abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81917591
De luiers liggen in een la, in de commode
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:27:05 #27
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81917614
Geez woman, genoeg voorbeelden gezien in de afgelopen 28 topics...blader ze eens door zou ik zeggen.
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:27:44 #28
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81917656
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:21 schreef ymme het volgende:
Ik heb een saai schapje boven de commode.
Iemand leuke ideeen wat erop te zetten (ben niet zo crea bea)
ff binnenstappen bij de karwei. Naast de raamfolies hebben ze tegenwoordig erg leuke stickers die je prima voor dat soort doeleinden kunt gebruiken. Ik heb de gras met lieveheersbeestjes stickers gebruikt voor op het ledikantje. Simpel doch doeltreffend...

@seilram niet jaloers zijn... Het eindresultaat is erg leuk, maar het kost echt flink wat tijd en moeite om het op orde te krijgen. Ik vind dan namelijk ook altijd dat het precies bij elkaar moet passen en als ik iets in m'n kop heb krijg ik er dat niet makkelijk meer uit waardoor ik soms dagenlang op marktplaats of internet zit om nou net dat ene ding te vinden...

Ieder z'n dingske wat dat betreft... En zoals al eerder aangehaald, voor de kids maakt het geen donder uit hoe het eruit ziet, 't zijn vaak de moeders die zich daar vele malen drukker om maken
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_81917692
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef flugeltje het volgende:

[..]

ff binnenstappen bij de karwei. Naast de raamfolies hebben ze tegenwoordig erg leuke stickers die je prima voor dat soort doeleinden kunt gebruiken. Ik heb de gras met lieveheersbeestjes stickers gebruikt voor op het ledikantje. Simpel doch doeltreffend...
Oh das wel leuk ja. Thanks voor de tip
pi_81917704
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geez woman, genoeg voorbeelden gezien in de afgelopen 28 topics...blader ze eens door zou ik zeggen.
Vragen staat vrij toch. Wist niet dat je boos werd
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:42:09 #31
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81918218
Wij zetten straks een goudvis in de babykamer. Gewoon, omdat het leuk beweegt voor de baby, en ik nog nooit een goudvis in een babykamer heb zien staan. Daarnaast past het ook wel heel goed bij het thema
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:49:21 #32
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_81918509
Dat is waar flugeltje, voor de kinderen maakt het zeker niet uit. Maar ik vind het nog steeds echt knap dat je er zo'n leuk oog voor hebt! Nu nog een gevuld bedje

Ymme, wat flugeltje zegt! Zeker bij Karwei, daar hebben ze nu hele leuke viltstickers. Ik heb de circus variant voor op Joep zijn kamer gekocht.
Niet mieten! Door gieten!
pi_81918592
Wij hebben juist een webcam op het planke staan, die fulltime gericht staat op onze commode, zodat mensen in Amerika steeds in kunnen loggen om te kijken of ik toevallig alweer een luier aan het verschonen.. ideaal zeg ik je!

Hoewel een goudvis idd ook wel erg leuk is, maar dan ben ik weer bang dat die gaan spatten en ik steeds kan dweilen in de kamer... hmm, misschien kan ik er ook wat schoonmaakmiddelen neerzetten. Welke merken gebruiken jullie in dat geval voor de babykamer? Gaat t dan om wat goed is of om welke fles het best kleurt bij het interieur van t kamertje?

*oef!*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_81918723
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:51 schreef Poppedein het volgende:
Wij hebben juist een webcam op het planke staan, die fulltime gericht staat op onze commode, zodat mensen in Amerika steeds in kunnen loggen om te kijken of ik toevallig alweer een luier aan het verschonen.. ideaal zeg ik je!

Hoewel een goudvis idd ook wel erg leuk is, maar dan ben ik weer bang dat die gaan spatten en ik steeds kan dweilen in de kamer... hmm, misschien kan ik er ook wat schoonmaakmiddelen neerzetten. Welke merken gebruiken jullie in dat geval voor de babykamer? Gaat t dan om wat goed is of om welke fles het best kleurt bij het interieur van t kamertje?

*oef!*
En daar kom je nu mee

Alhoewel, ik heb nog een week of 10/11 om alles gewoon he-le-maal om te gooien.... hmmmzzzz
pi_81918745
Sorry Ymme, hij is flauw, maar wel een béétje makkelijk hoor!
Ons plankje is overvol (iemand tips over wat er níet op hoeft? ) Er staan een paar knuffeltjes op, een muziekdoosje die we vaak aanhebben tijdens het verschonen, een klokje. En inmiddels ook het mandje met verschoningsproducten omdat Lena er inmiddels een sport van maakt om zo snel mogelijk alles voor en achter zich van de commode af te trappen zodra ze moet gaan liggen..

woensdag 26 mei 2010 @ 14:09:43 #36
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_81919405
Poppedein, ik heb precies dezelfde mandjes! Alleen dan bruin en oranje en ook 3 stuks.
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:12:35 #37
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81919528
Poppedein, dat lieveheersbeestjesspeeldoosje

Waar heb je dat vandaan... Ik besluit nu ineens dat ik er ook zo eentje wil hebben
pi_81919731
*dingdingdingdingdingding* 5x dubbele woordwaarde!

Ik heb m gekregen Flugel..en vind m zoo lief dat ie zelfs met compleet gescheurd kontje nog steeds een plekje op het plankje heeft

Hij wordt verkocht bij o.a het speelpaleis
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:17:55 #39
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81919776
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:16 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb m gekregen Flugel..en vind m zoo lief dat ie zelfs met compleet gescheurd kontje nog steeds een plekje op het plankje heeft

Hij wordt verkocht bij o.a het speelpaleis
Dank voor de link!

Ik ga direct m'n hormonen aan het werk zetten om deze impulsaankoop te verantwoorden
pi_81919819
Je plankje blijft toch wel zo leuk poppedein

Wij hebben een commode'kast' zeg maar. Op de bovenste plank staan boekjes en een koffertje en een of andere houten autorammelaar.
en op de middelste plank liggen de rompers en een mand met spuugdoekjes (die nooit meer gebruikt worden eigk ) Onderop de spullen waar ik het makkelijkst bij wil kunnen. Doekjes en bepanthen enzo.
Nothing fancy want eigenlijk gebruiken we de commode boven nauwelijks nog

verzin wat leuks zou ik zeggen. Zet een fleurig mandje neer en t is al gauw goed. Of practischer, je verzorgingsspullen en luiers enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81920822
Ik heb er mandjes met spuugdoekjes (die hier nog wel gebruikt worden, maar dan om in mijn beha te proppen tijdens het voeden, zodat mijn bh niet zeiknat wordt ) en andere verzorgingsmeuk staan. Een tandendoosje (handig alvast ) en nog wat lieveheersbeestjes.

Zal even een foto zoeken.
pi_81923900
Ik ben ook even naar boven gelopen

Met op het plankje:
Babyfoon, verzorgingsspul en een mandje met kammetjes, borstels, miniproducten en de thermometers
Aan de haken: Links zn pyjama en rechts een pakje dat nog wel een keer aan kan, (te schoon nog voor de was)
Links in de commode: Bovenste plank: rompers. links lange mouwen en rechts de korte. Onderste plank, achterin: Vooraad (billendoekjes en verzorgingsspul) en voorin zijn pyjama's.
Rechts in de commode: Bovenste plank: Hydrofielen en washandjes. Onderste plank: Baddoeken.
In de lades: 1e en 2e lades luiers en in de 2e ook de watten. 3e la: sokken. 4e la: Zooi. (Van schroevendraaiers tot oude spenen.)

Rienk kan inderdaad bij het stopcontact, maar deze is kindvriendelijk en ik heb de stekkers tevens vastgeplakt, dus die krijgt hij er niet uit (Wij alleen met gematigd geweld )

Links op meneerBeer is de wasbult en rechts staat de kist met maat 68 en 74 kleertjes en daarbovenop de luier emmer.

Dat is zn bedje en de inhoud slaapt nu

En dat is het dressoir commode beneden.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81923999
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef Poppedein het volgende:

Dat ziet er goed uit allemaal! Heb je toevallig een link waar dat te koop is en wat de prijs
eventueel is?
75 topics = FIN
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:03:51 #44
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81924926
Vlindur ik moest zo lachen! Jij hebt een foto mét baby! Zo tof! Dat is waar het om gaat: Is-het-handig-en-leuk-met-baby. Echt leuk!
pi_81925139
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:03 schreef pessie het volgende:
Vlindur ik moest zo lachen! Jij hebt een foto mét baby! Zo tof! Dat is waar het om gaat: Is-het-handig-en-leuk-met-baby. Echt leuk!

Maar idd, het is zo handig en haalbaar met baby ik kan overal bij behalve bij zn kleren, maar die zoek ik van te voren uit
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:47:45 #46
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81927285
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:18 schreef huuphuup het volgende:
Je plankje blijft toch wel zo leuk poppedein

Wij hebben een commode'kast' zeg maar. Op de bovenste plank staan boekjes en een koffertje en een of andere houten autorammelaar.
en op de middelste plank liggen de rompers en een mand met spuugdoekjes (die nooit meer gebruikt worden eigk ) Onderop de spullen waar ik het makkelijkst bij wil kunnen. Doekjes en bepanthen enzo.
Nothing fancy want eigenlijk gebruiken we de commode boven nauwelijks nog

[ afbeelding ]

verzin wat leuks zou ik zeggen. Zet een fleurig mandje neer en t is al gauw goed. Of practischer, je verzorgingsspullen en luiers enzo.
Ik heb dezelfde commode voor buikbaby.. Maar ik zie dat jouw deel om de baby op te leggen dieper is, is dat een aparte plank @ ikea?

Gevonden... Ja dus.. Die moet ik dus nog ff hebben.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:48:13 #47
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81927317
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef Poppedein het volgende:
Sorry Ymme, hij is flauw, maar wel een béétje makkelijk hoor!
Ons plankje is overvol (iemand tips over wat er níet op hoeft? ) Er staan een paar knuffeltjes op, een muziekdoosje die we vaak aanhebben tijdens het verschonen, een klokje. En inmiddels ook het mandje met verschoningsproducten omdat Lena er inmiddels een sport van maakt om zo snel mogelijk alles voor en achter zich van de commode af te trappen zodra ze moet gaan liggen..

[ afbeelding ]
En vertel jij eens heel snel waar je die mandjes vandaan hebt!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:52:42 #48
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81927537
Die mandjes zijn van handed bij. Online ook te koop. Wij hebben 2 rode boven de commode hangen
pi_81928795
Leuk die mandjes!! Hebben wij ook. Onze plankjes:

Edit: dit is een oudere foto, inmiddels hebben wij nog een plankje opgehangen met haakjes, waar kleertjes / knuffels aan kunnen hangen.
pi_81928923
Wat zijn jullie plankjes allemaal netjes Hier staan er knuffeltjes van vroeger van mijn Lief op, vitamine D druppeltjes en medicijnen, zijn geboortekaartje en een mandje met badderspul.
Ik wil nog ergens een boekenplankje ophangen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')