ff binnenstappen bij de karwei. Naast de raamfolies hebben ze tegenwoordig erg leuke stickers die je prima voor dat soort doeleinden kunt gebruiken. Ik heb de gras met lieveheersbeestjes stickers gebruikt voor op het ledikantje. Simpel doch doeltreffend...quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:21 schreef ymme het volgende:
Ik heb een saai schapje boven de commode.
Iemand leuke ideeen wat erop te zetten(ben niet zo crea bea)
Oh das wel leuk ja. Thanks voor de tipquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ff binnenstappen bij de karwei. Naast de raamfolies hebben ze tegenwoordig erg leuke stickers die je prima voor dat soort doeleinden kunt gebruiken. Ik heb de gras met lieveheersbeestjes stickers gebruikt voor op het ledikantje. Simpel doch doeltreffend...
Vragen staat vrij toch. Wist niet dat je boos werdquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geez woman, genoeg voorbeelden gezien in de afgelopen 28 topics...blader ze eens door zou ik zeggen.
En daar kom je nu meequote:Op woensdag 26 mei 2010 13:51 schreef Poppedein het volgende:
Wij hebben juist een webcam op het planke staan, die fulltime gericht staat op onze commode, zodat mensen in Amerika steeds in kunnen loggen om te kijken of ik toevallig alweer een luier aan het verschonen.. ideaal zeg ik je!
Hoewel een goudvis idd ook wel erg leuk is, maar dan ben ik weer bang dat die gaan spatten en ik steeds kan dweilen in de kamer... hmm, misschien kan ik er ook wat schoonmaakmiddelen neerzetten. Welke merken gebruiken jullie in dat geval voor de babykamer? Gaat t dan om wat goed is of om welke fles het best kleurt bij het interieur van t kamertje?
*oef!*
Dank voor de link!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:16 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb m gekregen Flugel..en vind m zoo lief dat ie zelfs met compleet gescheurd kontje nog steeds een plekje op het plankje heeft
Hij wordt verkocht bij o.a het speelpaleis
Dat ziet er goed uit allemaal! Heb je toevallig een link waar dat te koop is en wat de prijsquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:03 schreef pessie het volgende:
Vlindur ik moest zo lachen! Jij hebt een foto mét baby! Zo tof! Dat is waar het om gaat: Is-het-handig-en-leuk-met-baby. Echt leuk!
Ik heb dezelfde commode voor buikbaby.. Maar ik zie dat jouw deel om de baby op te leggen dieper is, is dat een aparte plank @ ikea?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:18 schreef huuphuup het volgende:
Je plankje blijft toch wel zo leuk poppedein
Wij hebben een commode'kast' zeg maar. Op de bovenste plank staan boekjes en een koffertje en een of andere houten autorammelaar.
en op de middelste plank liggen de rompers en een mand met spuugdoekjes (die nooit meer gebruikt worden eigk) Onderop de spullen waar ik het makkelijkst bij wil kunnen. Doekjes en bepanthen enzo.
Nothing fancy want eigenlijk gebruiken we de commode boven nauwelijks nog
[ afbeelding ]
verzin wat leuks zou ik zeggen. Zet een fleurig mandje neer en t is al gauw goed. Of practischer, je verzorgingsspullen en luiers enzo.
En vertel jij eens heel snel waar je die mandjes vandaan hebt!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef Poppedein het volgende:
Sorry Ymme, hij is flauw, maar wel een béétje makkelijk hoor!
Ons plankje is overvol (iemand tips over wat er níet op hoeft?) Er staan een paar knuffeltjes op, een muziekdoosje die we vaak aanhebben tijdens het verschonen, een klokje. En inmiddels ook het mandje met verschoningsproducten omdat Lena er inmiddels een sport van maakt om zo snel mogelijk alles voor en achter zich van de commode af te trappen zodra ze moet gaan liggen..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |