid ook nooit fout in jullie ogen Waarom is dat?
Alles wat zij beweren over de economische crisis, de zorg, de missies en ook 9/11 geloven jullie ook zonder twijvel. Waarom is dat?
pi_81691413
quote:
Je kunt dit natuurlijk ook omdraaien. De mensen die het officiële verhaal geloven willen niets maar dan ook niets vreemds aan de hele zaak zien. Alle voorbeelden waarmee je komt worden afgedaan als onzin en geridiculiseerd. Het lijkt wel alsof ze niet willen zien dat er meer gebeurt dan men je wil doen geloven. Alsof men bang is dat hun eigen veilige wereldje van consumeren, consumeren en nog eens consumeren wel eens afgebroken zou kunnen worden.

Overigens: Wanneer is de VS nu eigenlijk niet in oorlog? Dit land zoekt altijd wel een reden om oorlog te voeren. Is er geen reden... dan maken ze die zelf wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 21:07:07 ]
pi_81691496
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Omgekeerd kan de Amerikaanse of eigen overheid ook nooit fout in jullie ogen Waarom is dat?
Alles wat zij beweren over de economische crisis, de zorg, de missies en ook 9/11 geloven jullie ook zonder twijvel. Waaorm is dat?
Wat mij betreft kan de Amerikaanse overheid wel in de fout. En dat hebben ze naar mijn mening ook gedaan met hun motivatie om Irak binnen te vallen.
Dat was een duidelijke leugen die doorzien is.
Ik geloof er ook niks van dat er geen duistere spelletje op de achtergrond worden gespeeld.

Maar in het geval van 9/11 zie ik geen redenen om aan te nemen dat de Amerikaanse overheid daar wat mee te maken had.
Leaf
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:06:04 #145
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_81691529
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:37 schreef arie_bc het volgende:

[..]

En verder mag je alles eten van de dokter?
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:07:14 #146
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81691596
quote:
Goeie ! Dat gevoel heb ik trouwens bij zoveel onderwerpen hier (en in TRU).
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:11:42 #147
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81691829
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In zekere zin heeft ie wel gelijk. Ik geloof niet dat het merendeel van de complotdenkers hoger onderwijs genoten heeft.
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:12:41 #148
68638 Zwansen
pi_81691891
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:07 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Goeie ! Dat gevoel heb ik trouwens bij zoveel onderwerpen hier (en in TRU).
Het vreemde is dat ze ook ineens in alle complottheorieën geloven. We zijn niet op de maan geweest, big pharma maakt ons ziek, 9/11 was een inside job, etc.
pi_81691994
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef Zwansen het volgende:

[..]

In zekere zin heeft ie wel gelijk. Ik geloof niet dat het merendeel van de complotdenkers hoger onderwijs genoten heeft.
.... ach... nevermind. Ik ga mezelf hier nog zitten verdedigen ook.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 21:17:34 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:18:07 #150
68638 Zwansen
pi_81692182
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

.... ach... nevermind. Ik ga mezelf hier nog zitten verdedigen ook.
Zie je wel dat ik gelijk heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')