Dat geeft op zich ook wel mooi aan dat kinderen al heel erg hun eigen smaak kunnen ontwikkelen. Ik hou daar wel van, ben benieuwd hoe lang het duurt voor Willem het door ons met pijn en moeite aangebrachte 70's behang laat vervangen door racewagens en voetballersquote:Op zondag 30 mei 2010 09:55 schreef Vicky het volgende:
Ik vind het bijtje ook zo schattig!
Amber mocht zelf kiezen en koos het poesje
Herkenbaarquote:Op zondag 30 mei 2010 10:31 schreef flugeltje het volgende:
Alhoewel, bij mij is het ook goedgekomen uiteindelijk... * terugdenkt aan Wham Poster op kamertje met enorm veel vette kuslippen op het gezicht van "Sjors Mijkel"
JA!quote:Op zondag 30 mei 2010 11:33 schreef oeke het volgende:
Dat schiet op Sonnetje. Een goed begin is het halve werk!![]()
Leuk Huup, het past goed bij de kleur van de deur!![]()
Leuke bordjes, Vicky! Leuk souvenir ook.![]()
Wow, die wieg, Flugel! Mooi maar wel heftig vind ik.
Ik moet een beetje aan die film 'Rosemary's baby' denken.![]()
Haha ik dacht ook al aan dat boek. Maar ik vind het wel heel mooi, dat zwarte kant over witte stof.quote:
Chan, leuk dezelfde meubeltjes! We waren gelijk verkocht toen we die zagen (nog wel even verder gekeken ivm de prijs enzoquote:Op maandag 7 juni 2010 18:21 schreef Chan het volgende:
Sonnetje mooi!! Wij hebben dezelfde commode en t zelfde bedje(maar de kast niet want die paste hier niet) en volgens mij ook dezelfde box, maar die dan wel in een andere kleur
Die muurstickers vind ik echt super ook!
Ik vind 'm helemaal te gek!!!!!quote:Op zondag 30 mei 2010 14:52 schreef flugeltje het volgende:
De kamer van Willem zelf is wel heel fleurig, maar dit dus zwart/wit om bij onze kamer te passen. Het maakt wel wat los bij mensen heb ik ook bij aankoop van de stof al gemerkt. Ik vind het zelf heel cool en dat is het belangrijkste
En wie weet hou ik er wel een emo-baby aan over
Hah ja de box past precies bij Timo inderdaadquote:Op maandag 7 juni 2010 19:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Allemaal heel erg bedankt voor de leuke reacties
Ben dr zelf ook super blij mee
[..]
Chan, leuk dezelfde meubeltjes! We waren gelijk verkocht toen we die zagen (nog wel even verder gekeken ivm de prijs enzomaar toch hierop uitgekomen)
En de box, die kregen we er gratis bij(past wel precies bij jullie zoon trouwens
)
ja ik weet tquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Son, het kamertje is echt heel erg mooi geworden! Nu kun je vast helemaal niet meer wachten tot die kleine komt. Alleen 1 opmerking... kijk je uit met het stopcontact boven de box...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |