Willems kamer!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:17 schreef pessie het volgende:
Zo! De behangrand zit er ook op! Ik vind het resultaat zelf erg mooi en manlief is ook zeer tevreden.
Het behang inclusief behangrand.
De kast met een behangrand op de geverfde muur.
Commode voor het behang.
Er komt nog een plankje boven de commode.
En de post waarmee ik sloot:quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:23 schreef flugeltje het volgende:
Laat ik zelf ook maar weer eens een rondje 'show and tell' doen... Het is nog niet af, maar ik wilde alvast zien hoe 't eindresultaat ongeveer gaat worden
De vloer moet nog geschilderd worden en een krasvaste toplaag krijgen, ook het bovenblad van de commode krijgt nog een toplaag. Verder komen de gordijnen over een week of 3 en ga ik dan voor de gordijnen ook nog een lat maken met behang erop zodat het mooi 1 geheel wordt. Voor de ramen zelf komt nog vitrage met van die veertjes boven en onder gespannen (zoals je op een glazen deur wel eens ziet). Het gedicht boven het bedje moet ook nog en er komt nog een kitch engeltjeslamp die ik nog oranje moet maken boven de voedingsstoel.. Verder is alles wel grotendeels klaar.
Vanuit deuropening;
Vanuit andere hoek, voor de inbouwkast;
Vanuit de voedingsstoel gezien;
Commode met bovenkast en links en rechts prikborden;
Detailopname van bed, sorry voor de wazigheid, lukte niet goed met m'n mobiel...
Verder heb ik de kleinste maatjes kleren alvast in de commode liggen, met van die lekkere kastzakjes van Zwitsal erbijLoop de hele tijd die deurtjes open te trekken en te snuffen nu
Ben zelf al heel erg tevreden en zeer benieuwd hoe het er uit zal zijn als het helemaal af is....
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:54 schreef Orea het volgende:
Flugel, echt een prachtige kamer zeg!!![]()
Hier ist ook afrolgordijn hangt (zelfde donkerbruin als de ene muur en de letters
) plinten liggen (idem kleur
) alleen de koof om de verwarming moet er nog omheen, maar daar moet de meneer nog even de tijd voor vinden... Alle kleertjes zijn ook al gewassen
![]()
Nu nog 12 weken wachten
Ik denk wel dat dat het handigst is. Als je bv geeft hoef je dan helemaal niet uit bed 's nachts. Gewoon zorgen voor een luier en doekjes dus. Zal het proberen te onthouden!quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:09 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik deed Jen trouwens gewoon vaak op het bed verschonen in de nacht... Das ook lager dan een commode ging prima hoor.![]()
Zal bij deze baby denk niet anders worden.
Oh dat verschonen doe je op een gegeven moment ook 's nachts niet meer hoor.. alleen bij poep.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:47 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat het handigst is. Als je bv geeft hoef je dan helemaal niet uit bed 's nachts. Gewoon zorgen voor een luier en doekjes dus. Zal het proberen te onthouden!
Wij hebben de commode expres extra hoog gemaakt, ik ben normaal gesproken 1.75 meter (nu een stuk gekrompen) maar ik heb hele lange benen. Voor ons was het dus juist handig een hogere commode te hebben.
Maar krijgen baby's dan geen luieruitslag? Dat is toch de reden dat je om de haverklap een nieuwe luier erom moet gooien? Of zijn pampers zo goed dat dat alles opneemt?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dat verschonen doe je op een gegeven moment ook 's nachts niet meer hoor.. alleen bij poep.
Je hebt kindjes die daar heel gevoelig voor zijn en kindjes die dat niet zijn.. Een wegwerpluier houdt meestal wel de plas van een hele nacht hoor.. Zo niet neem je een maat groter..quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:17 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar krijgen baby's dan geen luieruitslag? Dat is toch de reden dat je om de haverklap een nieuwe luier erom moet gooien? Of zijn pampers zo goed dat dat alles opneemt?
O mooi! Een echte Oeke?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:59 schreef huuphuup het volgende:
Woehoeeeee!! Kieknoe wat ik gekocht heb!
ein-de-lijk een naambordje-dingetje voor op de deur van Amélie's kamertje!![]()
![]()
Ik ben er zó enorm blij mee
[ afbeelding ]
Iddquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dat verschonen doe je op een gegeven moment ook 's nachts niet meer hoor.. alleen bij poep.
Lief!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:59 schreef huuphuup het volgende:
Woehoeeeee!! Kieknoe wat ik gekocht heb!
ein-de-lijk een naambordje-dingetje voor op de deur van Amélie's kamertje!![]()
![]()
Ik ben er zó enorm blij mee
ik weet die ookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:32 schreef oeke het volgende:
[..]
Lief!![]()
De foto is wel onscherp, ik moet wennen aan de camera geloof ik.![]()
En ik weet de naam van Orea's aankomende spruit!
![]()
![]()
ff binnenstappen bij de karwei. Naast de raamfolies hebben ze tegenwoordig erg leuke stickers die je prima voor dat soort doeleinden kunt gebruiken. Ik heb de gras met lieveheersbeestjes stickers gebruikt voor op het ledikantje. Simpel doch doeltreffend...quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:21 schreef ymme het volgende:
Ik heb een saai schapje boven de commode.
Iemand leuke ideeen wat erop te zetten(ben niet zo crea bea)
Oh das wel leuk ja. Thanks voor de tipquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ff binnenstappen bij de karwei. Naast de raamfolies hebben ze tegenwoordig erg leuke stickers die je prima voor dat soort doeleinden kunt gebruiken. Ik heb de gras met lieveheersbeestjes stickers gebruikt voor op het ledikantje. Simpel doch doeltreffend...
Vragen staat vrij toch. Wist niet dat je boos werdquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geez woman, genoeg voorbeelden gezien in de afgelopen 28 topics...blader ze eens door zou ik zeggen.
En daar kom je nu meequote:Op woensdag 26 mei 2010 13:51 schreef Poppedein het volgende:
Wij hebben juist een webcam op het planke staan, die fulltime gericht staat op onze commode, zodat mensen in Amerika steeds in kunnen loggen om te kijken of ik toevallig alweer een luier aan het verschonen.. ideaal zeg ik je!
Hoewel een goudvis idd ook wel erg leuk is, maar dan ben ik weer bang dat die gaan spatten en ik steeds kan dweilen in de kamer... hmm, misschien kan ik er ook wat schoonmaakmiddelen neerzetten. Welke merken gebruiken jullie in dat geval voor de babykamer? Gaat t dan om wat goed is of om welke fles het best kleurt bij het interieur van t kamertje?
*oef!*
Dank voor de link!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:16 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb m gekregen Flugel..en vind m zoo lief dat ie zelfs met compleet gescheurd kontje nog steeds een plekje op het plankje heeft
Hij wordt verkocht bij o.a het speelpaleis
Dat ziet er goed uit allemaal! Heb je toevallig een link waar dat te koop is en wat de prijsquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:03 schreef pessie het volgende:
Vlindur ik moest zo lachen! Jij hebt een foto mét baby! Zo tof! Dat is waar het om gaat: Is-het-handig-en-leuk-met-baby. Echt leuk!
Ik heb dezelfde commode voor buikbaby.. Maar ik zie dat jouw deel om de baby op te leggen dieper is, is dat een aparte plank @ ikea?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:18 schreef huuphuup het volgende:
Je plankje blijft toch wel zo leuk poppedein
Wij hebben een commode'kast' zeg maar. Op de bovenste plank staan boekjes en een koffertje en een of andere houten autorammelaar.
en op de middelste plank liggen de rompers en een mand met spuugdoekjes (die nooit meer gebruikt worden eigk) Onderop de spullen waar ik het makkelijkst bij wil kunnen. Doekjes en bepanthen enzo.
Nothing fancy want eigenlijk gebruiken we de commode boven nauwelijks nog
[ afbeelding ]
verzin wat leuks zou ik zeggen. Zet een fleurig mandje neer en t is al gauw goed. Of practischer, je verzorgingsspullen en luiers enzo.
En vertel jij eens heel snel waar je die mandjes vandaan hebt!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef Poppedein het volgende:
Sorry Ymme, hij is flauw, maar wel een béétje makkelijk hoor!
Ons plankje is overvol (iemand tips over wat er níet op hoeft?) Er staan een paar knuffeltjes op, een muziekdoosje die we vaak aanhebben tijdens het verschonen, een klokje. En inmiddels ook het mandje met verschoningsproducten omdat Lena er inmiddels een sport van maakt om zo snel mogelijk alles voor en achter zich van de commode af te trappen zodra ze moet gaan liggen..
[ afbeelding ]
Dat geeft op zich ook wel mooi aan dat kinderen al heel erg hun eigen smaak kunnen ontwikkelen. Ik hou daar wel van, ben benieuwd hoe lang het duurt voor Willem het door ons met pijn en moeite aangebrachte 70's behang laat vervangen door racewagens en voetballersquote:Op zondag 30 mei 2010 09:55 schreef Vicky het volgende:
Ik vind het bijtje ook zo schattig!
Amber mocht zelf kiezen en koos het poesje
Herkenbaarquote:Op zondag 30 mei 2010 10:31 schreef flugeltje het volgende:
Alhoewel, bij mij is het ook goedgekomen uiteindelijk... * terugdenkt aan Wham Poster op kamertje met enorm veel vette kuslippen op het gezicht van "Sjors Mijkel"
JA!quote:Op zondag 30 mei 2010 11:33 schreef oeke het volgende:
Dat schiet op Sonnetje. Een goed begin is het halve werk!![]()
Leuk Huup, het past goed bij de kleur van de deur!![]()
Leuke bordjes, Vicky! Leuk souvenir ook.![]()
Wow, die wieg, Flugel! Mooi maar wel heftig vind ik.
Ik moet een beetje aan die film 'Rosemary's baby' denken.![]()
Haha ik dacht ook al aan dat boek. Maar ik vind het wel heel mooi, dat zwarte kant over witte stof.quote:
Chan, leuk dezelfde meubeltjes! We waren gelijk verkocht toen we die zagen (nog wel even verder gekeken ivm de prijs enzoquote:Op maandag 7 juni 2010 18:21 schreef Chan het volgende:
Sonnetje mooi!! Wij hebben dezelfde commode en t zelfde bedje(maar de kast niet want die paste hier niet) en volgens mij ook dezelfde box, maar die dan wel in een andere kleur
Die muurstickers vind ik echt super ook!
Ik vind 'm helemaal te gek!!!!!quote:Op zondag 30 mei 2010 14:52 schreef flugeltje het volgende:
De kamer van Willem zelf is wel heel fleurig, maar dit dus zwart/wit om bij onze kamer te passen. Het maakt wel wat los bij mensen heb ik ook bij aankoop van de stof al gemerkt. Ik vind het zelf heel cool en dat is het belangrijkste
En wie weet hou ik er wel een emo-baby aan over
Hah ja de box past precies bij Timo inderdaadquote:Op maandag 7 juni 2010 19:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Allemaal heel erg bedankt voor de leuke reacties
Ben dr zelf ook super blij mee
[..]
Chan, leuk dezelfde meubeltjes! We waren gelijk verkocht toen we die zagen (nog wel even verder gekeken ivm de prijs enzomaar toch hierop uitgekomen)
En de box, die kregen we er gratis bij(past wel precies bij jullie zoon trouwens
)
ja ik weet tquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Son, het kamertje is echt heel erg mooi geworden! Nu kun je vast helemaal niet meer wachten tot die kleine komt. Alleen 1 opmerking... kijk je uit met het stopcontact boven de box...
R wilde die giraf eerst op 1.50 doen, maar dat vond ik te kleinquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:22 schreef pessie het volgende:
Sonnetje die stickers zijn echt tof! Vooral die giraf vind ook leuk (en lekker groot)!
Mereltje ook mooi.
Oh leuk, die ken ik wel. Onze lamp komt daar vandaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
Die heb ik hiervandaan http://www.kusvanzus.nl. Ze waren wel veel te duur, maar dat mag de pret niet drukken.
Haha, die is coolquote:Op zondag 20 juni 2010 15:30 schreef trui het volgende:
wie had hier ook weer zo'n leuke mario-baby-kamer? ik zag nog een grappige variant:
[ afbeelding ]
Exact zo Claudiaquote:Op zondag 4 juli 2010 10:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind lavendel ook een heel mooie kleur! Zacht en sfeervol.
Hoe is het kamertje precies ingericht, Saffier? Raam aan de korte kant, links bij het raam het wiegje, rechts bij het raam de commode en de ladekast tegenover het raam? Ik ben heel benieuwd hoe het er als geheel uitziet straks, met de kleine afwerkingsdingen! Weet je al wat je in de fotolijstjes gaat stoppen?
Met het handjequote:Op zondag 4 juli 2010 10:18 schreef flugeltje het volgende:
Nice Saffier! Heb je die muurschildering met de hand gemaakt of is het een sticker?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:53 schreef becky27 het volgende:
Sonnetje, bekende box! En erg leuk hoor die muurstickers.
Flugeltje, ik vind je wieg echt heel mooi! Ik zou er zelf nooit voor kiezen maar het is echt heel erg smaakvol.
Wat een cool wiegje Mereltje, ook retro?
Zo nu hier nog spammen en dan ben ik volgens mij helemaal bij hier op fok!
Voor op 01-03-2010:
[ afbeelding ]
Tijdens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meubels schilderen
[ afbeelding ]
Met ledikant:
[ afbeelding ]
Sfeer zonder ledikant
[ afbeelding ]
Met retro/familiewieg:
[ afbeelding ]
We zijn 22-03-2010 verhuisd en Noortje is 17-04-2010 geboren, alles mooi op tijd. Alleen moeten we nog steeds plankjes ophangen.
Ja ik hou echt van kringloop en marktplaats... alleen ik zie dat niet he? En qua kleuren ben ik gewoon een ramp.quote:
Bij de kringloop zijn inderdaad vaak zulke leuke spulletjes te halen. Linkje verf en klaar!quote:
beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op maandag 5 juli 2010 12:25 schreef Ticootje het volgende:
De kamer van elin is echt leuk!!!
Echt he! !! Ben soms gewoon jaloers op het feit dat mensen zulke kamertjes bij elkaar vinden...
Thanks!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef dolphinqueen het volgende:
goede vraag. Ik zal het eens eventjes voor je opzoeken. Als ik erachter ben, dan hoor je het van me !
Bovenste plankje? Wibra, kosten niets.... Nog niet zo lang geleden aangeschaft, dus met een beetje mazzel zijn ze er nog...quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:46 schreef Ticootje het volgende:
Die mandjes flugel boven je plankje? Waar?
check... ff kijken van het weekend..quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bovenste plankje? Wibra, kosten niets.... Nog niet zo lang geleden aangeschaft, dus met een beetje mazzel zijn ze er nog...
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:18 schreef dolphinqueen het volgende:
Hij heet babykamer Carpenter. Ik heb hem destijds bij Bambi gekocht in Hasselt. Nu staat hij ook op marktplaats:
<knip>
( ik kon de tekst niet inkorten)
True, plus dat we door een onverwachte verbouwing al redelijk krap in de tijd aan het komen zijn en de kinderkamer + meubeltjes nog moeten schilderen is het eigenlijk geen optie om ze zelf te makenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ben je waarschijnlijk nog meer geld kwijt ook als je zoveel verschillende stofjes aan moet schaffen
Een sticker, werkt perfect!! We zagen op de 9-maanden beurs een gedichtje wat we wel leuk vonden en hebben dat herschreven en vervolgens op sticker laten zetten bij kleinidee...quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:35 schreef dolphinqueen het volgende:
wat een mooie kamer flugel, hoe heb je dat gedichtje op de muur gemaakt? Met sjabloontjes of is het een sticker?
Ikea hensvik-lijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:12 schreef Vicky het volgende:
Leuk Tico!!
Ik vind dat kastje zo schattig! Wil ik ook nog voor Tess' kamertje!
I know, ik heb de commode en het bedjequote:
niet zo langquote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef flugeltje het volgende:
Mooi Tico!
Dat hondenhok is overigens wel briljant!
Vind het ook altijd zo grappig in dit topic dat alles zo netjes in de kastjes en vakjes ligt. Vraag mezelf altijd weer af hoe lang het zo zal blijven
Dit is een hoek in mijn slaapkamerquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:37 schreef Tan het volgende:
Flugeltje wat een geweldig kamertje!! Helemaal mijn smaak
Die hartjes zijn inderdaad van colorique en worden regelmatig op marktplaats aangeboden. De serie heet surprise, je hebt ze ook in het blauw.
Tico ook een heel lief babykamertje... Leuk allemaal om te zien
Is bij ons ook zoquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dit is een hoek in mijn slaapkamer, Ik heb geen kamer over voor een babykamer...
Worden ze niet minder van hoor... Vroegah was het veel normaler dat kinderen bij elkaar op de kamer sliepen.. Grote gezinnen enzo.. ze zullen we vast niets aan overhouden.quote:
Ben er nog niet mee bezig geweest...quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:26 schreef huuphuup het volgende:
Wat schattig Ticozonde van je hondenhok, nu wel goedgekomen met de verf? Wel leuk idee
Jawel ik heb nog 1 kamer over. Mn rommelhokquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ben er nog niet mee bezig geweest...
Hoe ga jij het eigenlijk doen met je 2e? Jij hebt toch ook geen kamertje over? Gaan ze vanaf het begin op 1 kamer?
Oh je hebt gewoon nog een hokjequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Jawel ik heb nog 1 kamer over. Mn rommelhok![]()
Daar staat nu de wasdroger en een kast met spullen enzo. Ik heb onze slaapkamer al verbouwd, de spullen gaan daarheen en de wasdroger gaat naar de serre, bovenop de wasmachine. Ik heb pas bij een derde een ruimtelijk probleem![]()
Eigenlijk zijn de kamertjes ook wat te krap voor twee kindjes op 1 kamer vind ik. de een is 4 m2 en de ander 5m2. Met lage plafonds en schuine muren. Twee bedjes past niet echt maar een stapelbed wordt ook lastig.
*komt uit lurkstand*quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:23 schreef flugeltje het volgende:En een prominente rol is weggelegd voor "Wobbes" Ik heb zo vaak met m'n neus tegen het raam van de nostalgische speelgoedwinkel aan geplakt gestaan dat ik 'm uiteindelijk maar gewoon gekocht heb ook. Wobbes vonden we wel een toffe naam voor 'm... Krijg je straks Willem en Wobbes
Ja, maar Jen slaapt al in een peuterbedje... Terug naar ledikant vind ik niet zo... Ze is dan bijna 3...quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:37 schreef trui het volgende:
of zo'n stapelledikant regelen, zoals ze bij kinderdagverblijven vaak hebben.
Dat hebben wij dan waarschijnlijk ook met een derde. Dat nummer 2 net te oud is om nog lang in een ledikantje te proppen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar Jen slaapt al in een peuterbedje... Terug naar ledikant vind ik niet zo... Ze is dan bijna 3...
Daarom dat ik dat eigenlijk niet heb gedaan. Ik heb de kleertjes gestreken en in de kast gelegd, maar de tubes, pampers, zalfjes e.d. lagen gewoon in een schuif. En dat is nog altijd zo dus op dat gebied doe ik het wel nog steeds even goed als in het beginquote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef flugeltje het volgende:
Vind het ook altijd zo grappig in dit topic dat alles zo netjes in de kastjes en vakjes ligt. Vraag mezelf altijd weer af hoe lang het zo zal blijven
Lena's kamertje is echt het enige plekje in huis waar ik het nog steeds heerlijk vind om dagelijks de boel weer op te ruimen en vrolijk te maken!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef flugeltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ook een prima kamertje hoor! Zo bedoelde ik het ook niet. Ik heb er al helemaal zin in om er weer een leuk hokje van te maken. Maar voor een eventuele derde die kan ik er niet echt bijproppen op die kamertjes, daar vind ik het wel iets te krap voor. Zo bedoel ik het, voor het twee-op-een-kamer idee.
En ik ben echt zo blij met die inbouwkasten, ideaal!
*uit lurkstandquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mochten we over een jaar nog in NL zitten gaan we wel hier verder kijken want er zit een grens aan hoe lang je met 2 katten en 3 mensen op 60m2 kan leven![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:15 schreef Leandra het volgende:
Toch is dat ergens lekker..... zo'n grenzeloze smakeloosheid
auw mn hechtingenquote:Op maandag 19 juli 2010 18:15 schreef Leandra het volgende:
Toch is dat ergens lekker..... zo'n grenzeloze smakeloosheid
Ik ook, van ontroering welteverstaan... WAT SCHITTURUND zeg!quote:
Dat... precies datquote:Op maandag 19 juli 2010 18:24 schreef tessie het volgende:OMG! Dat iemand echt dat mooi kan vinden!
Ik bedoel, ik zie vaak genoeg dingen die gewoon echt mijn smaak niet zijn, maar dit gaat zoveel verder. Echt, omg!!
![]()
![]()
![]()
Oh echt??? Ik had nog geen oplossing gevonden voor mijn billendoekjesdoosprobleem en blauw zou prima passen.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:25 schreef huuphuup het volgende:
Oh en ze hebben trouwens bij Hema tegenwoordig billendoekjesdoosjes waar ik helemaal verliefd op ben gewordende blauwige althans vind ik echt heel erg leuk, dus die wil ik halen denk ik
ik zou denk ik een betonboor huren dan bij de gamma of praxis ofzo en dan in 1 keer alle gaatjes die je daar wilt hebben boren. Kost een tientje, misschien 15,-.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een vervelend probleem in de kinderkamer. De muren van ons appartement zijn zo idioot dik dat je er met een normale boor geen fatsoenlijk gat in krijgt. Alleen de tussenmuren zijn dun, maar de muren die grenzen aan een ander appartement niet. De muur in de kinderkamer waar ik dingetjes op zou willen hangen (bijvoorbeeld boekenplankjes) is zo'n muur. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet...
Dat dacht ik al! Ik zag ze staan bij de Hema en moest aan je denken.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:25 schreef huuphuup het volgende:
Oh en ze hebben trouwens bij Hema tegenwoordig billendoekjesdoosjes waar ik helemaal verliefd op ben gewordende blauwige althans vind ik echt heel erg leuk, dus die wil ik halen denk ik
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:09 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat dacht ik al! Ik zag ze staan bij de Hema en moest aan je denken.
Ikeaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef marike77 het volgende:
Dag mensen,
Ik ben ook een kamertje aan het maken en ik ben op zoek naar rode spullen om het aan te kleden. Heeft iemand tips voor me?
Groetjes en bedankt!
Marike
Wat wil je rood hebben? Ik bedoel, ga je voor een basic kleur en wil je rommeltjes in het rood?quote:
Gewoon héél véél webshops afstruinen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef marike77 het volgende:
Dag mensen,
Ik ben ook een kamertje aan het maken en ik ben op zoek naar rode spullen om het aan te kleden. Heeft iemand tips voor me?
Groetjes en bedankt!
Marike
die heeft die webshop van ikenik ook... (ook in het groen zag ik... mag niet kopenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef Cantare het volgende:
[..]
Gewoon héél véél webshops afstruinen.
Bijv. http://www.kleinezebra.com of http://www.ikenik.nl
Rood met witte stippen of rood-/wit geruit is wel te vinden, maar ik weet natuurlijk niet of dat is wat je zoekt.![]()
Verder zag ik bij de Trendhopper rode mandjes van Handed By.
tnx! ben er ook erg blij mee,quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat een schattig kamertje kaatje!
dat born in 2010 shirtje heb ik ook
en herkenbaar zo'n volle kast
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:35 schreef huuphuup het volgende:
KJ wat een onwijs leuk kamertje zeg!!
Rustig en vrolijk tegelijk.
Die kast is helemaal nie vol joh! Daar kan best meer bij
Ik kwam een foto op funda tegen van een bedstee en ik ben ineens helemaal verliefd op het idee van een soort bedstee later voor Amélie, als we in een groter huis wonen![]()
kijk dan hoe knus! en met van die laatjes en bergruimte enzo eronder. Ik vind het echt enorm leuk![]()
[ afbeelding ]
t moet wel allemaal maar net passen en kunnen natuurlijkmaar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |