beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op maandag 5 juli 2010 12:25 schreef Ticootje het volgende:
De kamer van elin is echt leuk!!!
Echt he! !! Ben soms gewoon jaloers op het feit dat mensen zulke kamertjes bij elkaar vinden...
Thanks!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef dolphinqueen het volgende:
goede vraag. Ik zal het eens eventjes voor je opzoeken. Als ik erachter ben, dan hoor je het van me !
Bovenste plankje? Wibra, kosten niets.... Nog niet zo lang geleden aangeschaft, dus met een beetje mazzel zijn ze er nog...quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:46 schreef Ticootje het volgende:
Die mandjes flugel boven je plankje? Waar?
check... ff kijken van het weekend..quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bovenste plankje? Wibra, kosten niets.... Nog niet zo lang geleden aangeschaft, dus met een beetje mazzel zijn ze er nog...
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:18 schreef dolphinqueen het volgende:
Hij heet babykamer Carpenter. Ik heb hem destijds bij Bambi gekocht in Hasselt. Nu staat hij ook op marktplaats:
<knip>
( ik kon de tekst niet inkorten)
True, plus dat we door een onverwachte verbouwing al redelijk krap in de tijd aan het komen zijn en de kinderkamer + meubeltjes nog moeten schilderen is het eigenlijk geen optie om ze zelf te makenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ben je waarschijnlijk nog meer geld kwijt ook als je zoveel verschillende stofjes aan moet schaffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |