abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81665323
Het vorige deel: Kinderkamerfototopic deel 28

Met de laatste posts:

Kamertje van Pessies babe!
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:17 schreef pessie het volgende:
Zo! De behangrand zit er ook op! Ik vind het resultaat zelf erg mooi en manlief is ook zeer tevreden.

Het behang inclusief behangrand.

De kast met een behangrand op de geverfde muur.

Commode voor het behang.

Er komt nog een plankje boven de commode.
Willems kamer!
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:23 schreef flugeltje het volgende:
Laat ik zelf ook maar weer eens een rondje 'show and tell' doen... Het is nog niet af, maar ik wilde alvast zien hoe 't eindresultaat ongeveer gaat worden

De vloer moet nog geschilderd worden en een krasvaste toplaag krijgen, ook het bovenblad van de commode krijgt nog een toplaag. Verder komen de gordijnen over een week of 3 en ga ik dan voor de gordijnen ook nog een lat maken met behang erop zodat het mooi 1 geheel wordt. Voor de ramen zelf komt nog vitrage met van die veertjes boven en onder gespannen (zoals je op een glazen deur wel eens ziet). Het gedicht boven het bedje moet ook nog en er komt nog een kitch engeltjeslamp die ik nog oranje moet maken boven de voedingsstoel.. Verder is alles wel grotendeels klaar.

Vanuit deuropening;

Vanuit andere hoek, voor de inbouwkast;

Vanuit de voedingsstoel gezien;

Commode met bovenkast en links en rechts prikborden;

Detailopname van bed, sorry voor de wazigheid, lukte niet goed met m'n mobiel...

Verder heb ik de kleinste maatjes kleren alvast in de commode liggen, met van die lekkere kastzakjes van Zwitsal erbij Loop de hele tijd die deurtjes open te trekken en te snuffen nu

Ben zelf al heel erg tevreden en zeer benieuwd hoe het er uit zal zijn als het helemaal af is....
En de post waarmee ik sloot:
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:54 schreef Orea het volgende:
Flugel, echt een prachtige kamer zeg!!

Hier ist ook af rolgordijn hangt (zelfde donkerbruin als de ene muur en de letters ) plinten liggen (idem kleur ) alleen de koof om de verwarming moet er nog omheen, maar daar moet de meneer nog even de tijd voor vinden... Alle kleertjes zijn ook al gewassen

Nu nog 12 weken wachten
pi_81665465
Flugel, ziet die commode er zo laag uit, of is dat gezichtsbedrog?

Oh voorlopig geen foto's van ons babyhoekje... De wieg staat nu in Jen dr kamer en er staat nu een campingbedje naast mn bed...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:08:28 #3
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81665619
haha Orea, klaarzitten en wachten tot het allemaal gebruikt kan gaan worden Nu maar hopen dat de radiatorombouw ook snel klaar is, ben wel benieuwd naar de eindresultaatfoto's...

@Ticootje, is inderdaad wat lager dan de standaardcommodes, maar ik meet zelf ook maar zo'n anderhalve meter dus dan komt het wel goed uit... Het is officieel natuurlijk geen echte commode. De hoogte lijkt me wel weer handig als Willem wat groter is en hij staand of zittend gewassen/aangekleed wordt. Bij een 'normale' commode zou ik er dan niet meer bij kunnen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_81665660
Oh ik deed Jen trouwens gewoon vaak op het bed verschonen in de nacht... Das ook lager dan een commode ging prima hoor.

Zal bij deze baby denk niet anders worden.
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:47:27 #5
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81669162
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:09 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik deed Jen trouwens gewoon vaak op het bed verschonen in de nacht... Das ook lager dan een commode ging prima hoor.

Zal bij deze baby denk niet anders worden.
Ik denk wel dat dat het handigst is. Als je bv geeft hoef je dan helemaal niet uit bed 's nachts. Gewoon zorgen voor een luier en doekjes dus. Zal het proberen te onthouden!

Wij hebben de commode expres extra hoog gemaakt, ik ben normaal gesproken 1.75 meter (nu een stuk gekrompen) maar ik heb hele lange benen. Voor ons was het dus juist handig een hogere commode te hebben.
pi_81670289
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:47 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik denk wel dat dat het handigst is. Als je bv geeft hoef je dan helemaal niet uit bed 's nachts. Gewoon zorgen voor een luier en doekjes dus. Zal het proberen te onthouden!

Wij hebben de commode expres extra hoog gemaakt, ik ben normaal gesproken 1.75 meter (nu een stuk gekrompen) maar ik heb hele lange benen. Voor ons was het dus juist handig een hogere commode te hebben.
Oh dat verschonen doe je op een gegeven moment ook 's nachts niet meer hoor.. alleen bij poep.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:17:55 #7
259886 pessie
pi_81670350
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh dat verschonen doe je op een gegeven moment ook 's nachts niet meer hoor.. alleen bij poep.
Maar krijgen baby's dan geen luieruitslag? Dat is toch de reden dat je om de haverklap een nieuwe luier erom moet gooien? Of zijn pampers zo goed dat dat alles opneemt?
pi_81670573
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:17 schreef pessie het volgende:

[..]

Maar krijgen baby's dan geen luieruitslag? Dat is toch de reden dat je om de haverklap een nieuwe luier erom moet gooien? Of zijn pampers zo goed dat dat alles opneemt?
Je hebt kindjes die daar heel gevoelig voor zijn en kindjes die dat niet zijn.. Een wegwerpluier houdt meestal wel de plas van een hele nacht hoor.. Zo niet neem je een maat groter..

Als je kindje echt veel last heeft van uitslag zou je serieus kunnen denken aan katoenen luiers..
pi_81674035
ik mag bij willem logeren
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_81689039
Flugel wat een super kamer, helemaal mijn smaak (alleen zo ziet het er bij ons dus totaal niet uit)
pi_81754681
Woehoeeeee!! Kieknoe wat ik gekocht heb!

ein-de-lijk een naambordje-dingetje voor op de deur van Amélie's kamertje!
Ik ben er zó enorm blij mee

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81754781
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 10:59 schreef huuphuup het volgende:

[ afbeelding ]
O mooi! Een echte Oeke?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81754794
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Idd
Waar is de tijd dat we Thomas elke nacht steevast gingen verversen
Hier krijgt hij een nieuwe pamper net voor hij zijn bed ingaat en als hij er weer uitkomt 's ochtends vroeg.

En Flugeltje wat een mooie kamer Helemaal anders dan het kamertje van Thomas, maar zo mooi. En de lage commode was me ook al opgevallen, maar toen dacht ik aan een collega van mij die 5 zonen heeft grootgebracht zonder commode. Ze gaf haar kinderen altijd een nieuwe pamper op de grond, in bed, op de tafel, ... Dus dat moet zeker lukken
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:06:26 #14
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81754850
Oe gaaf Huup

Leonieke, als ik de standaard hoogte zou nemen zou ik Willem zowat op okselhoogte in bad moeten doen
pi_81754870
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

O mooi! Een echte Oeke?
Een hele echte
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81756146
Ooooooh die is gaaf!!!

Oeke!! Ik wil er ook één! Ik ga je pm-en!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:59:22 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81756377
ooooooo die heeft Oeke echt heeeeeeeel mooi gemaakt!!!!

ik ben ook al zoooo lang op zoek en kan geen mooie vinden.... nu wil ik dr natuurlijk ook eentje
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_81766733
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 10:59 schreef huuphuup het volgende:

Lief!
De foto is wel onscherp, ik moet wennen aan de camera geloof ik.

En ik weet de naam van Orea's aankomende spruit!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81768684
Flugel, wat een super mooie kamer! Mooi gedaan!
Huup, je dochter heeft een mooi naambordje! Super!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_81782930
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 18:32 schreef oeke het volgende:

[..]

Lief!
De foto is wel onscherp, ik moet wennen aan de camera geloof ik.

En ik weet de naam van Orea's aankomende spruit!
ik weet die ook
Maak er maar een mooi naambordje voor
pi_81807027
Vanavond willem's kamer in het echt mogen zien. Oh dames hij is leuk!!!!
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:28:18 #22
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_81906868
Flugeltje, wat een ontzettend prachtige kamer. Soms ben ik best een beetje jalours, als mensen dat zo mooi kunnen en er zo'n goed oog voor hebben, mij lukt dat nooit of ik denk dat het lukt en dan ziet het er niet uit

Kan ik je inhuren om ooit mijn volgende baby kamer in te richten?
Niet mieten! Door gieten!
pi_81906893
Wow, mooi Fluugs!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_81917412
Ik heb een saai schapje boven de commode.
Iemand leuke ideeen wat erop te zetten (ben niet zo crea bea)
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:23:02 #25
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81917459
Een paar luiers en een lampje?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_81917591
De luiers liggen in een la, in de commode
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:27:05 #27
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81917614
Geez woman, genoeg voorbeelden gezien in de afgelopen 28 topics...blader ze eens door zou ik zeggen.
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:27:44 #28
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81917656
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:21 schreef ymme het volgende:
Ik heb een saai schapje boven de commode.
Iemand leuke ideeen wat erop te zetten (ben niet zo crea bea)
ff binnenstappen bij de karwei. Naast de raamfolies hebben ze tegenwoordig erg leuke stickers die je prima voor dat soort doeleinden kunt gebruiken. Ik heb de gras met lieveheersbeestjes stickers gebruikt voor op het ledikantje. Simpel doch doeltreffend...

@seilram niet jaloers zijn... Het eindresultaat is erg leuk, maar het kost echt flink wat tijd en moeite om het op orde te krijgen. Ik vind dan namelijk ook altijd dat het precies bij elkaar moet passen en als ik iets in m'n kop heb krijg ik er dat niet makkelijk meer uit waardoor ik soms dagenlang op marktplaats of internet zit om nou net dat ene ding te vinden...

Ieder z'n dingske wat dat betreft... En zoals al eerder aangehaald, voor de kids maakt het geen donder uit hoe het eruit ziet, 't zijn vaak de moeders die zich daar vele malen drukker om maken
pi_81917692
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef flugeltje het volgende:

[..]

ff binnenstappen bij de karwei. Naast de raamfolies hebben ze tegenwoordig erg leuke stickers die je prima voor dat soort doeleinden kunt gebruiken. Ik heb de gras met lieveheersbeestjes stickers gebruikt voor op het ledikantje. Simpel doch doeltreffend...
Oh das wel leuk ja. Thanks voor de tip
pi_81917704
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geez woman, genoeg voorbeelden gezien in de afgelopen 28 topics...blader ze eens door zou ik zeggen.
Vragen staat vrij toch. Wist niet dat je boos werd
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:42:09 #31
259886 pessie
pi_81918218
Wij zetten straks een goudvis in de babykamer. Gewoon, omdat het leuk beweegt voor de baby, en ik nog nooit een goudvis in een babykamer heb zien staan. Daarnaast past het ook wel heel goed bij het thema
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:49:21 #32
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_81918509
Dat is waar flugeltje, voor de kinderen maakt het zeker niet uit. Maar ik vind het nog steeds echt knap dat je er zo'n leuk oog voor hebt! Nu nog een gevuld bedje

Ymme, wat flugeltje zegt! Zeker bij Karwei, daar hebben ze nu hele leuke viltstickers. Ik heb de circus variant voor op Joep zijn kamer gekocht.
pi_81918592
Wij hebben juist een webcam op het planke staan, die fulltime gericht staat op onze commode, zodat mensen in Amerika steeds in kunnen loggen om te kijken of ik toevallig alweer een luier aan het verschonen.. ideaal zeg ik je!

Hoewel een goudvis idd ook wel erg leuk is, maar dan ben ik weer bang dat die gaan spatten en ik steeds kan dweilen in de kamer... hmm, misschien kan ik er ook wat schoonmaakmiddelen neerzetten. Welke merken gebruiken jullie in dat geval voor de babykamer? Gaat t dan om wat goed is of om welke fles het best kleurt bij het interieur van t kamertje?

*oef!*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_81918723
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:51 schreef Poppedein het volgende:
Wij hebben juist een webcam op het planke staan, die fulltime gericht staat op onze commode, zodat mensen in Amerika steeds in kunnen loggen om te kijken of ik toevallig alweer een luier aan het verschonen.. ideaal zeg ik je!

Hoewel een goudvis idd ook wel erg leuk is, maar dan ben ik weer bang dat die gaan spatten en ik steeds kan dweilen in de kamer... hmm, misschien kan ik er ook wat schoonmaakmiddelen neerzetten. Welke merken gebruiken jullie in dat geval voor de babykamer? Gaat t dan om wat goed is of om welke fles het best kleurt bij het interieur van t kamertje?

*oef!*
En daar kom je nu mee

Alhoewel, ik heb nog een week of 10/11 om alles gewoon he-le-maal om te gooien.... hmmmzzzz
pi_81918745
Sorry Ymme, hij is flauw, maar wel een béétje makkelijk hoor!
Ons plankje is overvol (iemand tips over wat er níet op hoeft? ) Er staan een paar knuffeltjes op, een muziekdoosje die we vaak aanhebben tijdens het verschonen, een klokje. En inmiddels ook het mandje met verschoningsproducten omdat Lena er inmiddels een sport van maakt om zo snel mogelijk alles voor en achter zich van de commode af te trappen zodra ze moet gaan liggen..

woensdag 26 mei 2010 @ 14:09:43 #36
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_81919405
Poppedein, ik heb precies dezelfde mandjes! Alleen dan bruin en oranje en ook 3 stuks.
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:12:35 #37
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81919528
Poppedein, dat lieveheersbeestjesspeeldoosje

Waar heb je dat vandaan... Ik besluit nu ineens dat ik er ook zo eentje wil hebben
pi_81919731
*dingdingdingdingdingding* 5x dubbele woordwaarde!

Ik heb m gekregen Flugel..en vind m zoo lief dat ie zelfs met compleet gescheurd kontje nog steeds een plekje op het plankje heeft

Hij wordt verkocht bij o.a het speelpaleis
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:17:55 #39
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81919776
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:16 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb m gekregen Flugel..en vind m zoo lief dat ie zelfs met compleet gescheurd kontje nog steeds een plekje op het plankje heeft

Hij wordt verkocht bij o.a het speelpaleis
Dank voor de link!

Ik ga direct m'n hormonen aan het werk zetten om deze impulsaankoop te verantwoorden
pi_81919819
Je plankje blijft toch wel zo leuk poppedein

Wij hebben een commode'kast' zeg maar. Op de bovenste plank staan boekjes en een koffertje en een of andere houten autorammelaar.
en op de middelste plank liggen de rompers en een mand met spuugdoekjes (die nooit meer gebruikt worden eigk ) Onderop de spullen waar ik het makkelijkst bij wil kunnen. Doekjes en bepanthen enzo.
Nothing fancy want eigenlijk gebruiken we de commode boven nauwelijks nog

verzin wat leuks zou ik zeggen. Zet een fleurig mandje neer en t is al gauw goed. Of practischer, je verzorgingsspullen en luiers enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81920822
Ik heb er mandjes met spuugdoekjes (die hier nog wel gebruikt worden, maar dan om in mijn beha te proppen tijdens het voeden, zodat mijn bh niet zeiknat wordt ) en andere verzorgingsmeuk staan. Een tandendoosje (handig alvast ) en nog wat lieveheersbeestjes.

Zal even een foto zoeken.
pi_81923900
Ik ben ook even naar boven gelopen

Met op het plankje:
Babyfoon, verzorgingsspul en een mandje met kammetjes, borstels, miniproducten en de thermometers
Aan de haken: Links zn pyjama en rechts een pakje dat nog wel een keer aan kan, (te schoon nog voor de was)
Links in de commode: Bovenste plank: rompers. links lange mouwen en rechts de korte. Onderste plank, achterin: Vooraad (billendoekjes en verzorgingsspul) en voorin zijn pyjama's.
Rechts in de commode: Bovenste plank: Hydrofielen en washandjes. Onderste plank: Baddoeken.
In de lades: 1e en 2e lades luiers en in de 2e ook de watten. 3e la: sokken. 4e la: Zooi. (Van schroevendraaiers tot oude spenen.)

Rienk kan inderdaad bij het stopcontact, maar deze is kindvriendelijk en ik heb de stekkers tevens vastgeplakt, dus die krijgt hij er niet uit (Wij alleen met gematigd geweld )

Links op meneerBeer is de wasbult en rechts staat de kist met maat 68 en 74 kleertjes en daarbovenop de luier emmer.

Dat is zn bedje en de inhoud slaapt nu

En dat is het dressoir commode beneden.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81923999
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef Poppedein het volgende:

Dat ziet er goed uit allemaal! Heb je toevallig een link waar dat te koop is en wat de prijs
eventueel is?
75 topics = FIN
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:03:51 #44
259886 pessie
pi_81924926
Vlindur ik moest zo lachen! Jij hebt een foto mét baby! Zo tof! Dat is waar het om gaat: Is-het-handig-en-leuk-met-baby. Echt leuk!
pi_81925139
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:03 schreef pessie het volgende:
Vlindur ik moest zo lachen! Jij hebt een foto mét baby! Zo tof! Dat is waar het om gaat: Is-het-handig-en-leuk-met-baby. Echt leuk!

Maar idd, het is zo handig en haalbaar met baby ik kan overal bij behalve bij zn kleren, maar die zoek ik van te voren uit
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:47:45 #46
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81927285
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:18 schreef huuphuup het volgende:
Je plankje blijft toch wel zo leuk poppedein

Wij hebben een commode'kast' zeg maar. Op de bovenste plank staan boekjes en een koffertje en een of andere houten autorammelaar.
en op de middelste plank liggen de rompers en een mand met spuugdoekjes (die nooit meer gebruikt worden eigk ) Onderop de spullen waar ik het makkelijkst bij wil kunnen. Doekjes en bepanthen enzo.
Nothing fancy want eigenlijk gebruiken we de commode boven nauwelijks nog

[ afbeelding ]

verzin wat leuks zou ik zeggen. Zet een fleurig mandje neer en t is al gauw goed. Of practischer, je verzorgingsspullen en luiers enzo.
Ik heb dezelfde commode voor buikbaby.. Maar ik zie dat jouw deel om de baby op te leggen dieper is, is dat een aparte plank @ ikea?

Gevonden... Ja dus.. Die moet ik dus nog ff hebben.
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:48:13 #47
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81927317
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef Poppedein het volgende:
Sorry Ymme, hij is flauw, maar wel een béétje makkelijk hoor!
Ons plankje is overvol (iemand tips over wat er níet op hoeft? ) Er staan een paar knuffeltjes op, een muziekdoosje die we vaak aanhebben tijdens het verschonen, een klokje. En inmiddels ook het mandje met verschoningsproducten omdat Lena er inmiddels een sport van maakt om zo snel mogelijk alles voor en achter zich van de commode af te trappen zodra ze moet gaan liggen..

[ afbeelding ]
En vertel jij eens heel snel waar je die mandjes vandaan hebt!
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:52:42 #48
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81927537
Die mandjes zijn van handed bij. Online ook te koop. Wij hebben 2 rode boven de commode hangen
pi_81928795
Leuk die mandjes!! Hebben wij ook. Onze plankjes:

Edit: dit is een oudere foto, inmiddels hebben wij nog een plankje opgehangen met haakjes, waar kleertjes / knuffels aan kunnen hangen.
pi_81928923
Wat zijn jullie plankjes allemaal netjes Hier staan er knuffeltjes van vroeger van mijn Lief op, vitamine D druppeltjes en medicijnen, zijn geboortekaartje en een mandje met badderspul.
Ik wil nog ergens een boekenplankje ophangen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:22:21 #51
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81929021
Die mandjes had je hier ook bij de trendhopper in alle maten en kleuren.
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:23:18 #52
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81929071
oeeeehh poppedein; ik blijf jouw kamertje zo leuk en vrolijk vinden!

iki heb ook mandjes en wasmand van handed by, oranje.

En ymme; ik heb op de plank boven de commode;
3 mandjes; eentje met luiers; eentje met verschoningsdoekjes; en eentje met zwitsal e.d.
en dan nog een leuke knuffel
(maar wij hebben ook best druk behang daar, dus meer zal bij ons al direct teveel zijn...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_81940022
Ik heb dezelfde commode als Huup en had er mandjes van de Ikea in staan (witte met gekleurde ringen erop ik zie ze niet meer staan op de Ikeasite).
De grote mand staat er nog, daar zitten de luiers in, de 2 kleinere heb ik weggehaald omdat ik mevrouw grijpgraag heb.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_81941469
Poppedein wat mooi!

We hebben geen plank hier, wel een simpel boekenkastje.
Die totaal niet gebruikt wordt, alleen voor de sier.Krijg zin in kamer veranderen door dit topic.
Komt zoveel leuks voorbij.
pi_81947566
Nou weer een update van de kamer.
Eigenlijk is de basis klaar (nou ja oke er moet nog een deur in )
Het laminaat ligt iig (zelfs de plintjes!), de muren zijn gespoten. Moet nog een rolgordijn gaan bestellen. En dan komen volgende week EINDELIJK de meubeltjes!!!!!!
En ben blij dat de verbouwing zo goed als klaar is nu!
(de foto's zijn een beetje crappy, mijn fototoestel doet t niet zo jofel, maar goed heb geen zin om tot morgen te wachten met plaatsen )

donderdag 27 mei 2010 @ 10:03:13 #57
259886 pessie
pi_81958755
Ziet er goed uit Son! Netjes afgewerkt! En die deur... Ach ja, hoor je je baby straks des te beter
pi_81962191
de deur gaat mn vader en zaterdag inzetten hoor
vanwege de poezebeesten, die mogen er straks niet meer komen (of iig niet op de frequentie dat ze er nu zijn)
pi_81969869
Wauw mooi zeg Son! Netjes afgewerkt zo.
Wat knapt het dan op ineens hč, als de muren en de vloer 'klaar' zijn.

Mn echte enige echte Oeke-deurnaambordje is binnen!!
oooh ik ben er zo blij mee hij is in t echt nog veel mooier <3

op de deur

en close-up

sorry als de foto's groot zijn.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81970217
Is echt een wereld van verschil die zolder nu, is niet herkenbaar wat t geweest is haha.
Ben dr echt zo blij mee

Dat naambordje van Amélie is ook echt onwijs gaaf zeg!!
pi_81971615
Wat mooi strak geworden, Sonnetje! En zijn dat van die plakplintjes? Die hebben wij op zolder ook, zo klaar

Leuk bordje voor Amélíe
pi_81972250
ja zijn plakplinten
Ging ook als een trein haha. Maar in de slaapkamer en werkkamer duurde t even voordat ze erop zaten haha.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 17:39:49 #63
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82065659
Sonnetje is verdomd mooi geworden!! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat straks

Huup, het staat echt enorm leuk dat bordje

Hier was oma vandaag klaar met het bekleden van de wieg die bij ons op de slaapkamer komt

Matrasje is in bestelling en ik ben nog op zoek naar zwart/wit beddengoed, maar het ziet er al erg tof uit vind ik zelf...

De hemel is een witte stof met zwarte kant eroverheen...

edit; zie dat beeldkwaliteit van m'n GSM niet al te best is, maar je krijgt zo wel een goed idee...
  zaterdag 29 mei 2010 @ 19:17:15 #64
298315 SacreCoeur
pi_82068766
Mooi zeg! Past goed bij 't behang.
* Rammelt
pi_82088111
Mooi geworden flugel
  zondag 30 mei 2010 @ 09:14:59 #66
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82091024
Wat onwijs mooi geworden Fluugs

Son, dat begint al echt ergens op te lijken. En het leukste gedeelte (inrichten) moet nog komen
pi_82091105
Huup, dat naambordje is lief!
Wow mooi Fluugs!!

Tess en Amber hebben ook een naambordje uit Venetië

♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 30 mei 2010 @ 09:50:35 #68
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82091386
Die van Tess vind ik echt helemaal super vicky

Die van Amber is ook tof, maar het bijtje/lieveheersbeestje bij Tess kijkt zo schattig...
pi_82091455
Ik vind het bijtje ook zo schattig!
Amber mocht zelf kiezen en koos het poesje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 30 mei 2010 @ 10:05:23 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82091575
quote:
Op zondag 30 mei 2010 09:55 schreef Vicky het volgende:
Ik vind het bijtje ook zo schattig!
Amber mocht zelf kiezen en koos het poesje
Dat geeft op zich ook wel mooi aan dat kinderen al heel erg hun eigen smaak kunnen ontwikkelen. Ik hou daar wel van, ben benieuwd hoe lang het duurt voor Willem het door ons met pijn en moeite aangebrachte 70's behang laat vervangen door racewagens en voetballers
  zondag 30 mei 2010 @ 10:24:19 #71
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_82091836
O vreselijk Flugel... Hier migen posters van little ponies en Lillyfee alleen op de deur. en ze heeft een disneyprinsessenklok. Maar ik vrees voor een nieuwe kamer ooit. lena is gelukkig nog blij met haar kabouterkamer. <3

De naambordjes zijn zooo leuk!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 30 mei 2010 @ 10:24:50 #72
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_82091850
Wauw wat een mooie wieg flugeltje
En de mooie naambordjes van Tess en Amber

Daar ben ik ook wel benieuwd naar flugeltje, hoe de kinderkamers er 4 jaar later uit zal zien *ziet een mooi topic verschijnen: kinderkamer toen - kinderkamer nu*
Er hangt iig al een mooie AZ poster in Maarten zijn kamertje, die hij helemaal geweldig vindt, want hij wil steeds Louis van Gaal aanwijzen
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 30 mei 2010 @ 10:31:31 #73
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82091974
Ach ja, je probeert het kind smaak bij te brengen he, maar dat wil natuurlijk niet altijd even goed lukken....

Alhoewel, bij mij is het ook goedgekomen uiteindelijk... * terugdenkt aan Wham Poster op kamertje met enorm veel vette kuslippen op het gezicht van "Sjors Mijkel"
pi_82091997
Amber heeft nu een prinsessenkamer maar ze wil en andere kamer. Voorlopig doet ze het hier maar ff mee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 30 mei 2010 @ 10:41:15 #75
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82092169
quote:
Op zondag 30 mei 2010 10:31 schreef flugeltje het volgende:
Alhoewel, bij mij is het ook goedgekomen uiteindelijk... * terugdenkt aan Wham Poster op kamertje met enorm veel vette kuslippen op het gezicht van "Sjors Mijkel"
Herkenbaar
pi_82093362
Dat schiet op Sonnetje. Een goed begin is het halve werk!

Leuk Huup, het past goed bij de kleur van de deur!

Leuke bordjes, Vicky! Leuk souvenir ook.

Wow, die wieg, Flugel! Mooi maar wel heftig vind ik.
Ik moet een beetje aan die film 'Rosemary's baby' denken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 30 mei 2010 @ 13:27:35 #77
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82097075
Zwart is inderdaad een bijzondere keus Oeke, ik heb de film niet gezien, maar kan mezelf wel een voorstelling maken denk ik

Ik wilde perse zwart/wit omdat onze kamer zo ook is ingericht. Dat staat gewoon het leukst. Bovendien hou ik soms ook wel gewoon van 'anders dan anders'... Een standaard wit wiegje is me dan weer net iets té standaard.
  zondag 30 mei 2010 @ 14:34:22 #78
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82099675
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:33 schreef oeke het volgende:
Dat schiet op Sonnetje. Een goed begin is het halve werk!

Leuk Huup, het past goed bij de kleur van de deur!

Leuke bordjes, Vicky! Leuk souvenir ook.

Wow, die wieg, Flugel! Mooi maar wel heftig vind ik.
Ik moet een beetje aan die film 'Rosemary's baby' denken.
JA!
pi_82099944
quote:
Op zondag 30 mei 2010 14:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

JA!
Haha ik dacht ook al aan dat boek. Maar ik vind het wel heel mooi, dat zwarte kant over witte stof.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 30 mei 2010 @ 14:41:32 #80
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82099984
Ik zeg niet dat ik het niet mooi vind... (niet mijn keuze)
pi_82100051
Ik houd ook meer van vrolijke kleurtjes voor kindjes
Maar over hoe de kamers er over een aantal jaar uitzien, misschien wil Niels wel een zwarte hardrock kamer Gitaar moet hij sowieso spelen natuurlijk
  zondag 30 mei 2010 @ 14:52:16 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82100392
De kamer van Willem zelf is wel heel fleurig, maar dit dus zwart/wit om bij onze kamer te passen. Het maakt wel wat los bij mensen heb ik ook bij aankoop van de stof al gemerkt. Ik vind het zelf heel cool en dat is het belangrijkste

En wie weet hou ik er wel een emo-baby aan over
  zondag 30 mei 2010 @ 15:24:49 #83
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_82101858
Zwart is wel in zo te lezen.

De oudste heeft sinds een paar weken ook een nieuwe kamer. Op haar 9de koos ze nog voor fleurig roze, maar 5 jaar later wilde ze een zwarte kamer [van plint tot en met het plafond ].

We hebben een compromis gesloten dat we de schuine wand zouden behangen met zwart behang, en voor de andere wanden mocht ze een ander kleurtje uitzoeken. Dat werd de kleur cocos [wit met een ietsiepietsie zwart en rood er doorheen, een hele lichte kleur paars].

Samen met haar nieuwe gordijnen, zwarte dekbedovertrek en haar witte meubeltjes is het een leuke frisse kamer geworden. Binnenkort zal ik eens foto's maken.

En ze is trouwens niet emo... gothic... of scene... ze is gewoon Kim!
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_82105635
Toen ik van flugel hoorde dat ledikantje zwart/wit werd dacht ik eerst, zullen eerst zien. Bij een baby denk je gewoon niet aan zwart. Maar zwart/wit past gewoon zó goed bij de rest van hun slaapkamer. Ik vind het eindresultaat prachtig En zijn kamertje ook, totaal tegenover gestelde qua kleur

Sonnetje het ziet er al goed uit
pi_82453727
Weer een update van onze babykamer
Hij is zo goed als af.. Moet alleen nog een plankje opgehangen worden en dan is t eigenlijk wel klaar!
Eindelijk Ons mannetje mag komen wat dat betreft

De box, met de balonnen tegen de katten

De muurstickers

De commode (nog een beetje een troep)

Het bedje en de kast
pi_82453994
Sonnetje mooi!! Wij hebben dezelfde commode en t zelfde bedje (maar de kast niet want die paste hier niet) en volgens mij ook dezelfde box, maar die dan wel in een andere kleur
Die muurstickers vind ik echt super ook!
  maandag 7 juni 2010 @ 18:48:24 #87
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82455454
Helemaal leuk Sonnetje!! De muurstickers zijn echt heel erg gaaf...
pi_82455637
Son!! Wauw, wat zul je blij zijn dat alles staat en af is en wat is het mooi geworden
pi_82455718
Oh wat mooi Son! Die muurstickers zijn ook echt super leuk zeg!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_82455848
wat mooi Son!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82458705
Allemaal heel erg bedankt voor de leuke reacties
Ben dr zelf ook super blij mee
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:21 schreef Chan het volgende:
Sonnetje mooi!! Wij hebben dezelfde commode en t zelfde bedje (maar de kast niet want die paste hier niet) en volgens mij ook dezelfde box, maar die dan wel in een andere kleur
Die muurstickers vind ik echt super ook!
Chan, leuk dezelfde meubeltjes! We waren gelijk verkocht toen we die zagen (nog wel even verder gekeken ivm de prijs enzo maar toch hierop uitgekomen)
En de box, die kregen we er gratis bij (past wel precies bij jullie zoon trouwens )
  maandag 7 juni 2010 @ 22:20:56 #92
58921 Day
You can fly!
pi_82469988
quote:
Op zondag 30 mei 2010 14:52 schreef flugeltje het volgende:
De kamer van Willem zelf is wel heel fleurig, maar dit dus zwart/wit om bij onze kamer te passen. Het maakt wel wat los bij mensen heb ik ook bij aankoop van de stof al gemerkt. Ik vind het zelf heel cool en dat is het belangrijkste

En wie weet hou ik er wel een emo-baby aan over
Ik vind 'm helemaal te gek!!!!!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_82481620
Son, het kamertje is echt heel erg mooi geworden! Nu kun je vast helemaal niet meer wachten tot die kleine komt. Alleen 1 opmerking... kijk je uit met het stopcontact boven de box...
pi_82508413
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Allemaal heel erg bedankt voor de leuke reacties
Ben dr zelf ook super blij mee
[..]

Chan, leuk dezelfde meubeltjes! We waren gelijk verkocht toen we die zagen (nog wel even verder gekeken ivm de prijs enzo maar toch hierop uitgekomen)
En de box, die kregen we er gratis bij (past wel precies bij jullie zoon trouwens )
Hah ja de box past precies bij Timo inderdaad Wij kregen hem er ook gratis bij
pi_82512558
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 08:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Son, het kamertje is echt heel erg mooi geworden! Nu kun je vast helemaal niet meer wachten tot die kleine komt. Alleen 1 opmerking... kijk je uit met het stopcontact boven de box...
ja ik weet t
Heb van die dingetjes hoor, moet ze er alleen nog opplakken!
pi_82516697
OK
pi_82551286
Hier ook even een fotootje van onze babykamer (wiegje voor de foto even wat verplaatst) Sonnetje dat ziet er ook al mooi uit

woensdag 9 juni 2010 @ 15:22:50 #98
259886 pessie
pi_82553179
Sonnetje die stickers zijn echt tof! Vooral die giraf vind ook leuk (en lekker groot)!

Mereltje ook mooi .
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:53:50 #99
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_82663728
Sonnetje, bekende box! En erg leuk hoor die muurstickers.

Flugeltje, ik vind je wieg echt heel mooi! Ik zou er zelf nooit voor kiezen maar het is echt heel erg smaakvol.

Wat een cool wiegje Mereltje, ook retro?

Zo nu hier nog spammen en dan ben ik volgens mij helemaal bij hier op fok!
Voor op 01-03-2010:

Tijdens:

Meubels schilderen

Met ledikant:

Sfeer zonder ledikant

Met retro/familiewieg:

We zijn 22-03-2010 verhuisd en Noortje is 17-04-2010 geboren, alles mooi op tijd. Alleen moeten we nog steeds plankjes ophangen.
pi_82664016
Leuke, vrolijke wieg Mereltje!
En mooi kamertje Nicky!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 14:31:27 #101
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82665704
Mereltje wat een heerlijk fris kamertje!!

Becky ook al zo'n smaakvolle kamer, ik hou wel van paars

Die wiegjes zijn ook allemaal zo briljant
pi_82682471
@becky het wiegje is inderdaad retro/familiewiegje, oma van mijn vriend heeft er nog in gelegen, ik moet het wiegje ook weer afstaan na een paar maanden voor de volgende helaas, maar wel leuk dat het zo doorschuift. Mooi kamertje Becky, mooie houten vloer ook
pi_82684958
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:22 schreef pessie het volgende:
Sonnetje die stickers zijn echt tof! Vooral die giraf vind ook leuk (en lekker groot)!

Mereltje ook mooi .
R wilde die giraf eerst op 1.50 doen, maar dat vond ik te klein Hij moest minimaal groter dan ik zijn... Hij is als t goed is 1.80

Mereltje leuk je kamertje!

Becky, leuk kamertje is geworden zeg! Echt een heel verschil voor en na!
pi_82821618
Becky, mooi kamertje!

Het heeft even geduurd, maar nu ik weet hoe ik foto's kan plaatsen hier alsnog het kamertje van Lisa.

De meubeltjes hebben we tweedehands. Wij vonden alleen de houtkleur en de deurknopjes niet mooi, daarom hebben we de meubeltjes geverfd en nieuwe klopjes op de deuren en lades gezet.

Hier een impressie van de meubeltjes voor het verven:

Hier het kamertje voor het verven:

En toen hadden we een bruine muur die ik EN vriendje niet meer mooi vonden toen we wisten dat het een meisje zou worden , dus werd er opnieuw geverfd... roze dus!

Vriendlief scoorde een kekke lamp:

Ik het wiegje waar ik ook in gelegen heb:

We kochten een leuk gedichtje die vriendlief op zijn zelfgefabriceerde MDF plaat plakte:

En een paar gordijnen voor een prijs waarvan ik nog steeds buikpijn heb... ach vriendlief was er verliefd op, dus waarom ook niet!

Toen liep ik op internet tegen deze schilderijtjes aan en die MOEST ik hebben:

En hier het resultaat:

pi_82821683
nikki, wat een lief kamertje is het geworden zeg!
leuk met dat rood en roze!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 08:53:06 #106
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82821728
mooi zeg nikki!
in de haak.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 08:59:59 #107
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_82821884
Mooi Nikki, ik hou d'r van

Waar heb je die schilderijtjes vandaan? Die vind ik zo leuk en zouden zo goed op de kamer van mijn dochter staan.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:01:54 #108
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82821921
Mooi Nikki

Meubeltjes zijn ook erg opgeknapt van de metamorfose vind ik
pi_82821959
Die heb ik hiervandaan http://www.kusvanzus.nl. Ze waren wel veel te duur , maar dat mag de pret niet drukken.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:17:36 #110
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_82822300
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
Die heb ik hiervandaan http://www.kusvanzus.nl. Ze waren wel veel te duur , maar dat mag de pret niet drukken.
Oh leuk, die ken ik wel. Onze lamp komt daar vandaan.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:53:45 #111
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82823197
Oh nikki superkamertje zo! echt heel leuk geworden <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:10:04 #112
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_82823667
Leuk kamertje Nikki!
Vooral niet te veel nadenken over de prijs van de aangeschafte artikelen, het is gewoon supermooi.

*bedenkt zich nu dat ze nog twee schilderijen zou maken voor Noortje haar kamer*
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:20:50 #113
259886 pessie
pi_82823985
Nikki mooi geworden!
pi_82824469
Gaaf Nikki!
pi_82935446
Zo update met alles netjes

Wiegje (in onze kamer), heeft R ook ingelegen (niet het meest geweldige wiegje maar ach scheelt een hoop geld ten opzichte van een nieuwe kopen!)

Binnenkant van t wiegje, met het orginele lakentje De Pluto hadden we in Disney gekocht, na de termijnecho, ik moest en zou wat kopen. Toen vond ik m voor een jongen en meisje kunnen Maar tis maar goed dat t een jongetje is Heb ik met veel dingen trouwens die ik eerst neutraal vond...

Bedje

Commode met plankje erboven!:

Vensterbank:
pi_82935693
Mooi Nikki en Son!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82938459
Echt heel leuk geworden Son! En dat wiegje, ik vind hem heel leuk! Zeker voor een jongen!
pi_83050252
Tess trekt alles van de commode en daar werden we helemaal gek van. Vanmorgen heb ik een plankje tegenover de commode gemaakt.

♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 20 juni 2010 @ 15:30:28 #119
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83056522
wie had hier ook weer zo'n leuke mario-baby-kamer? ik zag nog een grappige variant:

in de haak.
  maandag 21 juni 2010 @ 23:40:51 #120
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_83126394
Wauw gave kamers!!

Nikki, waar komt je mooijuhhh lamp vandaan als k vrage mag
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:34:44 #121
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_83158213
Na alle mooie kamers kunnen we natuurlijk niet achterblijven met het eindresultaat:
De gordijnen zijn nog niet binnen, maar we zijn er klaar voor!

Vanaf de deur..

Naast de deur, commode met erboven een kapstokje.

Commode

Wiegje met hemeltje

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:43:40 #122
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83158677
Wat een gave kamertjes weer allemaal. En dan te bedenken dat dat binnenkort een lief klein baby'tje in ligt
pi_83212320
Sandous die heeft m'n man gescoord in de LIEF! winkel voor 140 euro . Tenminste... zonder kapjes dan. De kapjes komen van http://www.stoerenstippels.nl.

En wat 'n leuk kamertje Tazz!
pi_83280715
Zooo, heb de commode nog een beetje opgevrolijkt, was zo kalig.. zag bij babydump dat ze die mandjes liggend hadden met hydrofielen erin gerold! Daar was ik zelf nog niet helemaal op gekomen maar tis best gezellig zo (niet de hele kamer heb ik dus op de foto gezet, gezien de letters die aan de ene kant vrij prominent aan de muur hangen )

(zie nu pas dat meneer de muziek-eend een beetje sneu heeft opgehangen )

En de wieg!! In onze slaapkamer:

en de wieg zelf, vol met voedingskussen en OK (operatiekamer) zeil ivm de terroristen

Eronder ook een oranje dekentje, net zoals in het ledikant
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:59:54 #125
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_83281712
Superleuke kamertjes hiero zeg! Ik lurk af en aan nog wel mee hoor, ik vind het zo leuk om te zien wat er allemaal voor moois voorbij komt.. Geweldig veel moeite wordt er altijd weer ingestoken!
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:30 schreef trui het volgende:
wie had hier ook weer zo'n leuke mario-baby-kamer? ik zag nog een grappige variant:

[ afbeelding ]
Haha, die is cool

(En dat was ik )
3!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:27:08 #126
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83626285
Kickje

Raam met uitzicht naar het park

De wieg waar ikzelf, mijn broer en Tobias in hebben gelegen, nu opnieuw bekleed voor het brusje van Tobias door mijn moeder Met heel speciale stof

Lavendelkleurige baan op de muur met 'muurschildering'...

De commode... de lades ontbreken tijdelijk omdat er nieuwe geleiders in moeten komen...

De ladekast die als kledingkast gaat dienen.

Ik ben zo blij
De details komen vanzelf, zoals vitrage en nog wat fotolijstjes en dergelijke.....

Trots is op mijn die het meeste werk hier heeft verzet. Op het schilderwerk na dan
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_83626629
leuk geworden saffier

mooi ook dat paars!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:36:22 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83626690
Ik vind je kleurencombinatie zo mooi!

En dat dekentje is zo gaaf erbij!
Ik ben heel benieuwd naar de bewoner van dat kamertje!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:41:02 #129
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83626859
Dankjulliewel
Officieel is het lavendel
En de kleurcombi pakte beter uit dan ik had durven hopen zelfs
Ylana
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:44:46 #130
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_83627002
Hartstikke leuk saffier, en wat een uitzicht.

En het muziekbeestje van orea Gezellig! Verder gelukkig wel een lief kamertje zo <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_83635772
Mooi Saffier!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_83635800
Ik vind lavendel ook een heel mooie kleur! Zacht en sfeervol.

Hoe is het kamertje precies ingericht, Saffier? Raam aan de korte kant, links bij het raam het wiegje, rechts bij het raam de commode en de ladekast tegenover het raam? Ik ben heel benieuwd hoe het er als geheel uitziet straks, met de kleine afwerkingsdingen! Weet je al wat je in de fotolijstjes gaat stoppen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 4 juli 2010 @ 10:13:36 #133
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83635878
quote:
Op zondag 4 juli 2010 10:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind lavendel ook een heel mooie kleur! Zacht en sfeervol.

Hoe is het kamertje precies ingericht, Saffier? Raam aan de korte kant, links bij het raam het wiegje, rechts bij het raam de commode en de ladekast tegenover het raam? Ik ben heel benieuwd hoe het er als geheel uitziet straks, met de kleine afwerkingsdingen! Weet je al wat je in de fotolijstjes gaat stoppen?
Exact zo Claudia
En naast de ladekast is de deur (duh )
Fotolijstjes zijn al helemaal klaar, foto van ons 3tjes (viertjes ), van Tobias met zijn papa en een met Tobias en mij, allemaal genomen in Italie op vakantie.
Ylana
  zondag 4 juli 2010 @ 10:18:36 #134
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83635961
Nice Saffier! Heb je die muurschildering met de hand gemaakt of is het een sticker?
  zondag 4 juli 2010 @ 10:30:22 #135
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83636182
quote:
Op zondag 4 juli 2010 10:18 schreef flugeltje het volgende:
Nice Saffier! Heb je die muurschildering met de hand gemaakt of is het een sticker?
Met het handje , een sticker op deze maat kwam op ongeveer 80 euro en nu kon ik het aanpassen naar hoe ik het zelf wilde helemaal.
Ylana
  zondag 4 juli 2010 @ 10:32:34 #136
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83636218
Wow, helemaal Nice dan! Ziet er heel erg goed gelukt uit...
pi_83651893
Grom, hele dag lekker lopen klussen in elins kamer, was er niet genoeg licht voor foto's dus de kleuren vallen iets anders uit en er missen allemaal foto's van haar andere muur, en de hele kast enzo (en inhoud )
van de week ook even wat meer detail op de foto's (poppenhuis moet nog helemaal in elkaar en we hebben nog wat spullen niet opgehangen enzo) maargoed, elin heeft iig r kamertje <3

pi_83657949
Wow, wat een leuk kamertje! Die kast is geweldig! En ik vind de combinatie blauw-roze heel geslaagd, lief en stoer tegelijkertijd.
  zondag 4 juli 2010 @ 22:00:15 #139
11682 Moonah
Jolie femme
pi_83658181
Goedgekeurd KD!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  zondag 4 juli 2010 @ 22:05:59 #140
190853 RockabeIIa
pi_83658565
Heel schattig, KD <3
pi_83659854
Erg leuk KD! die kast, hebbuh!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_83660722
Leuk he
maarrr ik dacht dus dat we het af zouden krijgen, dus het wordt nog leuker poppenhuis ga ik ook nog helemaal opknappen en schilderen enzo
  zondag 4 juli 2010 @ 23:17:03 #143
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_83662164
Wouw KD, wat een lief kamertje wordt het al
pi_83673961
Wat een lief kamertje KD
Mooie kleur blauw ook!
  maandag 5 juli 2010 @ 12:05:27 #145
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83675788
prachtig KD!!

en de wieg vind ik erg lief, saffier!
in de haak.
  Milf maandag 5 juli 2010 @ 12:23:18 #146
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_83676421
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:53 schreef becky27 het volgende:
Sonnetje, bekende box! En erg leuk hoor die muurstickers.

Flugeltje, ik vind je wieg echt heel mooi! Ik zou er zelf nooit voor kiezen maar het is echt heel erg smaakvol.

Wat een cool wiegje Mereltje, ook retro?

Zo nu hier nog spammen en dan ben ik volgens mij helemaal bij hier op fok!
Voor op 01-03-2010:
[ afbeelding ]
Tijdens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meubels schilderen
[ afbeelding ]
Met ledikant:
[ afbeelding ]
Sfeer zonder ledikant
[ afbeelding ]
Met retro/familiewieg:
[ afbeelding ]
We zijn 22-03-2010 verhuisd en Noortje is 17-04-2010 geboren, alles mooi op tijd. Alleen moeten we nog steeds plankjes ophangen.

Die kleur paars! Welk nummer en van welke firma? ! Ikvinnum erg leuk
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 5 juli 2010 @ 12:25:24 #147
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83676492
De kamer van elin is echt leuk!!!

Echt he! !! Ben soms gewoon jaloers op het feit dat mensen zulke kamertjes bij elkaar vinden...
pi_83676745
3 woorden kringloop,geduld en verf
  maandag 5 juli 2010 @ 12:35:30 #149
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83676849
quote:
Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Ja ik hou echt van kringloop en marktplaats... alleen ik zie dat niet he? En qua kleuren ben ik gewoon een ramp.
  Milf maandag 5 juli 2010 @ 12:35:36 #150
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_83676856
quote:
Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Bij de kringloop zijn inderdaad vaak zulke leuke spulletjes te halen. Linkje verf en klaar!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_83677054
quote:
Op maandag 5 juli 2010 12:25 schreef Ticootje het volgende:
De kamer van elin is echt leuk!!!

Echt he! !! Ben soms gewoon jaloers op het feit dat mensen zulke kamertjes bij elkaar vinden...
beter goed gejat dan slecht bedacht ik zag deze kleur bij t verfboertje en werd verliefd, randje kant van de Xenos op de kast geplakt, ook een likje verf op het bed en een randje kant, een rol plakplastic und fertig

(ook haar hobbelpaard is in dezelfde stijl.

op onze kamer heeft ze ook nog een hele afdeling maar dat komt ook nog wel op de foto, zeegroen met rood en wittestippen, ook heel tof
pi_83685676
Hier het kamertje waar mijn kindjes in hebben gelegen (nu ligt mijn 2 weken oude dochtertje erin)

maandag 5 juli 2010 @ 16:29:58 #153
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83685746
Ja kledingkast, waar vandaan en hoe duur?

Ik ben dus opzoek naar zo'n "strandkast"...
pi_83686470
goede vraag. Ik zal het eens eventjes voor je opzoeken. Als ik erachter ben, dan hoor je het van me !
  maandag 5 juli 2010 @ 16:43:50 #155
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83686505
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef dolphinqueen het volgende:
goede vraag. Ik zal het eens eventjes voor je opzoeken. Als ik erachter ben, dan hoor je het van me !
Thanks!
  maandag 5 juli 2010 @ 16:57:00 #156
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83687234
Als M. nou eerst even mn plankjes in de commode afmaakt... Dan weet ik of ik uberhaupt nog een kast nodig ga hebben..
  woensdag 7 juli 2010 @ 15:23:08 #158
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83766730
Ondanks dat er nog een extra lamp moet komen (ouderwetse engeltjeslamp die we oranje spuiten) en ik nog een koofje voor de gordijnrails wil is Willem's kamer eigenlijk wel klaar in onze ogen. Reden om maar weer eens wat foto's te maken van het eindresultaat....

en het gedicht wat duidelijker

En de engeltjeslamp komt boven de 'voedstoel'...

En een prominente rol is weggelegd voor "Wobbes" Ik heb zo vaak met m'n neus tegen het raam van de nostalgische speelgoedwinkel aan geplakt gestaan dat ik 'm uiteindelijk maar gewoon gekocht heb ook. Wobbes vonden we wel een toffe naam voor 'm... Krijg je straks Willem en Wobbes
pi_83766836
Prachtig kamertje Flugel, wow
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_83767476
Mooi flugeltje! Lekker retro!
  woensdag 7 juli 2010 @ 15:46:08 #161
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83767508
Die mandjes flugel boven je plankje? Waar?
  woensdag 7 juli 2010 @ 15:49:06 #162
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83767629
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:46 schreef Ticootje het volgende:
Die mandjes flugel boven je plankje? Waar?
Bovenste plankje? Wibra, kosten niets.... Nog niet zo lang geleden aangeschaft, dus met een beetje mazzel zijn ze er nog...
  woensdag 7 juli 2010 @ 15:49:37 #163
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83767646
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:49 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Bovenste plankje? Wibra, kosten niets.... Nog niet zo lang geleden aangeschaft, dus met een beetje mazzel zijn ze er nog...
check... ff kijken van het weekend..
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:11:08 #164
190853 RockabeIIa
pi_83768559
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:18 schreef dolphinqueen het volgende:
Hij heet babykamer Carpenter. Ik heb hem destijds bij Bambi gekocht in Hasselt. Nu staat hij ook op marktplaats:
<knip>

( ik kon de tekst niet inkorten )

http://tinyurl.com
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:11:28 #165
190853 RockabeIIa
pi_83768572
flugel, heerlijk kamertje
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:41:51 #166
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83769886
perfect flugel!
in de haak.
  woensdag 7 juli 2010 @ 19:00:56 #167
11682 Moonah
Jolie femme
pi_83774454
Wow Flugel, moooooi!
U is perfectioniste??

Eén puntje van 'kritiek': De plek van het bedje. Het lijkt me een wat onrustig plekje. Zo naast de deur. En dan ook juist met het hoofdeinde naast de deur. Dat lijkt me niet zo 'veilig' voelen.
Hoofdeinde tegen de langere wand,met het retrobehang lijkt me rustiger, voor Willem.
Maar ik snap ook wel dat het een klein kamertje is waar je wrs moet passen en meten.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  woensdag 7 juli 2010 @ 19:08:29 #168
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83774714
tnx voor de complimenten, ik ben er zelf ook zo blij mee....

Nee hoor Moonah, heul niet perfectionistisch hoor

de plek van het bedje heb ik inderdaad best mee gezeten, maar het is uiteindelijk toch dit geworden. Vooral ook omdat de deur bij ons op een haakje zit en we er net langs kunnen kijken of ie nog slaapt enzo... We komen er ook niet zo vaak langs, dus erg druk is het niet. Mocht het uiteindelijk niet blijken te werken gooien we de boel weer om...
pi_83795911
Kan iemand mij misschien helpen, wij zijn op zoek naar onderstaande hartjes. Excuses voor de slechte foto, maar heb het uit een blad gefotografeerd met mijn telefoon. Als ik dit op een andere plek zou moeten vragen hoor ik het graag

pi_83795978
op marktplaats kan je stoffen hartjesslingers bestellen
(kasthangers en slingers naar eigen keuze) gewoon ff zoeken op stoffen hartjes
  donderdag 8 juli 2010 @ 09:33:22 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83795998
Is dat niet gewoon heel simpel zelf te maken?
Leuke stofjes zoeken, hartjes knippen en naaien en vullen en klaar.

Staat er niet een colofon in het blad? Contact opnemen met de redactie om te vragen waar ze het vandaan hebben?
pi_83796104
ben je waarschijnlijk nog meer geld kwijt ook als je zoveel verschillende stofjes aan moet schaffen
pi_83796652
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ben je waarschijnlijk nog meer geld kwijt ook als je zoveel verschillende stofjes aan moet schaffen
True, plus dat we door een onverwachte verbouwing al redelijk krap in de tijd aan het komen zijn en de kinderkamer + meubeltjes nog moeten schilderen is het eigenlijk geen optie om ze zelf te maken
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:19:11 #174
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83797246
hier bijvoorbeeld.
in de haak.
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:22:27 #175
298315 SacreCoeur
pi_83797331
Loods 5 al geprobeerd?
Daar hebben ze veel van dat soort slingertjes dingen.
pi_83797645
wat een mooie kamer flugel, hoe heb je dat gedichtje op de muur gemaakt? Met sjabloontjes of is het een sticker?
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:53:56 #177
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_83798183
De hartjes zijn van Colorique. Dat verkopen ze bv bij de trendhopper, maar volgens mij is dit uit een oude collectie.

Flugel, WAUW!!!!!!! prachtig, alles!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:00:31 #178
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83798395
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:35 schreef dolphinqueen het volgende:
wat een mooie kamer flugel, hoe heb je dat gedichtje op de muur gemaakt? Met sjabloontjes of is het een sticker?
Een sticker, werkt perfect!! We zagen op de 9-maanden beurs een gedichtje wat we wel leuk vonden en hebben dat herschreven en vervolgens op sticker laten zetten bij kleinidee...
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:54:57 #179
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_83800644
Hier hebben ze nog wel volgens mij, die hartjes.
Ze zijn inderdaad van colorique, ik heb ze zelf ook. Maar wel al twee jaar geleden gekocht.
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:30:37 #180
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83802083
Flugeltje wat is jullie kamertje prachtig geworden zeg

Oh die hartjesslinger is leuk!!! Ik zet 'm op mijn to-do-list om zelf te maken! Eerst nog de quilt voor Linde afmaken. Die hartjes kan je toch ook aan een gordijnroede ophangen?
  maandag 12 juli 2010 @ 13:06:28 #181
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83953263
Nog niet af, maar wel voor een groot deel:

Wiegje

Commode (daarop staat mn hondenhok te drogen...)
pi_83953469
Leuk Tico!!

Ik vind dat bovenkastje zo schattig! Wil ik ook nog voor Tess' kamertje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 12 juli 2010 @ 13:12:50 #183
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83953502
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:12 schreef Vicky het volgende:
Leuk Tico!!

Ik vind dat kastje zo schattig! Wil ik ook nog voor Tess' kamertje!
Ikea hensvik-lijn.
pi_83953536
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ikea hensvik-lijn.
I know, ik heb de commode en het bedje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 12 juli 2010 @ 13:20:53 #185
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83953852
Mooi Tico!

Dat hondenhok is overigens wel briljant!

Vind het ook altijd zo grappig in dit topic dat alles zo netjes in de kastjes en vakjes ligt. Vraag mezelf altijd weer af hoe lang het zo zal blijven
pi_83953875
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef flugeltje het volgende:
Mooi Tico!

Dat hondenhok is overigens wel briljant!

Vind het ook altijd zo grappig in dit topic dat alles zo netjes in de kastjes en vakjes ligt. Vraag mezelf altijd weer af hoe lang het zo zal blijven
niet zo lang
althans, hier niet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 12 juli 2010 @ 13:25:23 #187
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83954060
Kastje:

Ik ben altijd zo'n meut dat ik gelijke stapeltjes wil hoor..

Spuugdoekjes en hydrofielen zijn ook gestreken enzo..
pi_83955272
Ticootje, wat fijn zo'n overzicht van wat jij allemaal op je commodeplankje hebt...dat komt vast nog eens van pas Wat een gezellig hoekske zo en ik vind je hondenhoek echt geweldig...wat een superleuk idee, fuck de vogelhuizen, nu wil ik ook een hondenhok!
  maandag 12 juli 2010 @ 13:51:26 #189
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83955400
Mn hondenhok moet ik nog bijwerken.. Toen de tape eraf ging trok ik delen wit mee..

Dus ik moet nog 1 keertje wit doen.. En het is bovendien een lampje... Ik zal het wel wat beter op de foto zetten als het af is.
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:37:22 #190
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_84037180
Flugeltje wat een geweldig kamertje!! Helemaal mijn smaak

Die hartjes zijn inderdaad van colorique en worden regelmatig op marktplaats aangeboden. De serie heet surprise, je hebt ze ook in het blauw.

Tico ook een heel lief babykamertje... Leuk allemaal om te zien
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:39:52 #191
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84037295
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:37 schreef Tan het volgende:
Flugeltje wat een geweldig kamertje!! Helemaal mijn smaak

Die hartjes zijn inderdaad van colorique en worden regelmatig op marktplaats aangeboden. De serie heet surprise, je hebt ze ook in het blauw.

Tico ook een heel lief babykamertje... Leuk allemaal om te zien
Dit is een hoek in mijn slaapkamer , Ik heb geen kamer over voor een babykamer...
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:03:10 #192
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_84038468
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dit is een hoek in mijn slaapkamer , Ik heb geen kamer over voor een babykamer...
Is bij ons ook zo
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:04:26 #193
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84038523
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:03 schreef Tan het volgende:

[..]

Is bij ons ook zo
Worden ze niet minder van hoor... Vroegah was het veel normaler dat kinderen bij elkaar op de kamer sliepen.. Grote gezinnen enzo.. ze zullen we vast niets aan overhouden.
pi_84039368
Wat schattig Tico zonde van je hondenhok, nu wel goedgekomen met de verf? Wel leuk idee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:27:37 #195
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84039408
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:26 schreef huuphuup het volgende:
Wat schattig Tico zonde van je hondenhok, nu wel goedgekomen met de verf? Wel leuk idee
Ben er nog niet mee bezig geweest...

Hoe ga jij het eigenlijk doen met je 2e? Jij hebt toch ook geen kamertje over? Gaan ze vanaf het begin op 1 kamer?
pi_84039689
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ben er nog niet mee bezig geweest...

Hoe ga jij het eigenlijk doen met je 2e? Jij hebt toch ook geen kamertje over? Gaan ze vanaf het begin op 1 kamer?
Jawel ik heb nog 1 kamer over. Mn rommelhok
Daar staat nu de wasdroger en een kast met spullen enzo. Ik heb onze slaapkamer al verbouwd, de spullen gaan daarheen en de wasdroger gaat naar de serre, bovenop de wasmachine. Ik heb pas bij een derde een ruimtelijk probleem
Eigenlijk zijn de kamertjes ook wat te krap voor twee kindjes op 1 kamer vind ik. de een is 4 m2 en de ander 5m2. Met lage plafonds en schuine muren. Twee bedjes past niet echt maar een stapelbed wordt ook lastig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:36:29 #197
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84039810
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Jawel ik heb nog 1 kamer over. Mn rommelhok
Daar staat nu de wasdroger en een kast met spullen enzo. Ik heb onze slaapkamer al verbouwd, de spullen gaan daarheen en de wasdroger gaat naar de serre, bovenop de wasmachine. Ik heb pas bij een derde een ruimtelijk probleem
Eigenlijk zijn de kamertjes ook wat te krap voor twee kindjes op 1 kamer vind ik. de een is 4 m2 en de ander 5m2. Met lage plafonds en schuine muren. Twee bedjes past niet echt maar een stapelbed wordt ook lastig.
Oh je hebt gewoon nog een hokje ..

Ik moet gewoon even kijken hoe het gaat als de kleine niet meer in de wieg past, of ik dan een ledikant op onze kamer kwijt kan... Of ze gewoon bij mij blijft slapen net als Jen. (Maar dan nog heb ik een bedje nodig voor overdag. )
Dan moet ik eens schuiven op Jen dr kamer of ik daar nog een bedje kwijt kan ofzo...
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:37:44 #198
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84039854
of zo'n stapelledikant regelen, zoals ze bij kinderdagverblijven vaak hebben.
in de haak.
pi_84039878
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:23 schreef flugeltje het volgende:En een prominente rol is weggelegd voor "Wobbes" Ik heb zo vaak met m'n neus tegen het raam van de nostalgische speelgoedwinkel aan geplakt gestaan dat ik 'm uiteindelijk maar gewoon gekocht heb ook. Wobbes vonden we wel een toffe naam voor 'm... Krijg je straks Willem en Wobbes
*komt uit lurkstand*

Wat een mooi kamertje en Wobbes is geweldig Die viel me als eerste op bij het bekijken van je foto's <3
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:40:07 #200
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84039961
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:37 schreef trui het volgende:
of zo'n stapelledikant regelen, zoals ze bij kinderdagverblijven vaak hebben.
Ja, maar Jen slaapt al in een peuterbedje... Terug naar ledikant vind ik niet zo... Ze is dan bijna 3...
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:41:21 #201
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84040018
Wat ik misschien wel kan klussen: Een stapelbedje van de ikea, het onderste bedje dichtmaken voor de jongste die daar vanaf een jaar of 2 gaat slapen en Jen dan in het bovenbed, die dan al een stukkie ouder is.
pi_84040291
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja, maar Jen slaapt al in een peuterbedje... Terug naar ledikant vind ik niet zo... Ze is dan bijna 3...
Dat hebben wij dan waarschijnlijk ook met een derde. Dat nummer 2 net te oud is om nog lang in een ledikantje te proppen.

Ach, ik moet gewoon de 10 miljoen winnen na de tweede dan kan ik een huis kopen dat bij mijn kinderwens past

Dit is het kamertje dat over is (staat wel helemaal vol nu ) maar voor t idee:

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:48:46 #203
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84040362
Dat gaat prima passen!

Ach en misschien zijn we tegen die tijd wel verhuisd... (al wil ik eigenlijk niet verhuizen voordat Priscil klaar is met school)
pi_84040529
quote:
Daarom dat ik dat eigenlijk niet heb gedaan. Ik heb de kleertjes gestreken en in de kast gelegd, maar de tubes, pampers, zalfjes e.d. lagen gewoon in een schuif. En dat is nog altijd zo dus op dat gebied doe ik het wel nog steeds even goed als in het begin
pi_84040797
quote:

Lena's kamertje is echt het enige plekje in huis waar ik het nog steeds heerlijk vind om dagelijks de boel weer op te ruimen en vrolijk te maken!

Huup. dat is toch nog een heel prima en leuk kamertje zo!! Helemaal met die inbouwkast er nog weer bij, daar kun je een hartstikke leuk eigen kamertje van maken!
pi_84044110
Dat heb ik ook! haha, als B. dan beneden aan het tutten is met Amélie dan ga ik lekker stapeltjes maken en rechtleggen enzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook een prima kamertje hoor! Zo bedoelde ik het ook niet. Ik heb er al helemaal zin in om er weer een leuk hokje van te maken. Maar voor een eventuele derde die kan ik er niet echt bijproppen op die kamertjes, daar vind ik het wel iets te krap voor. Zo bedoel ik het, voor het twee-op-een-kamer idee.

En ik ben echt zo blij met die inbouwkasten, ideaal!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84046505
Wij hebben helemaal geen kamer over en gaan een inbouwkast slopen en bij een ruime gangkast betrekken om daar een kamertje van te maken. Dit zal een deur hebben naar onze slaapkamer ook. Het is niet heel groot maar omdat de meneer in het buitenland aan het solliciteren is zien we het ook niet zitten om nu een groter iets te kopen of aan een huurcontract van minimaal een jaar vast te zitten.

Mochten we over een jaar nog in NL zitten gaan we wel hier verder kijken want er zit een grens aan hoe lang je met 2 katten en 3 mensen op 60m2 kan leven

Ik heb de meneer ook gemaand om de oom die gaat slopen eens te bellen want ik heb liever nu maar meteen die zooi, zodat ik daarna spul kan kopen en lekker kwijt kan.
The way you rock'n'roll
pi_84077956
Wij willen onze werkkamer niet opofferen voor de tweede - we werken allebei vaak thuis - en dus hebben we Ivan nu de grootste kamer gegeven zodat ze er straks samen kunnen slapen. We sliepen zelf al in de middelgrote kamer, want van mijn eigen slaapkamer heb ik niet veel meer eisen dan dat er een bed en een kast in passen. Ivans oude kamertje is nu onze werkkamer. Ik heb mijn studiespullen daarvoor wel weg moeten gooien, maar ach, da's toch een gepasseerd station.

Ik ben inspiratie aan het opdoen voor de afwerking van de kinderkamer!
  donderdag 15 juli 2010 @ 08:42:48 #209
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84078189
Huup dat wordt weer een prachtig kamertje straks

Wij gaan komend weekend proberen of de meisjes nu echt samen op 1 kamer kunnen gaan slapen. Tot nu toe ging dat ivm verschillende slaaptijden / eettijden nog niet zo handig. Maar nu liggen alle tijden best dicht bij elkaar dus we gaan het proberen
pi_84078255
Wat spannend, Stiemie!

Daar heb ik nog niet eens bij stilgestaan, dat het qua slaaptijden ook handig moet zijn. Ik ben er maar vanuit gegaan dat de tweede spruit net zolang bij ons blijft slapen tot we denken dat het allemaal kan. Sliep Esmee tot nog toe ook bij jullie op de kamer?
pi_84079103
Spannend Stiemie!!

Claudia in jullie geval zou ik de werkkamer ook niet opgeofferd hebben, ik denk dat het de handigste oplossing is die je nu hebt. (en ik ben echt heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!)

Ik wil binnenkort gaan beginnen met stukje bij beetje leegruimen van dat kamertje, en zodra we weten wat we krijgen (met 17 weken denk ik, je denkt toch niet dat ik 20 weken geduld heb hč ); dan gaat de verf erin enzo. Kan het nog goed luchten enzo en dan kan ik daarna rustig op zoek naar aankleding en meubeltjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 15 juli 2010 @ 09:58:41 #212
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84079857
Esmee slaapt in onze slaapkamer. Mijn vriend wordt alleen heel snel wakker van haar dus wij slepen elke dag ons matras naar binnen en slapen in de huiskamer Nou ja misschien nog maar een paar keer en dan hebben we gewoon weer onze slaapkamer terug

Claudia het is bijvoorbeeld niet handig als de baby bij Ivan ligt en nog een nachtvoeding krijgt terwijl Ivan zelf al gewoon doorslaapt. Daarom hebben we nog gewacht. Ze slapen allebei (normaal gesproken) de hele nacht door. Alleen waren er afgelopen week concerten en voetbalgebeuren en nu wachten we even het weekend af. Is voor ons ook wat fijner voor het geval dat het niet helemaal lukt zeg maar.
pi_84080032
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Mochten we over een jaar nog in NL zitten gaan we wel hier verder kijken want er zit een grens aan hoe lang je met 2 katten en 3 mensen op 60m2 kan leven

*uit lurkstand

Wij wonen met 2 volwassen, 1 baby en 2 poezels op 53m2 en dat gaat prima
Lotte!
Noah!
pi_84154176
Het kamertje begin hier ook vorm aan te nemen. Een paar fotootjes:

pi_84154247
Oh wat een lief kamertje Cantare! En die muurstickers!
En waar heb je dat leuke kleedje vandaan?
pi_84154311
Tnx, ik heb er ook best lang naar gezocht! Vooral het tapijtje was lastig. Maar het komt hier vandaan.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 23:13:31 #217
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84154342
Heel schattig Cantare!
En ik vind je muursticker echt superleuk leuk ook dat je hem terug hebt laten komen boven de commode <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84154398
Wat leuk zo bij elkaar Cantare!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 23:24:12 #219
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84154805
Haha Huup ik scrollde voorbij die foto en had even een WTFmomentje. Zo raar dat iemand anders ook zo`n kamer had

Cantare wat een schetig kamertje
En Tico Een hondehok Geniaal!
  zaterdag 17 juli 2010 @ 00:13:16 #220
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84156950
cantare, ik vind 'm geweldig!!
in de haak.
pi_84163054
zooo vandaag verder met het schilderen van de kinderkamer Meubeltjes krijgen allemaal een tweede laag verf en misschien zelfs morgen al de muur sauzen. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn het resultaat zal wel getoond worden
pi_84165249
Wat een lief kamertje Cantare en wat Huup zegt over de muursticker
The way you rock'n'roll
  zaterdag 17 juli 2010 @ 12:42:05 #223
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84165355
Cantare wat een leuk kamertje, zeker zo ook met die stickers... En die wieg is echt té schattig
  zaterdag 17 juli 2010 @ 12:52:19 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84165616
Cantare wat mooi!
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84165704
cantare wat een lief kamertje zeg!!
echt heel mooi geworden
pi_84241183
Cantare Ohhh heerlijk, en dan elke avond even lekker wegdromen in t kamertje en er steeds weer met verbazing uitlopen.."Er staat gewoon een babykamer in ons huis... "

Mennn... ik móet m ff crossposten hoor...rara van waar...

Ik denk dat t een wiegje is?
pi_84241340
Oh my
The way you rock'n'roll
pi_84241367
Poppedeioen ik zag hem ook moest heel ergens anders aan denken als een wiegje, kreeg er een heel raar / naar gevoel bij......

Verder komen hier echt leuke dingen voorbij!
  maandag 19 juli 2010 @ 17:30:51 #229
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84241423
Een opbaarplekje
pi_84242583
WTF
  maandag 19 juli 2010 @ 18:06:23 #231
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84242763
Ik zie er ook een opbaarplekje in hoor...

ajb zeg me dat het geen wieg is....
pi_84242887
Het is echt een wieg, als je zoekt opd e gebruikersnaam zie je de hele kinderkamer.
Afschuwelijk! Wat een tierlantijnen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 19 juli 2010 @ 18:11:12 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84242906
Als het wel een wieg is dan hoop je toch dat ze bij het bestellen van het matrasje echt niet doorhadden dat ze geen matras van 28 cm hoog, zoals op hun eigen bed, nodig hadden voor in het wiegje

Maar ik mis het beddengoed ook enzo, als het dan een opbaarplekje is, waarom post iemand dat dan in hemelsnaam?
Wullie bin KOEL Š Soneal
  maandag 19 juli 2010 @ 18:13:17 #234
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84242972
Wat een ding, Poppedein! Ik kan er ook niet echt iets praktisch in zien... Decoratief is het ook al niet....

En wat een mooi kamertje Cantare! Echt super!

Hier gaan we volgende maand het helemaal andersom doen. Naar een 1 slaapkamer appartement, met 2 volwassenen, een dreumes en een kind op komst. Worden maar 2 slaapkamers strakkies. Niet zo esthetisch allemaal, maar 2 slaapkamers kunnen we ons in dat complex niet veroorloven, en de locatie/voorzieningen zijn daar heel goed. Het is maar voor een jaar, en dan gaan we, als God het wil enzo, naar Jordanie, waar we ook 1 slaapkamer krijgen, dus het is gewoon wennen...

Niet dat er ooit mensen bij ons op bezoek komen ofzo, en nu slapen we ook altijd in 1 slaapkamer
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_84243001
Van dezelfde

maandag 19 juli 2010 @ 18:15:15 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84243035
Toch is dat ergens lekker..... zo'n grenzeloze smakeloosheid
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_84243050
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:15 schreef Leandra het volgende:
pi_84243130
Ik heb gewoon de tranen in mijn ogen staan
pi_84243238
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:15 schreef Leandra het volgende:
auw mn hechtingen
tis wel consequent lelijk doorgevoerd, dat dan weer wel...
  maandag 19 juli 2010 @ 18:22:40 #240
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84243256
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:19 schreef Orea het volgende:
Ik heb gewoon de tranen in mijn ogen staan
Ik ook, van ontroering welteverstaan... WAT SCHITTURUND zeg!

Inspieraaaaaaaaaaaaaaatie!

Jammer dat het kind er naakt uitkomt, een beetje tule zou hem (ga ik maar van uit) niet hebben misstaan...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_84243328
OMG! Dat iemand echt dat mooi kan vinden! Ik bedoel, ik zie vaak genoeg dingen die gewoon echt mijn smaak niet zijn, maar dit gaat zoveel verder. Echt, omg!!

Cantare, bedankt voor de link van het leuke kleedje, ik heb er ook één besteld voor in Anna's kamertje!
  maandag 19 juli 2010 @ 18:44:01 #242
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84243918
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:24 schreef tessie het volgende:
OMG! Dat iemand echt dat mooi kan vinden! Ik bedoel, ik zie vaak genoeg dingen die gewoon echt mijn smaak niet zijn, maar dit gaat zoveel verder. Echt, omg!!

Dat... precies dat
wansmaak omschrijft het niet eens

iedereen zn smaak daar niet van maar damn... 0.o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84244058
OMG.. Wat erg!! zal het een jongetje worden?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 19 juli 2010 @ 18:49:47 #244
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_84244117
OMFG
Wie verzint zoiets?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 19 juli 2010 @ 19:05:36 #245
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84244671
Misschien had ze toevallig nog 125 meter blauwe tule liggen waar echt iets mee gedaan moest worden?
  maandag 19 juli 2010 @ 19:14:01 #246
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84244947

echt heel erg WTF?!

Noh.

Er zijn wel meer dingen niet mijn smaak, maar dit is wel het toppunt. By far.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 19 juli 2010 @ 19:18:48 #247
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84245108
Wat onwijs niet mooi.
pi_84245558
WTF mon-ster-lijk
pi_84246331
OMG
Wat een aparte smaak

Mooie kamer Cantare!

Bij ons wordt het de vraag of ons nieuwe huis klaar zal zijn voor de baby komt of niet. Het ledikantje staat wel al op onze kamer (Lotte slaapt sinds een tijdje in een juniorbedje en ledikantje nog laten staan voor de zekerheid). Mocht baby nog hier in huis geboren worden dan moet hij/zij voorlopig bij ons op de kamer slapen
pi_84246618
Misschien heeft ze haar trouwjurk gebruikt om de babykamer te decoreren
  maandag 19 juli 2010 @ 20:04:09 #251
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_84246862
Maar, maar, die oerlelijke babykamer, iemand toevallig al de rest van de kamer bekeken?
Die babykamer hebben wij ook.....
Zo heel lelijk is die toch niet....

Ik bedoel deze trouwens

(dit is dan onze babykamer in ons oude huis btw)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_84247072
Oh whahaha! Die meubeltjes hebben wij ook voor in Graeme zn kamer!
  maandag 19 juli 2010 @ 20:15:45 #253
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84247334
Oh ik had alleen nog maar naar de foto's die hier stonden gekeken, maar ik denk dat de meeste mensen het vooral om de 'smaakvolle aankleding' van het geheel gaat...
Net even gekeken daar, de meubels vind ik best mooi, ik vind eerlijk gezegd het gordijntje ook nog best wel schattig <3 maar de rest oef...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 19 juli 2010 @ 20:17:08 #254
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84247398
wel weer goed om daar te kijken voor inspiratie
wat gaat sneller denken jullie? Kamertje verven (4m2, laag plafond, moet twee keer geverfd worden ivm dekking) of behangen (afhalen eerst ook nog)... ik twijfel heel erg want qua prijs maakt het geen kont uit volgens mij. Ik denk dat we hooguit 3 rollen behang nodig hebben.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84247532
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt qua tijd... Ik zou zelf gaan voor schilderen, omdat me dat minder vervelend lijkt dan behangen. Als je tenminste gewoon over het behang heen kan verven dan.

Wij zijn ook druk bezig met de babykamer, begint eindelijk een beetje op te schieten nu! Ben zo benieuwd hoe het straks allemaal staat als alles helemaal af geschilderd is enzo!
pi_84247627
Ik zou voor verven gaan als je effen kleuren wilt en voor behang als je van een patroontje houdt. Zelf zou ik behangen als ik dat kon, want ik houd van patroontjes. Maar ik kan niet behangen, en dus verf ik altijd.
  maandag 19 juli 2010 @ 20:23:13 #257
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84247646
Behangen zal mn vader doen en schilderen zal B. doen dus het zal mij roesten wat vervelender is haha

nee het maakt ook niet zo gek veel uit denk ik qua tijd, zeker omdat je dat behang er anders eerst nog af moet gaan halen (en daar heb ik wel een hekel aan, zonder stoomgeval, en dat moet ik wel zelf doen...) schilderen it is!

En ik zit te dubben of ik het idee van Poppedein ga pikken van de behangrol als rand/strook over de breedte.

Ben benieuwd naar jullie kamertje Tessie!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 19 juli 2010 @ 20:25:45 #258
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84247749
Oh en ze hebben trouwens bij Hema tegenwoordig billendoekjesdoosjes waar ik helemaal verliefd op ben geworden de blauwige althans vind ik echt heel erg leuk, dus die wil ik halen denk ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84247761
Ik heb een vervelend probleem in de kinderkamer. De muren van ons appartement zijn zo idioot dik dat je er met een normale boor geen fatsoenlijk gat in krijgt. Alleen de tussenmuren zijn dun, maar de muren die grenzen aan een ander appartement niet. De muur in de kinderkamer waar ik dingetjes op zou willen hangen (bijvoorbeeld boekenplankjes) is zo'n muur. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet...
pi_84247786
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:25 schreef huuphuup het volgende:
Oh en ze hebben trouwens bij Hema tegenwoordig billendoekjesdoosjes waar ik helemaal verliefd op ben geworden de blauwige althans vind ik echt heel erg leuk, dus die wil ik halen denk ik
Oh echt??? Ik had nog geen oplossing gevonden voor mijn billendoekjesdoosprobleem en blauw zou prima passen.
  maandag 19 juli 2010 @ 20:29:00 #261
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84247896
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een vervelend probleem in de kinderkamer. De muren van ons appartement zijn zo idioot dik dat je er met een normale boor geen fatsoenlijk gat in krijgt. Alleen de tussenmuren zijn dun, maar de muren die grenzen aan een ander appartement niet. De muur in de kinderkamer waar ik dingetjes op zou willen hangen (bijvoorbeeld boekenplankjes) is zo'n muur. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet...
ik zou denk ik een betonboor huren dan bij de gamma of praxis ofzo en dan in 1 keer alle gaatjes die je daar wilt hebben boren. Kost een tientje, misschien 15,-.
Of anders vragen aan iemand in je omgeving of die een betonboor te leen heeft?

dat kan ik dan weer wel hč, gaatjes boren ik hou ervan

En ja, ik moest aan jou denken toen ik die doosjes zag! ze hadden een rood met roze en een blauw/groen/turkooise achtige ofzo. Die rode is wel uitgesproken meisjesachtig vond ik maar die blauwige kan eigenlijk best wel voor allebei (of ik heb te snel gekeken, kan ook )
5,95 waren ze dacht ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84248081
Dan ga ik even bij de Hema kijken!

Een betonboor, hmm, klinkt plausibel. Ik ben er een beetje huiverig voor om met boren te beginnen omdat we voor een sleutelkastje per ongeluk een gat geboord hebben van het formaat krater. Ik zou het zo verdrietig vinden als ik de kinderkamer zou verpesten.

Ik ga maar eens zo'n boor huren en elders in huis beginnen met het boren van gaten om de kasten vast te maken aan de muur. Dat wilde ik sowieso nog doen en als dat misgaat dan is dat niet zo'n ramp.
  maandag 19 juli 2010 @ 21:57:36 #263
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_84251922
Ons kamertje is ook zo goed als af,
let niet op het rare perspectief maar het is geen groot kamertje en anders paste het er niet allemaal op

En eindelijk komt onze nijntje klok goed tot zijn recht, deze hangt hier al sinds we hier wonen en dit nog een computerkamer was.

maandag 19 juli 2010 @ 21:59:29 #264
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84252047
Leuk Marcek Lief ook met die details op de meubeltjes, zelf erop geschilderd?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 19 juli 2010 @ 22:03:50 #265
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_84252292
I wish dat ik zo strak kon schilderen, het zijn interieur stickers die eigenlijk bedoeld waren voor de muur maar niet goed bleven zitten door het structuurtje van de muur.
Omdat het niet zo een groot kamertje is hebben we besloten ze op de meubels te plakken waar door het allemaal niet zo een groot wit vlak wordt als je de kamer inkijkt.
  maandag 19 juli 2010 @ 22:05:12 #266
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84252395
ah ok, heeft erg leuk uitgepakt imho Lief!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 19 juli 2010 @ 22:11:53 #267
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_84252782
Hier nog 2 detail fotos (is de kleur van de muur te zien)
Met dit weer is een kamer op het zuiden trouwens ook niet alles ( zie thermometer)

pi_84253375
Wat een leuk kamertje Marcek! Idd leuk met die stickers zo erop.
  maandag 19 juli 2010 @ 22:52:40 #269
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_84254729
Dank je wel
Het kamertje zelf was even passen en meten, maar we zijn zelf erg tevreden met het resultaat.
Ondanks het kleine oppervlak voelt het niet vol aan.
En voor het oog breken de stickers mooi de meubels.
  maandag 19 juli 2010 @ 22:53:11 #270
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_84254760

[ Bericht 100% gewijzigd door marcek op 19-07-2010 22:53:26 (foutje) ]
pi_84262414
Leuke kamertjes zie ik hier weer voorbij komen.

Ik moet ook maar weer eens broeden

@ Claudia,anders zo'n doorzichtige lijn spannen zeg maar?
2x gat boren en dan kun je er van alles aanhangen, maar moet je willen natuurlijk.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 08:23:52 #272
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84262568
Dubbelzijdig tape... Je hebt flink sterke varianten die ook wel een lijstje houden.
pi_84262968
Wij hebben de kamer van onze oudste ook afgelopen week veranderd. Ze heeft een antieke twijfelaar gekregen welke nog van mijn overgrootmoeder is geweest en zeker al 80 jaar oud is (zo niet nog ouder). Ik laat hem zoals hij is met alle krasjes en gebruik sporen, het heeft geleefd en dat vind ik het mooie er aan. Wel hebben we een nieuw matras gekocht van koudschuim. Ze heeft nu ook een bureautje gekregen en verders nieuwe lampen en aankleding van de kamer. Kasten waren er al.

pi_84263190
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:25 schreef huuphuup het volgende:
Dat dacht ik al! Ik zag ze staan bij de Hema en moest aan je denken.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 09:17:09 #275
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84263303
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:09 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Dat dacht ik al! Ik zag ze staan bij de Hema en moest aan je denken.

schattig Faja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84272956
Dag mensen,

Ik ben ook een kamertje aan het maken en ik ben op zoek naar rode spullen om het aan te kleden. Heeft iemand tips voor me?

Groetjes en bedankt!

Marike
  dinsdag 20 juli 2010 @ 14:03:07 #277
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84273280
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef marike77 het volgende:
Dag mensen,

Ik ben ook een kamertje aan het maken en ik ben op zoek naar rode spullen om het aan te kleden. Heeft iemand tips voor me?

Groetjes en bedankt!

Marike
Ikea
pi_84273401
dat valt dus heel erg tegen.....
  dinsdag 20 juli 2010 @ 14:07:31 #279
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84273463
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:05 schreef marike77 het volgende:
dat valt dus heel erg tegen.....
Wat wil je rood hebben? Ik bedoel, ga je voor een basic kleur en wil je rommeltjes in het rood?

Gewoon de prenatal binnen lopen, kwantum, babyzaken, hema enz...
pi_84273587
Hoi,

(ik bedoelde dat Ikea niet veel rode spulletjes heeft...)

Ik heb een wit kamertje en wil het aankleden met rode spulletjes (denk aan lampjes, gordijntjes, bakjes, schilderijtjes etcetc.). Heb al zoveel winkels gehad, maar volgens mij is rood uit of zo???

(oja: ben meer lurker als poster, dus zou niet weten wanneer ik een topic vol maak of wat ik dan moet doen.....)
pi_84274171
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef marike77 het volgende:
Dag mensen,

Groetjes en bedankt!

Marike
Gewoon héél véél webshops afstruinen.

Bijv. http://www.kleinezebra.com of http://www.ikenik.nl

Rood met witte stippen of rood-/wit geruit is wel te vinden, maar ik weet natuurlijk niet of dat is wat je zoekt.

Verder zag ik bij de Trendhopper rode mandjes van Handed By.

[ Bericht 10% gewijzigd door Cantare op 20-07-2010 14:32:17 ]
  dinsdag 20 juli 2010 @ 14:31:18 #282
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84274374
probeer de dingetjes van www.saartjeprum.nl anders eens, ik vind het echt een leuke webshop <3
maar ik weet niet wat je budget is...

wat cantare zegt, gewoon heel veel webshops afstruinen, en vergeet zaken zoals trendhopper en kwantum enzo niet qua accesoires. Er zwerft hier ergens ook een topic dat heet 'de leukste kinderwebwinkels' daar staan ook wat linkjes tussen met woon/kamer/accesoires-webwinkels. Even de zoekfunctie gebruiken dan kom je hem wel tegen denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 20 juli 2010 @ 14:40:11 #283
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84274714
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef Cantare het volgende:

[..]

Gewoon héél véél webshops afstruinen.

Bijv. http://www.kleinezebra.com of http://www.ikenik.nl

Rood met witte stippen of rood-/wit geruit is wel te vinden, maar ik weet natuurlijk niet of dat is wat je zoekt.

Verder zag ik bij de Trendhopper rode mandjes van Handed By.
die heeft die webshop van ikenik ook... (ook in het groen zag ik... mag niet kopen )
pi_84275693
dank je wel allemaal!!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:56:48 #285
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84413026
Was deze webshop al bekend? www.byzenz.nl
Niet heel goedkoop maar wel erg leuke dingetjes vind ik O+

En ik heb vanmiddag mn hormonen een beetje losgelaten op de tweede babykamer en de emmer latex tevoorschijn gehaald :9 wat verft dat toch lekker makkelijk weg dan op zo'n klein kamertje, het lijkt gelijk heel wat :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84413353
Nog wat leuke linkjes voor leuke kinderkamerdingetjes :)

Ik heb hiervan een billendoekjes doos:
http://www.funkybox.nl/ natuurlijk de rode met witte stippen.

En leuke behangetjes en muurstickers en eigenlijk alleen maar leuke dingen:
http://www.ferm-living.com/kids/
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:06:35 #287
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84413398
H huup als je toch zoveel z'n hebt om te latexen; morgen moet hier ongeveer 100m2 gedaan worden.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:21:13 #288
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84413993
haha die heb ik ook Wickie, leuk is ie hč O+

Tico, ik heb wel mn been inmiddels weer vernaggeld door dat staan en verven :D dus ik wil best helpen, maar dan over een dag of 2 :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84468341
Ilse dr wiegje is in elkaar gezet. Er moet nog een klein stukje geverfd worden (stok voor hemeltje) en 2 schroeven zijn nog niet helemaal goed. Hij staat nog niet echt stevig nu. Ik ga van de week op jacht naar goede schroeven ervoor.
Voor nu heb ik hem even in onze slaapkamer neergezet. Ik ben verliefd.

Zo zag hij er uit:

En zo ziet hij er nu uit:

*poef* nu is het weg
pi_84703464
De meubeltjes zijn er, en in elkaar gezet:

O+ O+
*poef* nu is het weg
pi_84703827
Wat een schattig kamertje kaatje!
dat born in 2010 shirtje heb ik ook ;)
en herkenbaar zo'n volle kast :D
pi_84703867
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat een schattig kamertje kaatje!
dat born in 2010 shirtje heb ik ook ;)
en herkenbaar zo'n volle kast :D
tnx! ben er ook erg blij mee,

volle kast?? ik probeer net mijn man duidelijk te maken, dat er best meer bij kan :P
*poef* nu is het weg
pi_84703937
haha je kan nooit genoeg hebben toch ;)
maar goed weet niet welke maten t allemaal zijn :P
pi_84704449
KJ, wat een leuk en apart wiegje! En het hele kamertje is zo leuk zeg. Die meubeltjes vind ik echt super mooi O+
En leuke kleertjes ook in de kast. Dat setje van dat rode broekje en dat appeltjes shirtje had Graeme ook.
pi_84742001
KJ wat een onwijs leuk kamertje zeg!! O+
Rustig en vrolijk tegelijk.

Die kast is helemaal nie vol joh! Daar kan best meer bij :+

Ik kwam een foto op funda tegen van een bedstee en ik ben ineens helemaal verliefd op het idee van een soort bedstee later voor Amélie, als we in een groter huis wonen :o
kijk dan hoe knus! en met van die laatjes en bergruimte enzo eronder. Ik vind het echt enorm leuk O+

t moet wel allemaal maar net passen en kunnen natuurlijk :P maar toch.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84743555
Kaatjejannie, wat een mooi kamertje!

@ Huup, ow dat ziet er ook zeer schattig uit.
Vlgs mij is zoiets erg stoer als je dat hebt als klein kind
pi_84744033
Huup dat is gaaf zeg, die wil ik later ook wel voor Ilse.

Tnx allen voor de complimenten. De kast is nu leger... alle kleertjes 50/56 liggen nu in de bovenste la van de commode. wat hebben jullie allemaal in de commode??
*poef* nu is het weg
pi_84750614
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:35 schreef huuphuup het volgende:
KJ wat een onwijs leuk kamertje zeg!! O+
Rustig en vrolijk tegelijk.

Die kast is helemaal nie vol joh! Daar kan best meer bij :+

Ik kwam een foto op funda tegen van een bedstee en ik ben ineens helemaal verliefd op het idee van een soort bedstee later voor Amélie, als we in een groter huis wonen :o
kijk dan hoe knus! en met van die laatjes en bergruimte enzo eronder. Ik vind het echt enorm leuk O+

[ afbeelding ]

t moet wel allemaal maar net passen en kunnen natuurlijk :P maar toch.
O+ O+ O+ O+

Jen dr kamer, opgeruimd eindelijk..

Edit: Ja als je de tuin in kijkt staat daar op het einde mn berg met vuilniszakken en voor het raam 2 cementbakken met bouwafval.. Volgend weekend even langs de stort.
pi_84751049
knus zo Tico :Y en fijn dat je opgeruimd bent! *O*

ik vind die meegroeibedden zo leuk, lekker er tussenin qua formaat <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84830866
Fijn lekker opgeruimd Tico! En dat bedje is echt cute ja! O+
Hier is het kamertje nu echt bijna af!!! *O*
pi_84830961